פרסום מאמרים

תוכן עניינים

כל בעל אתר שרוצה להיות במקום הראשון בגוגל מבין בשלב כזה או אחרת את החשיבות של פרסום מאמרים באתרים שונים, בין אם מדובר בפרסום חינמי ובין אם בפרסום בתשלום. מקדמי אתרים יעשו המון בכדי לקדם את האתרים של הלקוחות שלהם, הרי בסך הכל מדובר בעבודה שלהם. יחד עם זאת, מדובר בתחום סופר מורכב, דינמי שלעתים לא פשוט בכלל להגיע בו לתוצאות, בעיקר בתחומים עם רמת תחרות גבוהה. תוך כדי תנועה רבים מאיתנו מנסים לחשוב ולהבין כיצד פועל האלגוריתם של גוגל אבל האמת היא, שכבר המון שנים למרות השינויים והחידושים שגוגל מציגה בתחום קידום אתרים, עדיין היא מבססת נתח גדול מאוד מהתהליך איך לא על תוכן איכותי. ככל שהתוכן שהגולש מקבל יותר רלוונטי, יותר סמכותי ויותר מעניין ככה הוא יקבל דירוג גבוה יותר עם מיקומים טובים יותר בתוצאות החיפוש של המנוע.

פרסום מאמרים איך יודעים שזה באמת אפקטיבי?

בכדי שניתן יהיה לדעת האם מאמר שפרסמו רלוונטי או לא, גוגל עושה שימוש בהמון סוגים קריטריונים ומדדים.
אחת הדרכים שלה לעשות את זה היא במה שנקרא פניות או בשפה הפשוטה יותר, קישורים מאתרים אחרים. זה נכון שהרבה פעמים כשאנחנו משקיעים המון זמן או מחשבה בכתיבת מאמר מקצועי איכותי או אפילו משלמים כסף וכותב שיכתוב עבורנו את המאמר, אנחנו לא תמיד נרצה שהמאמר שלנו יפורסם באתר אחר או שיצא ממנו קישור מאתר אחר, אבל מסתבר שהתמורה מפרסום מאמר כזה יכולה להיות שווה המון.

פרסום מאמרים שבאמת עובד

כדי שנוכל להשיג מקומות גבוהים בדירוגים בביטויי המפתח בגוגל זה ממש לא מספיק רק לכתוב מאמרים ולפרסם אותם איפה שרק ניתן. כל הנושא הזה של פרסום מאמרים והטמעת קישורים צריך להיעשות בצורה חכמה ובמחשבה תחילה. כלומר, עלינו להכיר היטב ולעומק את כללי הקידום השונים ורק לפיהם לבצע את הכתיבה והפרסום.

פרסום מאמרים טיפים חשובים

הטיפ הראשון שאנחנו רוצים לתת לכם הוא לשים דגש על תוכן שהוא באמת איכותי. לצערנו, זה לא מספיק שהמאמר או הכתבה ייכתבו בצורה מקצועית. הם צריכים להיות מעניינים, לחדש משהו, לתת לגולשים ערך מוסף, אחרת הם לא יתעקבו עליו. כשגולש נותן עמוד תוכן מהר, גוגל תופסת את אותו עמוד ללא רלוונטי וזה כמובן יכול לפגוע בתוצאות הקידום. טיפ נוסף שחשוב להכיר הוא שמומלץ לא לכתוב מאמרי קידום קלאסיים המבוססים אך ורק על מילות מפתח. חשבו מה אתם הייתם רוצים לקרוא ואת זה תכתבו! דבר נוסף שווה לדעת הוא שמאוד חשוב שלא להוסיף יותר משני קישורים במאמרים חיצוניים שמובילים לאתר שלנו.

פרסום מאמרים לא מפרסמים בכל אתר

יש חשיבות מאוד גבוהה לא רק לאיכות התוכן ורמת היצירתיות שבו, אלא גם לאיכות האתר שבו הלינק מפנה לאתר שלכם. כלומר, ככל שהאתר בו מוטמע הקישור לאתר שלכם יותר גדול, יותר חזק, יותר ותיק ויותר אמין, ככה הקישור נחשב חזק יותר! מומלץ מאוד להשקיע בפרסום מאמרים באתרים איכותיים גם אם צריך להשקיע בזה כסף.

פרסום מאמרים רק על בסיס מחקר מילות מפתח

בסופו של דבר אנחנו רוצים לקדם את העמודים באתר שלנו. אז נכון, התוכן צריך להיות מעניין ויצירתי אבל הוא עדיין חייב להיות מבוסס על מילות מפתח וביטויים כדי לקדם את אותם עמודים ולעזור לנו בחיפושים שיותר חשובים לנו באתר.

פזרו את הביצים בכמה סלים

מאוד מומלץ שלא לפרסם את כל המאמרים שלכם באתר אחד אלא לפזר את המאמרים בין כמה אתרים מובילים. זה הרבה יותר יעיל.

פרסום מאמרים בתשלום

בעבר הלא רחוק, רוב מקדמי האתרים היו עושים שימוש במגוון רחב של אתרים שבהם ניתן לפרסם ללא עלות. מאז פני הדברים מעט השתנו והיום זה נמצא הרבה פחות אפקטיבי.

פרסום מאמרים בתשלום מדוע זה כדאי

בקניית קישורים יש כמה יתרונות בולטים. היתרון הראשון הוא בכך שהיום ברשת קיימים שטחי פרסום עצומים. אם בעבר היה נהוג לפרסם בעיקר בשלטי חוצות, ברדיו ובטלוויזיה, כי היום פני הדברים השתנו לחלוטין.  אתרי תוכן, אתרי חדשות ואפילו חנויות אינטרנטיות מציגות עבור קהל המשווקים שטחי פרסום אדירים ופשוט רוב האנשים היום צורכים את התוכן שלהם דרך אותם אתרים וחבל שלא למקסם את הפוטנציאל האדיר שטמון בזה עוד מעבר לזה שאנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו בצורה אורגנית. ברגע שאנחנו משקיעים בפרסום כתבה בתשלום באתרים מובילים, אתרים חזקים עם ערך מוסף לגולש, מאות אלפי גולשים ביום נחשפים לתוכן שברגע אחד יכול להוביל אותם לתוך האתר שלנו.

בנוסף, פרסום מאמרים הוא דרך מצוינת לתמוך באסטרטגיית בניית קישורים. אתם יכולים לפרסם כתבות ומאמרים במגוון רחב של אתרים כמו למשל  אתרי תדמית, בלוגים, קטלוגים או חנוית אי קומרס דיגיטלית. כאמור, אותם קישורים תורמים רבות לתהליך הקידום האורגני ונתפסים בעיני גוגל כהמלצה!

פרסום מאמרים איך זה בכלל עובד?

בשלב הראשון עליכם להגדיר תקציב חודשי משום שאין לזה סוף. פרסום מאמר או כתבה יכול לעלות כמה עשרות שקלים בודדים וזה יכול להיות גם עניין של מאות ואפילו אלפי שקלים. יש 3 דרכים לפרסם מאמרים באינטרנט . הראשונה היא כאמור באתרים חינמיים למטרות קידום אורגני נטו. האפשרות הראשונה היא ליצור קשר עם חברה מקצועית המתמחה בפרסום כתבות בתשלום והטמעת קישורים או עם חברת תוכן שמספקת לקהל לקוחותיה את השירות הזה. האופציה האחרונה היא לפנות לאתרים שדרכם בעצם ניתן לפרסם את המאמרים. בכל אתר זה פועל בצורה שונה. כמובן שהאופציה השניה היא הטובה, היעילה והמהירה ביותר, אבל זה כבר ממש תלוי בתקציב שלכם ובכמה מאמרים אתם רוצים לפרסם. אם מדובר על מאמר אחד, יכול להיות ששווה לכם להשקיע הרבה כסף באופן חד פעמי ולפרסם את המאמר שלכם באתר כמו וואללה או YNET. לעומת זאת אם מדובר במסה, שווה לכם לרכוש חבילת מאמרים ואז גם כל הנושא של הכתיבה יורד מכם וגם עניין הקישורים.

כמה יעלה לי לפרסם מאמר?

המחיר לפרסום מאמרים בתשלום משתנה ותלוי במגוון של פרמטרים ביניהם:

  1. על איזו כתבה מדובר? יש מאמרים פשוטים, כאמור מאמרי SEO שעולים בין 10-20 אג‘ למילה לא כולל הקישורים או כן כולל, לעומת מאמרי עומק שלוקח לכותב הרבה יותר זמן לכתוב אותם. התוכן ברשת מחולק לכל מיני סוגים כמו למשל תוכן אינפורמטיבי, תוכן שיווקי, עמוד שאלות ותשובות, מדריכי המלצות, תוכן שמניע לפעולה, קופירייטינג, כתבת מומחה, כתבת תחקיר, סקר שוק ועוד…)
  2. אורך הכתבה – כתבות קצרות לעומת כתבות ארוכות נחשבות לרוב לזולות יותר (לא תמיד).
  3. האתר בו אנו מפרסמים את הכתבה- ככל שהאתר יותר ותיק, יותר חזק, ככל שיש בו יותר גולשים ביום והוא יותר פופולארי ככה המחיר עולה, ממש שכמו בעיתונות הכתובה.
  4. מיקום הכתבה – ממש כמו בנדל“ן. ככל שתתקרבו לים ולמרכז, ככה תשלמו יותר. ככל שהכתבה תהיה במקום רלוונטי ובולט יותר, ככה המחיר שלה יעלה.

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 072-3940471

חברת Bestlinks
חברת Bestlinks

חברת Bestlinks שנים בענף השיווק והפרסום ומספקת שירות פרסום ויח"צ למאות חברות במשק במגוון פלטפורמות, בבעלותנו מאות אתרי אינטרנט ומגוון רחב של נכסים דיגיטליים הכוללים אתרי חדשות, מקומונים, אתרים מקצועיים במגוון תחומים, אתרים של בעלי מקצוע אינדקסים ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין