איך קונים לינקים לאתר?

תוכן עניינים

איך קונים לינקים לאתרכאשר נוצר צורך בשוק, נמצאים גם הכוחות שייצרו את המענה לצורך. הוספת קישורים נכנסים לאתר הוא צורך שהולך וגובר ככל שמנועי החיפוש מייחסים להם חשיבות רבה יותר וכיום ישנם גורמים שמציעים לכם את האופציה של קניית לינקים שישמשו אתכם כקישורים נכנסים להעלאת הדירוג שלכם במנועי החיפוש. המדובר בחברות שמתמחות בבניית אתרי תוכן, שמשרתים את הציבור, אך מטרתם המרכזית היא לצרכי קידום. כך למשל, אתר בתחום האירועים שבו יכול זוג צעיר למצוא מגוון רחב של מאמרים בנושאים הרלוונטיים לעולם האירועים, מידע על ספקי שירות בענף, טיפים ועוד מגוון פריטי מידע בתחום. מרגע שהאתר הופך לאתר עשיר בתכנים ומולטימדיה וגם נהנה מלא מעט ביקורים, הוא הופך למעשה למקור אטרקטיבי להמלצות/ קישורים נכנסים. במצב זה, אם יש לכם עסק בתחום האירועים, תוכלו לפנות לחברה המפעילה את האתר הזה ולקנות ממנה קישורים נכנסים לאתר שלכם. זה אומר שתוכלו לפרסם באתר מאמר על פי הסטנדרטים שמגדירים הבעלים באתר ולהוציא מהם קישורים אל האתר שלכם, וזה למעשה המעגל שכולל בתוכו את הפרוצדורה של קניית לינקים חיצוניים.

ממה צריך להיזהר?

ובכן, המטרה של מנוע החיפוש הוא להגיע לאתרים שבאמת נחשבים לאתרים טובים ומקצועיים ושבאמת זוכים להמלצות מאתרים אחרים בצורת קישורים נכנסים. בהתאם לכך, בודקים מנועי החיפוש, לא רק את מספר הקישורים הנכנסים, אלא גם את טיבם ועוד שורה של מאפיינים שמיועדים להצביע על רמת האותנטיות שלהם. אם מנוע החיפוש מבין שמדובר בלינקים מלאכותיים שאין מאחוריהם ערך מסחרי כלשהו, לא רק שהקישורים לא יתרמו לקידום האתר, אלא אף עלולים לגרום לענישה שלו על ידי מנוע החיפוש בצורת דחיקתו לדפים האחוריים של תוצאות החיפוש. כך למשל, אם אתם בוחרים באופציה של קניית לינקים, זה לא אומר שאתם יוצאים למסע קניות של עשרות לינקים והוספתם בבת אחת לאתר שלכם, שכן זה לא סביר ולא טבעי. מנוע החיפוש יבדוק מאין מגיעים הקישורים הנכנסים אליכם, כל כמה זמן מתווסף קישור כזה, מהם האנקורים שמהם יוצאים הלינקים, מהי מידת הגיוון של הקישורים ביחס לדפי האתר שלכם ועוד שורה של פרמטרים שאמורים לסייע למנוע החיפוש להחליט עד כמה הקישורים הנכנסים שלכם הם אותנטיים. מן הסתם, כאשר אתם בוחרים באופציה של קניית לינקים, אתם בהגדרה פועלים בניגוד לאינטרס של מנוע החיפוש ולכן חשוב מאוד לעשות את זה בצורה נכונה וזהירה, על מנת להשיג את המטרה הנכספת ולבטח על מנת להימנע מענישה כואבת.

מהו הכלל החשוב ביותר בקנייה ויישום לינקים לאתר?

קניית לינקים ובניית קישורים לאתר היא פעולה מאוד פשוטה, שדומה לכל פעולת קנייה אחרת. בוחרים לינקים, משלמים ומקבלים, בלי שום בעיה. אלא שבפועל, קנייה של לינקים ובעיקר היישום שלהם, צריכים להתבצע בצורה מאוד זהירה וחכמה, א' על מנת ליהנות מהאפקט שלהם וב' על מנת להימנע מענישה מצד מנועי החיפוש. ככלל, לינקים לאתר הם קישורים נכנסים המפנים מאתר כלשהו אל אחד מדפי האתר שלכם. כדי להבין איך נכון לקנות לינקים ואיך נכון להשתמש בהם, צריך תחילה להבין מדוע קישורים נכנסים מהווים בכלל פרמטר בדירוג אתרים על ידי מנועי חיפוש. ובכן, בניסיון למצוא את האתרים הטובים ביותר בכל תחום בכדי להבטיח למשתמשי מנוע החיפוש תוצאות איכותיות ובעלות ערך, בוחנים מנועי החיפוש כל אתר על פי שורה ארוכה של פרמטרים, חלקם טכניים וחלקם מהותיים.

אחד מהפרמטרים החשובים ביותר, שמשרתים כל אחד מאיתנו בבחירת אנשי מקצוע הוא פרמטר ההמלצות. ככל שאנחנו מקבלים יותר המלצות על איש מקצוע מסוים וככל שההמלצות האלה מגיעות מאנשים שאנחנו יותר סומכים עליהם ועל דעתם, כך איש המקצוע ייראה לנו יותר טוב ויותר נכון עבורנו. זה בדיוק מה שעושים מנועי החיפוש כשהם מתייחסים לכל קישור נכנס כאל המלצה על אתר אחד שניתנה על ידי אתר אחר. בדיוק כמו בהמלצות, גם בקישורים נכנסים, שני הפרמטרים החשובים ביותר הם האותנטיות של ההמלצה והמקור ממנו אנו מקבלים אותה. המלצה על מעצבת פנים שניתנה לנו על ידי בעלה זה לא אותו דבר כמו המלצה על מעצבת פנים שניתנה לנו על ידי לקוחה גדולה שלה או על ידי אדריכל מקצועי. באותו אופן, אם ישנו איש מקצוע שאנחנו מקבלים עליו המלצות מכל עבר מאנשים שאנחנו לא מכירים, סביר להניח שזה יעלה בנו את החשד שאותו איש מקצוע מתזמר ושולט בכל ההמלצות האלה, מה שמוציא מהן את כל הערך. עכשיו, כשאנחנו מבינים את זה, בואו נעבור לפרוצדורה של קניית לינקים לאתר.

ובכן, בהמשך למה שאמרנו קודם על המלצות על אנשי מקצוע ועל כך שמנועי חיפוש מתייחסים לקישורים נכנסים כאל המלצות כאלה, די ברור שהקישורים הנכנסים שלנו חייבים להיות, או לפחות להיראות אותנטיים וחשוב שהם יגיעו מאתרים חשובים אחרים. קישור מכתבה באתר חדשות גדול או מאתר כנסים מקצועיים הוא קישור נהדר שהוא גם אותנטי וגם ממקור חשוב, אבל כאלה אנחנו לא יכולים להשיג הרבה, אם בכלל, ולכן מלכתחילה אנחנו פונים לערוץ של קניית לינקים לאתר. יחד עם זאת, גם בתהליך הקנייה, אנחנו יכולים לנהוג בצורות שונות שישפיעו על הפרמטרים המרכזיים שעל פיהם יבחנו מנועי החיפוש את הלינקים השונים.

קישורים נכנסים נראים אותנטיים ואמינים כאשר הם:

  • מתווספים בתדירות ובמינונים סבירים – הוספה של כמויות גדולות של קישורים נכנסים בתדירות גבוהה מדי או קבועה מדי, יכולה להעלות חשד שמדובר במהלך מתוכנן ומלאכותי ולא בקישורים אותנטיים
  • מפנים לכל דפי האתר – הוספה של קישורים נכנסים לדף ספציפי אחד בלבד מתוך כל דפי האתר, יכולה להעלות חשד שמדובר במהלך מלאכותי שפשוט לא מבוצע טוב
  • מפנים ממגוון אנקורים – הפעלת הקישורים מאנקורים לא טבעיים שהם תמיד ביטויי המפתח שאנחנו מנסים לקדם, יכולה לעורר חשד שמדובר במהלך מלאכותי (נכון יותר להשתמש גם בביטויי מפתח אבל גם בביטויים גנריים וגם בביטויי פעולה כמו 'לחץ כאן')
  • מגיעים ממקור מוסמך – הוספת קישורים מאתרים קיקיוניים בעלי טראפיק נמוך ודירוג נמוך, משליכה עלינו את הדימוי של אותם אתרים קיקיוניים ומשיגה את האפקט ההפוך.זאת אומרת, שכאשר אתם ניגשים למשימה של קניית לינקים לאתר, אתם רוצים לעשות את זה בשום שכל. אתם רוצים לקנות לינקים איכותיים מאתרים שנהנים מטראפיק ובעלי תוכן מקצועי ובעל ערך. אתם רוצים לקנות את הקישורים בבודדים ולהוסיף אותם לאתר בצורה הדרגתית מאוד ולא בבת אחת או בתדירות גבוהה מדי או קבועה מדי. אתם רוצים להשתמש בלינקים שאתם קונים כדי להפנות לכל דפי האתר שלכם ואתם רוצים להשתמש באנקורים שונים לרבות ביטויים גנריים שלאו דווקא קשורים לפעילות שלכם וביטויי פעולה כאמור.

מה קורה כשלא עושים את זה נכון?

ובכן, אם לא קניתם את הלינקים הנכונים או שלא יישמתם אותם בצורה נכונה, מנועי החיפוש יוכלו כמעט בוודאות לזהות שמדובר פה במהלך מלאכותי להוספת קישורים נכנסים שהם אינם אותנטיים. במקרה כזה אתם כמובן לא תוכלו ליהנות מהאפקט אותו אתם רוצים להשיג, קרי העלאת הדירוג שלכם במנועי החיפוש ושיפור המיקום שלכם בדפי תוצאות החיפוש, אבל עוד יותר מכך, אתם עלולים לספוג ענישה מצד אותם מנועי חיפוש שרוצים להרתיע את בעלי האתרים מפני התנהלות מלאכותית כזאת שפוגעת למעשה באינטרס שלהם לזהות אתרים טובים ואיכותיים. לתהליך של קניית לינקים לאתר ולשימוש בכלל בלינקים כאלה, יש להתייחס כאל חרב פיפיות – הם יכולים להטיס אתכם מעלה במעלה דפי תוצאות החיפוש, אבל הם גם יכולים להיות הגורמים שישלחו אתכם אל מדבר הדפים האחרונים של תוצאות החיפוש.

איך עושים את זה נכון?

התהליך של קניית לינקים לאתר ויישום הלינקים הלכה למעשה הוא תהליך שצריך להתבצע בצורה מסודרת שמתחילה בתכנון נכון, ממנו נגזר פרופיל קישורים המנחה את כל תהליך היישום של הקישורים באתר ולאחר מכן גם יוצא אל הפועל הלכה למעשה. את התהליך הזה צריך לדעת לעשות ולכן אין טעם להסביר פה איך עושים את זה ובלאו הכי מדובר בסודות מסחריים של אנשים המתמחים בתחום. הדרך הנכונה ביותר להיעזר בלינקים לקידום האתר שלכם היא הדרך שעוברת אצל גורם מקצועי שמנהל עבורכם את התהליך כולו ומבצע את הדברים בצורה מסודרת, זהירה וחכמה. אם תעשו את הדברים נכון, תוכלו בתוך שבועות ספורים להתחיל לזהות תנופה במיקומים שלכם בגוגל ובמספר הפונים אליכם. אם תעשו את זה לא נכון, תוכלו להבחין בדיוק בהיפך.

חברת BESTLINKS מתמחה בעולם קידום האתרים וביתר שאת בתחום הקישורים הנכנסים לאתרים. החברה מנהלת שורה ארוכה של אתרי אינטרנט המספקים שירותי תוכן איכותי ומקצועי בענפים שונים ומגוונים, ומאפשרת לכל בעל אתר את האפשרות לבצע קניית לינקים לאתר מאתרים איכותיים, אתרים בעלי טראפיק ודירוג טוב ברשימות הסודיות של מנועי החיפוש וכמובן במחירים אטרקטיביים.

קישורים נכנסים הם כלי בעל חשיבות עליונה בכל אסטרטגיית קידום אתרים, אלא שאחד התנאים הקריטיים להצלחת השימוש בקישורים הללו הוא שהם יהיו אותנטיים לחלוטין, או לפחות ייראו אותנטיים לחלוטין למנועי החיפוש שבודקים אותם. במצב כזה, עד כמה יכולה קניית לינקים לשמש כאסטרטגיה טובה לקידום האתר? האם רכישה של לינקים נכנסים לאתר עלולה להוביל לתוצאה ההפוכה, קרי ענישה מצד גוגל? איך אפשר להימנע מהתוצאה הבלתי רצויה הזאת ועוד יותר מכך, איך אפשר לשלב בהצלחה רכישה של לינקים כחלק אינטגרלי מאסטרטגיית הקידום הכוללת? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של BESTLINKS, המציעה פתרונות שלמים ומושלמים לקידום אתרים לעסקים.

אז איפה קונים לינקים?

בכן, אם עולה בכם עכשיו החשק לצאת החוצה ולקנות לינקים לאתר שלכם, אתם רוצים לעצור ולהקשיב. שירותי קניית לינקים היא פעולה אחת מתוך סט שלם של פעולות הנדרשות לביצוע לצורך קידום אתרים באינטרנט. ככל שבעלי האתרים הופכים למתוחכמים יותר, כך גם מנועי החיפוש הופכים למתוחכמים יותר ולכן חשוב לשמור תמיד על רמה מקצועית גבוהה ולחשוב צעד אחד קדימה. את המשימה של קניית לינקים לאתר שלכם ואת הקידום שלו בכלל, אתם רוצים להשאיר לידיים מקצועיות בלבד, ולא לעשות את זה בעצמכם. נדירים הם המקרים בהם אדם שאין לו כל רקע בקידום אתרים, הצליח לקדם את האתר שלו אל המקום הראשון ללא סיוע מקצועי, לבטח בעידן הלינקים הנכנסים כפרמטר דירוג של מנועי חיפוש. קידום האתר שלכם הוא לא הוצאה כספית אלא השקעה עסקית כדאית מאוד ואת ההשקעה הזאת כדי לבצע עם המומחים לכך.

חברת BESTLINKS מציעה את כל סל השירותים המתקדמים ביותר בעולם קידום האתרים ובין היתר מציעה שירות קניית לינקים ממגוון מקורות ובמחירים אטרקטיביים, וזאת כחלק מאסטרטגיית קידום כוללת או כשירות העומד בפני עצמו לכל דורש. אם אתם רוצים לעשות את זה נכון ואם אתם רוצים לא רק להשקיע, אלא גם להצליח, המומחים של BESTLINKS הם האנשים שלכם.

קישורים נכנסים לאתר שלכם, יכולים לסייע לכם מאוד בקידום האתר בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ושל מנועי חיפוש אחרים. מן הסתם, אתם בטח הייתם שמחים מאוד ליהנות מקישורים נכנסים כאלה בצורה הכי אותנטית שיש, כלומר אתרים אחרים שפשוט חושבים לנכון להפנות את המבקרים שלהם אל האתר שלכם באמצעות לינק שהם מציבים באתר שלהם. אלא שזה פשוט לא עובד ככה ואם תתבססו אך ורק על קישורים כאלה, מובטח לכם שלא תוכלו לקדם את האתר שלכם אפילו לדפים הראשונים של דפי תוצאות החיפוש בגוגל. מדוע זה כל כך קשה? מדוע נדרשות פעולות נוספות ובמרכזן רכישת קישורים? איך עושים את זה והאם אפשר לעשות את זה לבד? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת BESTLINKS, המתמחה בקידום אתרים ובכל התחום של קישורים נכנסים לאתרי אינטרנט לצרכי קידום.

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 072-3940471

חברת Bestlinks
חברת Bestlinks

חברת Bestlinks שנים בענף השיווק והפרסום ומספקת שירות פרסום ויח"צ למאות חברות במשק במגוון פלטפורמות, בבעלותנו מאות אתרי אינטרנט ומגוון רחב של נכסים דיגיטליים הכוללים אתרי חדשות, מקומונים, אתרים מקצועיים במגוון תחומים, אתרים של בעלי מקצוע אינדקסים ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין