פרסום כתבות ממומנות ב 300ּ+ אתרים

פרסום כתבות יח"צ

הסוכנות המובילה בישראל לקידום ושיפור מוניטין בשיטה מנצחת!

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת

המומחיות שלנו:

שיפור מוניטין בתוצאות החיפוש

רושם ראשוני של גולש מתחיל קודם כל בתוצאות החיפוש. אפילו עוד לפני שהוא נכנס לאתר שלך.
תאר לך כמה אמון ובולטות ניתן להשיג כאשר לקוחות פוטנציאלים מתרשמים מכך שכתבו על העסק שלך כתבה ב"כלכליסט" או "Ynet".

הוכח מחקרית כי פרסום כתבות באתרים מובילים מביא לשיפור באחוזי המכירות!

כתיבת תוכן שיווקי באתרים החזקים בישראל

פרסום כתבות באתרים המוכרים והמובילים בישראל שממליצות על העסק שלך נשמע כמו חלום?
BESTLINKS כאן בשביל להגשים חלומות בכל מה שקשור לפרסום וקידום עסקים בדיגיטל.

הכותבים שלנו מומחים כבר יותר מ-10 שנים בכתיבת כתבות המשדרות אמינות ומקצועיות לעסקים!

שירותי קידום במחירון מנצח

לאחר סקר שוק שערכנו עם לקוחותינו, מצאנו כי BESTLINKS  היא החברה שנותנת את החבילה המשתלמת ביותר לפרסום כתבות באתרים מובילים, שירותי קידום אורגני בתוצאות החיפוש ושיפור הנראות והמוניטין בתוצאות החיפוש.

אנו מתחייבים לתת את המחיר הטוב ביותר ולספק לכם 100% הצלחה בפרסום כתבות באתרים!

דוגמאות לחלק קטן מהאתרים שלנו:

בעל/ת עסק? הנה שיטת שיווק שתקדם אותך באמת!

כמה השקעתם על תקציבי פרסום מידי חודש על מודעות, פרסומים וגיליתם שהתמורה שלכם היא מינימלית?

הבעיה: קהל הלקוחות שלכם לא נמצא שם כמעט!
הפתרון שלנו: פרסום כתבות באתרים המובילים והחזקים בישראל.

כתיבת תוכן
מדידת קישורים

מהם היתרונות בפרסום כתבות באתרים?

שאלות נפוצות בנושא פרסום כתבות באתרים:

ברגע שאנחנו מתחילים להזרים כתבות איכותיות שבתוכן יש גם קישורים המובילים לאתר שלנו את הגולשים יש לזה כמה יתרונות:

  1. האתר שלנו מקודם בגוגל – ככל שהקישורים יוצאים מאתרים יותר חזקים ויותר וותיקים, ככה האתר שלנו מקבל ”בוסט“ ונדחף קדימה. בעיקרון, בעולם הקידום של היום, עולם עם תחרות מאוד גבוהה זה מאוד עוזר משום שיש תחומים שמאוד קשה לקדם אותם. 
  2. חשיפה– מכיון ומדובר בפרסום כתבות באתרים מובילים אז האתרים האלה מקבלים הרבה טראפיק ואז כמות גדולה של גולשים נחפשת לעסק שלנו. 
  3. נתפס כמותג חשוב – כתבה כזו, גם אם היא ממומנת וגם אם היא פורסמה באתר כזה או אחר באופן טבעי, מייצרת סוג תפיסה חיובית אצל הגולש. 

בואו נתחיל מהעובדה שבעידן שלנו, כמעט לכל בעל עסק יש אתר אינטרנט. גם בעלי עסקים שעדיין אין להם אתר, מתכננים לבנות אחד בעתיד הקרוב. אתר אינטרנט מקצועי, מעוצב ואינטואטיבי מייצר עבורנו חשיפה אדירה. קוראים לזה טראפיק. יחד עם זאת, ברגע שיש לנו אתר אינטרנט מקצועי, זה מעיד על רמת המקצועיות של העסק שלנו משום שזו הדרך הטובה ביותר להציג בפני הגולשים שלנו את המוצרים והשירותים שהעסק שלנו מציע. ככל שלאתר יש טראפיק גבוה יותר ככה כמות הלידים וכמות המכירות של אותו אתר עולה וכך גם העסק מצליח יותר. כמובן שחשוב לעשות את זה בצורה חכמה ולהבין איך גוגל עובד. מנוע החיפוש של גוגל פועל על אלגוריתם. למעשה, אותו אלגוריתם סורק את כל הדפים בכל האתרים ברשת. לגוגל יש כל מיני קריטריונים שעל פיהם הוא מחליט איזה דף יופיע באיזה מקום ואיזו תוצאת חיפוש תופיע באיזה מיקום בדף הראשון, השני או השלישי. מתוך כל אותם הקריטריונים יש שניים סופר חשובים: תוכן וקישורים חיצוניים. באופן הגיוני, השניים הללו גם קשורים אחד לשני וברגע שאנו משקיעים בפרסום כתבות באתרים מובילים, כך האתר שלנו מקודם בגוגל.

  1. האם יש לכם אתר אינטרנט? – בשלב הראשון, כדי שתוכלו לפרסם כתבות שיובילו לאתר שלכם, אתם חייבים אתר. לכן, אם עדיין אין לכם אתר מקצועי בין אם זה אתר תדמיתי המציג את השירותים והמוצרים השונים של העסק שלכם ובין זו חנות אינטרנטית, אתם חייבים להשקיע תקציב מסוים בתהליך הנקרא בניית אתרים. משם גם אפשר להתקדם הלאה ולהתחיל אסטרטגיית קידום לאתר, אבל זה כבר נושא אחר. 
  2. מחקר מילות מפתח ובחירת נושאים לכתיבה – לפני שאתם מפרסמים כתבות באתרים מובילים, מומלץ לבנות אסטרטגיית תוכן שתסייע לכם בקידום האתר. התהליך כולל קודם כל מחקר מילות מפתח מעמיק לגבי התחום שבו האתר שלכם עוסק. לאחר שתעשו מחקר מילות מפתח ותבינו אילו נושאים אתם רוצים לקדם, תוכלו להתחיל לכתוב תכנים איכותיים שיופיעו בכל מיני אתרים. זה שונה לגמרי מפרסום כתבות באתרים מובילים, שכן כאן מדובר במאמרים שנועדו נטו לקדם את האתר שלכם. גם במאמרים כאלה חשוב להשקיע בתוכן איכותי. 
  3. פרסום המאמרים באתרים מובילים– שוב, אלו חייבים להיות אתרים איכותיים ומקצועיים, אתרים עם ותק ואם ניתן אתרים הקשורים באופן כזה או אחר לתחום שבו האתר שלכם עוסק. 
  4. בדיקת תוצאות – לאחר שתפרסמו כמה כתבות באתרים מובילים, שווה לעשות בדיקה ולבדוק האם הכתבות הללו השפיעו על רמת החשיפה של האתר שלכם ובמידה וכן, כמה. כלומר מה כמות החשיפה שהאתר שלכם קיבל אחרי פרסום הכתבות, האם אותם גולשים הונעו לפעולה, האם אנשים יצרו אתכם קשר בדרכים אחרות שהם לא האתר שלכם ועוד. בדיקת נתונים אלה ומעקב רציף יסייע לכם להבין האם הכתבות עזרו. 

לא פעם שמענו את המושג ”התוכן הוא המלך“ בהקשר של פרסום ושיווק העסק שלנו באתרי אינטרנט ובפלטפורמות המדיה השונות. אם בעבר רובנו היינו צורכים את התוכן אותו הם היו קוראים או שומעים דרך העיתון, דרך ספרי, בטלוויזיה או ברדיו, היום למעלה מ-95% מהתוכן נצרך דרך רשת האינטרנט. למעשה, עוד ועוד בעלי עסקים מבינים את הפוטנציאל האדיר לפרסום ושיווק העסק שלהם באמצעות פרסום כתבות באתרים מובילים. 

המחיר לפרסום כתבות באתרים מובילים משתנה ותלוי בבעל האתר, בסוג ואורך הכתבה, בסגנון הטקסט של הכתבה, בכמות הקישורים שיוצאים לאתר שלכם (אם בכלל) ובעוד כל מיני קריטריונים המשפיעים על עלות הכתבה. בעוד יש אתרים שמחייבים תשלום גבוה יחסית על כתבה אחת בלבד, יש אתרים או חברות שיש בבעלותם כמה אתרים ומציעות לקהל הלקוחות שלהם חבילות תוכן. 

באופן כללי המחיר שאתם משלמים כולל:

  • כתיבה של התוכן
  • הגהה
  • בחירת אתרים מקצועיים
  • פרסום בשילוב שני קישורים המובילים לאתר שלכם 

 

תוכלו למצוא ממש כאן את המחירון המלא שלנו >>

בכדי לנהל פעילות של יחצ באינטרנט, אתם לא צריכים להקים מחלקת יחסי ציבור עצמאית משלכם ואתם גם לא צריכים לשכור משרד יחסי ציבור. כל מה שאתם צריכים הוא למצוא משרד פרסום בדיגיטל, המספק לכם מענה לכל צרכי הפרסום והשיווק שלכם בדיגיטל, ובכלל זה באינטרנט, כך שפעילות היח"צ משתלבת כנדבך נוסף באסטרטגיית השיווק והפרסום שלכם. מן הסתם, אתם לא תנהלו פעילות יח"צ ענפה ונרחבת כמו תאגיד גדול, אבל גם אין לכם צורך בכך ולכן ניתן לשלב את הפרקטיקה במסגרת פעילות השיווק הכוללת שלכם.

ובכן, הדבר החשוב ביותר להבין בהיבט יכולות היח"צ הוא, שאת היכולות האלה אתם לא צריכים לייצר או לרכוש בעצמכם. מה שאתם צריכים הוא למצוא גורם מקצועי שיכול לספק לכם אותן, ורצוי במסגרת חבילה כוללת של פרסום, שיווק ויחסי ציבור באינטרנט. ככלל, יכולות יח"צ כוללות יכולות טכניות מקצועיות כמו רעיונאות, כתיבת תוכן, עריכת תוכן, שילוב מולטימדיה, לוגיסטיקה של הפצת מסרים וכדומה וכן יכולות עסקיות ובינאישיות כמו קשרים עם עיתונאים, קשרים עם בלוגרים, היכרות עם עולם התוכן והערוצים שהוא מכיל והיכולת לדחוף תוכן קדימה גם היכן שאחרים לא מצליחים. כאמור, תאגידים גדולים מתחזקים מחלקות שלמות שעוסקות יום יום בפיתוח וחיזוק היכולות הללו. אתם לא צריכים את מחלקת היח"צ העצמאית, אבל אתם כן צריכים גורם מקצועי שיכול לספק לכם את היכולות הללו במיקור חוץ, בין שמדובר במשרד שמתמחה ספציפית בנושא של יחצ באינטרנט ובין במשרד שיודע להציע לכם חבילה שלמה לניהול כל פעילות השיווק, הפרסום והיח"צ שלכם באינטרנט ובדיגיטל בכלל.

החברה שלנו נמצאת בקשר רציף עם האתרים המובילים והבולטים בישראל. עובדה זה חוסכת לכם אין ספור התכתבויות במייל, טלפונים, הצעות מחיר, אנשי קשר.

 
אתם אפילו לא צריכים לצאת מהמשרד או לשכור שירותים של חברת יחסי ציבור.
פשוט להשאיר פרטים ואנחנו עושים את כל העבודה והתהליך בשבילכם!

0 +
אתרים מובילים וחזקים
0 %
הצלחה ושיפור מוניטין
0 +
כניסות חודשיות לאתרים

פרסום כתבות באתרים מובילים

אז אחרי שהבנתם את היתרונות של פרסום כתבות באתרים החזקים בישראל ואתם מעוניינים להתחיל להצעיד את העסק שלכם לשלב הבא בתחום הקידום והפרסום בדיגיטל, כל מה שנשאר הוא להשאיר את הפרטים ונציג מטעמנו ישמח לעזור לכם:

אחד הכלים שהולכים וכובשים את עולם הפרסום באינטרנט הוא הכלי של כתבות ממומנות ומן הסתם, אם אתם נוהגים לבקר באתרי חדשות גדולים או אפילו באתרי תוכן קטנים ומקומונים, לבטח כבר נחשפתם לכתבות כאלה ואולי אפילו קראתם כתבה מבלי שידעתם שהיא ממומנת. מה זה בדיוק אומר כתבות ממומנות? מה הופך את הכלי הזה לכל כך אטרקטיבי למטרות פרסום ושיווק באינטרנט? איך עושים את זה? מי יכתוב עבורכם את הכתבה? מי ידאג לפרסם אותה? באילו אתרים כדאי לכם לפרסם אותה? כמה זה עולה? האם מספיקה כתבה אחת או שצריך לייצר כתבות כאלה על בסיס קבוע? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המקצוענים של חברת BESTLINKS, המתמחה בשיווק, פרסום וקידום אתרים באינטרנט.

קישורים לאתרים SEO

אז מה זה כתבות ממומנות ולמה זה טוב?

ובכן, אם אתם גולשים באתרי חדשות, בלוגים גדולים ואתרי תוכן בינוניים למיניהם, אתם בטח יודעים שהאתרים האלה מלאים מודעות פרסומת ואתם גם מודעים לכך שאתם נוטים להתעלם מהמודעות האלה ואפילו איכשהו אתם מצליחים לא לראות אותן בכלל. אם אתם גולשים באתרים האלה, ייתכן שגם נתקלתם בכתבות שמוצגות בדף הראשי ובדפים אחרים כמו כל כתבה אחרת, למעט כיתוב קטן לצדן שאומר "תוכן שיווקי". ייתכן מאוד שגם קראתם כתבה כזאת שנראית כמו כל כתבה אחרת, ואתם כלל לא יודעים זאת.

הכתבות האלה הן למעשה כתבות ממומנות, כלומר כתבות שמישהו שילם כסף כדי לפרסם אותן והמישהו הזה יכול להיות אתם. השאלה היא למה לכם לפרסם כתבות ולמה לכם להשקיע בזה כסף? ובכן, אנחנו חיים בעידן בו מרבית הציבור מאס בעולם הפרסום ומחקרים מוכיחים שמרבית האנשים נחשפים מדי יום למאות ואלפי מסרים פרסומיים, אבל איכשהו לא מודעים לכך בכלל. המוח האנושי למד לסנן פרסומות, פשוטו כמשמעו, כך שאם אתם רוצים לפרסם את העסק שלכם ולחשוף אותו מול קהל היעד, אתם צריכים למצוא דרך לעקוף את החסמים הללו ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות כתבות ממומנות הנראות למשתמש כמו עוד כתבה לגיטימית באתר תוכן.

כתבות אלה מסייעות לכם בעוד היבט חשוב. הן מסייעות לכם להעביר מסרים מורכבים יותר מאשר "מבצע עכשיו, בואו לקנות". כתבה כזאת מאפשרת לכם לספר לקהל היעד על מוצר או שירות חשוב שלכם, להסביר את הערך שהוא מייצר ללקוח, את היתרונות שלו ואת השינוי שהוא יכול להוביל בחיי הלקוח. במילים אחרות, כתבות ממומנות מאפשרות לכם לבצע פעילות שכנוע יסודית סביב מוצרים או שירותים שחשוב לכם לקדם. תועלת חשובה נוספת שתוכלו להפיק מכתבות אלה היא קידום האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל. את זה תוכלו לעשות באמצעות הוצאת קישור מהכתבה שאתם מפרסמים אל האתר שלכם. קישור זה נקרא קישור נכנס ומהווה פרמטר חשוב בדירוג אתרים על ידי גוגל. ככל שיהיו לכם יותר קישורים נכנסים וככל שהם יגיעו מאתרים יותר "נחשבים", כך יעלה הדירוג שלכם בגוגל וכך יעלה הסיכוי שתוצגו בראש דפי תוצאות החיפוש.
ראו גם: איך להשיג קישורים לאתר?

קישורים בתשלום

מי כותב את הכתבה, היכן מפרסמים אותה וכמה זה עולה?

ובכן, כתבות ממומנות הן כתבות לכל דבר ועניין אבל הן גם צריכות לשאת איתן מסר שיווקי, לחבר את המסר הזה אליכם ולעשות את זה בצורה מאוד מעודנת ו"עיתונאית". המשמעות היא שאת הכתבה שלכם צריך לכתוב כותב תוכן מקצועי, שיכול לייצר עבורכם טקסט מקצועי כתוב בסגנון עיתונאי עם מעטפת שיווקית חכמה. לצורך כך תוכלו לעבוד עם כותב תוכן עצמאי שיכתוב עבורכם כתבות ממומנות לצד תכנים נוספים שאתם זקוקים להם לצורך קידום האתר ופרסום העסק, או שתוכלו ליהנות משירותי כתיבה המסופקים לכם כחלק מחבילת פרסום כתבות ממומנות, חבילה המסופקת לכם על ידי חברות פרסום באינטרנט, שדואגות לכל תהליך הפרסום של כתבות ממומנות.

את הכתבה אתם רוצים לכתוב בנושא שקשור כמובן לפעילות העסקית שלכם, אבל אתם רוצים גם לחבר אותה עם נושא אקטואלי עד כמה שניתן. במידה והכתבה מייצרת תוצאות טובות, תוכלו להריץ אותה לאורך זמן ולהפיץ אותה בכמה וכמה אתרים. בכל מקרה, ולבטח אם התוצאות אינן משביעות רצון, תוכלו לכתוב כתבות חדשות ולהמשיך לפרסם אותן באתרים שונים, אבל הדבר שחשוב להבין הוא שמדובר בתהליך ולא בזבנג וגמרנו.

את הכתבות תוכלו לפרסם כמעט בכל אתר תוכן ישראלי שתבחרו. כל אתר תוכן שמכבד את עצמו, כולל בתוכו כיום סקשן ייעודי לתוכן שיווקי, במסגרתו מפורסמות כתבות ממומנות של עסקים. כך למשל, תוכלו לפרסם את הכתבה שלכם באתר כמו כלכליסט או סרוגים תמורת 2,800 או 1,600 שקלים בהתאמה. תוכלו לפרסם אותה במקומון בעיר בה מתנהל העסק שלכם וזאת אמורה להיות הבחירה הנכונה לכם אם אתם עסק מקומי שמשרת את תושבי העיר והסביבה בלבד. במקרה הזה, פרסום כתבה ממומנת יעלה לכם בין 150 שקלים ועד 500 שקלים, בהתאם לגודל המקומון והתפוצה שלו. את הכתבה שלכם תוכלו לפרסם גם תמורת 80, 100 או 120 שקלים במגוון רחב של אתרי תוכן קטנים ונישתיים ואם תקנו כמות גדולה של כתבות, תוכלו ליהנות גם מהנחת כמות.

כתבות ממומנות אינן עומדות בפני עצמן

אחרי שאמרנו את כל זה, פעילות התוכן והקידום שלכם באינטרנט לא יכולה להתבסס אך ורק על פרסום כתבות ממומנות. התוכן שלכם הוא הכלי החשוב ביותר שעומד לרשותכם באינטרנט והוא אחראי להוביל את הלקוח הפוטנציאלי מהרגע שאתם פוגשים אותו, למשל במודעת פרסומת בפייסבוק, בתוצאת חיפוש בגוגל או בעקבות פרסום כתבות ממומנות שלכם, אבל הוא צריך גם לקבל את פניו באתר שלכם, לשכנע אותו להישאר ולהוביל אותו לסגירת עסקה. המשמעות היא שבכדי לייצר תוצאות אפקטיביות של פעילות הפרסום שלכם באינטרנט, אתם זקוקים לפעילות תוכן כוללת ולא פחות חשוב מכך, לניהול מקצועי של פעילות התוכן שלכם.

רק לשם דוגמא, אחד היתרונות החשובים ביותר בפרסום כתבות ממומנות, הוא היכולת שלכם להוציא מהכתבה קישור שיוביל לאתר שלכם. קישור זה "נקלט" על ידי הרובוטים של גוגל ומסייע לכם להעלות את דירוג האתר שלכם בגוגל. אם תקפידו לפרסם כתבות כאלה מדי תקופה ובתנאי שתעשו את זה באופן אותנטי מבלי שגוגל תחשוד בכם שאתם מנסים להטעות אותה, תוכלו ליהנות לא רק מחשיפה רחבה דרך הכתבות הממומנות שלכם אלא גם ממיקומים טובים יותר בדפי התוצאות של גוגל. איך עושים את זה? באיזו תדירות? מה צריך להיות האנקור שממנו יוצא הקישור? לאיזה דף צריך להפנות הקישור? כל השאלות האלה הן קריטיות להצלחה ולכן חשוב כל כך הליווי המקצועי.

חברת BESTLINKS היא אחת מחברות הפרסום, השיווק והקידום המובילות בישראל ובין היתר מציעה החברה רשימה של מאות אתרים ישראליים בהם תוכלו לפרסם כתבות ממומנות עבור העסק שלכם. החברה מספקת לכם גם את שירותי הכתיבה ומעמידה לרשותכם כותב תוכן שיכתוב לכם את הכתבה בצורה מקצועית וברמה עיתונאית וכן מנהלת עבורכם את הפרסום באתרים השונים, כך שהכל ייראה מאוד אותנטי, לא חד פעמים ולא מלאכותי. זאת כמובן, מעבר לעוד שורה של שירותי תוכן ושיווק באינטרנט אותם מספקת BESTLINKS לעסקים בכל רחבי הארץ.

מחפשים דרך בטוחה אל ליבם ומוחם של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? מחפשים דרך שתסייע לכם לעקוף את החסמים שמפעילים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מול מודעות הפרסומת הקטנות שלכם, מהן הם מתעלמים בצורה שיטתית? אם עניתם כן על שתי השאלות האלה, אתם רוצים להכיר יותר לעומק את התחום של פרסום כתבות באתרים באינטרנט. מה זה בדיוק אומר? באילו סוגים של כתבות מדובר? על מה כותבים? מי כותב? כמה זה עולה? איפה מפרסמים את הכתבות? האם עושים את זה לבד או דרך גורם מקצועי? מרגישים מבולבלים אבל רוצים לדעת עוד? המומחים של BESTLINKS עושים לכם סדר בדברים.

רקע טכנולוגי

מה זה בדיוק אומר פרסום כתבות באתרים?

ובכן, בדיוק כפי שזה נשמע, פרסום של כתבות באתרי אינטרנט. אתם מייצרים כתבת תוכן ומפרסמים אותה באתרי תוכן ברחבי האינטרנט. הרעיון הוא מאוד פשוט: כתבה היא פלטפורמה שמאפשרת לכם להעביר מסרים מורכבים ומעמיקים לקהל היעד שלכם. כדי לקרוא לציבור "בואו לקנות אצלנו", או "מבצע חם לחודש אחד בלבד", אתם לא זקוקים ליותר ממודעת פרסומת קטנה, אבל כדי להסביר לציבור מי אתם, מהם המוצרים והשירותים שלכם, מדוע כדאי לעשות איתכם עסקים, איך יכולים המוצרים שלכם לסייע ללקוחות וכדומה – בכדי להשיג את כל זה, אתם כבר זקוקים לשטח נרחב שבו תוכלו לכתוב ולהסביר ולהעמיק, וזה בדיוק מה שמאפשרת לכם לעשות כתבה. את הכתבה שלכם אתם מפרסמים באתרי תוכן כמו אתרי חדשות, בלוגים, מגזינים מקצועיים, אתרי תוכן נישתיים וענפיים וכדומה, בהם נחשף קהל היעד שלכם לתוכן שלכם ולעסק שלכם. מאחר ומדובר בכתבה הנראית כמו כל כתבה אחרת באתר, הקוראים לא מפרשים אותה כפרסומת ולכן לא מתנגדים לה ולא חוסמים אותה בתודעה שלהם. הם קוראים אותה כאילו הייתה כתבה אובייקטיבית שבהחלט כדאי להקשיב לדבריה. זה נשמע כמו הזדמנות טובה "לעבוד" על קהל היעד שלכם, אבל זה הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות. המטרה היא לעקוף את המחסומים שמציבים הגולשים מול פרסומות ולאפשר לכם להראות את התוכן שלכם ולמשוך את תשומת לב הגולשים, אבל לחלוטין לא להעביר מסרים שגויים ושקריים בחסות האותנטיות של כתבת תוכן.

על מה אתם יכולים לכתוב ומי יכול לכתוב את זה עבורכם?

ובכן, אחד הדברים החשובים ביותר בתחום של פרסום כתבות באתרים הוא בחירת נושא הכתבה ואופן כתיבת הכתבה. ככלל, הכתבה אמורה להיות כתבה שיווקית שמקדמת את העסק שלכם, את הפעילות שלכם ואת החיבור שלכם עם קהל היעד, אבל היא צריכה להיות כתובה בצורה אינפורמטיבית שמעוררת תחושה של אובייקטיביות. נושא הכתבה צריך לעסוק כמובן במוצר או השירות שלכם, אבל חשוב מאוד לחבר אותו לאירוע אקטואלי עד כמה שניתן. חיבור כזה מעניק לכתבה שלכם נופך אקטואלי ומגביר את תחושת האובייקטיביות שלה. כמו כן, הכתבה עצמה צריכה להיות כתובה ברמה עיתונאית, ניסוח מושלם, כתיבה מרתקת ומעניינת שמושכת את הקורא מתחילת הכתבה ועד סופה ובסופו של דבר גם כתיבה כזאת שמעוררת אצל הקורא את תחושת ההזדהות עם העסק שלכם ויוצרת חיבור רגשי ו/או שכלי של הקורא עם העסק שלכם. בכדי להבטיח זאת, עליכם להזמין את הכתבה מכותב תוכן מקצועי או מחברה המתמחה בכתיבת תוכן. לחילופין, חברות רבות המספקות לכם את כל חבילת השירות הדרושה לכם לשם פרסום הכתבה, מספקות לכם גם את שירותי כתיבת התוכן ולמעשה יוצרות עבורכם את הכתבה עצמה באמצעות כותבי תוכן המועסקים על ידן.

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

בשורה התחתונה, פרסום כתבות באתרים אולי נשמע לכם כמו משהו מורכב שאין לכם שמץ של מושג איך הוא מתנהל, אבל בפועל מדובר בהליך מאוד פשוט שאנשי מקצוע העוסקים בתחום, יודעים לבצע אותו בקלות ובמהירות. אתם רק צריכים למצוא את אותם גורמים מקצועיים ולפרסם את הכתבות שיקדמו את העסק שלכם. אתם כמובן רוצים להיות מעורבים בבחירת נושא הכתבה, לעבור על הכתבה לפני הפרסום שלה ולהביא את הכל לכדי שלמות, אבל את תהליכי היצירה עצמם ואת תהליך הפרסום עצמו, יכולים גורמים מקצועיים מתאימים לבצע עבורכם בלא שום בעיה.

ראו גם: כתיבת תוכן שיווקי לאתרים

 

כמה זה עולה?

ובכן, פרסום כתבות באתרים הוא לא עניין יקר כלל וכלל, אבל גם לא עניין זול. כדי לפרסם כתבה באתר תוכן קטן ומתמחה כמו https://www.hidush.co.il/ , תצטרכו להשקיע לא יותר מ-80 שקלים. באתרים מתמחים מעט גדולים יותר, זה יכול להגיע לסביבות 200-300 שקלים לכתבה. פרסום כתבה במקומון קטן יעלה לכם בסביבות 200 שקלים ובמקומון גדול בסביבות 500-600 שקלים. פרסום כתבות באתרים גדולים יותר כמו אתר סרוגים, יכול להגיע ל-1,600 שקלים ובאתרי חדשות מובילים גם הרבה יותר מכך. כפי שניתן לראות, מדובר בסכומים שניתן להתאים בקלות רבה מאוד לסוג העסק. עסקים קטנים שפועלים בתוך עיר ספציפית, יכולים לפרסם כתבה בחודש בעלות ממוצעת של מספר מאות בודדות של שקלים. עסקים גדולים עם פרישה ארצית יכולים לפרסם כתבה בכמה אלפי שקלים בחודש, אבל בכל זאת מדובר בעסקים גדולים שגם יכולים לעמוד בסכומים אלה.

על סכומים אלה יש להוסיף את עלות כתיבת הכתבה עצמה, וסכומים אלה יכולים להתחיל ב-13 אג' למילה ועד שקל ויותר למילה, בהתאם לרמת התוכן המבוקש. בנוסף לכך, ברכישת כמות גדולה של כתבות, תוכלו ליהנות מהנחה משמעותית בגין כמות גדולה. העניין הוא, שהפתרון של פרסום כתבות באתרים הוא לא פתרון של זבנג וגמרנו. המדובר בתהליך שיווקי שיש לנהל ולקיים באופן קבוע ולאורך זמן ולכן יש להעמיד תקציב חודשי קבוע לטובת העניין. כמו כן, גם אם אתם קונים כמות גדולה של כתבות בכדי ליהנות מהנחת הכמות, אתם לא רוצים לפרסם את כל הכתבות בבת אחת, בטח לא באותו אתר. חשוב לייצר פרישה לאורך זמן, גם מסיבות מקצועיות בתחום הפרסום וגם בכדי להבטיח שהפעילות שלכם לא תעלה חשד אצל מנועי החיפוש.
ראו גם: קניית קישורים איכותיים

האם אתם יכולים לעשות את זה לבד?

התשובה היא בהחלט כן, אבל במקרה כזה לא כדאי לפתח ציפיות גדולות. התחום של פרסום כתבות באתרים הוא תחום מאוד מקצועי שצריך לדעת לבצע אותו, החל מבחירת נושא הכתבה, דרך כתיבת הכתבה, דרך פרסום הכתבה במינונים ספציפיים ובאתרים ספציפיים על בסיס חשיבה מקצועית וכלה בעוד שלל צורות בהן תוכלו למנף את הכתבות האלה לטובת מטרות אחרות, למשל לצורך הוספת קישורים נכנסים לאתר שלכם (קישורים שיצאו מהכתבה ויפנו לאתר שלכם) ויסייעו לכם בקידום האתר במנועי החיפוש. את כל זה תוכלו להשיג אך ורק עם הידע המקצועי הנדרש ועם המשאבים הנדרשים לצורך ניהול התהליך מתוך ראייה רחבה ולאורך זמן ולשם כך נדרש גורם מקצועי שינהל עבורכם את הדברים.

בחברת BESTLINKS יודעים היטב שהמטרה שלכם היא לא לפרסם כתבות באינטרנט, אלא ליהנות מהפירות של הכתבות האלה, קרי הרחבת הפעילות העסקית שלכם. בהתאם לכך, מספקת לכם BESTLINKS את כל חבילת השירותים הנדרשים לכם לצורך מיצוי הפוטנציאל של כל כתבה כזאת, גם בהיבט של פרסום העסק שלכם מול קהל היעד המתאים וגם בהיבט של קידום אורגני של האתר באמצעות קישורים נכנסים היוצאים מהכתבות שאתם מפרסמים.

אחד המשפטים שאנו שומעים כל הזמן בתהליכי שיווק ופרסום הוא התוכן הוא המלך. אם בעבר אנשים היו צורכים את התוכן שלהם בעיתון, דרך ספרים ומפרסומות שהיו שומעים, היום למעלה מ-90% מהתוכן נצרך דרך האינטרנט. גולשים רבים מחפשים לקרוא כתבות איכותיות, כתבות ומדריכים המעניקים לגולש ערך מוסף בשלל נושא, כל אחד בתחומים שלו ובנושאים שמרתקים אותו.

במקביל, אחד הקריטריונים הכי חשובים לגוגל בתהליכים של קידום אורגני הוא התוכן. ברגע שבאתר מסוים יש כמות נאה של תוכן, תוכן המסודר לפי כותרות, תוכן המעניק לגולש ערך מוסף, תוכן איכותי, תוכן מקורי ומרתק גוגל מקדמת את האתר הזה למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש.

הקשר בין פרסום כתבות באתרים לקידום אורגני

היום, כמעט לכל בעל עסק יש אתר אינטרנט. זה יכול להיות אתר אינטרנט תדמיתי או חנות אינטרנטית שהמטרה שלו היא לפנות לקהלי יעד ספציפיים, רלוונטיים וליצור חשיפה. כן זה בדיוק מה שאתר אינטרנט עושה, מייצר חשיפה ובאנגלית של קידום אורגני זה נקרא טראפיק. מעבר לזה, לאתרי אינטרנט יש השפעה על הגולשים, סוג של כרטיס ביקור המעיד על ניסיון, על מקצועיות ועל אמינות. ככל שלאתר יש יותר תנועה ככה כמות הלידים וכמות המכירות של אותו אתר עולה וכך גם העסק מצליח יותר.

איך זה קשור לקידום אורגני?

לגוגל יש אלגוריתם. אלגוריתם מאוד מאוד מתוחכם! גוגל יודע לסרוק את כל הדפים בכל האתרים ברשת. יש לו כל מיני קריטריונים שמציגים בפניו האם שווה או האם לא שווה לקדם את האתר הזה. ככל שאתר אינטרנט עומד ביותר קריטריונים ככה הוא מקודם ביותר ביטויי מפתח הרלוונטיים לתחום שבו האתר עוסק.

מתוך כל אותם הקריטריונים יש שניים סופר חשובים: תוכן וקישורים. באופן הגיוני, השניים הללו גם קשורים אחד לשני וברגע שאנו משקיעים בפרסום כתבות באתרים, כך האתר שלנו זוכה לנקודות זכות בתהליך הקידום.

איך גוגל מודדת אם אתר הוא איכותי או לא?

כאמור, לגוגל יש כל מיני קריטריונים שבאמצעותן היא מודדת    האם אתר איכותי ומקצועי או האם לא. בין השאר היא בודקת כמה מהר הדפים נטענים, האם האתר מסודר בצורה הגיונית והיררכית כדי שיהיה לגולש נוח למצוא כל נושא או כל קטגוריה שיש באתר, האם באתר יש תמונות וסרטונים שנותנים לגולש ערך מוסף, האם האתר מותאם לרזולוציות מסך של כל המסכים כדי שלגושים גם מהסמרטפון או הטאבלט יהיה נוח לגלוש ועוד. אחד הדברים הכי חשובים שגוגל בודקת עוד משנות ה-90 הוא נושא הקישורים. ברגע שיש קישורים המובילים לאתר שלנו מאתרים חיצוניים דרך כתבות שפורסמו באותם אתרים, גוגל רואה בזה סוג של המלצה וזה מעיד על איכות של האתר.  זו הסיבה, שרוב בעלי האתרים משקיעים לא מעט זמן, אנרגיה וכן גם כסף בפרסום כתבות באתרים.

האם אני יכול לפרסם כתבות של העסק שלי בכל אתר?

ממש לא. אם בעבר ניתן היה לפרסם כתבות גם באתרי מאמרים ואתרי בלוגים כלליים, היום עדין ניתן לעשות זאת, אבל ההשפעה על הקידום לא תהיה חזקה כמו באתרים מובילים וחזקים בתחומם.

למשל, ברגע שנבחר לפרסם את הכתבות שלנו באתרים הזהים או דומים לתחום שבו האתר שלנו עוסק, כבר קיבלנו כמה נקודות זכות אצל גוגל. בנוסף, ברגע שהדומיין של האתרים שבו אנו מפרסמים את הכתבות נחשב לותיק, ככה אנחנו זוכים לעוד כמה נקודות זכות. זו הסיבה שאתרים המקבלים קישורים חיצוניים מאתרים עם מליוני כניסות ביום כמו YNET למשל, זוכים בהמון נקודות זכות בתהליך הקידום.

פרסום כתבות באתרים איך זה עובד?

1. יש או אין לי אתר ? – ראשית כל, כדי לפרסם כתבות אתם חייבים אתר אינטרנט. אתר אינטרנט מקצועי הוא התחלה חשובה בתהליך. אמנם יש כאלה שמעדיפים לבנות אתר על בסיס עמוד נחיתה אחד, אבל בטווח הארוך זה לא מחזיק מים. לכן, אם עדין אין לכם אתר אינטרנט נגיש, איכותי, מקצועי זה הזמן לפנות תקציב לבניית אתר אינטרנט מקצועי.
2. מחקר מילות מפתח ובחירת נושאים יש לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק לגבי התחום שבו האתר שלכם עוסק. רק ככה תוכלו להבין אילו ביטויים ואילו מילים הגולשים שלכם מחפשים. המחקר הזה שכולל גם הבנה של מה המתחרים שלכם עושים, מסייע לנו בעצם להבין אילו ביטויים ואלו מילים אנחנו רוצים לקדם. דרך זה אנחנו גם יכולים לבחור את הנושאים שעליהם נכתוב הוא יכתבו לנו בתקופה הקרובה. כמובן, שמבחינת הקידום עצמו, היום לגוגל יש שיטות מאוד מתקדמות להבין האם מדובר באתר מקצועי וכי שתילת המילים הנעשית בכוונה בתוך הכתבות, זו ממש לא הדרך היחידה לשפר את תוצאות הקידום. זה צריך להיות שילוב בין מאמרים לקידום שמתפרסמים באתרים מסוימים לבין כתבות איכותיות שאין בהן בכלל מילות מפתח שנשתלו בכוונה תחילה במאמר.
3. פרסום המאמרים באתרים שוב, אלו חייבים להיות אתרים איכותיים ומקצועיים, אתרים עם ותק ובשאיפה אתרים החופפים עם התחום שהאתר שלכם עוסק.

פרסום כתבות באתרים כמה זה עולה?

זה מאוד תלוי באיזה אתרים אתם מפרסמים. היום עדיין ניתן להחליף מאמרים בחינם, כלומר לפרסם מאמר בעד קישור ועדיין לא מעט אנשים עושים את זה. יחד עם זאת, אם אתם רוצים שהתכנים באמת ידחפו את האתר שלכם למקומות טובים ותהיה תזוזה בתוצאות הקידום, גם הכמות של המאמרים שאתם מפרסמים על פני תקופה מסוימת משפיעה. בדרך כלל, ניתן לרכוש חבילות של מאמרים המתפרסמים באתרי תשתית איכותיים והמחיר נקבע לפי כמות המאמרים שאתם רוכשים. המחיר שאתם משלמים כולל:

כתיבה של התוכן
הגהה
בחירת אתרים מקצועיים
פרסום בשילוב שני קישורים המובילים לאתר שלכם

המחיר גם משתנה בהתאם לסוג הכתבה והאורך שלה. למשל, כתבה עם טקסט בסגנון כתיבה אינפורמטיבי, תהיה זולה בהשוואה לטקסט שיווקי או טקסט משולב.  

רוצים לשמוע עוד מידע על פרסום כתבות באתרים? חברת BESTLINKS היא הדרך! בבעלותנו מאות אתרים חזקים בשלל תחומים המשלבים תוכן איכותי ועומדים בכל הקריטריונים של גוגל. האתרים עמידים בשינויים של האלגוריתם ומחזיקים בדומיינים חזקים וותיקים עד מאוד. תוצאות הקידום ייראו תוך מספר שבועות עד מספר חודשים, תלוי בתחום שבו האתר שלכם עוסק. ניתן לרכוש חבילות לפרסום כתבות באתרים במחירים מצוינים!!! צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם! BESTLINKS המומחים לקידום אורגני!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

לוגו וואלה
פרסום כתבות

איך להשיג פרסום כתבה בוואלה?

וואלה נחשב לאחר האתרים המובילים בישראל לצריכת תוכן, עדכון בחדשות הכי עדכניות, צפיה בסרטונים, סרטים וסדרות, חיפוש עבודה, קניות ומבצעים,

כתיבה שיווקית לאתרים
פרסום כתבות

כתבה שיווקית

כתבה שיווקית נחשבת היום לאחת הדרכים היותר יעילות ופופולאריות לפרסום עסקים ברשת. אנו חיים בעידן דיגיטלי בו התחרות רק עולה

כתיבת תוכן
פרסום כתבות

פרסום באתרי חדשות

פרסום באתרי חדשות רוצים לפרסם את העסק שלכם באתרי חדשות? אתם לגמרי צודקים! שם נמצאים רוב הגולשים שלכם שהם בעצם

0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    × איך נוכל לעזור לך ?