כתיבה שיווקית מחירון

 

כתיבה שיווקית מחירוןכתיבה שיווקית הפכה לאחד השירותים הכי חיוניים עבור בעלי עסקים, בעלי אתרים ומותגים אשר מעוניינים לפרסם את העסק, הרעיון, המוצר, השירות או המסר שהם רוצים להעביר באופן הכי ממוקד, יעיל ומעניין. כתיבת שיווקית היא כתיבה שמצד אחד המטרה שלה להניע את הקורא במקרה שלנו הגולש לפעולה ומצד שני מציגה בפניו פתרון לבעיה או סיטואציה שבעזרת המוצר או השירות, היא תיפטר.

 

אחת השאלות שעולות פעם אחר פעם בהיבט של כתיבה שיווקית היא בהקשר של מחירים ועלויות כלומר כמה יעלה לי לכתוב כתיבה שיווקית עבור העסק שלי. אז האמת היא שלשאלה זו אין ממש תשובה חד משמעית וזה משום שאנו חיים בעידן של ריבוי פלטפורמות ויש כל מיני סוגים וסגנונות של כתיבה שיווקית.

בפוסט הבא נציג בפניכם את העלויות והמחירון של כתיבה שיווקית, את היתרונות של כתיבה זו, נספק לכם כמה טיפים שיעזרו לכם למקד את הכתיבה שלכם ומידע נוסף הרלוונטי לתחום הזה של שיווק באינטרנט.

 

כתיבה שיווקית למה אני בכלל צריך את זה?

יש כמה סיבות מרכזיות שכדאי להיעזר בכתיבה שיווקית עבור העסק שלנו:

  1. ריבוי מתחרים – אנו חיים בעידן שבו בכל תחום יש עשרות, מאות ולפעמים גם אלפי חברות או עסקים העוסקים באותו תחום. התחרות היא לא רק בין חברות ישראליות, אלא בשל התפתחותה של רשת האינטרנט נפתחו השערים גם למדינות אחרות והלקוח הישראלי יכול לבצע רכישה או לפנות כמעט לכל חנות אינטרנטית ולכל אתר שהוא מעוניין. כתיבה שיווקית באה לעזור לנו ולהפוך אותנו לייחודיים, שונים, יוצאי דופן ומאפשרת לנו להסביר ללקוחות שלנו למה אנחנו הכי שווים, למה כדאי להם לבחור דווקא בנו.
  2. חשיפה- באמצעות כתיבה שיווקית איכותית וממוקדת אנחנו יכולים ליצור חשיפה גבוהה. אם מדובר בכתיבה שיווקית באמצעות פוסטים, תמונות וסרטונים, אנו משווקים בצורה טובה את עמוד הפייסבוק שלנו, אם מדובר בכתיבה שיווקית בתוך האתר שלנו אנחנו תורמים לקידום האתר שלנו בגוגל ועוד…
  3. קהל יעד – כתיבה שיווקית מאפשרת לנו להיות יותר ממוקדים ולפנות באופן ספציפי לקהל היעד שלנו. מה זה אומר ספציפי? אפשר לקחת קבוצה מסוימת באוכלוסיה למשל נשים בהריון ולמקד אותה אפילו יותר בהתאם למותג ולשירות שאנחנו מציעים כמו למשל נשים מיד אחרי לידה, נשים הסובלות מבחילות בזמן ההריון, נשים שמתכוננות ללידה עצמה, נשים עם נשירה אחרי הלידה ועוד.
  4. רלוונטיות – כתיבה שיווקית הופכת את המוצר או השירות שלנו להרבה יותר רלוונטי. אנחנו יכולים למקד את עצמנו, להתאים את עצמנו וזה היופי שבה.
  5. פתרון לבעיות – כתיבה שיווקית עוזרת לנו גם לגרום לקהל שלנו להבין איך אנחנו יכולים לעזור לו.

 

למעשה, בלי תוכן שיווקי אבל לא סתם תוכן שיווקי, תוכן שיווקי איכותי, קשה מאוד לקדם את העסק שלנו אונליין. התוכן הזה לא רק עוזר לנו ליצור חשיפה הוא עוזר לנו להתקדם בגוגל ותורם להמרת הגולשים ללקוחות או גולשים חוזרים.

 

איך אני אדע על איזה תוכן לשלם וכמה עולה לכתוב תוכן שיווקי?

הרי אם נחשוב על זה שניה, נבין כי גם אנחנו יכולים לכתוב את התוכן לעצמנו. העניין הוא שרובנו עסוקים בלנהל את העסק שלנו ולכן אין לנו זמן להתעסק בזה על בסיס קבוע. בשלב שבו ריבוי התכנים קיים, זה כבר לא מספיק רק לשלב 5-6 דפים עם תוכן, אנחנו צריכים הרבה יותר תוכן. כל תוכן, ולא משנה מי כתב אותו, חייב לעבור תהליך של אופטימיזציה בהיבט של כותרות פנימיות ושילוב ביטויי מפתח לגוגל.

 

זו הסיבה שהדרך הכי טובה לקבל את התוכן שאנחנו צריכים ועל בסיס קבוע היא בעזרת כותב תוכן מקצועי. יחד עם זאת, מדובר בשוק מגוון וקצת מאתגר משום שלא כל הכותבים מתמחים באותו סוג של תוכן, כל כותב כותב בסגנון לגמרי אחר ולא כולם מספקים את אותן כמויות וכמובן שהמחירים שונים מכותב לכותב או מספק תוכן לחברת תוכן.

 

 

כתיבה שיווקית מחירון ממה מורכב המחיר

בשונה מתחומים אחרים, רוב ספקי התוכן מתמחרים את שירותי הכתיבה לפי מילה ולא לפי שעה. יש גם כותבים שמתמחרים את הכתיבה שלהם לפי עמוד באורך מסוים, מחיר פיקס. יש כמה פרמטרים עיקריים שמשפיעים על המחיר של התכנים שאנו מזמינים:

  1. ידע וניסיון – ככל שלכותב יש יותר ניסיון, יותר ידע, ככה המחירים צפויים לעלות.
  2. הגהה- בדקו האם הכתיבה שאתם מקבלים כוללת גם הגהה, זה מאוד חשוב.
  3. התמחות – במידה ומדובר בכתיבה שיווקית בתחום ספציפי כמו משפטים, רפואה, שוק ההון וכדומה, הרמה של הכתיבה עולה וכן, כך גם המחיר.
  4. כמות – לרוב, כשמזמינים כמות גדולה של תכנים, המחיר יורד.
  5. תיקונים- יש כותבים שמחליטים לא לקחת כסף על תיקונים ויש כאלה שכן.
  6. מצב הכותב – זה מאוד תלוי אם הכותב רואה בעבודה זו עבודה מרכזית ממנה הוא מתפרנס או השלמת הכנסה.
  7. פרילנסר או ספק תוכן/ חברת תוכן – יש היום המון סוגים של ספקי תוכן החל מפרילנסרים, דרך בוני קישורים ומקדמי אתרים שמספקים תוכן ועד חברות תוכן גדולות. בדרך כלל, חברות מצעיות מחירים נמוכים יותר אבל זה מאוד משתנה.

 

כתיבה שיווקית מחירון לפי סוגי תכנים

המחיר של התוכן נקבע בהתאם לכל אותם הפרמטרים שתיארנו לעיל אבל גם לפי סוג התוכן. הרבה פעמים יש בעלי עסקים או בעלי אתרים שמתבלבלים בין מחיר לתוכן לקידום – SEO לבין תוכן שיווקי.

 

אז בואו נעשה קצת סדר. תוכן לקידום, הוא לרוב לא התוכן הראשי באתר שלנו, אלא מדובר בתוכן שמתאים יותר לדפים הפנימיים באתר משום שכך אנו שומרים עליו כתוכן הרלוונטי לביטויי המפתח שאנו רוצים לקדם. התוכן הזה נועד גם לקשר לאתרים אחרים או ההפך. תוכן כזה הוא תוכן יחסית זול שנע בין 10-15 אגורות למילה. מכיון ומדובר במחירים נמוכים יחסית, חשוב לשים לב כי המאמרים מחולקים בפנים לפסקאות ומספק לכם משהו ייחודי שאין בתכנים אחרים מהסוג הזה.

 

כתיבה שיווקית מחירון לתוכן מקצועי

תוכן מקצועי הוא תוכן שברובו אינפורמטיבי ולא שיווקי. תוכן כזה מתאים בתור מדריכים, טיפים מקצועיים, עמודי שאלות ותשובות  וכדומה. המחיר של תוכן כזה נע בין 20-30 אג למילה.

 

כתיבה שיווקית מחירון

כתיבה שיווקית מחירוןהמחיר לתוכן שיווקי נע בין 20-40 אג‘ למילה. הוא נחשבת לתוכן יצירתי ולא לתוכן אינפורמטיבי רגיל.

 

חשוב להבין כי לכל אתר יתאים סוג אחר של תוכן, למשל באתרי תדמית, חשוב בעמודים הראשיים כמו עמוד הבית ועמוד אודות לשלב תוכן שיווקי ועמודים הפנימיים, תוכן לקידום. תוכן לעמודי נחיתה לעומת זאת, תמיד יהיה תוכן שיווקי, קצר וממוקד. גם כשאנו מפרסמים תוכן באתרי מסחר כמו חנויות אינטרנטיות, התוכן הוא ברובו תוכן שיווקי בשילוב תוכן המיועד לקידום אתרים.

 

איך אני מוצא כותב תוכן לכתיבת תוכן שיווקי?

יש כל מיני אפשרויות למציאת כותב תוכן כמו למשל אתרי פרילנסרים, קבוצות בפייסבוק, המלצות מחברים או קולגות, מפה לאוזן או באמצעות חברה מקצועית לכתיבת תוכן.

 

למידע נוסף אודות כתיבה שיווקית צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

פרסום מאמרים באתרי תוכן בשנת 2021
כתיבת תוכן

פרסום כתבות שיווקיות

כאשר אנו רוצים להציג את העסק, המוצר, המיזם, השירות או כל דבר אחר, לרוב הפרסום יכיל תוכן. אנשים צורכים תוכן

פרסום מאמרים באתרי תוכן בשנת 2021
כתיבת תוכן

כתבה שיווקית

אחד המושגים היותר מדוברים ואנו מתעסקים בו כמעט בכל תחום שקיים הוא שיווק. היום, כמעט כל בעל עסק עושה שימוש

פרסום מאמרים באתרי תוכן לקידום העסק
כתיבת תוכן

פרסום באתרי תוכן

אתר אינטרנט ולא משנה באיזה תחום הוא עוסק נחשב לעסק לכל דבר ועניין. צריך לטפח אותו, לדאוג לו, להיות כל

כתבות שיווקיות לקידום אורגני לפרסום באתרים מובילים
כתיבת תוכן

פרסום כתבות באתרים מובילים

אחת הדרכים היותר מועילות וטובות במטרה להשיג לאתר שלנו קישורים חיצוניים איכותיים היא על ידי פרסום כתבות באתרים מובילים. באופן

הקשר בין פרסום מאמרים באתרים לבין קישורים
כתיבת תוכן

פרסום מאמרים באינטרנט

בעלי אתרים רבים שואלים את עצמם איפה הכי נכון והכי כדאי לפרסם את העסק שלהם. כלומר באיזה מקום ברשת האינטרנט

פרסום כתבה שיווקית ב- YNET לקידום העסק
כתיבת תוכן

פרסום מאמרים

כל בעל אתר שרוצה להיות במקום הראשון בגוגל מבין בשלב כזה או אחרת את החשיבות של פרסום מאמרים באתרים שונים,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו
0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    גלילה למעלה
    ×