רכישת כתבות

 

כתבות עיתונאיות שעוסקות בפעילות העסקית של חברה עסקית, היו לאורך זמן פריבילגיה של ארגוני ענק בעלי פעילות יחסי ציבור ענפה, אלא שבשנים האחרונות האופציה של פרסום כתבות בעיתונות הדיגיטלית הפכה לאופציה שכיחה ונפוצה עבור כל עסק ולמעשה עבור כל אדם. את הפרקטיקה החדשה הזאת יכול כל בעל עסק ליישם באמצעות רכישת כתבות, ממש כפי שארגוני הענק רוכשים אותן, רק בצורה יותר "ממוסדת" דרך משרדי יחסי ציבור. השאלה היא למה בכלל לרכוש כתבות? איך יכולות כתבות עיתונאיות לתרום לעסק שלכם? מי יכתוב עבורכם את הכתבות ואיפה תוכלו לפרסם אותן? בעידן הדיגיטלי, פרסום כתבות הוא כלי שיווקי ופרסומי רב עוצמה ורגע לפני שאתם מתחילים להשתמש בו, מסבירים לכם המומחים של BESTLINKS איך בדיוק עושים את זה.

רכישת כתבות

מה זאת אומרת כתבות? באילו כתבות מדובר?

ובכן, כולנו יודעים מה זה כתבות ודווקא הידיעה הזאת היא שמקשה עלינו להבין את החיבור שלהן עם עולם הפרסום העסקי. כתבות הן למעשה טקסטים עיתונאיים בעלי תוכן אקטואלי והן מיועדות לספר, לתאר או להסביר לקורא על אירועים אקטואליים נקודתיים או על מושגים רחבים בתחומים שונים, בדרך כלל עם חיבור לאקטואליה העכשווית. המאפיין המרכזי של כל כתבה עיתונאית היא הזווית האובייקטיבית שלה. גם בעיתונות הרגילה לא תמיד ניתן לזהות את האובייקטיביות הנדרשת ולרוב מאחורי כל כתבה עומדת אג'נדה כלשהי, אבל בסך הכל התפיסה הרווחת היא שכתבות עיתונאיות הן אובייקטיביות ומתארות את המציאות כהווייתה. כתבות כאלה יכולות לכלול ידיעות על אירועים ביטחוניים, כלכליים, פוליטיים וחברתיים והן יכולות לכלול גם ידיעות על פעילויות עסקיות של ארגונים, כמו למשל ידיעה על תרופה חדשה שהוציאה חברת תרופות כלשהי, או אמצעי לחימה חדש שפיתח מפעל ביטחוני וכדומה. כאן למעשה נוצר החיבור אל העולם העסקי וכאן התפתח גם התחום של רכישת כתבות.

 

איך אתם יכולים לחבר את העסק שלכם אל עולם הכתבות?

ובכן, בדיוק כמו שחברת תרופות יכולה להוציא ידיעה עיתונאית על תרופה חדשה שלה, ידיעה שיש לה בהחלט עניין לציבור אך מאחוריה גם עומד אינטרס עסקי מובהק, כך גם אתם יכולים להוציא ידיעה דומה על מוצר שאתם מוכרים, שירות שאתם מעניקים או כל עניין אחר שאתם רוצים להסביר לציבור או לשכנע אותו סביבו. זה תמיד נכון ועדיף למצוא את החיבור בין מה שאתם רוצים לדבר עליו ובין אירוע אקטואלי שיכול להיות רלוונטי, אבל זאת לא חובה. ככל שתוכלו למצוא חיבור כזה, תוכלו ליהנות בדרך כלל מהתעניינות רבה יותר בכתבה שלכם ובהמשך לכך גם מחשיפה רחבה יותר.

הלכה למעשה, זה אומר שבתוך אתר תוכן כמו אתר חדשות, מגזין מקצועי, בלוג או כל אתר תוכן אחר, תופיע הכתבה שלכם בין כלל הכתבות העצמאיות של האתר ובצורה אינטגרלית לחלוטין. אמנם לצד הכתבה יצוין כי מדובר בתוכן שיווקי, אבל פרט לכך, הכתבה שלכם תיראה כמו כל כתבה אחרת באתר. מדוע זה חשוב? מכיוון שהצרכן המודרני כבר לא מתייחס לפרסומות. לאורך שנים עבר המוח האנושי שינויים שמאפשרים לנו כיום להתעלם לחלוטין ממאות המסרים הפרסומיים בהם מלעיטים אותנו מדי יום ביומו ובמקרים רבים אנחנו יכולים פשוט לא לראות את המודעה שלפנינו. פרסום בצורת כתבה עיתונאית, מאפשר לנו למעשה לעקוף את החסימה הזאת, להיחשף בפני הקורא, לעורר את סקרנותו ובסופו של דבר להוביל אותו להכיר אותנו, ללמוד עלינו ולהיחשף לפעילות שלנו.

רכישת כתבות

מי יכתוב עבורכם את הכתבה ואיפה תוכלו לפרסם אותה?

ובכן, הכתבה שאתם עומדים לפרסם עומדת לייצג את מי שאתם ואת מה שאתם בפני קהל היעד. בהינתן זאת, אתם לא רוצים להצטייר כעסק חובבני, שאינו מקפיד בפרטים ושלא עומד בסטנדרטים מינימליים של איכות. למעשה, אתם רוצים להצטייר בדיוק להיפך – כמומחים, כקפדניים מאוד סביב הערך שאתם נותנים ללקוח וכבעלי סטנדרטים גבוהים, וכל זה צריך לבוא לידי ביטוי דרך כתיבת הכתבה. על כן, לפני שאתם יוצאים למסע רכישת כתבות, אתם רוצים לברר איך תייצרו את הכתבה ואת זה תוכלו לעשות בשתי צורות מרכזיות. פעם אחת, תוכלו לגייס את שירותיו של כותב תוכן מקצועי שיכתוב עבורכם את הכתבות שלכם, בעוד גורם אחר יסייע לכם בפרסום שלהן. פעם שנייה, תוכלו במסגרת רכישת כתבות, להזמין גם את שירות הכתיבה מהחברה שתפרסם עבורכם את הכתבות. כל אחת מהאפשרויות היא טובה ובלבד שתוודאו כי הכתבות שאתם מפרסמים, עומדות בסטנדרטים הנדרשים בכדי לשדר את המסר הנכון לקהל היעד.

אחרי שיש בידיכם כתבה מוכנה, תוכלו להתחיל בתהליך של רכישת כתבות. בתהליך זה אתם יכולים לבחור את האתרים הספציפיים בהם תפורסם הכתבה. זה יכול להיות אתר תוכן קטן כמו , שבו זה יעלה לכם 80 ש"ח לפרסום הכתבה, באתר בינוני כמו מקומון בעיר בה אתם פעילים, שם זה יכול להגיע למחיר שבין 100 שקלים ועד 500 שקלים, בהתאם לגודל המקומון והתפוצה שלו, וזה יכול להגיע לאתרים כמו סרוגים עם 1,600 שקלים לכתבה או כלכליסט עם 2,800 שקלים לכתבה. באתרי החדשות הארציים המובילים הסכומים יכולים להיות אף גבוהים יותר, אבל אתם כנראה לא זקוקים להם. הרעיון הוא לא לפרסם לכמה שיותר אנשים בישראל, אלא לכמה שיותר אנשים בקהל היעד שלכם. אם אתם עסק מקומי, אתם לא צריכים יותר מכתבה במקומון שלכם. אם תקפידו לבצע רכישת כתבות באתרים הנכונים לכם, תגלו שגם יש התאמה תקציבית מלאה בין העלות הכוללת ובין מסגרת התקציב שעומדת לרשותכם.

בניית קישורים

קניית קישורים

 

ואת כל זה אתם צריכים לעשות לבד?

ממש לא. למעשה, לא רק שאתם לא צריכים לעשות את זה לבד, אלא שאתם גם לא רוצים לעשות את זה. רכישת כתבות היא פרקטיקה שיכולה לייצר עבורכם המון תועלות ובסופו של דבר להשיג עבורכם את המטרה של הרחבת הפעילות העסקית, אבל כל זה בתנאי שאתם עושים את זה נכון. כך למשל, מכל כתבה תוכלו להוציא קישור נכנס לאתר שלכם, שיסייע לכם בקידום האתר במנוע החיפוש של גוגל. כל כתבה צריכה להיבחן על פי התוצאות שלה ועל פי הצורך להרחיב את תפוצתה או לייצר כתבות חדשות טובות יותר. את הפרקטיקה הזאת אתם לא רוצים ליישם במודל של זבנג וגמרנו, אלא ליצור תהליך קבוע של פרסום כתבות לאורך זמן. כפי שראיתם, התקציב הנדרש אינו גבוה ואם תבצעו רכישת כתבות בכמות מספקת, תוכלו לקבל גם הנחת כמות של כ-10%.

חברת BESTLINKS היא אחת מחברות השיווק, הפרסום והקידום המובילות בישראל ומציעה לכם גם את האפשרות של רכישת כתבות במאות אתרים ישראליים, החל מאתרי חדשות גנריים וכלה במגזינים מקצועיים ואתרי תוכן נישתיים בתחום הפעילות הספציפי שלכם. החברה מספקת לכם גם את שירותי הכתיבה, הוספת קישורים נכנסים לקידום האתר במנוע החיפוש של גוגל ולמעשה ניהול רציף של כל פעילות פרסום הכתבות שלכם. אנשי המקצוע של BESTLINKS יודעים למצות את הפוטנציאל הגלום בתחום של רכישת כתבות לטובת המטרה האולטימטיבית שלכם – הרחבת הפעילות העסקית והגדלת השורה התחתונה של העסק.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

לוגו וואלה
פרסום כתבות

איך להשיג פרסום כתבה בוואלה?

וואלה נחשב לאחר האתרים המובילים בישראל לצריכת תוכן, עדכון בחדשות הכי עדכניות, צפיה בסרטונים, סרטים וסדרות, חיפוש עבודה, קניות ומבצעים,

כתיבה שיווקית לאתרים
פרסום כתבות

כתבה שיווקית

כתבה שיווקית נחשבת היום לאחת הדרכים היותר יעילות ופופולאריות לפרסום עסקים ברשת. אנו חיים בעידן דיגיטלי בו התחרות רק עולה

כתיבת תוכן
פרסום כתבות

פרסום באתרי חדשות

פרסום באתרי חדשות רוצים לפרסם את העסק שלכם באתרי חדשות? אתם לגמרי צודקים! שם נמצאים רוב הגולשים שלכם שהם בעצם

0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    × איך נוכל לעזור לך ?