קניית סאבים ביוטיוב

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קניית סאבים ביוטיוב

קניית סאבים ביוטיוב

יש לכם עסק ואתם רוצים לקדם אותו ביוטיוב? חושבים לפתוח ערוץ יוטיוב ושואלים את עצמכם מה זה יתן לכם והאם זה בכלל יגדיל את כמות האנשים שיכירו ויעקבו אתכם? מה זה אומר קניית סאבים ביוטיוב? למה זה צריך את זה ? נתחיל מהכרת העובדה שיוטיוב הינה פלטפורמה  של שיתוף סרטונים השייכת לגוגל שנחשבת למנוע החיפוש המוביל בעולם. רבים גילו את היכולות המופלאות של היוטיוב ומקדמים את עצמם דרך הפלטפורמה הזאת. מה שהתחיל בתוך רשת חברתית של סרטונים יחסית סתמיים הפך תוך זמן קצר בלבד לאחת הפלטפורמות הכי מדהימות שיכולות להיות כאן עם פוטנציאל עסקי אדיר. כל מה שצריך זה לדעת איך לנהל את זה נכון ואיך להגיע לאנשים הנכונים שרלוונטיים לעסק שלכם. אז אם יש בבעלותכם עסק שאתם מעוניינים לקדם, תהיו בטוחים שבעזרת העלאת סרטונים נכונים ומעניינים ליוטיוב תוכלו לגרוף עשרות, מאות ואפילו אלפי לקוחות. אז למה אתם מחכים? קדמו עוד היום קידום ביוטיוב.

 

מה זה אומר קניית סאבים? 

קניית סאבים ביוטיוב הכוונה היא לקניית מנויים לערוץ היוטיוב שלכם, כאשר אתם פותחים מנוי חדש קשה מאוד להגיע לחשיפה גדולה של אלפים ועשרות אלפי עוקבים אלא אם כן פרסמתם משהו שבאת שבר את הרשת והתתפשט כמו בשדה קוצים, אך לרוב זה לא כך ולוקח המון זמן אם בכלל להשיג כמות מנויים שתספק אתכם.

כיצד קניית סאבים ביוטיוב תורמת לנו מבחינה עסקית ?

עוצמת ערוץ היוטיוב שלכם נקבעת לפי כמות הסאבים או המנויים אם תרצו, אחד מהפרמטרים שלפיהם יוטיוב מדרגת את הסרטונים הוא מספר המנויים של הערוץ. ככל שהציון גבוה יותר כך הסרטון ייחשף ליותר ויותר אנשים. אם אתם מייצרים תוכן איכותי אבל רק צריכים קרש קפיצה קניית סאבים ביוטיוב הוא הפתרון המושלם עבורכם, מכיוון שלאחר הקנייה הראשונה, יעבור זמן קצר עד שיתחילו להופיע מנויים חדשים באופן טבעי ללא צורך לשלם עבורם, אלא רק להקפיד ולהעלות סרטוני תוכן חדשים מדי פעם. פרמטרים נוספים שמשפיעים על ערוץ היוטיוב שלכם הם: כמות הצפיות בסרטונים, מספר הלייקים והתגובות.

 

מה חשוב לדעת לפני שקונים מנויים ליוטיוב?

ראשית חשוב לדעת שקניית עוקבים, צפיות, לייקים ותגובות ביוטיוב אינה מותרת לפי המדייניות של יוטיוב, כאמור קניית סאבים עלולה לסכן את ערוץ היוטיוב שלכם . אם תבצעו רכישת מנויים מזויפים, מנויים רבים מחו"ל או כאלה שהם בוטים והדבר יתגלה, הערוץ שלכם עלול להיפגע בדירוג, להיות מושעה ואפילו להיסגר לכן חשוב מאוד לבצע את קניית המנויים מבלי לעורר חשד כלל.

הדבר שמומלץ לעשות על מנת לקדם את ערוץ היוטיוב שלכם מבלי להסתכן בהשעייתו ויותר גרוע להביא לסגירת הערוץ הוא קניית מנויים, לייקים ותגובות של ישראלים מישראל ולא לקנות מנויים של תושבי חו"ל, כל זה רלוונטי אם וכאשר התוכן שאתם מפרסמים מיועד לישראלים.

סיבה נוספת להגדלת החשיפה לערוץ היוטיוב שלכם היא שיוטיוב מתגמלת את משתמשיה בכסף, כך יוצא שמכל 1,000 צפיות ישנה אפשרות להרוויח בין דולר לשמונה דולרים. לכן חשוב וכדאי להשקיע בפרסום בתדירות קבועה ובתוכן מעניין, איכותי וייחודי. אם המטרה שלכם היא להגדיל את העסק רכישת מנויים תסייע לערוץ שלכם להראות פופולארי ותמשוך מנויים נוספים. מחקר שנעשה בתחום הדיגיטל הוכיח שסרטון יוטיוב שיווקי של מוצרים שנמכרים און ליין מעודד ומגדיל משמעותית רכישות מהסיבה שבסרטון לעומת תמונה ניתן להבחין בטיב ואיכות המוצר ולבטוח במוצר.

לסיכום, קניית סאבים, קנית עוקבים, קניית לייקים ושיתופים כל אלה יכולים לתרום לכם רבות לא רק ביוטיוב, אלא בכל הרשתות החברתיות

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום קניית עוקבים לרשתות חברתיות, כל מה שרציתם לדעת על קניית עוקבים לרשתות חברתיות במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תכולת דירה
ביטוח תכולה לדירה – איך לרכוש פוליסה בצורה חכמה

במשך שנים אנחנו צוברים רכוש, בין אם זה דברים שקנינו, דברים שקיבלנו במתנה, דברים שקיבלנו בירושה, ועוד. רכוש זה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, לא רק במובן פרקטי, יומיומי, אלא גם במובן רגשי. אנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ואם מחר בבוקר יקרה לו משהו, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה משמעותית, קודם בהיבט המעשי אך ללא ספק גם בהיבטים אחרים.

לקריאת המאמר »
חברה
איך בוחרים חברה למיקור חוץ

בעל עסק אשר מעוניין להוציא עבודות ושירותים החוצה, קרי שגורם חיצוני יטפל בהם ולא גורם מתוך בית העסק, צריך לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה שתספק לו את השירותים הרלוונטיים, ברמה הדרושה, בהתאם לצרכים ולתנאים שלו.

לקריאת המאמר »