קינוחים מהירים שכל אחד יכול להכין

תוכן עניינים

בואו נודה על האמת, לא תמיד יש לנו זמן, חשק או כוח להתחיל להנדס קינוחי על מורכבים בעלי מיליון שלבי הכנה ושלוש קומות מפוארות של בנייה ותחזוקה הנדסית. לפעמים מתחשק משהו מהיר וקל, משהו מתוק וכיף ברגע. משהו שכל אחד יכול להכין בקלות מבלי להסתבך. בדיוק בשל כך הסיבות האלו, הכנו לכם רשימה של מתכונים זריזים עם תוצאות מעולות במיוחד.

 

כמה מהר? ממש מהר

האורחים כבר בדלת, ההורים של בני הזוג קפצו בהפתעה? מתכונים ב10 דקות יסייעו לכם לצלוח את המהמורה שבדרך בקלות, במהירות ומבלי שאף אחד ידע שזו כמות הזמן שהשקעתם בקינוח הנפלא. אם כן, כוונו שעונים ל- 9:59 דקות ובואו נתחיל!

 

קינוחים של פעם – ג'לי

ג'לי הוא קינוח מהיר ומיתולוגי במיוחד, כל מה שצריך הוא אבקה בטעם אהוב – תות , פטל, משמש או אננס, להוסיף את כמות המים החמים הנדרשת, לערבב בזריזות, לקרר מעט והינה לכם ג'לי נהדר. היתרון של הג'לי הוא שמקינוח מאוד פשוט ניתן לשדרגו בזריזות עם מעטה של קצפת מעל, אפשר למזוג אותו בכוסיות וליצור שכבות עם שוקולד, או להכניס לתוך הג'לי חתיכות של פירות חתוכים כמו תותים ובמיוחד עבור הילדים אפשר להכניס פנימה סוכריות של גומי.

 

עוגת ביסקוויטים

עוגה זו היא בין העוגות המהירות והטעימות ביותר שיש. קצת ביסקוויטים טבולים בחלב, קצת קרם קצפת שאפשר להוסיף לו גם גבינה, ואז לבנות שכבות שכבות של קצפת וביסקוויטים. בחלקה העליון של העוגה ניתן להוסיף תוספות מפנקות ולהעניק לעוגה גם נראות יפה יותר וגם טעם טעים יותר. תוכלו לעטר אותה עם שבבי שוקולד, עיגולי שוקולד של קליק מדליק, לבזוק מעל בעדינות אבקת קקאו או לחתוך מגוון פירות טריים כמו תותים, אפרסקים, נקטרינות ועוד.

 

כדורי שוקולד טעימים

כדורי שוקולד הם קינוח נהדר. הם קטנים, טעימים ולא מכבידים. ניתן להכי מהם כמות גדולה ולצפות אותם במגוון רחב של ציפויים כמו סוכריות צבעוניות, שבבי קוקוס, אבקת קקאו המעניקה להם טעם עדין שמזכיר טראפלס, שבבי בוטנים מסוכרים, פיסטוק גרוס ואפילו ציפוי של שוקולד לבן עם שבבי קורנפלקס ליצירת אקסטרה קראנצ'יות. הקפידו לקרר אותם היטב לפני האכילה.

 

סלט פירות

המרענן הלאומי! סלט פירות הוא רב עונתי והוא קינוח שתמיד טעים ותמיד כיף לאכול אותו. תוכלו להשתמש בכל הפירות שיש לכם בבית – תפוחים, אגסים, בננות, נקטרינות, אפרסקים, שסק, משמש, ענבים או כל פרי אחר, להוסיף לסלט מיץ תפוזים, גזר מגורר, מעט תמצית וניל ואפילו צימוקים! מזגו אותו לכוס גובהה ויפה והגישו את המעדן הנהדר הזה שלקח רק מספר דקות של הכנה.

 

בננה ספליט

מתחשק לכם משהו ממש מושחת מבלי להדליק את הגז? בננה ספליט היא הפתרון שלכם! קלפו בננה, הניחו אותה בצלחת, זלפו קצפת, מזגו סירופ שוקולד ברוחב יד, הוסיפו כמה כדורי גלידה בטעמים שונים – וניל, שוקו ופיסטוק או פונטש בננה, וניל עם עוגיות וריבת חלב וקשטו עם שבבי בוטנים מסוכרים. קינוח מושחת, טעים וסופר קל להכנה.

 

עוגה בחושה

אין כמו עוגה בחושה, נימוחה וריחנית שממלאה את הבית בריחות נהדרים. לא משנה באיזו עוגה תבחרו, כל הנדרש הוא להכניס את המרכיבים הכי בסיסים שקיימים בכל בית לתוך קערה, לערבב היטב ולהכניס לאפייה. תוכלו להכין עוגת וניל, עוגת שוקולד, עוגת מייפל, עוגת תפוזים ועוד שלל עוגות נהדרות בכמה דקות בודדות. על כל העוגות הללו תוכלו לבזוק אבקת סוכר ולשדרג אותן ברגע.

 

סורבה אבטיח צונן ומגניב

כמה כיף לאכול אבטיח צונן בימות הקיץ החמים, אז תארו לכם כמה כיף לאכול אותו מוגש כסורבה בנוחיות ביתכם! להכנתו הכה הפשוטה דאגו תמיד שיהיה לכם במקפיא כחצי אבטיח חתוך לקוביות מוקפא. כך כשבאים האורחים אתם שולפים את קוביות האבטיח, מכניסים אותן לבלנדר, מוסיפים להן מיץ תפוזים ומעט אבקת סוכר, והרי לפניכם סורבה אבטיח צונן ונפלא בשתי דקות הכנה. למבוגרים ניתן להכין גרסה ובה מעט אלכוהול ולקבל קינוח משודרג.

לסיכום, אין ספק שניתן להכין שלל קינוחים נהדרים במספר בודד של דקות ומבלי להתאמץ במיוחד, וליהנות לא פחות מטעמים מצוינים של קינוחים קלילים שאינם מורכבים כלל.

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 072-3940471

חברת Bestlinks
חברת Bestlinks

חברת Bestlinks שנים בענף השיווק והפרסום ומספקת שירות פרסום ויח"צ למאות חברות במשק במגוון פלטפורמות, בבעלותנו מאות אתרי אינטרנט ומגוון רחב של נכסים דיגיטליים הכוללים אתרי חדשות, מקומונים, אתרים מקצועיים במגוון תחומים, אתרים של בעלי מקצוע אינדקסים ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין