מה לכתוב ומה לא בפניה באתר הכרויות באינטרנט?

תוכן עניינים

מצאתן גבר חמוד באתר הכרויות באינטרנט, ואת רוצה לפנות אליו? מצאתם בחורה מדליקה שהפרופיל שלה תפס לכם את העין? על מנת שתוכלו להתקדם אל עבר השלב הבא יהיה עליכם לדעת מה לכתוב ומה לא לכתוב. הפניה הראשונית לפני שיוצאים לדייט היא זאת שתעשה את ההבדל. חשוב מאוד שתביאו אתכם למצב שבו יהיה שיח בריא בניכם, כך תוכלו להשיג את מבוקשכם. אם ההתחלה לא תהיה כל כך טובה, יהיה לכם מאוד קשה להביא את השיחה לכדי פגישה. לפיכך החלטנו להסביר לכם בדיוק איך תוכלו לצלוח את כל המהמורות השונות. ברגע שתבינו מה לרשום, תוכלו למצוא אתכם עולים במהירות על דרך המלך. מהשלב הזה יציאה אל דייט זה רק עניין של זמן, ומכאן השמיים הם הגבול.

 

מה כדאי לרשום בפניה באתר הכרויות באינטרנט?

עוד לפני שנדבר על הדברים שאותם אסור לרשום, נדבר על הדברים שכדאי לכם מאוד לרשום אותם. מדובר על דברים קטנים שיכולים לעשות את ההבדל בין הצלחה מסחררת לבין כישלון צורם. אם יש פרופיל מסוים שתפס לכם את העין, אין סיבה שתעשו טעות בפניה שבגללה לא יקרה כלום.

  • הכי חשוב מבחינתכם יהיה להציג את עצמכם בצורה הכי אישית שיש. תזכרו כי למרות שכל אחד יושב באזור אחר, עדיין חשוב מאוד שהפניה תהיה אישית ככל האפשר. תציגו את שמכם ואת הגיל שלכם, זה עשוי להסיר לא מעט תקרות זכוכית שאותן יהיה קשה לנפץ. ככל שהפניה תהיה יותר אישית, כך תוכלו להביא אתכם למצב שבו היא תהיה מוצלחת יותר.
  • תספרו על התחביבים שלכם, כך תוכלו למצוא יותר תחומי עניין משותפים. לא מעט אנשים יוצאים אל דייט ראשון אחרי שהם מגלים שיש להם תחומי עניין זהים. אם תספרו מה מעניין אתכם, תוכלו לשמוע מהצד השני מה מעניין אותו או אותה. פתאום תוכלו לראות כי יש הרבה דברים משותפים שתוכלו להישען עליהם בהמשך הדרך.
  • תספרו על עצמכם סיפורים מעניינים, כאלה שיכולים לעניין גם את הצד השני. ברגע שהצד השני יראה שאתם מעניינים אותו, לא תהיה סיבה שלא תצאו בקרוב מאוד לדייט. ככל שתספרו יותר סיפורים אישיים, כך תוכלו להכיר האחד את השנייה בצורה מעמיקה הרבה יותר.

 

מה לא לרשום בפניה באתר הכרויות באינטרנט?

כל אחד יכול לעשות את הבחירות הנכונות עבורו. הרי אתם אלה שאמורים להרגיש הכי בנוח עם הדברים שאותם אמרתם לצד השני. אך יש כל מיני אמירות קטנות שיכולות להוביל למצב שבו יהיה מאוד קשה להרים את השיחה למעלה. תזכרו לכל אורך הדרך כי אתם עדיין לא מכירים הכי טוב האחד את השנייה, ולכן צריך להיות מעט זהירים.

 

  • הרצון לצאת אל דייט ראשון הוא בהחלט רצון מובן. אך תיקחו בחשבון כי החפזון במקרה הזה עשוי להיות בעוכריכם כאשר תסתכלו על התוצאה הסופית. אנו מציעים לכם שלא תגרמו לצד השני להרגיש לא בנוח, אל תחתרו לדייט על ההתחלה. תתעסקו בלהכיר את הצד השני, רק אחרי שתרגישו כי יש בסיס טוב תוכלו להציע לצאת לדייט.
  • הפלטפורמה של אתר הכרויות באינטרנט עשויה להיות מעט מבלבלת. כמובן שהשאיפה היא בסופו של יום לצאת לדייט על מנת שתוכלו לצלוח את ההכרות הראשונית. אך עדיין תנסו שלא להיות יותר מידיי רשמיים זה עשוי לגרום לצד השני פשוט להיעלם. תנסו להיות קלילים וזורמים, כל שגם השיחה עצמה תהיה הרבה פחות נעימה גם לכם וגם לצד השני.

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 072-3940471

חברת Bestlinks
חברת Bestlinks

חברת Bestlinks שנים בענף השיווק והפרסום ומספקת שירות פרסום ויח"צ למאות חברות במשק במגוון פלטפורמות, בבעלותנו מאות אתרי אינטרנט ומגוון רחב של נכסים דיגיטליים הכוללים אתרי חדשות, מקומונים, אתרים מקצועיים במגוון תחומים, אתרים של בעלי מקצוע אינדקסים ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין