פרסום כתבות ממומנות ב 300ּ+ אתרים

אחד הכלים שהולכים וכובשים את עולם הפרסום באינטרנט הוא הכלי של כתבות ממומנות ומן הסתם, אם אתם נוהגים לבקר באתרי חדשות גדולים או אפילו באתרי תוכן קטנים ומקומונים, לבטח כבר נחשפתם לכתבות כאלה ואולי אפילו קראתם כתבה מבלי שידעתם שהיא ממומנת. מה זה בדיוק אומר כתבות ממומנות? מה הופך את הכלי הזה לכל כך אטרקטיבי למטרות פרסום ושיווק באינטרנט? איך עושים את זה? מי יכתוב עבורכם את הכתבה? מי ידאג לפרסם אותה? באילו אתרים כדאי לכם לפרסם אותה? כמה זה עולה? האם מספיקה כתבה אחת או שצריך לייצר כתבות כאלה על בסיס קבוע? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המקצוענים של חברת BESTLINKS, המתמחה בשיווק, פרסום וקידום אתרים באינטרנט.

קישורים לאתרים SEO

אז מה זה כתבות ממומנות ולמה זה טוב?

ובכן, אם אתם גולשים באתרי חדשות, בלוגים גדולים ואתרי תוכן בינוניים למיניהם, אתם בטח יודעים שהאתרים האלה מלאים מודעות פרסומת ואתם גם מודעים לכך שאתם נוטים להתעלם מהמודעות האלה ואפילו איכשהו אתם מצליחים לא לראות אותן בכלל. אם אתם גולשים באתרים האלה, ייתכן שגם נתקלתם בכתבות שמוצגות בדף הראשי ובדפים אחרים כמו כל כתבה אחרת, למעט כיתוב קטן לצדן שאומר "תוכן שיווקי". ייתכן מאוד שגם קראתם כתבה כזאת שנראית כמו כל כתבה אחרת, ואתם כלל לא יודעים זאת.

הכתבות האלה הן למעשה כתבות ממומנות, כלומר כתבות שמישהו שילם כסף כדי לפרסם אותן והמישהו הזה יכול להיות אתם. השאלה היא למה לכם לפרסם כתבות ולמה לכם להשקיע בזה כסף? ובכן, אנחנו חיים בעידן בו מרבית הציבור מאס בעולם הפרסום ומחקרים מוכיחים שמרבית האנשים נחשפים מדי יום למאות ואלפי מסרים פרסומיים, אבל איכשהו לא מודעים לכך בכלל. המוח האנושי למד לסנן פרסומות, פשוטו כמשמעו, כך שאם אתם רוצים לפרסם את העסק שלכם ולחשוף אותו מול קהל היעד, אתם צריכים למצוא דרך לעקוף את החסמים הללו ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות כתבות ממומנות הנראות למשתמש כמו עוד כתבה לגיטימית באתר תוכן.

כתבות אלה מסייעות לכם בעוד היבט חשוב. הן מסייעות לכם להעביר מסרים מורכבים יותר מאשר "מבצע עכשיו, בואו לקנות". כתבה כזאת מאפשרת לכם לספר לקהל היעד על מוצר או שירות חשוב שלכם, להסביר את הערך שהוא מייצר ללקוח, את היתרונות שלו ואת השינוי שהוא יכול להוביל בחיי הלקוח. במילים אחרות, כתבות ממומנות מאפשרות לכם לבצע פעילות שכנוע יסודית סביב מוצרים או שירותים שחשוב לכם לקדם. תועלת חשובה נוספת שתוכלו להפיק מכתבות אלה היא קידום האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל. את זה תוכלו לעשות באמצעות הוצאת קישור מהכתבה שאתם מפרסמים אל האתר שלכם. קישור זה נקרא קישור נכנס ומהווה פרמטר חשוב בדירוג אתרים על ידי גוגל. ככל שיהיו לכם יותר קישורים נכנסים וככל שהם יגיעו מאתרים יותר "נחשבים", כך יעלה הדירוג שלכם בגוגל וכך יעלה הסיכוי שתוצגו בראש דפי תוצאות החיפוש.
ראו גם: איך להשיג קישורים לאתר?

קישורים בתשלום

מי כותב את הכתבה, היכן מפרסמים אותה וכמה זה עולה?

ובכן, כתבות ממומנות הן כתבות לכל דבר ועניין אבל הן גם צריכות לשאת איתן מסר שיווקי, לחבר את המסר הזה אליכם ולעשות את זה בצורה מאוד מעודנת ו"עיתונאית". המשמעות היא שאת הכתבה שלכם צריך לכתוב כותב תוכן מקצועי, שיכול לייצר עבורכם טקסט מקצועי כתוב בסגנון עיתונאי עם מעטפת שיווקית חכמה. לצורך כך תוכלו לעבוד עם כותב תוכן עצמאי שיכתוב עבורכם כתבות ממומנות לצד תכנים נוספים שאתם זקוקים להם לצורך קידום האתר ופרסום העסק, או שתוכלו ליהנות משירותי כתיבה המסופקים לכם כחלק מחבילת פרסום כתבות ממומנות, חבילה המסופקת לכם על ידי חברות פרסום באינטרנט, שדואגות לכל תהליך הפרסום של כתבות ממומנות.

את הכתבה אתם רוצים לכתוב בנושא שקשור כמובן לפעילות העסקית שלכם, אבל אתם רוצים גם לחבר אותה עם נושא אקטואלי עד כמה שניתן. במידה והכתבה מייצרת תוצאות טובות, תוכלו להריץ אותה לאורך זמן ולהפיץ אותה בכמה וכמה אתרים. בכל מקרה, ולבטח אם התוצאות אינן משביעות רצון, תוכלו לכתוב כתבות חדשות ולהמשיך לפרסם אותן באתרים שונים, אבל הדבר שחשוב להבין הוא שמדובר בתהליך ולא בזבנג וגמרנו.

את הכתבות תוכלו לפרסם כמעט בכל אתר תוכן ישראלי שתבחרו. כל אתר תוכן שמכבד את עצמו, כולל בתוכו כיום סקשן ייעודי לתוכן שיווקי, במסגרתו מפורסמות כתבות ממומנות של עסקים. כך למשל, תוכלו לפרסם את הכתבה שלכם באתר כמו כלכליסט או סרוגים תמורת 2,800 או 1,600 שקלים בהתאמה. תוכלו לפרסם אותה במקומון בעיר בה מתנהל העסק שלכם וזאת אמורה להיות הבחירה הנכונה לכם אם אתם עסק מקומי שמשרת את תושבי העיר והסביבה בלבד. במקרה הזה, פרסום כתבה ממומנת יעלה לכם בין 150 שקלים ועד 500 שקלים, בהתאם לגודל המקומון והתפוצה שלו. את הכתבה שלכם תוכלו לפרסם גם תמורת 80, 100 או 120 שקלים במגוון רחב של אתרי תוכן קטנים ונישתיים ואם תקנו כמות גדולה של כתבות, תוכלו ליהנות גם מהנחת כמות.

כתבות ממומנות אינן עומדות בפני עצמן

אחרי שאמרנו את כל זה, פעילות התוכן והקידום שלכם באינטרנט לא יכולה להתבסס אך ורק על פרסום כתבות ממומנות. התוכן שלכם הוא הכלי החשוב ביותר שעומד לרשותכם באינטרנט והוא אחראי להוביל את הלקוח הפוטנציאלי מהרגע שאתם פוגשים אותו, למשל במודעת פרסומת בפייסבוק, בתוצאת חיפוש בגוגל או בעקבות פרסום כתבות ממומנות שלכם, אבל הוא צריך גם לקבל את פניו באתר שלכם, לשכנע אותו להישאר ולהוביל אותו לסגירת עסקה. המשמעות היא שבכדי לייצר תוצאות אפקטיביות של פעילות הפרסום שלכם באינטרנט, אתם זקוקים לפעילות תוכן כוללת ולא פחות חשוב מכך, לניהול מקצועי של פעילות התוכן שלכם.

רק לשם דוגמא, אחד היתרונות החשובים ביותר בפרסום כתבות ממומנות, הוא היכולת שלכם להוציא מהכתבה קישור שיוביל לאתר שלכם. קישור זה "נקלט" על ידי הרובוטים של גוגל ומסייע לכם להעלות את דירוג האתר שלכם בגוגל. אם תקפידו לפרסם כתבות כאלה מדי תקופה ובתנאי שתעשו את זה באופן אותנטי מבלי שגוגל תחשוד בכם שאתם מנסים להטעות אותה, תוכלו ליהנות לא רק מחשיפה רחבה דרך הכתבות הממומנות שלכם אלא גם ממיקומים טובים יותר בדפי התוצאות של גוגל. איך עושים את זה? באיזו תדירות? מה צריך להיות האנקור שממנו יוצא הקישור? לאיזה דף צריך להפנות הקישור? כל השאלות האלה הן קריטיות להצלחה ולכן חשוב כל כך הליווי המקצועי.

חברת BESTLINKS היא אחת מחברות הפרסום, השיווק והקידום המובילות בישראל ובין היתר מציעה החברה רשימה של מאות אתרים ישראליים בהם תוכלו לפרסם כתבות ממומנות עבור העסק שלכם. החברה מספקת לכם גם את שירותי הכתיבה ומעמידה לרשותכם כותב תוכן שיכתוב לכם את הכתבה בצורה מקצועית וברמה עיתונאית וכן מנהלת עבורכם את הפרסום באתרים השונים, כך שהכל ייראה מאוד אותנטי, לא חד פעמים ולא מלאכותי. זאת כמובן, מעבר לעוד שורה של שירותי תוכן ושיווק באינטרנט אותם מספקת BESTLINKS לעסקים בכל רחבי הארץ.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

× איך נוכל לעזור לך ?