מדריך פרקטי לבניית פרופיל קישורים טבעי

ספר דיגיטלי

קישורים נכנסים מהווים את אחד הכלים החשובים והיעילים ביותר לקידום אתרים במנועי חיפוש, ובמיוחד במנוע החיפוש של גוגל. אלא שלא כל קישור נכנס הוא קישור אפקטיבי וישנם גם לא מעט מקרים בהם קישורים נכנסים יכולים להוביל לענישה של האתר והדחתו אל החלקים האחוריים של מנוע החיפוש. על מה חשוב להקפיד כאשר מייצרים קישורים נכנסים לאתר? מה זה פרופיל קישורים ואיך מתבצעת בניית פרופיל קישורים כזה? מהו הדבר החשוב ביותר שעליו עליכם להקפיד בתהליך הבנייה של פרופיל הקישורים לאתר שלכם? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של BESTLINKS, המספקת חבילות מתקדמות לקידום אתרים לרבות בניית אסטרטגיית קידום ופרופיל קישורים טבעי ואפקטיבי.

ישיבת שיווק בדיגיטל

מהו הקונספט המרכזי שעומד מאחורי קישורים נכנסים לאתר?

ובכן, הגורם שמעניין את גוגל יותר מכל, ודברים אלה נכונים לגבי כל מנוע חיפוש, הוא לא בעל האתר המופיע בדפי תוצאות החיפוש, אלא המשתמש שמבצע חיפוש דרך מנוע החיפוש. גוגל מעוניינת לספק למשתמשים שלה את תוצאות החיפוש הטובות והרלוונטיות ביותר סביב כל ביטוי חיפוש ולשם כך היא מיישמת שורה של כלים שמיועדים להבטיח שהתוצאות המוצגות לכל משתמש בכל חיפוש, תהיינה המתאימות, הרלוונטיות והיעילות ביותר. אחד הכלים שבהם משתמשת גוגל למטרה זו הוא הכלי של קישורים נכנסים, סביבו נבנתה גם הפרקטיקה של בניית פרופיל קישורים. אבל מה מיוחד בקישורים נכנסים?

ובכן, כאשר אתם רוצים למצוא איש מקצוע איכותי, אמין ומקצועי, הדבר הראשון שאתם מנסים להשיג זה המלצות – אנשים פרטיים ואנשי מקצוע שמספקים לכם המלצות על איש מקצוע מסוים. הקונספט של קישורים נכנסים הוא בדיוק הקונספט הזה של המלצות על אתרים. כאשר אתר אחד מפנה לאתר אחר, רואה בכך גוגל כמעין המלצה שנותן אתר למבקרים שלו על האתר אליו הוא מפנה. ככל שיש יותר קישורים נכנסים וככל שהקישורים האלה מגיעים מאתרים יותר "חשובים", כך נחשב האתר אליו מופנים הקישורים כאתר מומלץ יותר שיש לקדם אותו לראש תוצאות החיפוש.

ראו גם: כתיבת מאמרים לאתרים

לא כל קישור הוא קישור טוב

אחרי שאמרנו את זה, המלצה מאדם פרטי היא לא כמו חוות דעת מקצועית של איש מקצוע, והמלצה מאדם שמקורב לאיש המקצוע או שיש סיבות להאמין שהיא אינה אותנטית, היא לא כמו המלצה מלקוח אמיתי. ואכן, גוגל עושה מאמץ רב לבחון כל קישור נכנס בכדי לבדוק את האיכות שלו ולשם כך היא מפעילה כלל אסטרטגי מרכזי שבוחן דבר מרכזי אחד – מידת האותנטיות של ההמלצה, או במילים אחרות, מידת האותנטיות של הקישור הנכנס. גוגל מחפשת קישורים נכנסים איכותיים שמגיעים מאתרים איכותיים אבל היא בודקת שמדובר גם בקישורים טבעיים ואותנטיים, וסביב סוגיה זו מבוצע התהליך של בניית פרופיל קישורים.

ראו גם: מציאת קישורים איכותיים – מדריך

מה זה פרופיל קישורים?

כל פעולת קידום באתרי אינטרנט, חייבת להתבצע על פי תכנית מסודרת. קידום אתר הוא תהליך עסקי קבוע שיש לשלב בפעילות השיווק הקבועה של העסק, וכמו כל פעולת שיווק, גם קידום האתר צריך להתבצע על פי תכנית. במסגרת התכנית, עלינו לקבוע מהם הכלים בהם אנו עושים בכדי לקדם את האתר, מהן המטרות שאותן אנו רוצים להשיג ומתי, מהו התקציב שאנחנו מקדישים לכל אמצעי ובהמשך לכך, איך אנחנו בונים את כל זה בצורה אפקטיבית שתייצר את התוצאות הנדרשות. פרופיל קישורים הוא התכנית של כלי הקישורים ככלי קידום לאתר והוא כולל בתוכו את כל הפרטים הקשורים ליצירת קישורים נכנסים לאתר: מאילו אתרים אנחנו רוצים לקבל קישורים, איך אנחנו עושים את זה, מהם הביטויים שישמשו כאנקורים להפניית הקישור לאתר, כמה קישורים אנחנו מייצרים בכל פרק זמן (תדירות), פיזור הקישורים, סוגי האתרים מהם אנחנו מקבלים את הקישורים וכדומה. בתהליך של בניית פרופיל קישורים אנחנו חייבים לקחת בחשבון סוגיות של תקציב ולוחות זמנים, אבל אנחנו גם חייבים לוודא שהפרופיל הוא פרופיל טבעי, אותנטי ובריא.

ניתוח נתונים של קישורים חיצוניים

כך למשל, בתהליך של בניית פרופיל קישורים אנחנו רוצים להגדיר שהאנקורים המפנים לאתר שלנו יכללו לא רק ביטויי מפתח שאנחנו רוצים לקדם, אלא גם ביטויים גנריים כמו "למידע נוסף", "לחץ כאן" וכן הלאה. אנחנו רוצים לוודא שהתוכן ממנו יוצא הקישור, קשור לאתר שבו מופיע התוכן הזה. אנחנו רוצים לוודא שאנחנו לא מייצרים כמות גדולה מדי של קישורים ללא פרופורציה לתנועה שהם מייצרים וכדומה. מדוע אנחנו רוצים את כל זה? מכיוון שכך זה אמור להיראות כשהקישורים הנכנסים הם אותנטיים וטבעיים. כך למשל, אם אתר חדשות גדול מפרסם כתבה על העסק שלכם, את הקישור לאתר שלכם הוא יוציא מן הסתם, לאו דווקא מביטוי מפתח שמעניין אתכם, אלא מביטוי גנרי כמו "בקרו באתר". אתר חדשות כזה גם לא יפרסם עליכם 3 כתבות ביום. אם בכל זאת, ישנו אתר שמפרסם עליכם כל יום 3 כתבות ומוציא אליכם קישורים אך ורק מביטויים שמעניינים אתכם, סביר להניח שלא מדובר בקישורים אותנטיים, אלא ביוזמה שיווקית משלכם, ואת זה גוגל יודעת לזהות וגם מאוד לא אוהבת.

ראו גם: חברת שירותי תוכן

בתהליך של בניית פרופיל קישורים אנחנו רוצים להבטיח שהקישורים הנכנסים לאתר שלנו הם טבעיים ואותנטיים כמה שיותר, פונים לכל דפי האתר ולא לדף ספציפי בלבד, משתמשים במגוון ביטויי אנקור, יוצאים מאתרים שקשורים לתחום הפעילות שלנו, נוצרים בתדירות משתנה ואקראית ולא שיטתית ומלאכותית ואפילו מייצרים קישורים "חסרי ערך קידומי" מסוג NO-FOLLOW. כל אלה נועדו להבטיח שהקישורים הנכנסים שלנו נראים כמה שיותר טבעיים ואותנטיים, ולא רק כאלה שמנסים לייצר טראפיק. ממש כמו ההבדל בין המלצות אותנטיות שמספקים לקוחות שלכם עליכם ולא אתם עצמכם על העסק שלכם.

איך בונים פרופיל קישורים?

ובכן, בניית פרופיל קישורים הוא תהליך מקצועי שמתבצע על פי עקרונות מקצועיים ועל פי מתודולוגיות מסודרות, שמאפשרות מעקב על כל הפרמטרים של בניית הפרופיל, וישנם פרמטרים רבים כאלה, מעבר למרכזיים שפירטנו לעיל. העניין הוא שכל טעות שאתם מבצעים בתהליך הבנייה, יכול ליצור פתח דרכו יכולה גוגל לזהות את "המהלך" המתוחכם שלכם ולזה אתם לא רוצים להגיע. על כן, את כל הנושא של בניית פרופיל קישורים ומעבר לכך, גם יישום הפרופיל והוצאתו אל הפועל באופן שוטף, אתם רוצים להשאיר לגורם מקצועי שייצר עבורכם את התכנים, שיבנה עבורכם את הקישורים ושיפזר אותם בתדירות אקראית באתרים איכותיים ורלוונטיים לתחום הפעילות שלכם. כל דבר שהוא פחות מזה, בטח ובטח ניסיון שלכם לבצע את התהליך באופן עצמאי לחלוטין, יכול לסכן את מעמדכם בגוגל ולהרוס את כל מה שבניתם ברגע אחד.

לוגו

חברת BESTLINKS היא אחת מהחברות המובילות בישראל בכל הקשור בניהול קישורים נכנסים לאתרים. החברה מכירה לעומק את כל הפרקטיקות שמיישמת גוגל בנושא הקישורים הנכנסים ויודעת, על פי ידע זה, לבצע את התהליך של בניית פרופיל קישורים בצורה מאוד מדויקת, שקודם כל תמנע ענישה כלשהי מצד גוגל אבל מעבר לזה, תבטיח תוצאות אפקטיביות מכל קישור נכנס לאתר שלכם. קישורים נכנסים זה לא פחות מאומנות ואת האומנות הזאת אתם רוצים להשאיר בידיהם של אומנים כדוגמת מקצועני הקידום של חברת BESTLINKS.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

מדידת תנועה לאתר עם קישורים חיצוניים
בלוג

קניית קישורים בנישת פיננסים

יש לכם אתר אינטרנט בנישת הפיננסים? קניית קישורים בנישת פיננסים זה משהו ששווה לכם לבדוק אותו. מדוע? משום שבניית קישורים

כתיבת תוכן ומאמרים לאתרים
בלוג

חברות כתיבת תוכן

אנו חיים בעידן שבו פרסום, שיווק וקידום לוקחים חלק עיקרי ומהותי בכל צמיחה של עסק, חברה או ארגון. בין אם

כתיבת תוכן לאתרים

  אחת הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים עסקים בתוכן לאתר היא קידום האתר במנוע החיפוש של גוגל. זוהי כמובן מטרה מצוינת

בלוג

רכישת כתבות

  כתבות עיתונאיות שעוסקות בפעילות העסקית של חברה עסקית, היו לאורך זמן פריבילגיה של ארגוני ענק בעלי פעילות יחסי ציבור

מחירון פרסום כתבות

  פרסום כתבות באתרי תוכן הפך בשנים האחרונות לאחד מכלי הקידום והפרסום החשובים ביותר בעולם הפרסום באינטרנט ולא בכדי. כתבות