מדריך: איך משיגים קישורים לאתר? 3 דרכים עיקריות

תוכן עניינים

אם אתם משקיעים בקידום האתר שלכם במנועי חיפוש, אתם לבטח כבר יודעים שאחד מהכלים החשובים ביותר לקידום אתרים הוא קישורים נכנסים. העניין הוא שקישורים נכנסים זה עניין לא קל בכלל, בעיקר לאור כל התנאים בהם צריך כל קישור לעמוד על מנת להיחשב לקישור יעיל ומשמעותי בעיני גוגל. אז איך משיגים קישורים לאתר? איך מבטיחים שהקישורים אכן מייצרים את הערך הנדרש ומסייעים בקידום האתר בגוגל? האם ניתן ליצור קישורים באופן עצמאי? האם נכון לייצור קישורים באמצעות תוכן ממומן? האם נכון לקנות קישורים בכסף? על כל השאלות הללו, שלבטח כבר נתקלתם בהם לא פעם, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת BESTLINKS.

שירותי קישורים

איזה קישורים אתם צריכים להשיג לאתר שלכם ולמה?

ובכן, אם אתם רוצים לייצר קישורים לאתר שלכם, אתם יכולים כבר עכשיו לייצר אינספור קישורים כאלה. אתם יכולים להוציא קישורים מפוסטים שאתם מעלים ברשתות החברתיות, מאינדקסים מקצועיים ואפילו מטוקבקים שאתם כותבים באתרי חדשות. העניין הוא שהקישורים האלה, לא רק שלא יקדמו אתכם מ"מ קדימה, אלא אולי גם יגרמו לכם נזק ויובילו לענישה שלכם מצד גוגל. המשמעות היא שהשאלה הנכונה היא לא איך משיגים קישורים לאתר, אלא איך משיגים קישורים שמקדמים את האתר הלכה למעשה וכאן הדברים מתחילים מעט להסתבך.

קישורים נכנסים הפכו בשנים האחרונות לפרמטר חשוב מאוד בדירוג אתרים במנועי החיפוש. הסיבה לכך נעוצה בקונספט שעומד מאחורי הקישורים הנכנסים. קישור נכנס הוא למעשה מעין המלצה על האתר שלכם. ממש כפי שאתם מקבלים המלצות על איש מקצוע כאשר אתם מחפשים נותן שירות כלשהו, כך אתר שמוציא קישור המפנה אל האתר שלכם, הרי שניתן לפרש זאת כהמלצה של אותו אתר למבקרים בו, להגיע אל האתר שלכם. מבחינת גוגל, אם ישנם הרבה אתרים שמפנים אל האתר שלכם, זה אומר שהרבה אתרים ממליצים עליכם, ולכן כדאי להציג אתכם בראש תוצאות החיפוש.

העניין הוא, שגוגל מבינה שהפרקטיקה של הוספת קישורים לאתר היא פרקטיקה מאוד פשוטה ברמה הטכנית, ובכדי למנוע מצב של קישורים מלאכותיים חסרי ערך ממשי, גוגל בוחנת את הקישורים הנכנסים, את האיכות שלהם ואת האותנטיות שלהם. במאמר זה לא ניכנס לאופן בו בוחנת גוגל את הדברים הללו, אבל רק נאמר שמאוד מאוד חשוב שהקישורים בהם בחרתם לבניית פרופיל הקישורים הנכנסים לאתר שלכם ייראו אותנטיים וטבעיים לגוגל, אחרת אתם עלולים להיענש ולהידחק לדפי החיפוש האחוריים של מנוע החיפוש הגדול בעולם.

ולעניין עצמו – איך משיגים קישורים לאתר?

אז כעת, אחרי שאתם מבינים עד כמה חשובים הקישורים ועד כמה חשוב שאלו יהיו הקישורים "הנכונים", נותרה השאלה איך משיגים קישורים לאתר, שגם משיגים את מטרתם. ובכן, קישורים לאתר ניתן להשיג בדרך המלך, בדרך קיצור או בדרך ללא מוצא.

קישורים בדרך המלך

קישורים בדרך המלך הם קישורים אותנטיים לחלוטין, המפנים אליכם מתוך תכנים אותנטיים המפורסמים באתרים אחרים. כך למשל, תולכו לפרסם כתבה שיווקית או תוכן ממומן באתר חדשות גדול ומוביל ולהוציא ממנו קישור לאתר שלכם. תוכלו להשתתף בתערוכה או כנס ענפי וליהנות מקישור שיוצא מאתר הכנס אל האתר שלכם כחלק מההצגה שלכם כחלק ממשתתפי הכנס. תוכלו לעשות שיתוף פעולה עסקי עם שחקן גדול כלשהו וליהנות מהודעה לעיתונות שתפורסם באתר שלו ואשר תפנה אל האתר שלכם. קישורים אלה הם הטובים והחזקים ביותר, אבל גם הקשים ביותר להשגה. כמה שיתופי פעולה תוכלו לעשות עם שחקנים אחרים? כמה כתבות יכול להקדיש לכם אתר חדשות ארצי? יש גבול למספר הקישורים שתוכלו לייצר בדרך זו.

קישורים בדרך קיצור

קישורים בדרך קיצור הם קישורים שאותם אתם יוצרים למטרת קידום האתר שלכם, אבל חשוב מאוד שקישורים אלה ייראו לגמרי כמו קישורים אותנטיים, גם אם ברמה נמוכה יותר מאשר אתר חדשות או כנס ענפי. בדרך הקיצור תוכלו להשיג קישורים באמצעות רכישת קישורים בתשלום מגורמים מקצועיים המנהלים אתרי תוכן מקצועי בתחום הפעילות שלכם, שיתופי פעולה של החלפת קישורים הדדיים עם שחקנים בתחומים משיקים לתחום הפעילות שלכם, יצירת תכנים איכותיים ופרסומם בבלוגים או אתרי תוכן שונים עם קישורים המפנים לאתר שלכם וכן הלאה.

ישיבת שיווק בדיגיטל

קישורים בדרך ללא מוצא

אלו הם קישורים שאפשר לייצר באלפים, אבל אין להם כל ערך קידומי ולעיתים אף יובילו לענישה שלכם, קרי לערך שלילי. קישורים מטוקבקים, רשתות חברתיות, אתרי מאמרים סתמיים, אינדקסים של עסקים מכל רחבי העולם וכן הלאה. ככלל, כל קישור שכל אחד יכול לייצר ברגע, הוא קישור חסר ערך שגוגל לבטח לא בונה עליו בכדי לנסות להעריך את רמת המוניטין שלכם.

כן… זה עולה כסף

עכשיו, אחרי שפירטנו בפניכם את שלושת הדרכים שמסבירות איך משיגים קישורים לאתר, יש לכם שלוש ברירות. אפשרות אחת היא לפתח פעילות יחסי ציבור ושיווק, שתאפשר לכם לייצר כמה שיותר קישורים בדרך המלך. אפשרות שניה היא לפתח פעילות קידום שתאפשר לכם לייצר כמה שיותר קישורים חכמים ואותנטיים בדרך קיצור ואפשרות שלישית, היא להציף את האינטרנט בקישורים שיובילו לאתר שלכם, היכן שרק אפשר להכניס קישור. האפשרות השלישית היא חינמית לחלוטין אבל היא חסרת תועלת לחלוטין (זה תמיד הולך יחד). הדרך הראשונה היא דרך מצוינת ואם זה נכון להיקפי הפעילות והתקציבים שלכם, זה בהחלט נכון לפתח פעילות יחסי ציבור ושיווק, שיכולים לסייע לכם גם בקידום האתר באינטרנט. אבל אם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר לשפר את דירוג האתר שלכם באמצעות קישורים נכנסים, הרי שמדובר בדרך השנייה.

דרך הקיצור ליצירת קישורים לאתר

מערכת בניית קישורים

בכדי לקדם את האתר שלכם, אתם צריכים בין היתר, אבל בעיקר, תוכן מצוין וקישורים נכנסים טובים. בדיוק כפי שאתם מאצילים את משימת התוכן על אנשי מקצוע, כך אתם רוצים להאציל גם את עניין הקישורים הנכנסים. המדובר בגורמים מקצועיים, שלא רק שיודעים איך משיגים קישורים לאתר אינטרנט, אלא הם אלו שממציאים חדשות לבקרים, דרכים חדשות להשיג את הקישורים האלה וגם יודעים בדיוק איך להשיג את הקישורים הטובים ביותר, שיודעים לייצר את האימפקט החזק ביותר. אבל יותר מכל, אם אתם באמת מבינים לאן יכולה לקחת אתכם הצלחה בקידום האתר שלכם, לא אמורה להיות לכם שום בעיה להשקיע את הסכומים הנדרשים לכך.

בכדי להצליח בקידום האתר שלכם, אתם צריכים לצאת מהראש של "עשה זאת בעצמך", גישה שמאוד קל ליפול אליה באינטרנט שפתוח בפני כולם. שאלות כמו איך משיגים קישורים לאתר ואיך מבטיחים שהקישורים האלה משיגים את התוצאה הנדרשת, הן שאלות שהתשובות עליהן הן סופר מקצועיות, דורשות ידע רב וניסיון רב ודורשות מעקב ועדכניות מקסימלית בשינויים בשוק. בכל מקרה, לא מדובר בשום דבר שאתם יכולים לעשות בעצמכם ואפשר לומר זאת באופן גורף ומוחלט.

חברת BESTLINKS היא אחת מחברות הקידום המובילות בישראל ומציעה לכם יכולות יוצאות דופן ומוניטין מצוין בתחום הקישורים הנכנסים כאמצעי קידום אתרים. אם יש מישהו בישראל שיודע איך משיגים קישורים לאתר ואיך ממנפים אותם להצלחה בקידום אתרים, הרי שמדובר במומחי הקידום של BESTLINKS, שלא רק פועלת על פי כללי המקצוע, אלא ממציאה אותם בעצמם.

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 072-3940471

חברת Bestlinks
חברת Bestlinks

חברת Bestlinks שנים בענף השיווק והפרסום ומספקת שירות פרסום ויח"צ למאות חברות במשק במגוון פלטפורמות, בבעלותנו מאות אתרי אינטרנט ומגוון רחב של נכסים דיגיטליים הכוללים אתרי חדשות, מקומונים, אתרים מקצועיים במגוון תחומים, אתרים של בעלי מקצוע אינדקסים ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין