9 הגורמים המשפיעים ביותר על קידום אורגני

צילום:freepik

כיום, הקמת אתר אינטרנט היא לא פריבילגיה אלא חובה של ממש. גם לאחר שמקימים אתר, חשוב להדגיש, המאמצים לא נפסקים אלא רק מתחילים. קידום אתרים אורגני, בסיומו האתר יכול להגיע למקומות הגבוהים בחיפוש של מילות מפתח רלוונטיות, הוא צעד מרכזי בדרך להצלחה.

קידום אורגני הוא עסק למקצוענים בלבד

למרות שנוסחת קידום האתרים המלאה אינה ידועה לאדם מלבד אנשי גוגל, ידוע שיש למעלה מ-200 משתנים המשפיעים על הקידום. הניסיון שלנו והידע התיאורטי שצברנו לאורך השנים מאפשרים לנו להצביע על כמה מהחשובים ביותר מביניהם:

  1. קישורים

המשוואה פשוטה: ככל שלאתר מסוים יפנו יותר קישורים, וככל שהקישורים יהיו מאתרים "חזקים" או רלוונטיים לתחום, כך האתר צפוי להתקדם במנועי החיפוש. לכן חשוב לבנות פרופיל קישורים איכותי ומגוון, לאחר מחשבה מעמיקה ותוך בקרה מלאה.

  1. תוכן

תוכן הוא המלך גם בכל הנוגע לקידום אתרים. כיום חשוב למלא את האתר בתוכן, אולם לא רק הכמות קובעת אלא בעיקר האיכות. תוכן מעמיק ורלוונטי לנושא האתר, המספק לגולשים את הערך המוסף אותו הם מחפשים, הוא ה-א' ב' של קידום אורגני.

  1. חוויית משתמש

טעות נפוצה של בעלי אתרים, וגם של מקדמים שאינם מנוסים מספיק, היא לחשוב על האתר במונחי האלגוריתם של גוגל בלבד. בפועל חשוב לראות את האתר בעיניים של הגולש ולשים לב לחוויית הגלישה: הנראות, ארגון האתר, הניווט בין העמודים וכו'. כפי שתוכלו לראות בבלוג שלי SEOLinks באמת השתדלתי לשים לב לפרטים הקטנים ביותר.

  1. מהירות הגלישה

המהירות בה האתר נטען היא חלק חיוני מאוד בחוויית המשתמש. מומלץ לנקוט בכל האמצעים שיבטיחו טעינה מהירה של עמודי האתר: החל מחברת האחסון המציעה תשתית אופטימלית, דרך תוספים שונים המותקנים באתר ועד לפעולות אופטימיזציה של התוכן והתמונות המועלים.

  1. אחוזי נטישה

גוגל אוהבת אתרים שהגולשים נכנסים אליהם ושוהים בהם זמן ראוי, כשאתרים כאלו יקודמו בצורה מרשימה. לעומת זאת אתר שמאופיין באחוזי נטישה גבוהים – אחוז גבוה של אנשים הנכנסים לאתר וסוגרים אותו מיד – עלול לאותת לגוגל שמשהו לא עובד מבחינת תכני האתר, חוויית המשתמש וכדומה.

  1. גלישה מהמובייל

משנה לשנה, יש עלייה בהיקף הגלישה מהמובייל וירידה בגלישה מהמחשבים (דסקטופ). בתנאים האלו חשוב להקים אתר המותאם לטלפונים סלולריים, התאמה שתשפיע רבות על המיקום שלו בתוצאות האורגניות וגם תקל על הפנייה שלו לקהל חשוב זה של גולשים.

  1. רספונסיביות

בהמשך לסעיף הקודם, כיום הגלישה לאתרים נעשית מאינספור מכשירים: מחשבים ניידים ונייחים, טלפונים חכמים על סוגיהם, טאבלטים וכן הלאה. אתר רספונסיבי, המתאים עצמו למאפייני המכשיר ממנו גולשים, הוא דרישה חשובה בדרך לקידום המוצלח.

  1. אבטחה

אבטחת האתר היא סעיף נוסף שחשוב להקפיד עליו, בלי קשר להשפעתו על הקידום האורגני. אלא שהנתונים מראים שאתר בעל אבטחת מידע מוקפדת, תעודת SSL וגרסאות עדכניות, צפוי ליהנות ממיקום משופר במנוע החיפוש.

  1. הדומיין

הדומיין (כתובת ה-URL של האתר) עשוי להגדיר כיצד אנשים יוכלו להגיע לאתר. מבחינת מנועי החיפוש, ההעדפה היא לדומיין "חזק" וותיק ככל האפשר. עם זאת, פחות מומלץ לרכוש דומיין יד שנייה, שעלול להצביע לגוגל על בעייתיות מסוימת ביחס לדומיין.

הפרמטר העשירי (והחשוב ביותר?)

ברמה הכללית, רבים יטענו שהפרמטר המשמעותי ביותר שמשפיע על תוצאות הקידום הוא, פשוט מאוד, המקצועיות והמוניטין של החברה המבצעת זאת עבורכם בפועל.

אתם מוזמנים ליצור קשר לקבלת ייעוץ ראשוני ולבניית תוכנית קידום אורגני יעילה, מאחת החברות הבולטות בישראל בתחום.

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    × איך נוכל לעזור לך ?