איך בונים אסטרטגיה לקידום אורגני

קידום מה?

העלייה הקיצונית בשימוש באינטרנט יצרה תחרותיות מרשימה. כיאה לכל שוק שניתן להרוויח ממנו, מגיעים שחקנים חזקים ומנסים את מזלם. קידום אורגני הוא הדרך של אתר מסוים לבלוט אל מול מתחריו לשוק. למשל – בונה פרגולות עצמאי ירצה שהאתר שלו יבלוט בעיניהם של לקוחותיו הפוטנציאליים. מבלי לקדם את האתר בצורה נכונה, ניתן לצפות שהקישור אינו יגיע לעמוד הראשון של גוגל. ועמוד שני הוא כבר עמוד אחד יותר מדי בשביל הלקוח.

 

למי זה טוב

כל עסק או עצמאי, נותני שירות, קהילה או בעצם כל תחום שרוצה להיות חלק מהדבר הגדול הזה שנקרא אינטרנט ולא רוצה להישאר בחלק האפל שלו. עסקים רבים מרימים אתר מושקע יותר או פחות ובעצם שם מסיימים את עבודתם. וכעת, אתר נחמד מאוד נמצא באויר אבל לא מייצר שום תנועה. כמו חנות מרשימה בלב המדבר או יותר נכון פשוט באיזור חשוך. אז קידום אורגני הוא טוב לכל מי שירצה להדליק את האור אל האתר שלו.

 

איך מתחילים

חשוב להבין שכבר מההתחלה יש לבנות נכון. כמו שבניין שעתיד להיבנות מתוכנן קודם כל על הדף, כך גם אתר אינטרנט. כעת נחשוף איתכם כמה שיטות מפתח של אסטרטגיה לקידום אורגני בעתיד.

  1. תכנות נכון – לבניין חדש ניקח אדריכל, לאתר חדש ניקח מתכנת או חברה שמספקת שירות. האתר יבנה בכלים כמו  php ,html ,css ,js  ועוד המון טכנולוגיות אפשריות שאם תאמרו אותן לחבר שלכם שלמד מדעי המחשב תראו חיוך עולה על פניו. חשוב מאוד שהקוד יהיה נקי ויעיל ככל שניתן וזאת על מנת לשפר את מהירות האתר ואת הפונקציונליות שהוא נדרש לבצע.
  2. תוכן איכותי – תוכן איכותי שיסופק לתוך האתר יאפשר קידום באמצעות מילות מפתח במנועי החיפוש השונים.
  3. ערך נוסף – לפעמים נכנסים לחנות בגלל דבר מסוים ובגלל שאנו כבר בתוך החנות נקנה משהו, כנ”ל באינטרנט. יש להוסיף לאתר שלנו ערך מוסף ואפילו חינמי בשביל לייצר תנועה. תוכלו לראות באתרים אשר מוכרים ציוד לתינוקות מחשבון הריון לאם. המחשבון נועד לעודד כניסה לאתר ולמשוך את העין של הלקוח הפוטנציאלי.
  4. קידום אמין – ישנן חברות אשר מתמחות בצד הטכנולוגי, מבינות באיזה פלטפורמה נכון לקדם את האתר ולבנות את הקידום בצורה ספציפית

לסיכום

העולם רץ בקצב מהיר. החנויות הפכו בעיקר וירטואליות והתחרות מעט נעלמת מהעין, אך האדם שישכיל לבלוט במרוץ של היום יקצור את הפירות בעתיד הקרוב. כמו שנרצה לשווק את העסק המוחשי שלנו, כך נרצה לשווק את האתר שלנו. 

הרשת מלאה באתרים בעלי מטרות מדהימות שפשוט נעלמו בחשיכה. בשביל לבלוט באור כל שצריך הוא לקרוא מעט מידע ולפנות אל בעל המקצוע הנכון בתחום.

שמעתם נכון, בעל מקצוע. העתיד מייצר לנו בעיות חדשות ובעקבות זה קמים נותני פתרונות.

ליאור ישנו קידום אתרים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

קניית עוקבים מישראל
בלוג

קניית עוקבים מישראל

כידוע, התנועה ברשתות החברתיות פעילה ואינטסניבית. היא פעילה הן אצל גולשים שסתם כך מעבירים את הזמן להנאתם, צופים בסרטונים, עוקבים

מיתוג אישי
בלוג

מיתוג אישי

מיתוג אישי כאשר אנחנו מדברים על המונח מיתוג אישי אנחנו מתכוונים למצב בו אדם, עסק, חברה או ארגון משווקים כאילו

ניהול מוניטין בגוגל
בלוג

ניהול מוניטין בגוגל

בעשור האחרון גוגל הפך להיות סוג של שם ודבר בעידן הדיגיטלי. כל דבר שאנחנו רוצים למצוא, אנחנו מחפשים בגוגל במטרה

קניית עוקבים שלא יורדים
בלוג

קניית עוקבים שלא יורדים

כבר הרבה שנים שהרשתות החברתיות שולטות בכל הדברים הכי חדשים ומעודכנים, כיוון שמדובר על פלטפורמות מובילות ואהודות במיוחד בהן משתמשים

קניית עוקבים אמיתיים
בלוג

קניית עוקבים אמיתיים

קניית עוקבים אמיתיים אינסטגרם, טיקטוק, פייסבוק, טוויטר, סנאפצ’ט הם רק חלק מרשימה ארוכה של רשתות חברתיות שהפכו להיות חלק בלתי

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו
0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    גלילה למעלה
    ×