קידום אתרים- אורגני או ממומן?

תוכן עניינים

אם אתה לא שם – אתה לא קיים.

כשאנחנו מחפשים בגוגל, אנחנו בדרך כלל מדלגים באופן גורף על המודעות הממומנות המופיעות בתחילת תוצאות החיפוש ועוברים ישירות לאתר הראשון שמופיע מיד אחריהן. אלה הן תוצאות חיפוש אורגניות וכל בעל עסק שרוצה למכור את שירותיו ולהיחשף לקהל פוטנציאלי בצורה הנרחבת ביותר, רוצה להיות שם. אם לא אתם תהיו שם, המתחרה שלכם יהיה שם ואתם תפסידו קהל פוטנציאלי שאפילו לא ידע על קיומכם.

קידום אתרים אורגני באמצעות מסה מדיה נחשב לקידום איכותי ויעיל יותר. אמנם מדובר בתהליך ארוך יותר אך תוצאותיו מחזיקות זמן רב יותר בהתאם. קידום אורגני דורש תוכן איכותי ושימוש במילות מפתח, מציעה, בין היתר, גם שירותים אלה. ככל שתזכו ליותר טראפיק באתר שלכם ותתאימו את האתר לדרישות האלגוריתם של מנוע החיפוש בגוגל כך תזכו לאמון של גוגל ותתברגו במקומות הראשונים ובהתאם לכך גם לאמון הגולשים, שיודעים שאם גוגל ממליץ אז כנראה שמדובר באתר אמין.

קידום ממומן הוא קידום אתרים ממוקד יותר, בין אם מדובר באתר חדש שעלה לאוויר, במבצע חד פעמי שצריך לקדם בזמן נתון או פעילות שיווקית המוגבלת בזמן, קידום ממומן הוא עדיף במקרה כזה. קידום ממומן הוא מתוקצב על פי כמות הקליקים על המודעה הממומנת.

קידום אתרים – למה צריך את זה?

קידום אתרים היא אחת הטכניקות השיווקיות הפופולאריות ביותר באינטרנט. כל בעל אתר שרוצה להיחשף ולהגיע למקומות ראשונים בתוצאות החיפוש צריך לקחת בחשבון תקציב לקידום אתרים וכן להתאזר בסבלנות שהרי מדובר בתהליך שנבנה עם הזמן ודורש מחקר, התאמת האתר לדרישות של האלגוריתם והפיכתו לידידותי ונוח למשתמש, וכמובן יצירה של תוכן איכותי תוך שימוש במילות מפתח. הצוות של מסה מדיה חולש על כל מה שנחוץ בתחום קידום אתרים כדי להפוך את האתר שלכם למקום הראשון.

מסה מדיה היא חברה לקידום אתרים בעלת כלים טכנולוגים וידע נרחב. קידום אתרים אורגני איכותי דורש עבודה לא מעטה מאחורי הקלעים הכוללת מחק של מילות מפתח וקישורים, כלים לניתוחים סטטיסטים וידע טכנולוגי. למסה מדיה יש הכלים הללו על מנת לספק לכם קידום אתרים אפקטיבי ויעיל ואם בכל זאת אתם רוצים לנסות בעצמכם תוכלו למצוא מדריך למתחילים. במנוע החיפוש של גוגל נמצא החלק הגדול ביותר של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, אל תוותרו על קידום אתרים, אנשי המקצוע במסה מדיה יוכלו להביא אתכם לדירוג הגבוה שבו אתם חפצים.

 

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 072-3940471

חברת Bestlinks
חברת Bestlinks

חברת Bestlinks שנים בענף השיווק והפרסום ומספקת שירות פרסום ויח"צ למאות חברות במשק במגוון פלטפורמות, בבעלותנו מאות אתרי אינטרנט ומגוון רחב של נכסים דיגיטליים הכוללים אתרי חדשות, מקומונים, אתרים מקצועיים במגוון תחומים, אתרים של בעלי מקצוע אינדקסים ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין