שירות בניית קישורים

מדריך להזמנת שירות בניית קישוריםהביטוי שירות בניית קישורים מתקשר ללא מעט תהליכים ומצבים הקשורים לאסטרטגיית SEO המבוססת בעיקרה על התכנים שאנחנו מעלים לתוך האתר ומחוץ לאתר. מה שנקרא בשפה המקצועית קידום ON PAGE וקידום OFF PAGE. יש לא מעט שינויים שהתחום של קידום אורגני עבר בשנים האחרונות באופן כללי וגם הדרך שבה אנחנו אמורים לבנות את הקישורים בצורה טובה, יעילה ונכונה שתוביל לסוג של פוש לאתר שלנו במנוע החיפוש גוגל השתנתה.

אז איך יודעים מה זה קישור טוב, איך כדאי לבנות קישורים בצורה נכונה, מה הסיבות שאנחנו בכלל בונים את הקישורים האלה – על שאלות אלה ועוד נענה בפוסט הבא.

מאיפה כל הרעיון של בניית קישורים התחיל?

לפני כמעט 20 שנה התאגדו להם שני חברים והחליטו להקים מנוע חיפוש שהוא הרבה יותר מתקדם, יעיל ואיכותי ממה שהיה עד אז. חווית החיפוש לא הייתה דומה בכלל למה שיש היום.

הרעיון היה להקים מנוע חיפוש שהמטרה העיקרית שלו היא לדרג את האתרים לפי מה שבעצם מגיע להם, כלומר השאלה הראשונה שעליה גוגל של פעם מושתתת היא עד כמה אותם אתרים רלוונטיים למה שהגולשים מחפשים. עם הזמן וגם היום, מתווספים עוד ועוד קריטריונים שקובעים הן את רמת הרלוונטיות והן את רמת האיכות של אותם אתרים.

בעבר, אותו רעיון התבסס על סוג של שק של אתרים שנחשבים לאמינים. אתרים הנחשבים לאתרים מאוד איכותיים שבעצם אומרים שכל אתר שמקבל קישור מאותם אתרים, זכאי לקבל גוגל נקודות זכות. כלומר, סוג של המלצה. ומכאן הכל כבר היסטוריה כי כמו שכבר אמרנו תהליך שירות בניית קישורים של פעם עבר לא מעט שינויים והיום הדברים כבר הרבה יותר מתקדמים ומשוכללים.

מדריך בניית קישורים – בדיקות חשובות שכדאי לבצע בתהליך

היחס בין הדומיינים שמקשרים אליי לבין היחס בין הסיקלס שמקשרים אליי – חשוב לשים לב ליחסים האלה ולהבין אם יש דמיון בין שרתים.

גוגל מסתכלת לכמות הדומיינים שמקשרים לאתר מסוים ולכמות הסיקלסים שמקשרים לאתר שלנו.
ככה גוגל יודע לזהות מניפולציות וזה סופר קריטי.
המטרה שלנו היא שמכל סיקסלס יקשר אלינו מקסימום דומיין אחד.

  1. איכות הקישורים ורלוונטיות – מה זה אומר? ראשית כל חשוב לשים לב מה החוזק של הקישור כלומר כמה חזק האתר שקישר אליי?. דבר נוסף שאנחנו רוצים לבדוק הוא עד כמה הקישור הוא רלוונטי. כלומר, עד הקישור שמוביל לאתר שלי קשור לתחום שבו האתר שלי עוסק? גוגל בודקת האם לאתרים מסוימים מגיע לקבל קרדיט או האם טבעי שאתר X נניח שזו חנות שעוסקת במכירת ציוד לטיולים וטבע תעביר קישור לאתר Y שעוסק במכירת ציוד ספורט? בתוך מג‘סטיק יש שני פרמטרים שאם בודקים את היחס ביניהם, אפשר להבין את הקשר של האמינות לגבי הקישורים. הפרמטרים הם TRUST ו- SANTATION.

מה זה TRUST? זה אומר בעצם כמה כוח אני מקבל מאתרים מכל העולם אבל שקשורים לתחום שלי? כלומר לינקים הקשורים לתחום הספציפי שלי, אם נחזור לדוגמא שלנו, לינקים הקשורים לטיולים וטבע. לעומת זאת, SANTATION בודק את הרלוונטיות גם מתחומים אחרים.

מדובר במערכת שמחקה את גוגל. ההתייחסות ליחסים בין השניים מאפשרת לנו להבין איפה אנחנו נמצאים מבחינת איכות הקישורים שלנו.

אנחנו רוצים להגיע בבניית קישורים למצד שבו הלינקים שאנחנו מקבלים מאתרים ספיציפיים והלינקים שאנחנו מקבלים מאתרים שאינם ספציפיים זהה. מדובר במספרים שאם הזמן אנחנו לומדים להכיר אותם. תמיד נרצה שאם אנחנו מחלקים בין ה- TRUST ל- SANTATION התוצאה תהיה 1 או כמה שיותר קרוב לזה.

מה זה אומר רלוונטיות לקישורים?

נתחיל עם הקריטריון הראשון. רלוונטיות. גוגל רואה כל קישור כסוג של המלצה. כלומר הוא מסתכל על עד כמה הקישור אמין. מה זה אומר? נניח שאתם מחפשים מידע על איך לרדת במשקל בצורה בריאה ומאוזנת, למי תקשיבו יותר?  לאנשי מקצוע מהתחום כמו למשל מאמני ספורט או תזונאים. לכן, גם ברשת הקישורים שלכם חייבים להיות רלוונטים. נניח שבעל חברת קייטרינג רוצה לקבל הפניה מבלוג של חברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים. יש כאן קשר ולכן הקישור ייחשב לרלוונטי.

בניית קישורים – בחינם או בכסף?

למעשה, אתם צריכים להחליט איך אתם משיגים את הקישורים שלכם. מהצד הראשון אתם קודם כל אמורים להחליט מי מקדם לכם את האתר: אתם בעצמכם או שאתם נעזרים בחברת קידום או מקדם אתרים פרינלסר. לכל אחת מהבחירות יש יתרונות וחסרונות אבל זה כבר לפוסט אחר. מהצד השני, אתם צריכים לחשוב אם אתם נעזרים במערך בניית קישורים בתשלום או שמנסים לעשות את כל המאמצים כדי להשיג את הקישורים בחינם. כך או כך, יש כמה דרכים לעשות זאת.

איך לעשות קישורים טבעיים באופן מלאכותיאיך לעשות קישורים טבעיים באופן מלאכותי?

זה נשמע אולי קצת מצחיק אבל אם נתעמק בתהליכים שקורים בגוגל נבין שהכל מתבצע בצורה אוטומטית. למה? כי גוגל הוא רובוט.

הוא לא באמת יודע אם הקישורים שמובילים לאתר מסוים נעשו זאת באופן טבעי, תוך כדי כתיבה או שמישהו שתל אותם במטרה לקדם את האתר שלנו בגוגל.

גוגל לא יודע אם מישהו שילם לי כדי שאני אחליף את הקישור עם מישהו אחר או שעשיתי זאת בשביל האתר של עצמי בחינם. גוגל זה רובוט. גוגל לא יודע לקרוא מחשבות.

אבל לעומת זאת, גוגל מבין בדפוסים. דפוסי התנהגות. דפוסים זה משהו שרובוט כן יכול לשים לב אליהם.

כלומר, אילו דפוסי התנהגות מראים שמישהו ביקש קישור, קנה קישור לעומת קישור שהגיע באופן טבעי. את זה גוגל כן בודק. ואז הוא מדרג במקומות גבוהים יותר אתרים שהקישורים שלהם מראים כי הדפוס מעיד על קישור טבעי ולא קישור ממומן. מה זה אומר עבורנו? במהות של הדברים כל אחד שמתעסק בקידום אתר ולא משנה אם באופן מקצועי או באופן חובבני עבור האתר שלו, חייב להבין שההתייחסות תהיה כבעל האתר עצמו. אדם שאין לו שום אינטרס פרט ללקדם את עצמו, לכתוב מאמר נקי, טבעי לעצמו. ככה מקדם אתרים או מישהו שרוצה להחליף או לבנות קישורים איכותיים צריך לחשוב. סוג של עורך תוכן בעיתון.

בניית קישורים איכותיים

בבניית קישורים יש מה שנקרא FOLLOW ו – NO FOLLOW. קישורים שמעבירים כוח לאתר FOLLOW. קישור שהוא  NO FOLLOW זה קישור קרדיט או קישור שמישהו ביקש שאני אשים לו, קישור שהוא תמונה, כלומר לא מדובר בקישור טבעי ואובייקטיבי.

תמיד נרצה שיהיה לנו את שני הסוגים והיחס הוא משהו כמו 60%-70% קישורים שהם FOLLOW והשאר NO FOLLOW. זה נכון שכולנו בונים קישורים אבל בסופו של דבר מה שחשוב זה איך אנחנו בונים את הקישורים האלה כדי שהם יתנו ערך מוסף.

לכן, חשוב לבדוק גם את היחס של הקישורים המובילים ישירות לעמוד הבית של האתר וגם את הקישורים שמובילים לעמוד הפנימי של האתר. בניית קישורים הוא תורה שלמה שלוקח לא מעט זמן להבין וללמוד אותה. לכן, הדרך הכי טובה לבנות קישורים וגם לקדם את האתר שלכם היא בעזרת מקדם מקצועי, בעל ניסיון שמבין ויודע איך מערך הקישורים אמור וצריך לעבוד.

ומה לגבי הטקסט שמופיע על הלינק בהזמנת שירות קישורים

גם כאן, יש חשיבות שהופכת את הקישור שלנו לרוונטי. למשל, ”טיפים להשכרת ציוד לאירועים“ נותן לנו יותר נקודות זכות מעוגן ללא משמעות כמו ”לחצו כאן“.

יש עוד כמה דברים שאתם חייבים לדעת על בניית קישורים:

  • גוגל בוחן את הקצב שבו הקישורים באתר שלכם מצטברים. ההוספה חייבת להיות הדרגתית. הוספה של כמות קישורים גדולה בבת אחת איננה תורמת לקידום, אלא להיפך, זה מייצר חוסר אמינות.
  • ברגע שהגולשים שלכם מתחילים לשתף תכנים ברשתות החברתיות, אתם מקבלים נקודות זכות באופן די אוטומטי. כמבן שחשוב לשים לב ולהשקיע בתכנים רלוונטיים, איכותיים המתאימים לקהל היעד מה שיוביל לכמה שיותר לייקים, שיתופים ותגובות.

תהליך קידום אתרים הוא אחד מהתהליכים החשובים ביותר שבעלי אתרים צריכים ליישם באתר שלהם, זאת כדי להעניק "דחיפה" לאתר שברשותם במנועי החיפוש כך שהוא יופיע בדירוגים הגבוהים ביותר – וכתוצאה מכך גם חשוף יותר לעיניהם של הגולשים שירצו לבקר בו, לקרוא תוכן ולבצע בו פעולות בין אם מדובר על השארת פרטים ליצירת קשר, ביצוע רכישות אונליין, קביעת פגישה פרונטלית וכו'.

קידום אתרים כולל בתוכו לא מעט תהליכים חשובים לצורך שיפור איכות האתר ונראותו במנועי החיפוש, ביניהם קיים גם התהליך של בניית קישורים – שמבחינת גוגל מדובר על אחד משלושת הגורמים החשובים ביותר לקידום של אתר לראש תוצאות החיפוש. מהו תהליך בניית קישורים, מה כרוך בתהליך כזה, למה הוא חשוב ואיך עושים זאת נכון? על כל השאלות הללו ועוד נרחיב במאמר הנוכחי.

בניית לינקים – מה זה אומר בכלל?

בניית קישורים הוא חלק חשוב מקידום אתרים ושיווק דיגיטלי. זה עוזר לשפר את הנראות של אתר בדפי תוצאות של מנועי חיפוש  ולהגביר את הדירוג שלו. בניית קישורים כוללת יצירת קישורים נכנסים מאתרים אחרים לאתר האינטרנט שלך, דבר שניתן לעשות על ידי שליחת פוסטים לאורחים, יצירת תוכן רלוונטי שמוטמעים בו קישורים לאתר והוא מפורסם בפלטפורמות ואתרים שונים, או שימוש בטקטיקות אחרות. 

על ידי בניית קישורים כל בעל אתר יכול ליצור רשת של אתרים איכותיים המקשרים זה לזה ומגדילים את הסמכות הכוללת של האתר שבבעלותו. בניית הקישורים יכולה גם לעזור לך לבנות קשרים עם מנהלי אתרים אחרים בנישה שלך ולבסס את עצמך כמומחה בתעשייה, כשהמטרה של הקישורים שמובילים את האתר היא להעניק אמינות וסמכות גבוהה לאיכות של האתר אליו הקישורים מקשרים.

כיצד אפשר לבנות קישורים?

תהליך של בניית קישורים לאתר כרוך ביצירת קשרים מתאימים בין אתרים אחרים שקיימים ברשת, בדגש על אתרים איכותיים, סמכותיים וגדולים בהם מבקרים גולשים רבים בתדירות גבוהה. אותם אתרים אליהם האתר מקושר מסייעים ליצור את רשת הקישורים האיכותית והטובה ביותר, כדי שמנועי החיפוש יוכלו לסרוק את האתר ולדרג אותו בהתאם בראש תוצאות החיפוש.

את התהליך של בניית קישורים ניתן לעשות באמצעות בלוגים אורחים, הודעות דואר אלקטרוני, קמפיינים במדיה חברתית ועוד. על ידי פיתוח קשרים עם אתרים אחרים ואספקת תוכן איכותי, בעלי אתרים חדשים וותיקים יכולים לבנות אמון וליצור קישורים אורגניים נוספים לאתר שלהם. עם אסטרטגיית בניית קישורים מוצקה ונכונה, כל בעל אתר יכול לשפר את דירוג האתר שלו ולקבל יותר נראות באינטרנט.

בניית קישורים באמצעות פרסום מאמרים

בניית קישורים באמצעות פרסום מאמרים היא דרך יעילה לשפר את דירוג האתר שלך בתוצאות מנועי החיפוש. על ידי יצירת תוכן איכותי ושיתוף שלו באתרים רלוונטיים, תוכל להגביר את הנראות והסמכות של האתר שלך. זה יעזור לך למשוך יותר תנועה אורגנית לאתר שברשותך, שאותה תנועה מוגברת תוביל ליותר המרות ומכירות שיתבצעו בפועל על ידי הגולשים.

על ידי פרסום מאמרים באתרי אינטרנט סמכותיים, אתה יכול גם לבנות קשרים עם מומחים אחרים בתעשייה ומשפיעים שעשויים להתעניין במה שיש לך לאתר שלך להציע. זה יכול לעזור לך לקבל מהם קישורים נכנסים נוספים, מה שיעלה עוד יותר את דירוג האתר שלך.

באופן כללי פרסום מאמרים הוא דרך מצוינת לבנות קישורים לאתר האינטרנט שלך ולשפר את הנראות שלו באינטרנט. עם האסטרטגיות והטכניקות הנכונות, בעלי אתרים יכולים לוודא שהמאמרים שלהם מגיעים לקהל הנכון וגם עוזרים להם להשיג את יעדי ה-SEO שלהם.

בניית קישורים בתשלום – מה המשמעות בכך וכיצד זה אפשרי?

בניית קישורים בתשלום היא אסטרטגיה המשמשת לשיפור הנראות של אתר אינטרנט בתוצאות מנועי החיפוש. תהליך כזה כרוך ברכישה או החלפת קישורים עם אתרים אחרים כדי להגדיל את מספר הקישורים הנכנסים לאתר. ניתן להשתמש בבניית קישורים בתשלום כדי לשפר את דירוג מנועי החיפוש, להגדיל תנועה ולבנות קשרים עם אתרים אחרים. בניית קישורים בתשלום יכולה להיות דרך יעילה לעסקים להשיג את מטרותיהם, אך היא חייבת להיעשות בזהירות אסטרטגית על מנת למנוע השלכות שליליות מגוגל וממנועי חיפוש אחרים.

מתי כדאי להזמין שירות בניית קישורים בתשלום?

כיוון שבניית קישורים בתשלום היא שיטה להשגת קישורים נכנסים איכותיים לאתר שלך, כדאי לשקול את התהליך הזה עבור אתרים שרוצים לקבל חשיפה גבוהה יותר ברחבי הרשת. כדאי גם לזכור כי המטרה העיקרית של בניית קישורים בתשלום היא להגביר את הסמכות והנראות של האתר שלך בתוצאות של מנועי החיפוש, מה שיכול לעזור לך לקבל יותר תנועה אורגנית. 

לכן תהליך כזה כרוך בקניית קישורים ממומנים מאתרים אחרים הקשורים לנישה שלך ובעלי סמכות דומיין גבוהה. בניית קישורים בתשלום יכולה להועיל מאוד לעסקים שונים מכל התחומים, אך יש לעשות זאת בזהירות מכיוון שלגוגל יש מדיניות מחמירה לגבי זה. מהסיבה הזו חשוב לוודא שהקישורים שאתה קונה יהיו רלוונטיים ואיכותיים שכן זה יעזור לך לקבל דירוג טוב יותר במנועי החיפוש, וכמובן גם ימנע את הענישה מגוגל אם התהליך יתבצע בצורה לא נכונה או לא אמינה.

שירותי בניית קישוריםשירותי בניית קישורים ניתנים על ידי מקדמי אתרים. מדובר על שירות נפוץ וחשוב כחלק מתוכנית קידום האתר. בניית קישורים הינה שירות שניתן בתשלום לרוב, למעט מקרים שיש שיתופי פעולה או החלפת קישורים. היום כל אתר יאפשר לכם לפרסם אצלו, חלק מהאתרים כמובן יעבדו בתנאי שהתוכן אותו אתם מפרסמים איכותי. שירותי בניית קישורים חייבים להיות ברמה הגבוהה ביותר – הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על בניית קישורים.

מה זה בניית קישורים?

בניית קישורים הוא תחום של SEO – קידום אתרים. נדגיש כבר בהתחלה, קישורים לבדם לא יתרמו לכם בצורה משמעותית לדירוג האתר בגוגל. בניית קישורים היא רק חלק קטן מתוך תוכנית קידום, וזה למעשה חלק שמאוד אהוב על גוגל אבל גם יכול להיות מעט מסוכן. קיימים סוגים שונים של קישורים, קישורים לצורך מכירה כמו קישורים של Affiliate marketing ויש קישורים שמכונים Backlinks. המטרה של קישורים היא להעניק לכם חשיפה, מציאת קהלים חדשים, לידים, מכירות וקידום האתר בגוגל.

מהם סוגי הקישורים?

קישורים חיצוניים קישורים חיצוניים הם קישורים שנמצאים באתר אחר, הקישור מפנה לאתר שלכם. הקישור יכול להפנות לדף הבית או לדף מסוים באתר שלכם. קישורים חיצוניים לרוב יהיו בתשלום, המחיר נקבע בהתאם לטיב הקישור, המחירים יכולים לנוע החל ממאות שקלים בודדים ועד עשרות אלפי שקלים לקישור. 
קישורים פנימיים קישורים פנימיים הם קישורים שנמצאים רק באתר שלכם. קישורים אלו מפנים מדף אחד באתר לדף אחר. חשוב לשמור על רלוונטיות בבניית הקישורים כדי שגוגל ימצא את התוכן שלכם אמין. האלגוריתם של גוגל עובד בשיטות שונות, אי אפשר לדעת בוודאות איך הוא עובד אבל מה שכן, האלגוריתם בוחן את זמן השהות של הלקוח באתר שלכם וכמובן את כמות הלחיצות על הלינק – בין אם מדובר על קישור חיצוני או קישור פנימי. 
קישורים באתר שלכם קישורים אלו הם קישורים שאתרים אחרים מבקשים מכם. לדוגמא, אם האתר שלכם עוסק בבעלי חיים יכול להיות שבעל אתר שעוסק בתחום המזון לבעלי חיים ירצה קישור חיצוני לאתר שלו. אתם מתמחרים את עלות הקישור או בוחרים בשיתוף פעולה. גם הקישורים האלו תורמים לקידום בגוגל.

איך בוחרים ספק שירותי בניית קישורים?

לא פשוט למצוא ספק שיוכל להעניק לכם שירותי בניית קישורים טוב או אפילו קניית לינקים לאתר. יש ספקים שונים שמציעים לכם מגוון רחב של אתרים שם תוכלו לפרסם, אבל ספק טוב או מקדם אתרים איכותי ידע להבדיל בין האתרים השונים. יש לא מעט קריטריונים אותם נרצה לבחון לפני שאנחנו מפרסמים אתר או מפרסמים אצל אתר. הבחינה צריכה להיות לשני הצדדים, אם אתם רוצים לפרסם באתר חיצוני יש לבדוק את איכות האתר, את דירוג הדומיין, דירוג הדף ואת החשיפה אותה תקבלו. כמו כן, חשוב לראות שמדובר בקהלים אורגניים.

אם מפרסמים אצלכם אתם תרצו לבחון את איכות התוכן. בסופו של דבר, כל אתר שמפרסם אצלו אתרים עם קישורים חייב להבין שהתדמית שלו חתומה על התוכן המפורסם ולכן, אתרים מובילים יבחנו את התוכן שלכם לפני שהם מפרסמים את המאמר שלכם באתר.

למה אתם צריכים שירותי בניית קישורים?

  1. סמכות – כאשר אתם מקבלים שירותי בניית קישורים אתם בונים סמכות אל מול הקוראים. זאת אומרת, אם אתר פופולרי מאשר לפרסם את האתר שלכם דרכו, זאת אומרת שאתם מקבלים מעין  הסמכה לעצם היותכם אתר מקצועי/אמין. אם עכשיו גולש מסתכל באתר שהוא אוהב שקשור בגיימינג (אתר מוביל) והקישור מופנה לאתר שלכם – אתם מקבלים סמכות מקצועית.
  2. דירוג – שירותי בניית קישורים תורמים לדירוג שלכם בגוגל. נסביר, כפי שאתם יודעים כבר יש שני סוגי קישורים עיקריים לקידום, קישורים פנימיים וחיצוניים. קישורים פנימיים הם קישורים שנמצאים בתוך האתר שלכם ומובילים לדף אחר באתר, או קישור באתר שלכם שמפנה לאתר חיצוני. כמו כן, יש קישורים שאתם טומנים באתר אחרים המפנים לאתר שלכם. כל סוגי הקישורים האלו תורמים לעליית הדירוג שלכם בגוגל באופן מוכח – האלגוריתם של גוגל מדרג גבוה יותר אתרים עם קישורים.
  3. שיתופי פעולה – שירותי בניית קישורים לא חייבים להיות בתשלום. למעשה, הרבה פעמים אנחנו פוגשים אתרים שמוכנים לעבוד בצורה של שיתוף פעולה (החלפת קישורים). שיתופי פעולה גם חוסכים לכם הרבה כסף וגם משפרים את הדירוג שלכם בגוגל. מעבר לכך, ככל שתצרו יותר שיתופי פעולה ככה אתם למעשה יכולים לאפשר יותר קישורים. חשוף לא לפעול מול אתר בודד, אלא שיהיו לכם מספר אתרים בהם אתם משתפים את האתר שלכם.
  4. לידים ומכירות – שירותי בניית קישורים מאפשרים לכם למצוא לידים חדשים – גם אם אתם לא נותנים את אותו שירות. מעבר לכך, יש הרבה קישורים שיכולים לעזור לכם לקבל מכירות, בין אם מדובר על לקוח שנכנס לאתר שלכם ובחר לקבל שירות, ובין אם מדובר על מוצר אותו אתם מוכרים. 
  5. פרופיל קישורים חזק – ברגע שאתם בוחרים שירותי בניית קישורים מקצועיים אתם בונים פרופיל קישורים חזק. פרופיל קישורים חזק מחזק את האתר שלכם מפני ספאם ואפילו ענישה. אם מדובר על אתר שמרבה לשתף קישורים בצורה טבעית, הוא לאט לאט בונה לעצמו מוניטין מצד גוגל. לכן, יהיה הרבה יותר קשה "לפגוע" באותו אתר. מצד שני, כאשר מדובר על אתר שלא זוכה לקישורים חיצוניים איכותיים הוא עלול למצוא את עצמו נחסם או מקבל דירוג נמוך מגוגל.
  6. מיתוג וחיזוק נישה – אתם יכולים לבנות מותג סביב בניית קישורים. בניית מותג דורשת הרבה מאמץ וקישורים הם רק חלק מהאמצעים העומדים לרשותכם. בניית מותג וחיזוק הנישה צריך להיות בהתאם לבחירת קישורים מתאימים. לדוגמא, אתם תרצו לבחור רק באתרים רלוונטיים אליכם באחוזים גבוהים, נרצה להימנע מאתרים בהם מפורסמים כל מיני אתרים והחשיפה שם אינה ממוקדת לפי קהל יעד. 
  7. קהלים ותנועה לאתר – את הטוב שמרנו לסוף. בסופו של דבר שירותי בניית קישורים תורמים לכם לחשיפה. אתם יכולים להיחשף בפני קהלים שונים אשר מתאימים לנישה בה אתם עוסקים. ככל שיש יותר תנועה באתר והוא נחשב לקהלים חדשים, ככה הדירוג שלכם עולה. שימו לב, גוגל בוחנת אם מדובר על קהל שרק לוחץ על הקישור ויוצא או כאשר מדובר על קהלים שנשארים באתר שלכם ולכן, אתם חייבים לדאוג לאתר שנראה טוב עם תשתיות מעולות וכמובן תוכן איכותי. 
מה זה פרופיל קישורים?

מה זה פרופיל קישורים?

פרופיל קישורים מהווה את אחד מהחלקים הכי מרכזיים ועיקריים בכל התהליך שנקרא קידום אתרים אורגני (SEO). בניית פרופיל הקישורים מסתכמת בפעולה הבאה: יש להוביל את

לקריאת המאמר »

בניית קישורים

שירות בניית קישורים לאחר בחינת ההיבטים השונים של שירות בניית קישורים, ניכר כי לקישורים תפקיד מכריע בקידום אתרים ובניית פרופיל קישורים חזק. בנוף המקוון התחרותי

לקריאת המאמר »
שירותי בניית קישורים

שירותי בניית קישורים

בעלי אתרים שרוצים לקבל חשיפה רחבה וגבוהה יותר לאתרי האינטרנט שברשותם, צריכים לבצע לשם כך תהליכי קידום מתאימים שיעלו את הדירוג שלהם במנועי החיפוש ברשת.

לקריאת המאמר »
קישור איכותי על פי גוגל

קישור איכותי על פי גוגל

מהם קישורים חיצוניים? קישורים חיצוניים הם היפר לינקים או קישורים מאתרים מסוימים שמובילים לאתר שלכם. מדובר בקישורים שמוטמעים באתרים ברחבי הרשת ומקשרים לאתר שלכם. הגולשים

לקריאת המאמר »
קישורים איכותיים לאתר

קישורים איכותיים לאתר

מהם קישורים איכותיים לאתר? קישורים איכותיים לאתר הם קישורים שמקשרים בין אתרים מסוימים לאתר שלכם. קישורים אלה משפיעים על מיקום האתר המקושר בתוצאות החיפוש. לשם

לקריאת המאמר »

פרסום מאמרי קידום

רוצים לקדם את העסק שלכם באינטרנט? אחת האפשרויות הטובות לכך היא לפרסם מאמרי קידום. מאמרי קידום הם מאמרים שמתפרסמים במגוון אתרים שונים באינטרנט על מנת

לקריאת המאמר »

מכירת כתבות באתרים

מכירת כתבות באתרים היא שיטה יעילה במיוחד לקידום אתרים באינטרנט. בשיטה זו, אתרים מובילים מוכרים שטחי פרסום ומאפשרים לעסקים לפרסם את העסק, השירות או המוצר

לקריאת המאמר »

מחירון פרסום כתבות

פרסום כתבות הוא שיטת קידום יעילה במיוחד, דרכה ניתן לקדם עסקים באינטרנט. בשיטה זו, עסקים מפרסמים כתבות באתרים מובילים וכך מגדילים את החשיפה שהם מקבלים.

לקריאת המאמר »

פרסום כתבות תדמית

בימינו התחרותיים כל כך כנראה בכל תחום ונישה עסקית, פרסום כתבות תדמית הופך להיות חשוב יותר ויותר. במיוחד כאשר מדברים על תהליכי קידום אתרים מסוג

לקריאת המאמר »

כתבה ממומנת מחיר

רגע לפני שמבררים על כתבה ממומנת מחיר בגוגל, חשוב להבין מה משליך ומשפיע על מחירי כתבות ממומנות באתרי אינטרנט. חשוב להבין כיצד למצוא אתרים איכותיים

לקריאת המאמר »
פרסום מאמרי קידום

פרסום מאמרי קידום

פרסום של מאמרים ותכנים הוא דרך מצוינת להעביר מסרים שיווקיים לקהל היעד המתאים, וכך ליצור מעורבות עם לקוחות פוטנציאליים. פרסום כזה מתייחס להפצה של תכנים

לקריאת המאמר »

כתבה ממומנת מאקו

כאשר בעלי אתרים מחפשים מידע לגבי כתבה ממומנת מאקו בגוגל, הכוונה היא אחת מ-2 האופציות הבאות: פרסום כתבה שיווקית חד פעמית במאקו. 2) התחלת בניית

לקריאת המאמר »

כתבה שיווקית

מהי כתבה שיווקית ובשביל מה צריך אותה? האם פרסום כתבות שיווקיות הוא חלק בלתי נפרד מתהליכי קידום אתרים SEO? כמה עולה פרסום כתבה שיווקית ובמה

לקריאת המאמר »
מחירון פרסום כתבות

מחירון פרסום כתבות

רגע לפני שמבררים אונליין לגבי מחירון פרסום כתבות, חשוב להבין כי מחירי פרסום כתבות משתנים בהתאם לכמה פרמטרים שונים. זאת לא חוכמה גדולה להשיג כתבות

לקריאת המאמר »

כתבות ממומנות

זו לא חוכמה גדולה לרכוש כתבות ממומנות באינטרנט, מכיוון שיש בימינו מגוון ענק של אתרי אינטרנט בהם ניתן לפרסם כתבות ולרכוש בהם לינקים. בתוך כך,

לקריאת המאמר »

כתבה ממומנת כלכליסט

כתבות ממומנות הן חלק בלתי נפרד מקידום אורגני. כן, כתבות ממומנות נחשב לקידום אורגני מכיוון שאין מעורבות ישירה של גוגל. המעורבות היחידה היא של האלגוריתם

לקריאת המאמר »
התקשרו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין