מה חשוב לדעת על שיווק דיגיטלי

תוכן עניינים

שיווק דיגיטלי מהווה שימוש במכלול אפשרויות וכן במגוון פלטפורמות שונות אשר עומדות לרשותנו ברשת האינטרנט כאשר המטרה היא לפרסם ולקדם תוכן אשר בסופו של דבר יעניק ללקוח ערך. ההצלחה בשיווק דיגיטלי תלויה בראש ובראשונה במטרות אשר מגדירים מראש, כך לדוגמא: לעסק מסוים שיווק דיגיטלי מוצלח יהיה זה שיגרום ללקוחות לרכוש בחנות האינטרנטית ולעסק אחר שיווק דיגיטלי מוצלח יכול להיות כזה שיביא למספר משמעותי של לידים. חשוב מאוד לדייק בשיווק הדיגיטלי, הרי שאין ספק שכדאי מאוד שכל אדם, עסק או חברה המעוניינים בשיווק מעין זה יבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. מכיוון שכיום ישנן לא מעט חברות שיווק דיגיטלי, יש לבדוק היטב איזו חברה תבצע את העבודה הטובה ביותר עבורכם.

איזה פלטפורמות רלוונטיות עבור שיווק דיגיטלי?

הפלטפורמות הפופולאריות ביותר הרלוונטיות כיום עבור שיווק דיגיטלי הן: אתר אינטרנט, דף פייסבוק עסקי, קבוצת פייסבוק, עמוד אינסטגרם, חשבון לינדקאין,  חשבון טוויטר ואף חשבון טיקטוק. מלבד הנכסים הדיגטליים הרלוונטיים, ישנן פלטפורמות נוספות רלוונטיות וחשוב כאמור לבחור את הפלטפורמות המתאימות בהתאם לכל חברה או עסק. מגוון האפשרויות לפילוח קהל יעד בפלטפורמות המדוברות הוא משמעותי ביותר והמטרה היא להציג את הפרסום אך ורק בפני קהל שהשירות של החברה או העסק הרלוונטי עבורם וכך להגדיל את הסיכוי לבצע עסקאות. החשיבות של הפילוח יוצא מנקודת הנחה שפרסום בפני קהל יעד לא רלוונטי הוא בזבוז של משאבים וכסף. ניתן לפלח קהל יעד בהתאם לכמה אפשרויות לרבות: פילוח קהל יעד בהתאם למצב סוציו דמוגרפי למשל: מיקומים, גיל, מגדר, השפה שהם דוברים, מקום העבודה, סטטוס משפחתי ועוד. מעבר לכך ניתן לפלח קהל יעד בהתאם לתחומי עניין כך למשל אנשים שמתעניינים בפנאי מסוים, תחביבים, שירותים ועוד. ניתן לפלח קהל יעד בהתאם למכשירים שהם גולשים מהם וכן לפלח קהל יעד בהתאמה אישית, כך לדוגמא: כל אדם שגלש בעבר באתר שלכם ועוד. אפשרויות נוספות הם זמנים ביום ובשבוע שבהם רוצים לפרסם, מיקומים וקהלים שמעוניינים להחריג מהם את הפרסום.

שיטות לשיווק דיגיטלי

השיטות לקידום ופרסום העסקים בשיווק דיגיטלי באמצעות הפלטפורמות העומדות על הפרק הן קידום אורגני או קידום ממומן, כאשר ניתן לשלב בין השיטות. הקידום האורגני מתייחס בעיקר לקידום אתרי אינטרנט ופחות לנכסים שהם לא בבלעדיות כמו חשבון פייסבוק עסקי. המטרה היא למעשה לגרום לאלגוריתם של גוגל לזהות את האתר כאתר שמעניק ערך לגולש המבצע חיפוש רלוונטי, לדרג אותו גבוה ולהציג אותו בין תוצאות החיפוש הראשונות. שיטה נוספת היא קידום ממומן בגוגל המתבסס על יצירת קמפיינים בתשלום בגוגל. מדובר על יצירת קבוצת מודעות אשר יופיעו בהתאם למילות חיפוש שהוגדרו מראש לקמפיין. התמחור של מילות החיפוש שהוגדרו יהיה בהתאם לפרמטרים שונים לרבות הפופולאריות שלהן. המודעות יופיעו בתוצאות החיפוש הממומנות בגוגל כאשר גולש ישתמש באחת ממילות החיפוש שהוגדרו לקמפיין והעסק ישלם על המודעה רק אם הגולש יקליק עליה. המודעה לרוב תוביל לאתר או לעמוד נחיתה של העסק או החברה. קידום ממומן ניתן לבצע גם לדפים עסקיים בפייסבוק, באינסטגרם ועוד. לא מעט עסקים בוחרים כיום לקדם את הנכסים הדיגיטליים שלהם באמצעות קידום ממומן.

כיצד מודדים הצלחה בשיווק דיגיטלי?

חשוב מאוד לדעת כי הצלחה או כישלון בשיווק דיגיטלי ימדדו בדיעבד לאחר תום תקופת הרצה של פרסום. הם יהיו תלויים בשני משתנים והם: המטרה של הפרסום והיעד הכמותי אשר נקבע בשלב תיאום הציפיות טרום הקמפיין. כך לדוגמא: אם הוגדר שהיעד לקמפיין יהיה כמות לידים אז חשוב לבדוק דווקא את המדד הזה ולא מדדים אחרים. מדד נוסף הוא למעשה לבדוק כמה כסף העסק גרף לאור הפרסום במדיה הדיגיטלית. במידה וההכנסה גדולה על העלות הרי שהפרסום כדאי.

כיצד תבחרו חברת שיווק דיגיטלי?

אם אתם מעוניינים בשירותיה של חברת שיווק דיגיטלי לצורך קידום ופרסום העסק שלכם באופן דיגיטלי, חשוב מאוד שתעשו את הבחירה שלכם בצורה נכונה. בדקו איזו חברה ידועה כאמינה ומקצועית בתחום שלה טרם אתם בוחרים בה. כמו כן, בדקו מיהם לקוחות החברה והאם הם יכולים להמליץ על החברה בהתאם לתוצאות שהיא הביאה להם, בהתאם למקצועיות שלה, לניסיון שלה ולעבודה שלה מולם.

 

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 072-3940471

חברת Bestlinks
חברת Bestlinks

חברת Bestlinks שנים בענף השיווק והפרסום ומספקת שירות פרסום ויח"צ למאות חברות במשק במגוון פלטפורמות, בבעלותנו מאות אתרי אינטרנט ומגוון רחב של נכסים דיגיטליים הכוללים אתרי חדשות, מקומונים, אתרים מקצועיים במגוון תחומים, אתרים של בעלי מקצוע אינדקסים ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין