איך להשיג קישורים לאתר?

תוכן עניינים

שירותי תוכן

אחד מהכלים החשובים ביותר לקידום אתרים במנועי חיפוש הוא הכלי של קישורים נכנסים. מה זה בעצם קישורים נכנסים? מה ההיגיון בהיתלות בקישורים אלה לצורך דירוג אתרים על ידי מנועי החיפוש? מהם הכללים המרכזיים בהוספת קישורים נכנסים לאתר? איך להשיג קישורים לאתר וכמה זה בכלל עולה? בשורות הבאות יתנו לכם המומחים של BESTLINKS את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת להנות משירות בניית קישורים שלכם וליהנות משיפור משמעותי במיקום האתר שלכם בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש ובראשם גוגל.

מהם קישורים נכנסים ולמה הם כל כך חשובים?

ובכן, קישור נכנס הוא קישור שמופיע באתר כלשהו ואשר בלחיצה עליו מפנה את הגולש לאתר שלכם. כך למשל, אם אתם רשומים באינדקס עסקים כמו דפי זהב, בדף העסק שלכם מופיעים כל פרטי העסק ולצדם גם כתובת אתר האינטרנט שלכם עם לחצן המפנה לאתר שלכם. אם אתם אכן רשומים באינדקס עסקים כזה, אז יש לכם כבר קישור נכנס אחד לאתר ואם אתם רשומים בכמה אינדקסים כאלה, אז כבר יש לכם כמה קישורים נכנסים. העניין הוא שלא כל קישור נכנס הוא קישור שמנועי החיפוש מחשיבים אותו כקישור בעל ערך לצורך דירוג האתר בכדי להבין זאת, צריך להבין את הרציונל מאחורי הקישורים הנכנסים.

מבחינת מנועי החיפוש, המטרה של קישורים נכנסים, להציג למשתמשים שלהם את תוצאות החיפוש הטובות ביותר לנושאים בהם הם עורכים חיפוש. בכדי לעשות זאת, מנועי החיפוש עסוקים ללא הרף בדירוג אתרי האינטרנט השונים ושיוכם לביטויי חיפוש ספציפיים. ככל שהאתר זוכה לדירוג גבוה יותר, כך הוא יוצג במיקום גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש, סביב הביטויים אליהם הוא משויך. אחד הכלים הטובים ביותר למציאת איש מקצוע טוב, הוא כלי ההמלצות ומבחינת מנועי החיפוש, כל הפניה לאתר שלכם מאתר אחר היא מעין המלצה. ישנו אתר שמוכן להפנות את הגולשים שלו ישירות לאתר שלכם וזה אומר שהאתר הזה בעצם ממליץ לגולשים שלו לבקר אצלכם. מנועי החיפוש רואים בכך המלצה וככל שיש יותר המלצות מאתרים יותר נחשבים ואיכותיים, כך דירוג האתר שאליו מפנים אותם קישורים, יזכה לדירוג גבוה יותר. מן הסתם, קישורים מאינדקסים עסקיים כל עסק יכול להשיג באמצעות רישום פשוט ומהיר באותם אינדקסים. כל עסק גם יכול להוציא קישורים כאלה מרשתות חברתיות, מפורומים ואפילו מטוקבקים באתרי חדשות, ולכן קישורים נכנסים כאלה לא זוכים להתייחסות רבה מצד מנועי החיפוש. לעומת זאת, קישורים שמגיעים מאתרי חדשות מובילים, ממגזינים מקצועיים, מאתרים מקצועיים בענפי כלכלה שונים, מבלוגים מובילים וכן הלאה, הם בהחלט קישורים שמנועי החיפוש יודעים להעריך.

על מה חשוב להקפיד בהוספת קישורים נכנסים?

מיד נגיע גם לסוגיה המעניינת לגבי איך להשיג קישורים לקידום אורגני, אבל עוד לפני כן, חשוב לדעת לעשות את זה נכון, אחרת קישורים אלה יכולים להפוך לחרב פיפיות. מבחינת מנועי החיפוש, הם רוצים לוודא שכל קישור נכנס כזה הוא קישור אותנטי וטבעי של אתר כלשהו המפנה אל האתר שלכם. אם מנועי החיפוש יחשדו בכם שאתם מייצרים את הקישורים האלה באופן מלאכותי, הם לא יתייחסו אליהם לצורך קידום האתר שלכם ואולי אף יענישו אתכם בדחיקת האתר שלכם לדפי תוצאות החיפוש האחוריים. מצד שני, כדי באמת לקדם את האתר שלכם אתם זקוקים לקישורים נכנסים רבים כאלה, ברמה שכמעט בלתי אפשרי לעסק קטן או בינוני להשיג בצורה אותנטית וטביעת. כמה פעמים הרי כבר כתבו עליכם בעיתון? כנראה אפס. וכמה אתרי כנסים מקצועיים חשבו שחשוב להזכיר אתכם ולהפנות אליכם את הגולשים שלהם? גם כנראה אפס. על כן, את הקישורים הנכנסים שלכם אתם כן צריכים לעשות בצורה מלאכותית, אבל אתם רוצים מאוד להקפיד שזה ייראה מאוד אותנטי ומאוד טבעי.

תדירות הוספת הקישורים הנכנסים, המקורות מהם הם מגיעים, הדפים אליהם הם מפנים, האנקורים עליהם הם מבוססים (הטקסט הכחול עליו לוחצים), המינון שלהם באתר שלכם ובאתרים אחרים – כל אלה יכולים לסייע למנועי החיפוש להעריך עד כמה הקישורים הנכנסים שלכם הם אותנטיים ושם אתם רוצים לוודא שאתם עושים את זה נכון. אז לפני שמדברים על איך להשיג קישורים לאתר, חשוב לדעת שאת כל הנושא של הוספת קישורים נכנסים כדאי, חשוב ורצוי מאוד לנהל דרך גורמים מקצועיים שיודעים לעשות את זה בצורה נכונה, חכמה ובטוחה.

אז איך להשיג קישורים לאתר?

אחרי שנרשמתם בכל האינדקסים העסקיים, הוצאתם קישור מהדף העסקי שלכם בפייסבוק ואולי גם ארגנתם לעצמכם כמה קישורים נכנסים מאתרים של חברים או קולגות, כעת הגעתם למאני טיים ועכשיו צריך לייצר קישורים נכנסים איכותיים ובתדירות קבועה. את זה עושים באמצעות פרסום תכנים באתרי תוכן שונים ושילוב של קישור בתוך כל תוכן כזה. כך למשל, אתם יכולים לפרסם כתבה במקומון של העיר בה אתם פעילים ומתוך הכתבה להוציא קישור שיפנה לאתר שלכם. בכך אתם משיגים גם את האפשרות לחשיפה במקומון, גם את האפשרות להעביר מסרים שיווקיים ואינפורמטיביים מורכבים לשכנוע קהל היעד שלכם וגם את האפשרות לקדם את האתר שלכם עם עוד קישור נכנס.

קישורים לקידום אתרים

את הפרוצדורה הזאת תוכלו לעשות באופן עצמאי, אבל רצוי לבצע אותה דרך גורמים מקצועיים המתמחים ספציפית בתחום זה. כך למשל, ישנן חברות המציעות לכם רשימה ארוכה מאוד של אתרים מהם תוכלו להוציא קישורים נכנסים לאתר שלכם. תוכלו להוציא קישור כזה מאתר קטן כמו https://www.shoresh.org.il/ תמורת 80 שקלים בלבד. תוכלו להוציא קישור מאתרי תוכן בינוניים או ממקומונים קטנים כמו https://www.krayot.com/ תמורת לא יותר מ-250 ש"ח. ישנם אתרי תוכן ביניים מוכרים כמו https://www.kipa.co.il/, מהם תוכלו לרכוש קישור נכנס ב-500 ש"ח וישנם אתרים גדולים כמו אתר www.srugim.co.il שבו זה יעלה לכם 1,600 שקלים או מאתר כלכליסט שם זה יעלה לכם 2,800 ש"ח. שימו לב, מדובר גם בפרסום של כתבה, שזה מהלך פרסומי ושיווקי סופר חשוב וגם בהוספת קישור נכנס מאתר בעל ערך. אם תרצו, תוכלו לרכוש כמות גדולה של קישורים נכנסים וליהנות מהנחת כמות, ויחד עם זאת כפי שאמרנו קודם לכן, חשוב מאוד לוודא שאתם לא מפרסמים את כולם בבת אחת, מה שיפגע באותנטיות שלהם בעיני מנועי החיפוש ויעמיד אתכם בסכנה של ענישה.

חברת BESTLINKS היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום הקישורים הנכנסים, ומציעה לכם רשימה ארוכה של מאות אתרים, מאתרים קטנים וזולים ועד האתרים הגדולים והמובילים ביותר בישראל, בהם תוכלו לפרסם כתבת תוכן משלכם וגם להוציא ממנה קישור נכנס שיסייע לכם מאוד בקידום האתר שלכם בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. הצוות המקצועי של BESTLINKS יסייע לכם בכל שאלה שעולה, יסביר לכם איך להשיג קישורים לאתר ואיך לעשות את זה נכון, אבל אם אתם באמת רוצים לוודא שהדברים מבוצעים כפי שצריך, עדיף שתשאירו את כל הפרויקט למומחים של בסטלינקס והם כבר ידאגו גם לבחירת נושא הכתבה, גם לכתיבתה על ידי כותב מקצועי (כרוך בתשלום כמובן) וגם לפרסומה באתר המתאים. אבל יותר מכל, ידאגו המומחים של בסטלינקס לנהל לכם את פעילות הקישורים הנכנסים בצורה אותנטית וטבעית וגם כזאת שבסופו של דבר תשיג את מטרתה – הרחבת הפעילות העסקית בעסק שלכם.

שירותי תוכן

אחד הפרמטרים החשובים ביותר כיום בדירוג שמעניקים מנועי חיפוש לאתרי אינטרנט הוא היקף ואיכות הקישורים הנכנסים לאתר. מה זה אומר קישורים נכנסים? מדוע קישורים אלה מהווים בכלל פרמטר בדירוג של אתר ובמיקום שלו הוא יזכה בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש? איך מייצרים קישורים כאלה והאם ניתן להסתפק בפתרונות שאינם מבוססים על רכישת קישורים? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת BESTLINKS המציעה את חבילת האתרים המובילה בישראל לרכישה של קישורים לאתרי אינטרנט.

קישורים לקידום אתרים

רכישת קישורים היא כרגע הדרך הטובה ביותר והיעילה ביותר לייצר לעצמכם קישורים נכנסים לאתר, בהיקף הנדרש ובתמהיל הנדרש על מנת למקסם את ההשפעה על הדירוג שלכם בגוגל. במסגרת עסקה של רכישת קישורים, אתם למעשה מפרסמים תוכן באתר תוכן כלשהו ומאותו תוכן יוצא קישור אל האתר שלכם. ישנם אתרים שיספקו לכם את השירות המלא במסגרתו הם גם יכתבו עבורכם את התוכן וגם יפרסמו אותו באתר וישנם אתרים אחרים בהם אתם תצטרכו להביא את התוכן והם רק יפרסמו אותו אצלם. הדבר החשוב ביותר לזכור פה הוא שכמה שיותר קל וכמה שזה יותר זול, כך זה בעל ערך נמוך יותר לקידום האתר שלכם. ככל שישנם יותר אתרים שיכולים לעשות את מה שאתם עושים, כך הערך של מה שאתם עושים הוא נמוך יותר לקידום האתר שלכם.

לשם דוגמא, פרסום כתבה והוצאת קישור נכנס באתר סרוגים (www.srugim.co.il) תעלה לכם 1,600 שקלים. פרסום דומה במקומונים כמו http://ashqelon.net/ או http://www.yavnenet.co.il/ יעלה לכם כ-140 שקלים. במקומונים אחרים זה יכול להגיע גם ל-500 שקלים, תלוי במקומון ובהיקף החשיפה שלו. ישנם גם אתרים קטנים יותר כדוגמת http://www.shtraymel.co.il/ או https://www.hidush.co.il/ שבהם יעלה לכם פרסום כזה, כ-80 שקלים בלבד.

עבודה עם גורם מקצועי בלבד

ההחלטה היכן לפרסם, כמה לפרסם ובאיזה מינון ותדירות, היא החלטה שצריכה להתקבל מראש במסגרת תכנית מסודרת ומאורגנת. אם פעילות הקישורים הנכנסים שלכם תיראה יזומה ומלאכותית מדי, אתם עלולים לספוג ענישה מגוגל ולשם אתם לא רוצים להגיע. את כל הנושא של רכישת קישורים ושל ניהול הקישורים הנכנסים שלכם בכלל, אתם רוצים להאציל לידיים מקצועיות שיטפלו לכם בכל הנושא של קידום האתר ואולי אפילו יטפלו לכם בכל פעילות השיווק, הפרסום ויחסי הציבור שלכם באינטרנט. המדובר בתחום מקצועי שמחייב ידע מקצועי (למשל לגבי התדירות של פרסום התוכן, הטקסט ממנו יש להוציא את הקישור (אנקור) והגיוון בין סוגי טקסטים שונים וכן הלאה). כל טעות שאתם עושים בהיבט זה, יכולה להיות טעות שתוביל אתכם בדיוק לכיוון השני של דפי תוצאות החיפוש, הכיוון של הדפים האחוריים.

חברת BESTLINKS היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום קידום האתרים ובכל לזה מציעה חבילה של שירותי שיווק, פרסום ויחסי ציבור באינטרנט ובכלל זה גם שירות נרחב של רכישת קישורים. לחברה מאגר של מאות אתרי אינטרנט מולם היא עובדת לצורך פרסום תכנים וכתבות והוצאת קישורים נכנסים אל האתרים המקודמים על ידה. החברה מספקת גם את שירותי כתיבת התוכן ואת כל נושא התכנון של פעילות הקישורים בכדי להבטיח שאתם לא רק משקיעים כסף בפרסום וקידום האתר שלכם, אלא גם מפיקים מהפעילות הזאת את האימפקט הנדרש לכם, קרי הרחבת היקף הפעילות העסקית שלכם. לכך נועדה רכישת קישורים וזה מה שיודעת BESTLINKS לעשות.

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 072-3940471

חברת Bestlinks
חברת Bestlinks

חברת Bestlinks שנים בענף השיווק והפרסום ומספקת שירות פרסום ויח"צ למאות חברות במשק במגוון פלטפורמות, בבעלותנו מאות אתרי אינטרנט ומגוון רחב של נכסים דיגיטליים הכוללים אתרי חדשות, מקומונים, אתרים מקצועיים במגוון תחומים, אתרים של בעלי מקצוע אינדקסים ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין