קניית צפיות בסטורי היא אופציה מעולה להעלאה דרמטית של כמות העוקבים שלכם

תוכן עניינים

בהתחלה אף אחד לא הבין במה מדובר. רבים תהו על הרעיון הזה שבו מעלים איזה סירטון קצר לעשרים וארבע שעות בלבד. אבל מה שהתחיל בתור רעיון מוזר הפך מהר מאוד למה ששטף את כל העולם. הרי היום אין מי שלא יודע כי את התוכן בסופו של יום, ברשת החברתית, אנחנו צורכים בעיקר דרך הסטורי.

אולי זה חוש המציצנות הטבעי שנמצא בכל אחד מאיתנו, אולי זה האופן הבלתי אמצעי בו נמסר המידע, אבל אין כל ספק כי היום קניית צפיות בסטורי היא אחת הדרכים הפופולאריות בקרב בעלי עסקים עבור העלאה דרמטית של מספר העוקבים ברשת בעקבות המותג.

קניית צפיות בסטורי היא כמובן לא התורה כולה אבל היא בהחלט מקפצה משמעותית. כדי שתבינו הכל ותדעו בדיוק מה היתרונות של קניית צפיות בסטורי, אנחנו כאן עם כל הפרטים שחשוב שתדעו בסופו של דבר.

 

מה סוד הקסם של הסטורי

קניית צפיות בסטורי היא כמובן תוצאה של הייחודיות של הסטורי. הסטורי הוא למעשה כמו סירטון קצר או תמונה שנעלמים אחרי עשרים וארבע שעות. על פניו עולה השאלה מה בכלל אפשר לעשות עם זה? אבל האמת היא כי מדובר על מה שהפך להיט דווקא בגלל שמדובר על משהו שעתיד להיעלם עוד מעט. הסטורי הוא המקום של בעל העסק או של כל אחד אחר להופיע באופן חופשי. כל מה שצריך זה לפתוח את המלצמה ולדבר או לצלם את מה שקורה עכשיו. בלי לעבוד יותר מדי, בלי להשקיע, בלי 'לשבור את הראש' על תוכן. פשוט להגיד באופן ברור את מה שמתרחש ממש עכשיו.

בסטורי אתם במידה רבה יכולים להיות מי שאתם. הרבה פעמים אנחנו רואים בעלי מותג ששואלים את עצמם איך למתג את העסק, איך לשווק את המוצר. מה שהם לא מבינים הוא שאנחנו חיים בעידן בו אף אחד לא רוצה לקנות רק מוצר. אנחנו חיים בעולם בו רבים מעוניינים יותר מכל לרכוש סיפור. רבים רוצים לקבל את האדם שעומד מאוחרי המסכה. לכן, הסטורי הוא המקום בו אתם יכולים לדבר את עצמכם. לשתף בדברים פעוטים, במה ששייך לחיי היום יום. מהר מאוד תוכלו לראות איך הסטורי מייצר ביניכם ובין הלקוחות או העוקבים אינטרקציה חדשה שבסופו של יום מתרגמת לעוקבים ולמעגל של לקוחות הולך וגדל.

איך משיגים עוקבים באינסטגרם? אנחנו כמובן לא נמצאים בעולם אידיאלי בו קהל הלקוחות יכול פשוט לגדול מעצמו. אנחנו חיים בעידן בו קניית צפיות בסטורי באינסטגרם זו פעולה לגיטימית ותיכף גם נסביר למה.

 

למה נכון לבצע קניית צפיות בסטורי

כדי שנוכל להבין את הרשתות החברתיות טוב יותר חשוב שנבין שבסופו של יום יש מי שעומדים מאחורי המוצר. כלומר, יש את מי שפיתחו את המוצר, את הרשת החברתית, האינסטגרם במקרה הזה, במשך שנים ארוכות והם רוצים להצליח לעשות דבר אחד. הם רוצים להשאיר את הגולשים כמה שיותר זמן בתוך האפליקציה. חישבו על כך, טובי המוחות בכל רחבי העולם התגייסו לטובת המשימה הזו. לטובת הדרכים הטובות ביותר להשאיר את הגולשים זמן רב יותר בתוך הרשת החברתית. לכך גייסו את האלגוריתם. מה הוא האלגוריתם? האלגוריתם הוא המחשב שנמצא מאחורי המערכת והוא זה שמנתב עבור כל גולש את המידע ועולם התוכן הרלוונטי לגביו. המטרה של האלגוריתם היא כל הזמן להשתפר וכל הזמן להביא עולם תוכן מדויק יותר עבור אותו גולש.

כאשר אנחנו מבצעים קניית צפיות בסטורי או עוקבים באינסטגרם אנחנו למעשה רוצים להוביל באופן טבעי יותר עוקבים לראות את מה שהעלינו. מתוך מחשבה כי מדובר על תוכן חשוב, מצחיק, נחמד, משהו שבאמת שווה לשתף אותו. אבל מה שאנחנו צריכים לזכור כל הזמן שבמידה ונבצע את אותה קניית צפיות בסטורי באופן לא מחושב, לא מקצועי ולא נכון. אז במקום שאותה קניית צפיות בסטורי תזניק את העסק שלנו למעלה ברשתות החברתיות, במידה רבה אנחנו נראה כיצד העסק פשוט קורס למטה. משום שאנחנו נראה כיצד האלגוריתם מבין שלמעשה 'רימו אותו' ולכן הוא לא יעזור לנו להציג את התוכן לקהל גדול של משתמשים.

 

לכן חשוב להיעזר באנשי מקצוע מעולים

אנחנו בחברת 'דיגיטל בוסט' אומרים את זה בפה מלא. אם אתם רוצים לבצע קניית צפיות בסטורי באינסטגרם, מדובר על פעולה מבורכת ועל פעולה שחייבת להיעשות בעזרת אנשי מקצוע מעולים שיעזרו לכם לעבור את הדרך הזו בצורה הטובה ביותר. קניית צפיות בסטורי זו אמנם דרך נהדרת להגדלת החשיפה ברשתות החברתיות, אבל אסור לשכוח כי מדובר על פעולה מורכבת אותה חשוב להפקיד בידיים של מי שיודעים איך לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר בסופו של דבר.

 

זכרו כי גם לכם יש תפקיד

אנחנו, כאן בחברת 'דיגיטל בוסט' נמצאים כדי לתת לכם מענה מקיף וכדי לעזור לכם לבצע קניית צפיות בסטורי על מנת שהעסק שלכם ישגשג. אבל אתם חייבים לזכור כי גם לכם יש תפקיד. אתם אלו שבסופו של יום מציגים את התוכן שלכם. ככל שתישארו אותנטיים, קרובים למי שאתם, ככל שתצליחו להציג את החיים שלכם ממש, כמו שהם, כך הסיכוי לכך שבסופו של דבר הצופים בסטורי יישארו ויהפכו עוקבים קבועים, יגדל באופן משמעותי.

אנחנו, כאן בחברת 'דיגיטל בוסט' מתרגשים לעבוד אתכם.

 

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il

 

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 072-3940471

חברת Bestlinks
חברת Bestlinks

חברת Bestlinks שנים בענף השיווק והפרסום ומספקת שירות פרסום ויח"צ למאות חברות במשק במגוון פלטפורמות, בבעלותנו מאות אתרי אינטרנט ומגוון רחב של נכסים דיגיטליים הכוללים אתרי חדשות, מקומונים, אתרים מקצועיים במגוון תחומים, אתרים של בעלי מקצוע אינדקסים ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין