קנו צפיות ביוטיוב – איך משיגים 100 צפיות ביוטיוב במהירות ובחינם?

תוכן עניינים

בהתחלה, כשאתם פותחים ערוץ יוטיוב, די קשה אפילו להשיג 20-30 צפיות. אנשים רבים קונים צפיות ביוטיוב ; עם זאת, מה לגבי אלה שרוצים אותם ללא כל עלות? זו הסיבה שרשמנו כעת כמה טיפים שיעזרו לאנשים לקבל 100 צפיות ביוטיוב.

 

יוטיוב היא אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר שקיימות באינטרנט. כתוצאה מכך, אנשים רבים החלו כעת במשרה מלאה להפוך ליוטיוברים וליצור סרטונים כדי להרוויח כסף.

בטח, העבודה הזו לא קלה כמו שהיא נשמעת, ואתם צריכים להיות סבלניים כדי להצליח. יש המון אתגרים שעומדים בפני יוטיובר, ואחד מהם הוא לקבל צפיות. כמובן שככל שיהיו יותר צפיות, כך תרוויחו יותר.

בהתחלה, כשאתם פותחים ערוץ יוטיוב, די קשה אפילו להשיג 20-30 צפיות. אנשים רבים קונים צפיות ביוטיוב ; עם זאת, מה לגבי אלה שרוצים אותם ללא כל עלות? זו הסיבה שרשמנו כעת כמה טיפים שיעזרו לאנשים לקבל 100 צפיות ביוטיוב .

תראו למטה.

  • הפקת תוכן איכותי

זהו אחד היסודות שכל יוטיובר שם בחוץ חייב ללמוד. איך אתם יכולים לצפות ליותר צפיות בסרטונים שלכם אם התוכן שלכם לא מספיק טוב? אנשים אפילו לא ישקלו לצפות בסרטונים שלכם, ותישארו עם סרטונים שלא צלחו.

כדי ליצור תוכן איכותי, תחילה עליכם להבין מה הקהל שלכם צריך לדעת. יתר על כן, זה כולל גם את הכישרונות שלכם. למשל, האם אתם מצוינים בשירה? השתמשו בפלטפורמות המדיה החברתית שלכם כדי לשאול את הקהל שלכם את הקאבר שהם רוצים להאזין לו. לאחר מכן, העלו את הקאבר ושמחו את הקהל שלכם.

אותו הדבר חל על אנשים אחרים, כמו מאפרים, משפיעני אופנה או אנשים שמייצרים סרטונים בעלי ידע רב. זכרו, עליכם להפוך את הסרטונים שלכם למהנים, ותשיגו יותר צפיות תוך זמן קצר.

 

  • שיתוף בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית

דבר נוסף שאתם חייבים להתמקד בו הוא שיתוף הסרטונים שלכם בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. בכל פעם שהעליתם סרטון, פשוט העלו קטע קטן בחשבון האינסטגרם, הפייסבוק, הטוויטר או הסנאפצ'אט שלכם. אתם יכולים להעלות סטורי או אפילו לפרסם את הסרטון.

לאחר מכן, הוסיפו את הקישור לסרטון בביו שלכם כמו גם את הכותרת. תאמינו לי, זו דרך מצוינת להגדיל את הצפיות שלכם. נסו להעלות את הכותרת מדי פעם, ואל תשכחו לשתף מחדש את הקטע מדי פעם.

 

  • עודדו אנשים להירשם

זה לא משנה מהי הפלטפורמה; כולם רוצים להגדיל את הקהל שלהם. אנשים באינסטגרם תמיד מחפשים עוקבים נוספים. מצד שני, אנשים ביוטיוב תמיד מחפשים מנויים חדשים. כך הם מצליחים להגדיל את בסיס הקהל שלהם.

עכשיו, אם אתם תוהים איך להגדיל את המנויים שלכם, אתם צריכים לעודד אנשים לעשות זאת. דברו בסרטון ובקשו מאנשים לעשות לייק, לשתף ולהירשם. ככל שיהיו יותר מנויים, כך יגדלו הצפיות בסרטונים שלכם; זה כל כך פשוט.

 

  • התמונה הממוזערת של הסרטון חשובה

בכל פעם שאתם מחפשים משהו ביוטיוב, מוצגים לכם המון סרטונים. עם זאת, לבחור את הסרטון הטוב ביותר זו בחירה קשה. רוב האנשים מחליטים על סרטון בהתאם לתמונה הממוזערת. זו הסיבה שאתם חייבים לוודא שהתמונה הממוזערת שלכם בולטת מהאחרות.

חפשו את כותרת הסרטון שלכם לפני העלאתו וראו את התמונה הממוזערת של סרטונים דומים. לאחר מכן, תמציאו משהו נוסף ושונה מאלה שכבר קיימים בחוץ. זה בהחלט ימשוך את תשומת הלב של אנשים רבים, והצפיות שלכם יגדלו באמצעות https://buyyoutubviews.com.

עם זאת, ודאו שהתמונה הממוזערת שלכם אינה הפוכה מהרעיון של הסרטון. היא אמורה להיות מסוגלת לתאר את הסרטון שלכם בצורת תמונה בצורה ברורה. בחרו בתמונות חזותיות בהירות ואיכותיות עם בהירות יוצאת דופן. כל זה חשוב מאוד, ומשהו שאנשים בודקים בוודאות.

 

  • בניית מערכת יחסים

דבר נוסף שמומחים מציעים מאוד הוא לבנות מערכת יחסים עם הקהל שלכם. זו אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את הצפיות שלכם ביוטיוב ולנצח גם את לב הקהל שלכם.

מה שאתם צריכים לעשות זה להשיב לתגובות בחשבונות המדיה החברתית שלכם וביוטיוב גם כן. בשלב הבא, צרו סרטוני תגובה, ותוכלו אפילו לשקול להוסיף תוכן של אנשים אחרים לסרטונים שלכם. עם זאת, הקפידו לשאול אותם קודם. זה יחסוך לכם לא מעט זמן בבניית קהל ביוטיוב.

אם אנשים חושבים שאתם אנשים מנומסים שמשתפים תוכן טוב, הם יתחילו לצפות בסרטונים שלכם יותר ויותר. מלבד השגת צפיות, תוכלו להכיר טוב יותר את הקהילה שלכם ותוכלו ליצור תוכן בהתאם. זו תחושה נהדרת שתניע אתכם להשתפר עבור הקהל שלכם.

 

  • שיפור דירוג החיפוש

בטח, יוטיוב היא פלטפורמת מדיה חברתית; עם זאת, זה גם מנוע חיפוש. זו הסיבה שאתם צריכים להשתמש ב-SEO כדי לבצע אופטימיזציה של הסרטונים שלכם בכל פעם שמישהו מחפש אותם.

אתם צריכים לחפש את מילות המפתח הנכונות שיעזרו לכם בדירוג בתוצאות החיפוש של יוטיוברים. יתר על כן, אל תשכחו להוסיף מילות מפתח בתיאור, בכותרת ובתת כותרת של הסרטון שלכם. כל זה די הכרחי כדי לשפר את הדירוג שלכם. יתר על כן, כדאי גם להכיר את האלגוריתם של יוטיוב, מכיוון שהוא עוזר לכם להבין איך אתם יכולים להגדיל את הצפיות שלכם ביוטיוב.

 

לסיכום!

הנה היו כמה מהגורמים שאחד חייב להתחשב בהם כדי להשיג יותר צפיות ביוטיוב. הקפידו לעקוב אחריהם ולסיים עם המון סרטונים שיובילו אתכם להצלחה!

.

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 072-3940471

חברת Bestlinks
חברת Bestlinks

חברת Bestlinks שנים בענף השיווק והפרסום ומספקת שירות פרסום ויח"צ למאות חברות במשק במגוון פלטפורמות, בבעלותנו מאות אתרי אינטרנט ומגוון רחב של נכסים דיגיטליים הכוללים אתרי חדשות, מקומונים, אתרים מקצועיים במגוון תחומים, אתרים של בעלי מקצוע אינדקסים ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין