מדריך קניית עוקבים לדף פייסבוק להשגת עשרות אלפי עוקבים בשנת 2022

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קניית עוקבים לדף פייסבוקקניית עוקבים לדף פייסבוק

הפייסבוק הוא מקום נהדר לחשיפה והצגה טבעית של מותגים מכל התחומים והגדלים. מה שהתחיל בתור רשת חברתית להכיר אנשים ולשמור על קשרים בארץ וגם בעולם הפך לאחת הפלטפורמות הכבדות בכל מה שקשור לפרסום ושיווק דיגיטלי ברשת. איך אומרים? אם אין לכם דף פייסבוק עסקי פעיל ואינטנסיבי אתם פשוט לא קיימים. יחד עם זאת ולמרות שמדובר בכלי חובה לכל עסק, הגדלת הקהל המעורב והנאמן באפליקציה זו יכול להיות תהליך מורכב. מדריך זה מסביר איך להשיג יותר עוקבים באמצעות קניית עוקבים בפייסבוק ולמה זה בכלל חשוב. למעשה, יש לעדכן את אסטרטגיות הצמיחה העוקבות של פייסבוק לעתים קרובות באותה מידה כמו שפייסבוק מעדכנת את אלגוריתם הדירוג שלה, כך שיש סיכוי שצעדים שנקטתם בהם להגדלת מספר העוקבים לפני שנה, כבר התיישנו כי פייסבוק משתנה באופן משמעותי משנה לשנה. ככל שיהיו לכם יותר עוקבים בדף שלכם, אבל לא סתם עוקבים, עוקבים אמיתיים, עוקבים רלוונטיים, עוקבים התואמים את קהל היעד שלכם, ככה החשיפה שלכם גדלה ואתם גדלים גם כן. 

כשזה מגיע להגדלת מספר העוקבים בפייסבוק, העיתוי קריטי

כן. יש כמה צעדים שתוכלו לנקוט בהם כדי להגדיל את העוקבים, אבל גם אם תבצעו את כל הצעדים הנדרשים לא תשיגו תוצאות מדהימות, מכיוון שהיעילות של כל פעולה משתנה לאחר שהגעתם לאבן דרך מסוימת של אוהדים.

כך, למשל, קניית עוקבים לדף פייסבוק תמורת ארבע מאות שקלים ממשפיעים משמעותיים כשיש לכם רק עשרה עוקבים, תאפשר לכם להגדיל באופן משמעותי את מספר העוקבים שלכם, אבל המחיר לעוקב יהיה גבוה באופן בלתי סביר. צעד יעיל הרבה יותר, כשכבר ביססתם זהות חזקה ויש לכם עוקבים, היא למצוא שיטה להגדיל את העוקבים באופן טבעי.

הגדלת עוקבים בפייסבוק מאפס למאה

אוקיי, אז עכשיו יש לכם חשבון חדש וצריך לבנות את המומנטום הראשוני ולקבל עוקבים בפייסבוק. אם יש לכם כבר עסק או מותג עם קהילה מבוססת למדי, אז ההגעה הראשונית הזו אינה אמורה להיות אתגר גדול כל כך. שלחו פניות ללקוחות הקיימים שלכם והזמינו אותם לעקוב אחריכם בפייסבוק.

תמריצים תמיד מניעים אנשים לפעולה

במקביל לתהליך קניית עוקבים לדף פייסבוק, ולאחר שביססתם כמות מרשימה של עוקבים, מגיע שלב התחזוקה, כלומר, הוספת עוקבים אמיתיים בגישה טבעית. 

אז אם יש לכם רשימת דואר אלקטרוני גדולה מספיק, תוכלו לפצל את ההצעה כך שמאה העוקבים הראשונים יקבלו שלושים אחוזי הנחה, מאה העוקבים הבאים יקבלו עשרים אחוזי הנחה וכן הלאה, על מנת לא להרתיע את מי שעשוי היה לפתוח את הדואר האלקטרוני מאוחר יותר, ולגרום לו להימנע מלעקוב אחריכם. 

לפני שתשלחו את הדואר האלקטרוני, ודאו שיש לכם כבר כמה פוסטים מרתקים על מנת לתת מושג על המותג שלכם.

https://www.youtube.com/watch?v=rNi39ylDBiE&t=30s

הפעלת המעגל האישי

אם אין לכם קהל לקוחות גדול או אוהדים רבים, מומלץ לפנות לבני משפחה, חברים או עמיתים ולבקש שיעקבו אחריכם. 

זוהי שיטה מומלצת מכיוון שאתם יכולים להשיג את בסיס העוקבים הראשון די בקלות גם מבלי לפרסם תוכן כלשהו, למרות שעדיין מומלץ שיהיה שם לפחות פוסט אחד, ואם אתם מהאנשים האלה שיש להם משפחה גדולה והמון חברים, אתם יכולים פשוט להשיג את המטרה של הוספת מאה עוקבים די מהר.

גם גישה זו תומכת בתוצאות שתשיגו מהדחיפה הראשונה של קניית עוקבים לדף פייסבוק, ומנקודה זו ואילך, העוקבים הבאים יגיעו כבר באופן טבעי.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »