כיצד להפוך להיות מומחה וורדפרס

תוכן עניינים

צילום:freepik

מעל ל – 34 אחוז מהאתרים הם אתרי וורדפרס, ולכן אין זה מפתיע שיש ביקוש גדול מאוד למפתחי וורדפרס מוסמכים. אחרי הכל, מישהו צריך לבנות ולתחזק את כל אתרי הוורדפרס שכל כך הרבה מאיתנו משתמשים בהם מדי יום. למעשה, להיות מפתח מומחה וורדפרס הפך להיות אחד מהמקצועות המבוקשים ביותר ברחבי העולם. כמו כן, מפתחי וורדפרס מרוויחים משכורות גבוהות שהופכות את התחום למסלול קריירה אטרקטיבי עבור רבים.

איך הופכים למפתחים של וורדפרס? כאן תמצאו את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי עתידכם כמפתחי וורדפרס. 

מהו מפתח וורדפרס?

מפתחי וורדפרס הם סוג של מפתחי אתרים שעובדים עם פלטפורמת וורדפרס (WordPress), מערכת ניהול תוכן מקוונת, לעיצוב ויצירת יישומי רשת. בניגוד למפתחי אתרים מסורתיים המפתחים אתרים מאפס, מפתחי וורדפרס עובדים על אינטגרציות ופיתוח תוספים לשימוש באתרים המופעלים ישירות על ידי וורדפרס. 

מפתחי וורדפרס אחראים על קידום ובניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס, תכנון חזית וקצה אחורי של אתר, יהיו אחראים גם על יצירת עיצובים ועל יישום ועדכון של תכונות בהתבסס על הצרכים המתפתחים של עסק. בסך הכל, מפתח וורדפרס יעזור לעסק ליצור אתר אשר עונה על הצרכים והיעדים המדויקים שלו.

 

להלן כמה מתחומי האחריות העיקריים שמפתחי וורדפרס לוקחים על עצמם לעתים קרובות:

  • קידום ובניית אתרים בוורדפרס
  • בניית חזית וקצה אחורי לאתר
  • תכנון מבנה אתר
  • יצירת או עדכון ערכות נושא 
  • פיתוח או קביעת תצורה של תוספי וורדפרס
  • ניהול מבחני A / B
  • מעקב אחר ביצועי האתר
  • פתרון בעיות הקשורות ל- WordPress

פיתוח וורדפרס זו קריירה נהדרת במידה ומתעניינים בפיתוח אתרים. אך אם ברצונכם להרחיב אופקים, כדאי לשקול קריירה בפיתוח האתרים עצמם, בין אם להיות מפתח חזית, back-end או full-stack. 

מה עושה מפתח וורדפרס?

מפתחי וורדפרס יוצרים, מעדכנים ומנהלים אתרים ויישומי רשת המופעלים באמצעות מסגרת וורדפרס. הם יהיו אחראים על קידוד אתר ולאחר מכן על עיצוב ממשק המשתמש שלו ולבסוף על הקידום שלו.

מפתחי וורדפרס יעבדו עם תוספים קיימים כדי לעזור לעסק ליישם תכונות מסוימות, ועשויים ליצור שילובים משלהם גם עבור עסק. מפתח וורדפרס עשוי להיות אחראי גם על חיבור רכיבים אחרים של התשתית הדיגיטלית של העסק לאתר באמצעות ממשקי API וכלים מקוונים אחרים.

בנוסף, מפתחי וורדפרס יהיו אחראים גם להבטיח, כי אתר מותאם לפרסום תוכן ו/או למסחר, בהתאם למטרות העסק. תפקידם לוודא שאתר האינטרנט פועל, פונקציונאלי ועומד בכל המפרטים שהעסק מתייחס אליהם.

 

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 072-3940471

חברת Bestlinks
חברת Bestlinks

חברת Bestlinks שנים בענף השיווק והפרסום ומספקת שירות פרסום ויח"צ למאות חברות במשק במגוון פלטפורמות, בבעלותנו מאות אתרי אינטרנט ומגוון רחב של נכסים דיגיטליים הכוללים אתרי חדשות, מקומונים, אתרים מקצועיים במגוון תחומים, אתרים של בעלי מקצוע אינדקסים ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין