פרסום כתבות

בעל/ת עסק? הנה שיטת שיווק שתקדם אותך באמת!

כתבות כתבות בתחום באתרים מובילים כולל ראיון עיתונאי לשיפור המוניטין

כמה השקעתם על תקציבי פרסום מידי חודש על מודעות, פרסומים וגיליתם שהתמורה שלכם היא מינימלית? הלקוחות שלכם לא מכירים אתכם מספיק ? מרגישים שאתם לא אוטוריטה בתחום  שלכם ? אנחנו פה בדיוק בשביל זה.

תחשבו כמה קל יהיה למכור ללקוחות שלכם אחרי שתראו כתבות עליכם באתרים החזקים בארץ – מהיום זה אפשרי בתהליך מהיר פשוט וזול !

תמיד רציתם שיכתבו עליכם בוואלה ? כלכליסט ? אולי מעריב  ? מהיום אתם יכולים להתפרסם כמעט בכל אתר חדשות מוביל במחירים ללא תחרות !! פנו אלינו לקבלת ייעוץ ללא עלות :)

כתיבת תוכן
מדידת קישורים

מהם היתרונות בפרסום כתבות באתרים?

שאלות נפוצות בנושא פרסום כתבות באתרים:

ברגע שאנחנו מתחילים להזרים כתבות איכותיות שבתוכן יש גם קישורים המובילים לאתר שלנו את הגולשים יש לזה כמה יתרונות:

  1. האתר שלנו מקודם בגוגל – ככל שהקישורים יוצאים מאתרים יותר חזקים ויותר וותיקים, ככה האתר שלנו מקבל ”בוסט“ ונדחף קדימה. בעיקרון, בעולם הקידום של היום, עולם עם תחרות מאוד גבוהה זה מאוד עוזר משום שיש תחומים שמאוד קשה לקדם אותם. 
  2. חשיפה– מכיון ומדובר בפרסום כתבות באתרים מובילים אז האתרים האלה מקבלים הרבה טראפיק ואז כמות גדולה של גולשים נחפשת לעסק שלנו. 
  3. נתפס כמותג חשוב – כתבה כזו, גם אם היא ממומנת וגם אם היא פורסמה באתר כזה או אחר באופן טבעי, מייצרת סוג תפיסה חיובית אצל הגולש. 

בואו נתחיל מהעובדה שבעידן שלנו, כמעט לכל בעל עסק יש אתר אינטרנט. גם בעלי עסקים שעדיין אין להם אתר, מתכננים לבנות אחד בעתיד הקרוב. אתר אינטרנט מקצועי, מעוצב ואינטואטיבי מייצר עבורנו חשיפה אדירה. קוראים לזה טראפיק. יחד עם זאת, ברגע שיש לנו אתר אינטרנט מקצועי, זה מעיד על רמת המקצועיות של העסק שלנו משום שזו הדרך הטובה ביותר להציג בפני הגולשים שלנו את המוצרים והשירותים שהעסק שלנו מציע. ככל שלאתר יש טראפיק גבוה יותר ככה כמות הלידים וכמות המכירות של אותו אתר עולה וכך גם העסק מצליח יותר. כמובן שחשוב לעשות את זה בצורה חכמה ולהבין איך גוגל עובד. מנוע החיפוש של גוגל פועל על אלגוריתם. למעשה, אותו אלגוריתם סורק את כל הדפים בכל האתרים ברשת. לגוגל יש כל מיני קריטריונים שעל פיהם הוא מחליט איזה דף יופיע באיזה מקום ואיזו תוצאת חיפוש תופיע באיזה מיקום בדף הראשון, השני או השלישי. מתוך כל אותם הקריטריונים יש שניים סופר חשובים: תוכן וקישורים חיצוניים. באופן הגיוני, השניים הללו גם קשורים אחד לשני וברגע שאנו משקיעים בפרסום כתבות באתרים מובילים, כך האתר שלנו מקודם בגוגל.

  1. האם יש לכם אתר אינטרנט? – בשלב הראשון, כדי שתוכלו לפרסם כתבות שיובילו לאתר שלכם, אתם חייבים אתר. לכן, אם עדיין אין לכם אתר מקצועי בין אם זה אתר תדמיתי המציג את השירותים והמוצרים השונים של העסק שלכם ובין זו חנות אינטרנטית, אתם חייבים להשקיע תקציב מסוים בתהליך הנקרא בניית אתרים. משם גם אפשר להתקדם הלאה ולהתחיל אסטרטגיית קידום לאתר, אבל זה כבר נושא אחר. 
  2. מחקר מילות מפתח ובחירת נושאים לכתיבה – לפני שאתם מפרסמים כתבות באתרים מובילים, מומלץ לבנות אסטרטגיית תוכן שתסייע לכם בקידום האתר. התהליך כולל קודם כל מחקר מילות מפתח מעמיק לגבי התחום שבו האתר שלכם עוסק. לאחר שתעשו מחקר מילות מפתח ותבינו אילו נושאים אתם רוצים לקדם, תוכלו להתחיל לכתוב תכנים איכותיים שיופיעו בכל מיני אתרים. זה שונה לגמרי מפרסום כתבות באתרים מובילים, שכן כאן מדובר במאמרים שנועדו נטו לקדם את האתר שלכם. גם במאמרים כאלה חשוב להשקיע בתוכן איכותי. 
  3. פרסום המאמרים באתרים מובילים– שוב, אלו חייבים להיות אתרים איכותיים ומקצועיים, אתרים עם ותק ואם ניתן אתרים הקשורים באופן כזה או אחר לתחום שבו האתר שלכם עוסק. 
  4. בדיקת תוצאות – לאחר שתפרסמו כמה כתבות באתרים מובילים, שווה לעשות בדיקה ולבדוק האם הכתבות הללו השפיעו על רמת החשיפה של האתר שלכם ובמידה וכן, כמה. כלומר מה כמות החשיפה שהאתר שלכם קיבל אחרי פרסום הכתבות, האם אותם גולשים הונעו לפעולה, האם אנשים יצרו אתכם קשר בדרכים אחרות שהם לא האתר שלכם ועוד. בדיקת נתונים אלה ומעקב רציף יסייע לכם להבין האם הכתבות עזרו. 

לא פעם שמענו את המושג ”התוכן הוא המלך“ בהקשר של פרסום ושיווק העסק שלנו באתרי אינטרנט ובפלטפורמות המדיה השונות. אם בעבר רובנו היינו צורכים את התוכן אותו הם היו קוראים או שומעים דרך העיתון, דרך ספרי, בטלוויזיה או ברדיו, היום למעלה מ-95% מהתוכן נצרך דרך רשת האינטרנט. למעשה, עוד ועוד בעלי עסקים מבינים את הפוטנציאל האדיר לפרסום ושיווק העסק שלהם באמצעות פרסום כתבות באתרים מובילים. 

המחיר לפרסום כתבות באתרים מובילים משתנה ותלוי בבעל האתר, בסוג ואורך הכתבה, בסגנון הטקסט של הכתבה, בכמות הקישורים שיוצאים לאתר שלכם (אם בכלל) ובעוד כל מיני קריטריונים המשפיעים על עלות הכתבה. בעוד יש אתרים שמחייבים תשלום גבוה יחסית על כתבה אחת בלבד, יש אתרים או חברות שיש בבעלותם כמה אתרים ומציעות לקהל הלקוחות שלהם חבילות תוכן. 

באופן כללי המחיר שאתם משלמים כולל:

  • כתיבה של התוכן
  • הגהה
  • בחירת אתרים מקצועיים
  • פרסום בשילוב שני קישורים המובילים לאתר שלכם 

 

תוכלו למצוא ממש כאן את המחירון המלא שלנו >>

בכדי לנהל פעילות של יחצ באינטרנט, אתם לא צריכים להקים מחלקת יחסי ציבור עצמאית משלכם ואתם גם לא צריכים לשכור משרד יחסי ציבור. כל מה שאתם צריכים הוא למצוא משרד פרסום בדיגיטל, המספק לכם מענה לכל צרכי הפרסום והשיווק שלכם בדיגיטל, ובכלל זה באינטרנט, כך שפעילות היח"צ משתלבת כנדבך נוסף באסטרטגיית השיווק והפרסום שלכם. מן הסתם, אתם לא תנהלו פעילות יח"צ ענפה ונרחבת כמו תאגיד גדול, אבל גם אין לכם צורך בכך ולכן ניתן לשלב את הפרקטיקה במסגרת פעילות השיווק הכוללת שלכם.

ובכן, הדבר החשוב ביותר להבין בהיבט יכולות היח"צ הוא, שאת היכולות האלה אתם לא צריכים לייצר או לרכוש בעצמכם. מה שאתם צריכים הוא למצוא גורם מקצועי שיכול לספק לכם אותן, ורצוי במסגרת חבילה כוללת של פרסום, שיווק ויחסי ציבור באינטרנט. ככלל, יכולות יח"צ כוללות יכולות טכניות מקצועיות כמו רעיונאות, כתיבת תוכן, עריכת תוכן, שילוב מולטימדיה, לוגיסטיקה של הפצת מסרים וכדומה וכן יכולות עסקיות ובינאישיות כמו קשרים עם עיתונאים, קשרים עם בלוגרים, היכרות עם עולם התוכן והערוצים שהוא מכיל והיכולת לדחוף תוכן קדימה גם היכן שאחרים לא מצליחים. כאמור, תאגידים גדולים מתחזקים מחלקות שלמות שעוסקות יום יום בפיתוח וחיזוק היכולות הללו. אתם לא צריכים את מחלקת היח"צ העצמאית, אבל אתם כן צריכים גורם מקצועי שיכול לספק לכם את היכולות הללו במיקור חוץ, בין שמדובר במשרד שמתמחה ספציפית בנושא של יחצ באינטרנט ובין במשרד שיודע להציע לכם חבילה שלמה לניהול כל פעילות השיווק, הפרסום והיח"צ שלכם באינטרנט ובדיגיטל בכלל.

החברה שלנו נמצאת בקשר רציף עם האתרים המובילים והבולטים בישראל. עובדה זה חוסכת לכם אין ספור התכתבויות במייל, טלפונים, הצעות מחיר, אנשי קשר.

 
אתם אפילו לא צריכים לצאת מהמשרד או לשכור שירותים של חברת יחסי ציבור.
פשוט להשאיר פרטים ואנחנו עושים את כל העבודה והתהליך בשבילכם!

0 +
אתרים מובילים וחזקים
0 %
הצלחה ושיפור מוניטין
0 +
כניסות חודשיות לאתרים

אחד הכלים שהולכים וכובשים את עולם הפרסום באינטרנט הוא הכלי של כתבות ממומנות ומן הסתם, אם אתם נוהגים לבקר באתרי חדשות גדולים או אפילו באתרי תוכן קטנים ומקומונים, לבטח כבר נחשפתם לכתבות כאלה ואולי אפילו קראתם כתבה מבלי שידעתם שהיא ממומנת. מה זה בדיוק אומר כתבות ממומנות? מה הופך את הכלי הזה לכל כך אטרקטיבי למטרות פרסום ושיווק באינטרנט? איך עושים את זה? מי יכתוב עבורכם את הכתבה? מי ידאג לפרסם אותה? באילו אתרים כדאי לכם לפרסם אותה? כמה זה עולה? האם מספיקה כתבה אחת או שצריך לייצר כתבות כאלה על בסיס קבוע? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המקצוענים של חברת BESTLINKS, המתמחה בשיווק, פרסום וקידום אתרים באינטרנט.

קישורים לאתרים SEO

אז מה זה כתבות ממומנות ולמה זה טוב?

ובכן, אם אתם גולשים באתרי חדשות, בלוגים גדולים ואתרי תוכן בינוניים למיניהם, אתם בטח יודעים שהאתרים האלה מלאים מודעות פרסומת ואתם גם מודעים לכך שאתם נוטים להתעלם מהמודעות האלה ואפילו איכשהו אתם מצליחים לא לראות אותן בכלל. אם אתם גולשים באתרים האלה, ייתכן שגם נתקלתם בכתבות שמוצגות בדף הראשי ובדפים אחרים כמו כל כתבה אחרת, למעט כיתוב קטן לצדן שאומר "תוכן שיווקי". ייתכן מאוד שגם קראתם כתבה כזאת שנראית כמו כל כתבה אחרת, ואתם כלל לא יודעים זאת.

הכתבות האלה הן למעשה כתבות ממומנות, כלומר כתבות שמישהו שילם כסף כדי לפרסם אותן והמישהו הזה יכול להיות אתם. השאלה היא למה לכם לפרסם כתבות ולמה לכם להשקיע בזה כסף? ובכן, אנחנו חיים בעידן בו מרבית הציבור מאס בעולם הפרסום ומחקרים מוכיחים שמרבית האנשים נחשפים מדי יום למאות ואלפי מסרים פרסומיים, אבל איכשהו לא מודעים לכך בכלל. המוח האנושי למד לסנן פרסומות, פשוטו כמשמעו, כך שאם אתם רוצים לפרסם את העסק שלכם ולחשוף אותו מול קהל היעד, אתם צריכים למצוא דרך לעקוף את החסמים הללו ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות כתבות ממומנות הנראות למשתמש כמו עוד כתבה לגיטימית באתר תוכן.

כתבות אלה מסייעות לכם בעוד היבט חשוב. הן מסייעות לכם להעביר מסרים מורכבים יותר מאשר "מבצע עכשיו, בואו לקנות". כתבה כזאת מאפשרת לכם לספר לקהל היעד על מוצר או שירות חשוב שלכם, להסביר את הערך שהוא מייצר ללקוח, את היתרונות שלו ואת השינוי שהוא יכול להוביל בחיי הלקוח. במילים אחרות, כתבות ממומנות מאפשרות לכם לבצע פעילות שכנוע יסודית סביב מוצרים או שירותים שחשוב לכם לקדם. תועלת חשובה נוספת שתוכלו להפיק מכתבות אלה היא קידום האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל. את זה תוכלו לעשות באמצעות הוצאת קישור מהכתבה שאתם מפרסמים אל האתר שלכם. קישור זה נקרא קישור נכנס ומהווה פרמטר חשוב בדירוג אתרים על ידי גוגל. ככל שיהיו לכם יותר קישורים נכנסים וככל שהם יגיעו מאתרים יותר "נחשבים", כך יעלה הדירוג שלכם בגוגל וכך יעלה הסיכוי שתוצגו בראש דפי תוצאות החיפוש.

קישורים בתשלום

מי כותב את הכתבה, היכן מפרסמים אותה וכמה זה עולה?

ובכן, כתבות ממומנות הן כתבות לכל דבר ועניין אבל הן גם צריכות לשאת איתן מסר שיווקי, לחבר את המסר הזה אליכם ולעשות את זה בצורה מאוד מעודנת ו"עיתונאית". המשמעות היא שאת הכתבה שלכם צריך לכתוב כותב תוכן מקצועי, שיכול לייצר עבורכם טקסט מקצועי כתוב בסגנון עיתונאי עם מעטפת שיווקית חכמה. לצורך כך תוכלו לעבוד עם כותב תוכן עצמאי שיכתוב עבורכם כתבות ממומנות לצד תכנים נוספים שאתם זקוקים להם לצורך קידום האתר ופרסום העסק, או שתוכלו ליהנות משירותי כתיבה המסופקים לכם כחלק מחבילת פרסום כתבות ממומנות, חבילה המסופקת לכם על ידי חברות פרסום באינטרנט, שדואגות לכל תהליך הפרסום של כתבות ממומנות.

את הכתבה אתם רוצים לכתוב בנושא שקשור כמובן לפעילות העסקית שלכם, אבל אתם רוצים גם לחבר אותה עם נושא אקטואלי עד כמה שניתן. במידה והכתבה מייצרת תוצאות טובות, תוכלו להריץ אותה לאורך זמן ולהפיץ אותה בכמה וכמה אתרים. בכל מקרה, ולבטח אם התוצאות אינן משביעות רצון, תוכלו לכתוב כתבות חדשות ולהמשיך לפרסם אותן באתרים שונים, אבל הדבר שחשוב להבין הוא שמדובר בתהליך ולא בזבנג וגמרנו.

את הכתבות תוכלו לפרסם כמעט בכל אתר תוכן ישראלי שתבחרו. כל אתר תוכן שמכבד את עצמו, כולל בתוכו כיום סקשן ייעודי לתוכן שיווקי, במסגרתו מפורסמות כתבות ממומנות של עסקים. כך למשל, תוכלו לפרסם את הכתבה שלכם באתר כמו כלכליסט או סרוגים תמורת 2,800 או 1,600 שקלים בהתאמה. תוכלו לפרסם אותה במקומון בעיר בה מתנהל העסק שלכם וזאת אמורה להיות הבחירה הנכונה לכם אם אתם עסק מקומי שמשרת את תושבי העיר והסביבה בלבד. במקרה הזה, פרסום כתבה ממומנת יעלה לכם בין 150 שקלים ועד 500 שקלים, בהתאם לגודל המקומון והתפוצה שלו. את הכתבה שלכם תוכלו לפרסם גם תמורת 80, 100 או 120 שקלים במגוון רחב של אתרי תוכן קטנים ונישתיים ואם תקנו כמות גדולה של כתבות, תוכלו ליהנות גם מהנחת כמות.

כתבות ממומנות אינן עומדות בפני עצמן

אחרי שאמרנו את כל זה, פעילות התוכן והקידום שלכם באינטרנט לא יכולה להתבסס אך ורק על פרסום כתבות ממומנות. התוכן שלכם הוא הכלי החשוב ביותר שעומד לרשותכם באינטרנט והוא אחראי להוביל את הלקוח הפוטנציאלי מהרגע שאתם פוגשים אותו, למשל במודעת פרסומת בפייסבוק, בתוצאת חיפוש בגוגל או בעקבות פרסום כתבות ממומנות שלכם, אבל הוא צריך גם לקבל את פניו באתר שלכם, לשכנע אותו להישאר ולהוביל אותו לסגירת עסקה. המשמעות היא שבכדי לייצר תוצאות אפקטיביות של פעילות הפרסום שלכם באינטרנט, אתם זקוקים לפעילות תוכן כוללת ולא פחות חשוב מכך, לניהול מקצועי של פעילות התוכן שלכם.

רק לשם דוגמא, אחד היתרונות החשובים ביותר בפרסום כתבות ממומנות, הוא היכולת שלכם להוציא מהכתבה קישור שיוביל לאתר שלכם. קישור זה "נקלט" על ידי הרובוטים של גוגל ומסייע לכם להעלות את דירוג האתר שלכם בגוגל. אם תקפידו לפרסם כתבות כאלה מדי תקופה ובתנאי שתעשו את זה באופן אותנטי מבלי שגוגל תחשוד בכם שאתם מנסים להטעות אותה, תוכלו ליהנות לא רק מחשיפה רחבה דרך הכתבות הממומנות שלכם אלא גם ממיקומים טובים יותר בדפי התוצאות של גוגל. איך עושים את זה? באיזו תדירות? מה צריך להיות האנקור שממנו יוצא הקישור? לאיזה דף צריך להפנות הקישור? כל השאלות האלה הן קריטיות להצלחה ולכן חשוב כל כך הליווי המקצועי.

חברת BESTLINKS היא אחת מחברות הפרסום, השיווק והקידום המובילות בישראל ובין היתר מציעה החברה רשימה של מאות אתרים ישראליים בהם תוכלו לפרסם כתבות ממומנות עבור העסק שלכם. החברה מספקת לכם גם את שירותי הכתיבה ומעמידה לרשותכם כותב תוכן שיכתוב לכם את הכתבה בצורה מקצועית וברמה עיתונאית וכן מנהלת עבורכם את הפרסום באתרים השונים, כך שהכל ייראה מאוד אותנטי, לא חד פעמים ולא מלאכותי. זאת כמובן, מעבר לעוד שורה של שירותי תוכן ושיווק באינטרנט אותם מספקת BESTLINKS לעסקים בכל רחבי הארץ.

מחפשים דרך בטוחה אל ליבם ומוחם של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? מחפשים דרך שתסייע לכם לעקוף את החסמים שמפעילים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מול מודעות הפרסומת הקטנות שלכם, מהן הם מתעלמים בצורה שיטתית? אם עניתם כן על שתי השאלות האלה, אתם רוצים להכיר יותר לעומק את התחום של פרסום כתבות באתרים באינטרנט. מה זה בדיוק אומר? באילו סוגים של כתבות מדובר? על מה כותבים? מי כותב? כמה זה עולה? איפה מפרסמים את הכתבות? האם עושים את זה לבד או דרך גורם מקצועי? מרגישים מבולבלים אבל רוצים לדעת עוד? המומחים של BESTLINKS עושים לכם סדר בדברים.

רקע טכנולוגי

מה זה בדיוק אומר פרסום כתבות באתרים?

ובכן, בדיוק כפי שזה נשמע, פרסום של כתבות באתרי אינטרנט. אתם מייצרים כתבת תוכן ומפרסמים אותה באתרי תוכן ברחבי האינטרנט. הרעיון הוא מאוד פשוט: כתבה היא פלטפורמה שמאפשרת לכם להעביר מסרים מורכבים ומעמיקים לקהל היעד שלכם. כדי לקרוא לציבור "בואו לקנות אצלנו", או "מבצע חם לחודש אחד בלבד", אתם לא זקוקים ליותר ממודעת פרסומת קטנה, אבל כדי להסביר לציבור מי אתם, מהם המוצרים והשירותים שלכם, מדוע כדאי לעשות איתכם עסקים, איך יכולים המוצרים שלכם לסייע ללקוחות וכדומה – בכדי להשיג את כל זה, אתם כבר זקוקים לשטח נרחב שבו תוכלו לכתוב ולהסביר ולהעמיק, וזה בדיוק מה שמאפשרת לכם לעשות כתבה. את הכתבה שלכם אתם מפרסמים באתרי תוכן כמו אתרי חדשות, בלוגים, מגזינים מקצועיים, אתרי תוכן נישתיים וענפיים וכדומה, בהם נחשף קהל היעד שלכם לתוכן שלכם ולעסק שלכם. מאחר ומדובר בכתבה הנראית כמו כל כתבה אחרת באתר, הקוראים לא מפרשים אותה כפרסומת ולכן לא מתנגדים לה ולא חוסמים אותה בתודעה שלהם. הם קוראים אותה כאילו הייתה כתבה אובייקטיבית שבהחלט כדאי להקשיב לדבריה. זה נשמע כמו הזדמנות טובה "לעבוד" על קהל היעד שלכם, אבל זה הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות. המטרה היא לעקוף את המחסומים שמציבים הגולשים מול פרסומות ולאפשר לכם להראות את התוכן שלכם ולמשוך את תשומת לב הגולשים, אבל לחלוטין לא להעביר מסרים שגויים ושקריים בחסות האותנטיות של כתבת תוכן.

על מה אתם יכולים לכתוב ומי יכול לכתוב את זה עבורכם?

ובכן, אחד הדברים החשובים ביותר בתחום של פרסום כתבות באתרים הוא בחירת נושא הכתבה ואופן כתיבת הכתבה. ככלל, הכתבה אמורה להיות כתבה שיווקית שמקדמת את העסק שלכם, את הפעילות שלכם ואת החיבור שלכם עם קהל היעד, אבל היא צריכה להיות כתובה בצורה אינפורמטיבית שמעוררת תחושה של אובייקטיביות. נושא הכתבה צריך לעסוק כמובן במוצר או השירות שלכם, אבל חשוב מאוד לחבר אותו לאירוע אקטואלי עד כמה שניתן. חיבור כזה מעניק לכתבה שלכם נופך אקטואלי ומגביר את תחושת האובייקטיביות שלה. כמו כן, הכתבה עצמה צריכה להיות כתובה ברמה עיתונאית, ניסוח מושלם, כתיבה מרתקת ומעניינת שמושכת את הקורא מתחילת הכתבה ועד סופה ובסופו של דבר גם כתיבה כזאת שמעוררת אצל הקורא את תחושת ההזדהות עם העסק שלכם ויוצרת חיבור רגשי ו/או שכלי של הקורא עם העסק שלכם. בכדי להבטיח זאת, עליכם להזמין את הכתבה מכותב תוכן מקצועי או מחברה המתמחה בכתיבת תוכן. לחילופין, חברות רבות המספקות לכם את כל חבילת השירות הדרושה לכם לשם פרסום הכתבה, מספקות לכם גם את שירותי כתיבת התוכן ולמעשה יוצרות עבורכם את הכתבה עצמה באמצעות כותבי תוכן המועסקים על ידן.

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

בשורה התחתונה, פרסום כתבות באתרים אולי נשמע לכם כמו משהו מורכב שאין לכם שמץ של מושג איך הוא מתנהל, אבל בפועל מדובר בהליך מאוד פשוט שאנשי מקצוע העוסקים בתחום, יודעים לבצע אותו בקלות ובמהירות. אתם רק צריכים למצוא את אותם גורמים מקצועיים ולפרסם את הכתבות שיקדמו את העסק שלכם. אתם כמובן רוצים להיות מעורבים בבחירת נושא הכתבה, לעבור על הכתבה לפני הפרסום שלה ולהביא את הכל לכדי שלמות, אבל את תהליכי היצירה עצמם ואת תהליך הפרסום עצמו, יכולים גורמים מקצועיים מתאימים לבצע עבורכם בלא שום בעיה.

כמה זה עולה?

ובכן, פרסום כתבות באתרים הוא לא עניין יקר כלל וכלל, אבל גם לא עניין זול. כדי לפרסם כתבה באתר תוכן קטן ומתמחה כמו https://www.hidush.co.il/ , תצטרכו להשקיע לא יותר מ-80 שקלים. באתרים מתמחים מעט גדולים יותר, זה יכול להגיע לסביבות 200-300 שקלים לכתבה. פרסום כתבה במקומון קטן יעלה לכם בסביבות 200 שקלים ובמקומון גדול בסביבות 500-600 שקלים. פרסום כתבות באתרים גדולים יותר כמו אתר סרוגים, יכול להגיע ל-1,600 שקלים ובאתרי חדשות מובילים גם הרבה יותר מכך. כפי שניתן לראות, מדובר בסכומים שניתן להתאים בקלות רבה מאוד לסוג העסק. עסקים קטנים שפועלים בתוך עיר ספציפית, יכולים לפרסם כתבה בחודש בעלות ממוצעת של מספר מאות בודדות של שקלים. עסקים גדולים עם פרישה ארצית יכולים לפרסם כתבה בכמה אלפי שקלים בחודש, אבל בכל זאת מדובר בעסקים גדולים שגם יכולים לעמוד בסכומים אלה.

על סכומים אלה יש להוסיף את עלות כתיבת הכתבה עצמה, וסכומים אלה יכולים להתחיל ב-13 אג' למילה ועד שקל ויותר למילה, בהתאם לרמת התוכן המבוקש. בנוסף לכך, ברכישת כמות גדולה של כתבות, תוכלו ליהנות מהנחה משמעותית בגין כמות גדולה. העניין הוא, שהפתרון של פרסום כתבות באתרים הוא לא פתרון של זבנג וגמרנו. המדובר בתהליך שיווקי שיש לנהל ולקיים באופן קבוע ולאורך זמן ולכן יש להעמיד תקציב חודשי קבוע לטובת העניין. כמו כן, גם אם אתם קונים כמות גדולה של כתבות בכדי ליהנות מהנחת הכמות, אתם לא רוצים לפרסם את כל הכתבות בבת אחת, בטח לא באותו אתר. חשוב לייצר פרישה לאורך זמן, גם מסיבות מקצועיות בתחום הפרסום וגם בכדי להבטיח שהפעילות שלכם לא תעלה חשד אצל מנועי החיפוש.

האם אתם יכולים לעשות את זה לבד?

התשובה היא בהחלט כן, אבל במקרה כזה לא כדאי לפתח ציפיות גדולות. התחום של פרסום כתבות באתרים הוא תחום מאוד מקצועי שצריך לדעת לבצע אותו, החל מבחירת נושא הכתבה, דרך כתיבת הכתבה, דרך פרסום הכתבה במינונים ספציפיים ובאתרים ספציפיים על בסיס חשיבה מקצועית וכלה בעוד שלל צורות בהן תוכלו למנף את הכתבות האלה לטובת מטרות אחרות, למשל לצורך הוספת קישורים נכנסים לאתר שלכם (קישורים שיצאו מהכתבה ויפנו לאתר שלכם) ויסייעו לכם בקידום האתר במנועי החיפוש. את כל זה תוכלו להשיג אך ורק עם הידע המקצועי הנדרש ועם המשאבים הנדרשים לצורך ניהול התהליך מתוך ראייה רחבה ולאורך זמן ולשם כך נדרש גורם מקצועי שינהל עבורכם את הדברים.

בחברת BESTLINKS יודעים היטב שהמטרה שלכם היא לא לפרסם כתבות באינטרנט, אלא ליהנות מהפירות של הכתבות האלה, קרי הרחבת הפעילות העסקית שלכם. בהתאם לכך, מספקת לכם BESTLINKS את כל חבילת השירותים הנדרשים לכם לצורך מיצוי הפוטנציאל של כל כתבה כזאת, גם בהיבט של פרסום העסק שלכם מול קהל היעד המתאים וגם בהיבט של קידום אורגני של האתר באמצעות קישורים נכנסים היוצאים מהכתבות שאתם מפרסמים.

אחד המשפטים שאנו שומעים כל הזמן בתהליכי שיווק ופרסום הוא ”התוכן הוא המלך“. אם בעבר אנשים היו צורכים את התוכן שלהם בעיתון, דרך ספרים ומפרסומות שהיו שומעים, היום למעלה מ-90% מהתוכן נצרך דרך האינטרנט. גולשים רבים מחפשים לקרוא כתבות איכותיות, כתבות ומדריכים המעניקים לגולש ערך מוסף בשלל נושא, כל אחד בתחומים שלו ובנושאים שמרתקים אותו.

במקביל, אחד הקריטריונים הכי חשובים לגוגל בתהליכים של קידום אורגני הוא התוכן. ברגע שבאתר מסוים יש כמות נאה של תוכן, תוכן המסודר לפי כותרות, תוכן המעניק לגולש ערך מוסף, תוכן איכותי, תוכן מקורי ומרתק גוגל מקדמת את האתר הזה למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש.

הקשר בין פרסום כתבות באתרים לקידום אורגני

היום, כמעט לכל בעל עסק יש אתר אינטרנט. זה יכול להיות אתר אינטרנט תדמיתי או חנות אינטרנטית שהמטרה שלו היא לפנות לקהלי יעד ספציפיים, רלוונטיים וליצור ח-ש-י-פ-ה. כן זה בדיוק מה שאתר אינטרנט עושה, מייצר חשיפה ובאנגלית של קידום אורגני זה נקרא טראפיק. מעבר לזה, לאתרי אינטרנט יש השפעה על הגולשים, סוג של כרטיס ביקור המעיד על ניסיון, על מקצועיות ועל אמינות. ככל שלאתר יש יותר תנועה ככה כמות הלידים וכמות המכירות של אותו אתר עולה וכך גם העסק מצליח יותר.

איך זה קשור לקידום אורגני?

לגוגל יש אלגוריתם. אלגוריתם מאוד מאוד מתוחכם! גוגל יודע לסרוק את כל הדפים בכל האתרים ברשת. יש לו כל מיני קריטריונים שמציגים בפניו האם שווה או האם לא שווה לקדם את האתר הזה. ככל שאתר אינטרנט עומד ביותר קריטריונים ככה הוא מקודם ביותר ביטויי מפתח הרלוונטיים לתחום שבו האתר עוסק.

מתוך כל אותם הקריטריונים יש שניים סופר חשובים: תוכן וקישורים. באופן הגיוני, השניים הללו גם קשורים אחד לשני וברגע שאנו משקיעים בפרסום כתבות באתרים, כך האתר שלנו זוכה לנקודות זכות בתהליך הקידום.

איך גוגל מודדת אם אתר הוא איכותי או לא?

כאמור, לגוגל יש כל מיני קריטריונים שבאמצעותן היא מודדת    האם אתר איכותי ומקצועי או האם לא. בין השאר היא בודקת כמה מהר הדפים נטענים, האם האתר מסודר בצורה הגיונית והיררכית כדי שיהיה לגולש נוח למצוא כל נושא או כל קטגוריה שיש באתר, האם באתר יש תמונות וסרטונים שנותנים לגולש ערך מוסף, האם האתר מותאם לרזולוציות מסך של כל המסכים כדי שלגושים גם מהסמרטפון או הטאבלט יהיה נוח לגלוש ועוד. אחד הדברים הכי חשובים שגוגל בודקת עוד משנות ה-90 הוא נושא הקישורים. ברגע שיש קישורים המובילים לאתר שלנו מאתרים חיצוניים דרך כתבות שפורסמו באותם אתרים, גוגל רואה בזה סוג של המלצה וזה מעיד על איכות של האתר.  זו הסיבה, שרוב בעלי האתרים משקיעים לא מעט זמן, אנרגיה וכן גם כסף בפרסום כתבות באתרים.

האם אני יכול לפרסם כתבות של העסק שלי בכל אתר?

ממש לא. אם בעבר ניתן היה לפרסם כתבות גם באתרי מאמרים ואתרי בלוגים כלליים, היום עדין ניתן לעשות זאת, אבל ההשפעה על הקידום לא תהיה חזקה כמו באתרים מובילים וחזקים בתחומם.

למשל, ברגע שנבחר לפרסם את הכתבות שלנו באתרים הזהים או דומים לתחום שבו האתר שלנו עוסק, כבר קיבלנו כמה נקודות זכות אצל גוגל. בנוסף, ברגע שהדומיין של האתרים שבו אנו מפרסמים את הכתבות נחשב לותיק, ככה אנחנו זוכים לעוד כמה נקודות זכות. זו הסיבה שאתרים המקבלים קישורים חיצוניים מאתרים עם מליוני כניסות ביום כמו YNET למשל, זוכים בהמון נקודות זכות בתהליך הקידום.

פרסום כתבות באתרים – איך זה עובד?

  • יש או אין לי אתר ? – ראשית כל, כדי לפרסם כתבות אתם חייבים אתר אינטרנט. אתר אינטרנט מקצועי הוא התחלה חשובה בתהליך. אמנם יש כאלה שמעדיפים לבנות אתר על בסיס עמוד נחיתה אחד, אבל בטווח הארוך זה לא מחזיק מים. לכן, אם עדין אין לכם אתר אינטרנט נגיש, איכותי, מקצועי זה הזמן לפנות תקציב לבניית אתר אינטרנט מקצועי.
  • מחקר מילות מפתח ובחירת נושאים – יש לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק לגבי התחום שבו האתר שלכם עוסק. רק ככה תוכלו להבין אילו ביטויים ואילו מילים הגולשים שלכם מחפשים. המחקר הזה שכולל גם הבנה של מה המתחרים שלכם עושים, מסייע לנו בעצם להבין אילו ביטויים ואלו מילים אנחנו רוצים לקדם. דרך זה אנחנו גם יכולים לבחור את הנושאים שעליהם נכתוב הוא יכתבו לנו בתקופה הקרובה. כמובן, שמבחינת הקידום עצמו, היום לגוגל יש שיטות מאוד מתקדמות להבין האם מדובר באתר מקצועי וכי שתילת המילים הנעשית בכוונה בתוך הכתבות, זו ממש לא הדרך היחידה לשפר את תוצאות הקידום. זה צריך להיות שילוב בין מאמרים לקידום שמתפרסמים באתרים מסוימים לבין כתבות איכותיות שאין בהן בכלל מילות מפתח שנשתלו בכוונה תחילה במאמר.
  • פרסום המאמרים באתרים – שוב, אלו חייבים להיות אתרים איכותיים ומקצועיים, אתרים עם ותק ובשאיפה אתרים החופפים עם התחום שהאתר שלכם עוסק.

כמה עולה פרסום כתבות באתרים ?

זה מאוד תלוי באיזה אתרים אתם מפרסמים. היום עדיין ניתן להחליף מאמרים בחינם, כלומר לפרסם מאמר בעד קישור ועדיין לא מעט אנשים עושים את זה. יחד עם זאת, אם אתם רוצים שהתכנים באמת ידחפו את האתר שלכם למקומות טובים ותהיה תזוזה בתוצאות הקידום, גם הכמות של המאמרים שאתם מפרסמים על פני תקופה מסוימת משפיעה. בדרך כלל, ניתן לרכוש חבילות של מאמרים המתפרסמים באתרי תשתית איכותיים והמחיר נקבע לפי כמות המאמרים שאתם רוכשים. המחיר שאתם משלמים כולל:

• כתיבה של התוכן
• הגהה
• בחירת אתרים מקצועיים
• פרסום בשילוב שני קישורים המובילים לאתר שלכם

המחיר גם משתנה בהתאם לסוג הכתבה והאורך שלה. למשל, כתבה עם טקסט בסגנון כתיבה אינפורמטיבי, תהיה זולה בהשוואה לטקסט שיווקי או טקסט משולב.

רוצים לשמוע עוד מידע על פרסום כתבות באתרים? חברת BESTLINKS היא הדרך! בבעלותנו מאות אתרים חזקים בשלל תחומים המשלבים תוכן איכותי ועומדים בכל הקריטריונים של גוגל. האתרים עמידים בשינויים של האלגוריתם ומחזיקים בדומיינים חזקים וותיקים עד מאוד. תוצאות הקידום ייראו תוך מספר שבועות עד מספר חודשים, תלוי בתחום שבו האתר שלכם עוסק. ניתן לרכוש חבילות לפרסום כתבות באתרים במחירים מצוינים!!! צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם! BESTLINKS המומחים לקידום אורגני!

מעידן בו עסקים מעטים מאוד יכלו ליהנות מחשיפה רחבה מול קהל היעד שלהם, הגענו לעידן בו כל אחד יכול ועד כמה שזה נשמע רומנטי, במובנים רבים זה גם מאוד מבלבל ומאוד תובעני עבור העסק הקטן עם התקציב המוגבל. בעלי עסקים שמבקשים לנצל את מדיום האינטרנט בכדי להיחשף לקהל יעד כמה שיותר רחב, מגלים שלצדם שוחים באוקיינוס האדום הזה עוד עשרות ומאות מתחרים שלהם, כולם מתחרים על אותם זוגות עיניים ועל אותה תשומת לב. בתנאים האלה, מתערער מעט היתרון המובהק של האינטרנט, הלוא הוא יתרון הכמות, ושוב חוזרים לעקרונות האולד סקול מבוססי האיכות ופה בדיוק נכנסת האופציה של פרסום כתבה באתרי אינטרנט.

חישוב נתונים לכמות תנועה לאתר

למה בכלל לפרסם תוכן?

בכדי להבין את הערך המרכזי במהלך של פרסום כתבה באתרי אינטרנט, אחת השאלות החשובות ביותר שיש לענות עליה לפני כל דבר אחר היא השאלה למה בכלל לפרסם תוכן. התשובה לשאלה זו נחלקת לשתיים. פעם אחת, תוכן הוא אמצעי קידום ראשון במעלה, כלומר אמצעי שיכול להעלות את דירוג האתר שלכם בגוגל ולהבטיח שהאתר שלכם יופיע במיקומים אטרקטיביים יותר בדף תוצאות החיפוש שיוצג בפני קהל היעד שלכם כאשר הם מחפשים אתכם. פעם שניה, תוכן הוא אמצעי לשיווק, העברת מסרים, שכנוע והמרת לקוחות. מתוך כלל האפשרויות לפרסום תוכן, פרסום כתבה באתרי אינטרנט יכולה להיות האפשרות המתאימה ביותר לרבים, אם כי זה לא כזה פשוט.

למה שווה לי להשקיע בפרסום כתבה באינטרנט

לפרסום כתבה או אפילו כמה כתבות באינטרנט יש מגוון רחב של יתרונות. ראשית כל, כתבה שהיא ממומנת כלומר בתשלום באחד מאתרי החדשות או אתרי התוכן המובילים, תורמת לחיזוק התדמית והמותג.

יחד עם זאת, במידה ושם העסק המותג או אפילו השם הפרטי שלכם מוזכר בתצורה שלילית בתוצאות החיפוש בגוגל, כתבה כזאת עוזרת לנקות את השם בתוצאות החיפוש ובדפים הראשונים. כתבה מקצועית מסייעת לחזק את המותג, לשפר את המוניטין ואף להציג אתכם כמומחים בתחום שבו אתם עוסקים. במידה ויש לכם אתר אינטרנט, דף עסקי בפייסבוק או פרופיל פעיל ברשתות חברתיות אחרות, ניתן להוציא מהכתבה קישור לדף האינטרנט הזה מה שמוביל לעליה חזקה בטראפיק לאתר שלכם.

מה היתרונות של פרסום כתבה באתרים?

ובכן, לצד כמות ואיכות התוכן, בוחן גוגל גם את מספר ואיכות הקישורים הנכנסים לאתר שלכם, כלומר הקישורים שמפנים מאתרים אחרים אל האתר שלכם. כאשר אתם מפרסמים כתבה באתר אחר כלשהו, אתם יכולים לשלב בכתבה קישור שמפנה אל האתר שלכם ובכך, לכאורה, לשפר את הדירוג שלכם בגוגל. יחד עם זאת, את זה כל אחד יכול לעשות ולכן גוגל מקפידה לבחון גם את איכות האתר שבו פורסם התוכן ואת הפרמטרים השונים שמעידים על איכות התוכן, קרי מספר האנשים הקוראים אותו, הזמן שהם שוהים בעמוד כדי לקרוא את הכתבה ואת מספר הלחיצות על הקישור שמפנה לאתר שלכם. אם הצלחתם בכל אלה, תוכלו לשפר מאוד את הדירוג שלכם בגוגל, גם באמצעות כתבה אחת יחידה ובודדת שתפרסמו באתר מוביל וזאת סיבה מספיק טובה להשקיע בתוכן הזה.
יתרון נוסף הוא כאמור היתרון הראשוני המבוקש, קרי חשיפה. פרסום כתבה באתרי אינטרנט מאפשר לכם ליצור חשיפה לעסק שלכם, הכל בהתאם כמובן לזהות האתר שבו אתם מפרסמים את הכתבה. מן הסתם, אם תפרסמו את הכתבה באתר קטן וזניח, לא תזכו לחשיפה רבה, אם בכלל, אלא שהיום יש לכם את האפשרות לפרסם כתבה בכל אתר אינטרנט, לרבות באתרי התוכן והחדשות הגדולים בישראל ובעולם כולו, מה ששוב מחזיר אותנו לניהול הנכון של פרסום הכתבה.

אייקונים של בניית קישורים

הקצאת תקציב למהלך הפרסום

במסגרת השיקולים של פרסום כתבה באתרי אינטרנט, יהיה עליכם להגדיר את התקציב שאתם מקצים לטובת העניין, אבל הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא להגדיר קודם כל את התקציב, ואז בהתאם לתקציב שהגדרתם, להחליט גם על ההיבטים המקצועיים האחרים של תהליך הפרסום. תהליך פרסום הוא תהליך שיכול להביא לכם תוצאות אך ורק אם הוא נעשה בצורה נכונה. אם הדברים לא נעשים בצורה נכונה, מדובר בבזבוז מובטח של כסף. תחילה, אתם רוצים לבנות גאנט של פרסומים, כל כמה זמן תעלה הכתבה באתר ולמשך כמה זמן, מהי כמות הקוראים האידיאלית ביום מבחינתכם, מיהו קהל היעד החשוב לכם ביותר ובהתאם לכם גם מהו האתר שבו אתם רוצים לפרסם יותר מאשר באתרים אחרים, בהתאם לקהל היעד המבקר בו.
אלו הן כמובן רק דוגמאות לשאלות שעליכם לשאול את עצמכם לפני שאתם מפרסמים את הכתבה, אבל את התהליך הזה אתם חייבים לעבור ורק לאחר מכן, כשאתם יודעים מה חשוב שייעשה, תוכלו להמיר את הדברים למונחי כסף ולבחון את התקציב הנדרש. אם התקציב שעומד לרשותכם הוא נמוך יותר, תוכלו לשחק עם המינונים ועם פרמטרים נוספים שיכולים לחסוך כסף גם בבנית קישורים מבלי לפגוע במטרות הקמפיין, אבל בכל מקרה, אתם לא רוצים לעשות את זה הפוך.

פרסום כתבה באינטרנט – איך עושים את זה?

אז פרסום כתבה מורכז למעשה משני חלקים: פרסום וכתבה. אבל נתחיל אולי דווקא בחלק השני, בכתבה. בכדי לייצר אימפקט משמעותי באמצעות מהלך של פרסום כתבה באתרי אינטרנט, חשוב מאין כמותו שהכתבה הזאת תהיה כתובה בצורה מעולה, מדויקת, חכמה ומעשירה. בכתבה הזאת אתם רוצים לבצע פנייה חכמה אל הקורא, לשכנע אותו, להניע אותו לפעולה, להסביר לו ולגרום לו להרגיש שהדבר הנכון ביותר לעשות מייד עם סיום הקריאה, הוא לפנות אל הגורם המקצועי שעומד מאחוריה, או במילים אחרות, אתם. לשם כך נדרשת כותרת מנצחת שתגרום לקוראים להיכנס לכתבה וגם תבסס אצלם את המסר המרכזי שאתם רוצים להעביר להם. עוד נדרש תוכן מאוד איכותי, כתוב בשפה ראויה שמתאימה לקהל היעד ובשילוב אלמנטים אינפורמטיביים ושיווקיים שיכולים להשיג עבורכם את המטרות שאתם מבקשים להשיג באמצעות אותה כתבה.

הכתבה שאנו מפרסמים חייבת להיכתב בצורה איכותית ובסגנון כתיבה עיתונאי המותאם באופן מושלם לקהלי היעד אליהם הכתבה פונה. רק כך נוכל להניע את הגולשים לפעולה ולהפוך את הפנייה לרלוונטית. חברת BESTLINK הקימה בעזרת מפתחי התוכנה, בוני האתרים ומקדמי האתרים מאות של אתרים מובילים לאורך 10 השנים האחרונות. האתרים מאחוסנים בשרתים מגוונים והדומיינים ותיקים וחזקים מה שמאפשר לדחוף את הכתבה ואת העסק במקביל בתהליך הקידום. אז אם גם אתם רוצים לפרסם כתבה באינטרנט, הנה השלבים:

  1. בחירת אתר – עליכם לבחור אתר מבין מגוון של אתרים אותם הצוות שלנו מציע לכם. אתם בוחרים איזה אתר שאתם רוצים וניתן גם לפרסם בכמה אתרים במקביל. ניתן לבחור באתרים כלליים או באתר ממוקד לפי התחום שבו העסק שלכם עוסק.
  2. מזינים פרטים אישיים ומוסיפים פרטי תשלום- כדי שנוכל להתחיל לעבוד על הכתבות ועל הפרסום שלהן, אתם צריכים להזין את הפרטים האישיים שלכם – שם, כתובת, טלפון, מייל וכדומה. השלב הבא הוא אמצעי התשלום. ניתן לשלם באשראי, פייפאל או העברה בנקאית.
  3. כתיבה- בשלב זה אנו עובדים על כתיבת התוכן ומעבירים לכם את הכתבה. הכתבה יכולה להיכתב על ידי אחד מצוות הכותבים שלנו או על ידכם. כמובן שאם הכתבה נכתבת על ידינו, נשאל אתכם לגבי סגנון הכתיבה, נושא הכתבה ודגשים נוספים שתרצו להציג בפנינו. הכתיבה כוללת סבב תיקונים. תוכלו לשלוח לנו תמונה אותה נשלב בכתבה עם קרדיט לצלם.
  4. קישור- בשלב האחרון נשלח לכם קישור לכתבה כדי שתוכלו לשתף אותה בפלטפורמות הדיגיטל השונות.

קידום אורגני במובייל

ובכן, כדי להשלים מהלך של פרסום כתבה באתרי אינטרנט, אתם זקוקים לכותב או כותבת תוכן מעולים ואתם זקוקים לגורם מקצועי שמתמחה בתחום של פרסום ושיווק באינטרנט ובתחום של קידום אתרים. את כל אלה תוכלו למצוא בדרך כלל בחברות קידום ושיווק באינטרנט, חברות שמבצעות קמפיינים כאלה ביום יום, מכירות את כל האפשרויות העומדות בפניכם וגם יודעות לבנות עבורכם את הקמפיין על פי כל הפרמטרים המקצועיים הנדרשים, כפי שתיארנו את חלקם כאן לעיל.
מה שחשוב יותר להבין הוא, שהמהלך של פרסום כתבה באתרי אינטרנט הוא לא עוד מהלך שגרתי לקידום האתר או פרסום שלו ברשתות החברתיות. המדובר בקמפיין שאמור לייצר אימפקט ושאת האימפקט שלו אתם רוצים לזהות בשורה התחתונה של העסק. כך אתם צריכים להתייחס למהלך ועם התייחסות כזאת, תוכלו גם להבטיח שהפרויקט ינוהל בצורה נכונה, בליווי והובלה של גורם מקצועי המתמחה בתחום השיווק באינטרנט ושיכול להבטיח לכם את הסטנדרטים הנדרשים על מנת להתרומם מעל הרעש התחרותי שממלא את השוק ולבלוט אל מול קהל היעד שלכם. אתם כמובן לא צריכים בהכרח את הטובים ביותר בשוק, אבל אתם גם לא רוצים להתפשר על האופציות הזולות והזמינות ביותר שתמצאו בו.

אם יצא לכם לבקר בשנתיים שלוש האחרונות באתר מוביל באינטרנט, לבטח הבחנתם במספר כתבות המוצגות כתוכן שיווקי, ואשר מפורסמות על ידי בתי עסק שונים, החל מעסקים קטנים ומקומיים וכלה במותגים ארציים גדולים. האם גם אתם צריכים לפרסם כתבות משלכם? איך עושים את זה? כמה עולה פרסום כתבות באתרים מובילים? על מה חשוב להקפיד בפרסום כתבות מסוג זה? באילו אתרים כדאי לכם יותר לפרסום ובאילו אתרים מדובר בבזבוז של כסף או של תדמית? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של BESTLINKS המציעה חבילות של קידום ופרסום אתרים, ובכלל זה גם כתיבה ופרסום של כתבות תוכן בכל סוגי האתרים, לרבות האתרים המובילים בישראל.

שירותי תוכן

האם גם אתם צריכים לפרסום כתבות משלכם ולאיזו מטרה?

ובכן, אם אתם רוצים ליהנות מחשיפה רחבה מול קהל היעד שלכם ואם ישנם מסרים מורכבים יותר שאתם רוצים להעביר לקהל היעד שלכם מעבר ל"בואו לקנות אצלנו", פרסום כתבות באתרים מובילים היא פרקטיקה שגם אתם רוצים לאמץ לעצמכם. כתבות אלה נועדו להשיג שתי מטרות מרכזיות. פעם אחת, מיועדת הכתבה לחשוף אתכם ולפרסם אתכם מול קהל היעד שלכם ופעם שנייה היא מיועדת לאפשר לכם פלטפורמה בה אתם יכולים להעביר לקהל היעד שלכם מסרים מורכבים יותר, להסביר על עצמכם ועל המוצרים/ שירותים שלכם, לשכנע בצורה מעמיקה יותר, להרחיב בנושא מסוים ובסך הכל לחנך את השוק. בנוסף לשתי מטרות אלה, כתבות תוכן מאפשרות לכם גם לפרוץ את מחסום הפרסום שקיים היום אצל כל משתמש אינטרנט, קרי אותו מחסום שמאפשר לגולשים באינטרנט להיכנס לדף אינטרנט עמוס פרסומות ופשוט לא לראות אותן. במקום לפרסם עוד מודעת פרסומת בגודל שני אינצ' שאף אחד לא רואה, תוכלו לפרסום כתבה שנראית ממש כמו תוכן אינטגרלי של האתר עצמו, מה שהופך אותה לתוכן לגיטימי שהגולשים בהחלט עשויים להתעניין בו ולהיחשף אליו. אז המסקנה היא שאתם אכן צריכים לפרסום כתבות תוכן והשאלה היא היכן לפרסם אותן ועל מה עליכם להקפיד.

אתרים מובילים – עניין של גאוגרפיה וקהל יעד

מן הסתם, פרסום כתבות באתרים מובילים הוא סוג של פרסום שכל אחד היה רוצה ליהנות ממנו, אבל במונח אתרים מובילים חשוב להבין מהם האתרים המובילים מבחינתכם ולא מבחינת כלל השוק. כך למשל, אם אתם מותג ארצי המציע את מוצריו ושירותיו בפרישה ארצית, אתרים מובילים מבחינתכם הם אתרי חדשות ארציים ואתרי תוכן הפונים לכלל האוכלוסייה בישראל ללא קשר לגאוגרפיה. לעומת זאת, אם אתם עסק קטן המשרת את תושביה של עיר מסוימת ולכל היותר של סביבתה, אתרים מובילים מבחינתכם הם אתרים של מקומונים באזור הפעילות שלכם ואתרי תוכן הפונים לתושבים של אותה עיר. מבחינתכם, אין שום צורך לפרסם את הכתבות שלכם לכל עם ישראל שגם כך לא צפוי להגיע אליכם מכל קצוות הארץ. פרסום כזה יכול לייצר לכם אמנם חשיפה גבוהה, אבל הוא עולה המון כסף ובשורה התחתונה הוא לא כדאי ולא תוכלו לבצע אותו לאורך זמן כפי שנדרש. כעת, נותר עוד לדעת כמה זה עולה.
ראו גם: מדריך קישורים לאתר

קופירייטינג

כמה עולה פרסום כתבות תוכן?

העלות של פרסום כתבות תוכן באתרים מובילים יכולה להשתנות מאתר לאתר בהתאם לנתוני החשיפה של האתר. ככלל, נתוני חשיפה נמדדים במונחי eyeballs, כלומר במספר האנשים המבקרים באתר מדי יום/ שבוע/ חודש. ככל שהחשיפה גבוהה יותר, יגבה מכם האתר סכום גבוה יותר עבור החשיפה שהוא מעניק לכתבה שלכם. זאת הסיבה מדוע עסק מקומי לא אמור לשלם על חשיפה לכל עם ישראל. כמו כן, ישנה אפשרות לפרסום כתבות באתרי תוכן שאולי אינם נחשבים למובילים בדעת הקהל הכללית, אבל בהחלט יכולים להיות אטרקטיביים מבחינתכם לאור הפנייה הממוקדת שלהם לקהל היעד שלכם (למשל מגזינים או אתרי תוכן מקצועיים העוסקים בתחום הפעילות שלכם בלבד).

פרסום כתבות באתרים מובילים ובכלל, יכול להיות מוצע לכם תחת הכותרת הזאת ממש, או תחת הכותרת של רכישת לינקים. רכישת לינקים היא פרוצדורה בה אתם מפרסמים תוכן המיועד לפרסום באתר תוכן כלשהו, וממנו יוצא קישור אל האתר שלכם. קישור זה נחשב עבורכם כקישור נכנס על ידי מנועי החיפוש, מה שיכול לסייע לכם מאוד בקידום האתר שלכם במנועי החיפוש. זאת אומרת שבפרסום הכתבה השגתם שתי מטרות: גם חשיפה בפני קהל היעד וגם הוספת קישור נכנס וקידום האתר שלכם במנועי החיפוש.

מקסום בניית קישורים

המחירים יכולים לנוע בין 80 שקל לכתבה באתרים קטנים ומתמחים כדוגמת http://www.thingstoknow.co.il/ או https://www.mytzadik.com/, דרך 100 עד 200 שקלים במקומונים קטנים כמו https://www.myavne.co.il/, 500-700 שקלים למקומונים ואתרי תוכן בינוניים כמו https://www.bizportal.co.il/ או https://experts.walla.co.il/ ועד 1600 שקלים באתר כמו סרוגים www.srugim.co.il ויותר מכך באתרי חדשות מובילים. מחירים אלה כוללים למעשה את הצבת הכתבה שלכם באתר, אליה תוכלו להפנות משלל מקורות וממנה גם תוכלו ליהנות מקישור נכנס. מחירים אלה אינם כוללים את עלות כתיבת התוכן וזו יכולה לנוע בין 13 אג' ועד שקל ואף יותר למילה, בהתאם לרמה המקצועית של התוכן אותו אתם רוצים לפרסם.

למצות את הפרסום עד תום

אחד הדברים החשובים בכל פעולת פרסום כתבות באתרים מובילים הוא למצות את הפוטנציאל הפרסומי של ערוץ פרסום זה. מבחינת אתר התוכן, הוא צפוי להציב קישור לכתבה שלכם בדף הבית שלו למשך תקופה קצרה, אך לאחר מכן הכתבה פשוט הופכת לדף באתר בו פרסמתם ואתם תהיו אלה שצריכים להפנות את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם אל הכתבה הזאת. בכדי למצות את הפוטנציאל הפרסומי של הכתבה שפרסמתם חשוב מאוד להעלות כתבות על בסיס קבוע ובתדירות קבועה, אבל ריאלית ואותנטית (לא "להפציץ" ולא לפרסם באינטרוולים גדולים מדי). חשוב גם להפנות אל הכתבה מכל מקום בו אתם יכולים לפרסם אותה (מאתר האינטרנט שלכם בכלל, מדף באתר שלכם שעוסק בנושא שבו עוסקת הכתבה, מבלוגים, פורומים, רשתות חברתיות ובסך הכל מכל מקום בו אתם יכולים לשלוח את קהל היעד שלכם לקריאת הכתבה). כמו כן, חשוב מאוד להקפיד על שילוב קישור בכתבה, שיפנה אל האתר שלכם ויהווה עבורכם קישור נכנס כפי שתיארנו לעיל. בהיבט זה, חשוב מאוד שהקישורים הנכנסים ייבנו בצורה טבעית ואותנטית ולא יעלו חשד בעיני מנועי החיפוש (אם גוגל למשל תחשוד בכם שאתם מייצרים קישורים נכנסים כאלה בצורה מלאכותית, היא עלולה להעניש אתכם ולדחוק אתכם אל דפי תוצאות החיפוש האחוריים שלה).

מסך מחשב

בתוך שלל ערוצי הפרסום וקידום האתרים, בשנתיים שלוש האחרונות בולט במיוחד הערוץ של פרסום כתבה באינטרנט. מה זה בעצם הערוץ הזה? למי הוא מתאים? היכן מפרסמים את הכתבה? מי כותב עבורכם את הכתבה? מה המטרה של כתבה כזאת? כמה זה עולה לפרסם כתבה באינטרנט והאם מדובר במחיר אחיד לכל סוגי האתרים? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המקצוענים של BESTLINKS, המתמחה בתחום הפרסום באינטרנט בכלל ובעולם התוכן השיווקי בפרט.

מהו ערוץ הפרסום של כתבות באינטרנט ולמי זה מתאים?

פרסום באינטרנט יכול להתבצע במגוון רחב של דרכים, החל ממודעות פרסומת באתרי אינטרנט שונים וברשתות חברתיות, דרך קידום אתרים אורגני וכלה בקידום ממומן בגוגל. המאפיין המרכזי של כל אלה הוא שמדובר בפרסומות וככאלה, מודעות פרסומת אלה סובלות א' מהתעלמות גורפת של משתמשי האינטרנט שלאורך השנים יצרו לעצמם חסמים המאפשרים להם לגלוש באינטרנט תוך התעלמות מוחלטת מאוקיינוס הפרסומות שמקיף אותם וב' ממרחב קטן מאוד להעברת מסרים ממוקדם וחד גוניים בלבד.

פרסום כתבה באינטרנט הוא ערוץ חדש של שיווק ופרסום באינטרנט, המאפשר לכל גורם עסקי לפרסם כתבה לכל דבר ועניין באתרי תוכן כמו אתרי חדשות, בלוגים, מגזינים וכדומה, כאילו הייתה הכתבה חלק בלתי נפרד מכתבות התוכן העצמאיות של האתר. את הכתבות האלה לבטח פגשתם באתרי חדשות ארציים גדולים, אלא ששם אתם פוגשים בעיקר כתבות של מותגים ארציים גדולים הפונים לכלל האוכלוסייה בישראל בפרישה ארצית. העניין הוא שערוץ פרסום זה מתאים באותה מדיה גם לעסקים בינוניים ואפילו לעסקים קטנים מקומיים ואפילו שכונתיים. ההבדל הוא האתר שבו מפרסמים את הכתבה. אם אתם פונים לכלל האוכלוסייה בישראל, אתם רוצים לפרסם את הכתבה שלכם באתר חדשות ארצי מוביל שפונה לכלל האוכלוסייה בישראל. אם אתם, לעומת זאת, עסק מקומי הפונה לתושביה של עיר ספציפית ולסביבתה, אתם יכולים לפרסם את הכתבה שלכם באתר מקומי, אתר של מקומון, בלוג מקומי וכדומה. על כן, על אף שבאתרי החדשות הגדולים אתם לא מוצאים כתבות של עסקים קטנים ובינוניים, אלא של מותגים גדולים בלבד, בפועל מדובר בערוץ פרסום אפקטיבי גם לעסקים קטנים, ובפרט שהכתבה מפורסמת באתר התוכן המתאים.

כמה זה עולה לפרסם כתבה באינטרנט?

פרסום כתבה באינטרנט הוא מהלך שיכול להתבצע בכל תקציב, אבל המטרה שלנו היא לא לפרסם כתבות באינטרנט אלא להשיג את המטרה שלשמה אנחנו מפרסמים אותן – למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את היקף הפעילות העסקית שלנו. לשם כך, כבר נדרש תקציב מינימלי כלשהו, אם כי גם פה מדובר בתקציב סביר מאוד שכל עסק יכול להעמיד, גם עסק קטן ומקומי. כך למשל, פרסום במקומון יכול לעלות לכם החל ב-160 שקלים בלבד ועד 500-600 שקלים במקומונים גדולים יותר. פרסום באתר תוכן קטן יחסית יכול לעלות לכם לא יותר מ-80 שקלים. אם תרצו פרישה רחבה יותר, תוכלו לפרסם באתרים ארציים כמו אתר סרוגים בעלות של 1,600 שקלים או באתרי החדשות המובילים בעלויות גבוהות יותר. כפי שניתן לראות, יש סדר בדברים – אם אתם עסק קטן, אין לכם שום סיבה לפרסם באתר חדשות ארצי באלפי שקלים לכתבה, ולכן התקציב של 160 עד 500 שקלים יכול להתאים לכם גם ברמה של פרסום כתבה באינטרנט בכל חודש. אם אתם עסק גדול, יהיה עליכם להשקיע באתרים ארציים מובילים בעלות של אלפי שקלים לכתבה, אבל אתם הרי עסק גדול ולכן גם עבורכם לא אמורה להיות בעיה להעמיד את התקציב הנדרש.

ככלל, פרסום כתבות הוא לא מהלך של זבנג וגמרנו, אלא תהליך שיווקי פרסומי שצריך להתבצע לאורך זמן. ככזה, לא מספיק לכתוב כתבה אחת ולפרסם אותה, אלא צריך לייצר נוכחות קבועה לאורך זמן ובכפוף לזה עליכם לחשב את התקציב שלכם לאורך זמן. בהיבט זה, תוכלו לקנות כמות גדולה של כתבות וליהנות מהנחת כמות משמעותית, אם כי אתם לא רוצים לפרסם את כל הכתבות שרכשתם בו זמנית. חשוב מאוד לפרוש את הדברים לאורך זמן, גם בכדי להשיג את מטרות הפרסום וגם בכדי לא לעורר חשד אצל מנועי החיפוש, שאתם עושים פה "תרגיל" להטעות אותם ולגרום להם לחשוב שאתם משהו שאתם לא.

מנורה

לבסוף, עליכם לקחת בחשבון גם את העלות של כתיבת הכתבה עצמה. כתיבת תוכן הוא מקצוע לכל דבר ועניין והעלויות של כתיבת כתבה יכולה לנוע בין 13 אג' למילה ועד שקל למילה ויותר מכך, תלוי ברמה המקצועית של הכתיבה, בעומק הטקסט וביכולות של הכותב. בהיבט זה תוכלו לגוון עם כתבות גנריות באופן שוטף וכתבה מקצועית אחת לתקופה.

אבל למה בכלל לפרסם כתבה ועל מה חשוב להקפיד?

ובכן, המטרה המרכזית של פרסום כתבה באינטרנט היא פרסום חכם. כתבה כזאת יוצרת עבורכם חשיפה גבוהה מול קהל היעד שלכם, א' מעצם הנוכחות שלכם באתרים בהם גולשים חברי קהל היעד שלכם וב' מעצם העובדה שמדובר בכתבת תוכן שאינה נראית כמו מודעת פרסומת אלא ככתבה אינטגרלית של האתר, מה שמסיר את המחסומים שמציבים משתמשים רבים מול עולם הפרסום. כתבה כזאת גם מאפשרת לכם להביא אל קהל היעד שלכם מסרים מורכבים יותר המיועדים לחינוך השוק, לשכנוע ולמתן הסברים עליכם עצמכם, על המוצרים שלכם או על השירותים שלכם ועל כל הסיבות הטובות לעשות איתכם עסקים, מסרים שאותם לא תוכלו להעביר במודעת פרסומת קטנה וממוקדת.

אבל פרסום כתבה באינטרנט יכולה לשרת אתכם לעוד מטרה חשובה מאוד – קידום אורגני של האתר שלכם. מהכתבה שתפרסמו אתם יכולים להוציא קישור שיפנה מאתר התוכן שבו אתם מפרסמים את הכתבה אל האתר שלכם עצמכם. קישור נכנס זה אינו נעלם מעיני מנועי החיפוש שמתייחסים אליו כאל מעין המלצה של אותו אתר תוכן על האתר שלכם. ככל שתיהנו מיותר קישורים נכנסים וככל שהקישורים האלה יגיעו מאתרים יותר "נחשבים", לא רק ברמה הארצית אלא גם ברמה המקומית, כך תוכלו ליהנות מדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש ובסופו של דבר ממיקומים טובים יותר בדפי תוצאות החיפוש. העניין הוא שהדברים צריכים להתבצע בצורה מאוד מקצועית וזהירה, על מנת שמנועי החיפוש לא יחשדו בכם, שאתם עושים מהלך מלאכותי שמיועד להטעות אותם ולגרום להם לחשוב שאתם לא באמת מי שאתם. הכתבות צריכות להיות איכותיות, הן אמורות להתפרסם בתדירות טבעית ואותנטית ולהשתמש במגוון אנקורים (הטקסט הכחול עליו לוחצים בקישור).

ניתוח נתונים קידום אתרים
work hard Data Analytics Statistics Information Business Technology

בכדי להבטיח שפעילות הפרסום והקידום שלכם אכן תשיג עבורכם את התוצאות, אתם רוצים לבצע אותה אך ורק בליווי של גורם מקצועי המתמחה בתחום בכלל ובתחום הספציפי של פרסום כתבה באינטרנט בפרט. חברת BESTLINKS מציעה לכם חבילת שירות מקצה לקצה של שירות קניית קישורים וכתיבת תוכן, כולל כל מרכיבי השירות, לרבות כתיבת התוכן, רכישת שטח פרסום לכתבה במאות אתרים וכמובן פרסום הכתבה בפועל. כמו כן, החברה מספקת לכם שירותי קידום משלימים שיבטיחו מיצוי מרבי של פוטנציאל הפרסום של הכתבה לאורך זמן. פרסום כתבות באינטרנט היא פרקטיקה שאתם חייבים לעסק שלכם אבל אתם גם חייבים לעשות את זה נכון, בליווי חברה מקצועית כדוגמת חברת BESTLINKS.

בכל מקרה של פרסום כתבות באתרים מובילים ובכל מקרה של עבודה עם קישורים נכנסים ועם עבודת קידום אתרים בכלל, חשוב מאוד לבצע את הדברים בצורה מקצועית בליווי חברה המתמחה בתחום זה באופן ספציפי. חברת BESTLINKS מציעה לכם למעשה פלטפורמה שלמה דרכה תוכלו גם לקבל כתבת תוכן מוכנה, גם לפרסם אותה בשלל אתרים וליהנות גם מהנחה על כמות (רכישה כמות גדולה של קישורים נכנסים) וגם למצות את פוטנציאל הפרסום של הכתבה בשלל כלים בהם משתמשת החברה. אתם יכולים לעשות את זה גם לבד, כל עוד אתם ערים לסיכונים הכרוכים בכך, אבל אם אתם באמת מונחי מטרה, עשו זאת אך ורק דרך גורם מקצועי כדוגמת חברת BESTLINKS.

התקשרו עכשיו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין