אטרקציות חורפיות לכל המשפחה בירושלים

תוכן עניינים

הגשם בחוץ, ואנחנו בבית מוצאים את עצמנו חושבים איך להוציא את הילדים מזמן מסך ולשמור על הגיבוש המשפחתי. כשקר וגשום בחוץ, כולנו בעיקר רוצים להתכרבל עם שוקו מול הטלוויזיה ולעתים קשה לדמיין  פעילויות מחוץ לבית. בדיוק בשביל זה חשבנו עבורכם על מגוון אטרקציות מהנות, מגבשות ומחממות ברחבי עיר הבירה, כדי שתוכלו להמשיך וליהנות מזמן  משפחתי משותף בכל עונה.

 

חדרי בריחה

חדרי בריחה הם פעילות נפלאה שמתבצעת כולה בחלל סגור. בין אם מדובר על ילדים קטנים, ובין אם מדובר על מתבגרים ואפילו על מבוגרים בלבד, ניתן ליהנות יחד משיתוף הפעולה ומהחידות המאתגרות. את החדר שתבחרו תוכלו להתאים לפי שלל קריטריונים וביניהם רמת החידות והאתגרים, מספר המשתתפים, סיפור המסגרת והמיקום. חשוב לוודא כי סיפור המסגרת בחדר אינו מפחיד מדי ומותאם למשתתפים הצעירים במשפחה. חדרי בריחה הם דרך נפלאה ליצור גיבוש, לעבוד על שיתוף פעולה משפחתי ולהעניק תחושת הצלחה, כל זאת בדרך חווייתית ומהנה במיוחד.

 

קולנוע

אחת האטרקציות הקלסיות שמתאימות בול לחורף עם כל המשפחה זה הליכה משותפת לבית הקולנוע. אומנם מדובר בזמן מסך, אך לפחות תוכלו לצרוך תרבות משותפת ולקבל הזדמנות לבלות עם ילדיכם בפעילות סגורה ומחוממת לכל המשפחה יחד. אם תהיו רעבים בסוף ההקרנה תוכלו כמובן ליהנות מארוחה משפחתית כיפית ומשביעה של פיצה ירושלים עם כל התוספות האהובות.

 

מתחמי נינג'ה

גם בחורף, אי אפשר לוותר על הוצאת אנרגיות עם הקטנטנים שלנו. אם הילדים שלכם חובבי אנרגיה, קפיצות, טרמפולינות וסלטות- זו האטרקציה המושלמת. גם המבוגרים יכולים כמובן לקפוץ וליהנות מהוצאת אנרגיה ופעילות ספורטיבית, או פשוט לצלם את הילדים ולעודד את ביצועיהם המרשימים.

 

מוזאון מגדל דוד

כן, כן שמעתם נכון! אחד מסמליה ההיסטוריים המרכזיים של ירושלים מציע מגוון פעילויות מהנות ולימודיות לילדים ומבוגרים כאחד. אז אם בא לכם לצלול אחורה במנהרת הזמן, לספוג קצת תרבות ולהעניק לילדיכם ולעצמכם פעילות עם ערך מוסף, בואו לבקר במוזאון והצטרפו לסיור. נוסף על כך, בחגים מציע המוזאון שלל אטרקציות ייחודיות לילדים, ניתן להתעדכן באתר מראש לבדיקת הפעילויות והרשמה מראש.

 

Go car

דרך נפלאה לחוות את עיר הקודש עם שלל סמטאותיה הציוריות היא באמצעות רכב חשמלי של חברת גו קאר. הסיור אורך 90 דקות וכולל מדריך צמוד המצטרף לנסיעה ומעשיר את החוויה בהסברים מרתקים ועובדות שלא ידעתם על העיר, אפילו אם אתם כבר גרים בה. במסגרת הסיור תעברו במרבית האטרקציות התיירותיות המרכזיות, וגם תעצרו בפנינות נסתרות שמרבית האנשים לא מכירים. הסיורים מתאימים לילדים החל מגיל 3 והרכב כולל בוסטרים במגוון גדלים, כך שניתן לנסוע בבטחה וליהנות מטיול משפחתי מגבש גם בימי החורף.

 

בריכת ממילא

הזדמנות נהדרת לחוות טבע עירוני חורפי ניתן למצוא בבריכת ממילא, מקווה מים אשר נמצא בגן העצמאות. בימי החורף הגשומים מתמלאת הבריכה מים והופכת לאטרקציה של טבע בתוך העיר. בזמן הטיול בבריכה תוכלו ליהנות מפריחת השקדיות וכמובן גם מחיי הטבע המתקיימים בשלולית החורף וכוללים בין היתר סרטנים, קרפדות וצמחי מים שונים.

 

 אקווריום ישראל

אטרקציה משגעת ולימודית לילדים ומבוגרים הנמצאת במקום מקורה ומתאימה גם לימים גשומים היא כמובן האקווריום. במקום תוכלו לראות מגוון חיות ים דוגמת דגים, צבים, כרישים ומדוזות, שאת חלקם לא ניתן לראות באף מקום אחר בארץ. מדובר בחוויה מלהיבה במיוחד עבור ילדים ומבוגרים כאחד ובאטרקציה שמחזיקה את הריכוז של הילדים במשך מספר שעות. כמובן שבימים לא גשומים תוכלו לשלב את החוויה יחד עם גן החיות התנ"כי הצמוד למקום.

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 072-3940471

חברת Bestlinks
חברת Bestlinks

חברת Bestlinks שנים בענף השיווק והפרסום ומספקת שירות פרסום ויח"צ למאות חברות במשק במגוון פלטפורמות, בבעלותנו מאות אתרי אינטרנט ומגוון רחב של נכסים דיגיטליים הכוללים אתרי חדשות, מקומונים, אתרים מקצועיים במגוון תחומים, אתרים של בעלי מקצוע אינדקסים ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין