לינקים לאתר: כל המידע על קישורים חיצוניים לקידום SEO

תוכן עניינים

קישורים נכנסים הוא המוצר החם ביותר בעולם הקידום ולא לחינם. אחרי שנים של אבולוציה בעולם החיפוש באינטרנט, התקבעו מספר רכיבי מפתח להם מייחסים מנועי החיפוש את המשמעות הרבה ביותר בדירוג אתרים לצורך הצבתם בדפי תוצאות חיפוש. האחד שאי אפשר בלעדיו הוא כמובן התוכן, והשני הוא לינקים לאתר. מה זה בדיוק לינקים לאתר? מי צריך את זה? למה צריך את זה? איך עושים את זה? האם אפשר לעשות את זה לבד? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המקצוענים של מומחית הקידום BESTLINKS.

ישיבת דיגיטל

מה זה לינקים לאתרים?

ובכן, לינק, או בעברית קישור, הוא בעצם אובייקט טקסט או תמונה שלחיצה עליו מפנה לדף אחר בתוך האתר או באתר אחר. באמצעות לינק ניתן להפנות את המשתמש מכל דף באינטרנט לכל דף אחר באינטרנט. הלינק עצמו בנוי משורת קוד המתחילה בפקודה <a href>, כשהאות a היא פקודת HTML ליצירת קישור ו-href היא פקודת HTML שמגדירה את כתובת הדף אליו מפנה הקישור. בהמשך הפקודה נקבע גם האנקור, שהוא הטקסט או התמונה שבלחיצה עליהם מבוצעת ההפניה בפועל ולבסוף </a> שסוגר את שורת הפקודה ומקבע את הלינק במקומו. באתר האינטרנט שלכם ישנם המון קישורים, המפנים מהתפריט לדפי האתר, מדף לדף וכן הלאה. ייתכן שבאתר שלכם ישנם גם כמה לינקים שמפנים לאתרים חיצוניים כמו גופים ענפיים הקשורים בפעילות שלכם, או פרסומים שלכם באתרי חדשות, אליהם אתם מעוניינים להפנות את המבקרים באתר וכדומה.

אחרי שאמרנו את זה, הביטוי לינקים או קניית קישורים לקידום אורגני  לאתר מתייחס ללינקים מאוד מסוימים – לינקים נכנסים. קישור נכנס הוא קישור שמפנה אל האתר שלכם מאתר אחר. כך למשל, אם אתם מוכרים צמיגים איכותיים וייחודיים לרכב, ייתכן שתוכלו ליהנות מקישור נכנס ממגזין רכב שמפרסם כתבה על צמיגי רכב ומעוניין להפנות את הקוראים שלו אליכם כדי לסייע להם למצוא את הצמיגים המופיעים בכתבה.

מי צריך לינקים חיצוניים ולמה?

ובכן, הדרך הנכונה ביותר להסתכל על קישורים חיצוניים נכנסים לאתר היא הדרך של המלצות וחוות דעת מקצועיות. כאשר אדם מחפש בעל מקצוע, הוא מחפש המלצות על איש מקצוע פוטנציאלי ולשם כך פונה לחברים, מכרים, בני משפחה ואנשי מקצוע בתחום. ככל שאיש מקצוע מסוים מקבל יותר המלצות מיותר אנשים וכמובן חוות דעת מקצועיות מאנשי מקצוע מומחים, כך הוא זוכה למוניטין רב יותר וכך ניתן להעריך שמדובר באיש מקצוע טוב יותר. בדיוק את החשיבה הזאת מיישמים מנועי החיפוש כאשר הם בוחנים את הקישורים הנכנסים לאתר. ככל שיש יותר קישורים נכנסים, זה אומר שהאתר מומלץ על ידי יותר גורמים. ככל שהקישורים האלה מגיעים מאתרים יותר חשובים ומקצועיים, כך ההמלצות האלה הן יותר חזקות ואותנטיות.

בניסיון שלהם להציג למשתמשים את תוצאות החיפוש הטובות והיעילות ביותר, מבצעים מנועי החיפוש דירוג של כלל אתרי האינטרנט המתועדים אצלם. דירוג זה מבוסס על איכות הקוד של האתר, על כמות ואיכות התוכן, על שילובי מולטימדיה באתר, על הקישורים הנכנסים ועל עוד עשרות פרמטרים שונים שנבחנים על בסיס קבוע. ככל שהאתר מדורג גבוה יותר, כך הוא יזכה להיות מוצג במיקום גבוה יותר בדפי תוצאות החיפוש. לינקים לאתר הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר שבוחנים מנועי החיפוש ועל כן, אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש, זה לא מספיק להעלות תכנים בתדירות גבוהה, זה לא מספיק שהתכנים מעולים ומקצועיים וזה לא מספיק שהם מלווים בסרטונים ותמונות מעניינות. האתר שלכם חייב קישורים נכנסים איכותיים, אבל יותר מזה הוא חייב קישורים נכנסים טבעיים ואותנטיים.

קישורים נכנסים טבעיים ואותנטיים

מן הסתם, כל בעל אתר שיודע שגוגל בודקת את הקישורים הנכנסים, יכול לייצר לעצמו אינספור לינקים לאתר, בין באמצעות הפניות מרשתות חברתיות, פורומים, תגובות וטוקבקים ואפילו דרך קישורים שהוא קונה בכסף. אלא שגוגל מכירה את הפרקטיקה היטב ובכדי למנוע אותה, בודקת היטב את איכות הקישורים ואת מידת האותנטיות שלהם. אתר שהקישורים הנכנסים שלו מעלים חשד כאילו הושגו בצורה לא אותנטית, עלול לספוג עונש כבד מגוגל ולהידחק לדפי החיפוש האחוריים והנטושים של מנוע החיפוש. חשד כזה עלול להיווצר למשל עם הקישורים יוצאים תמיד מאנקורים שהם כולם ביטויי מפתח שאתם רוצים לקדם ללא שילוב של אנקורים גנריים כמו "לחץ כאן" או "לפרטים נוספים לחצו כאן" וכן הלאה.

אם אתם מייצרים כמות גדולה של קישורים בצורה שנראית לא נורמלית שתתרחש באופן טבעי ואותנטי, או שכל הקישורים שלכם מגיעים מאתרים קיקיוניים שמוציאים עוד המון קישורים גם לאתרים אחרים, גם זה יכול להעלות חשד לגבי מידת האותנטיות של הקישורים שלכם. המשמעות היא שכאשר אתם פונים למשימה של השגת/ רכישת/ יצירת לינקים לאתר, אתם חייבים לעשות את זה בצורה מסודרת על פי כללים מקצועיים מסודרים, וזאת במסגרת תהליך של בניית פרופיל קישורים על ידי אנשי מקצוע.

תוצאות לאחר קניית קישורים

אז איך משיגים לינקים לאתר?

ובכן, קישורים לאתר הוא תחום סופר מקצועי, שדורש ידע רב באופן בו בוחנת גוגל את הקישורים הנכנסים ומדרגת אותם וסביב האופן בו יש לבנות את פרופיל הקישורים ולהוציא אותו אל הפועל באופן שוטף, אל עבר המטרה שאותה אנו רוצים להשיג – קידום האתר בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, ושל מנועי חיפוש נוספים.

כיום, ישנם גורמים המתמחים ביצירת לינקים לאתר ומכירתם לאתרים אחרים שיוכלו לשלב אותם כקישורים נכנסים לאתר שלהם. זוהי אופציה מצוינת כמובן, אבל היא חייבת להיות מאוד מדויקת, על מנת להימנע מהעלאת חשד כי מדובר בקישורים לא טבעיים ולא אותנטיים. על כן, גם אם אתם מבינים את המשמעות הרבה של לינקים לאתר וגם אם אתם מוכנים להשקיע את התקציבים הנדרשים לשם כך, אתם ממש לא רוצים לקפוץ על כל הצעה לקנות קישורים נכנסים לאתר שלכם.
הנושא של בניית פרופיל קישורים נכנסים והשגת לינקים לאתר הוא נושא סופר מקצועי שחייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע, המתמחים בעולם הקידום לאתרי אינטרנט בכלל ובתחום הספציפי של לינקים לאתר בפרט. ניהול הקישורים הנכנסים לאתר שלכם באופן עצמאי, יבטיח כמעט בוודאות ענישה מצד גוגל ולכל הפחות חוסר אפקטיביות. לעומת זאת, האצלת נושא הקישורים והקידום בכלל על גורם מקצועי מומחה, יבטיח שתוכלו להשיג את המטרה הנכספת של קידום האתר שלכם בדפי תוצאות החיפוש והערך שתוכלו להפיק מתוצאה כזאת, תוכל לכסות עבורכם כל הוצאה וכל השקעה כספית שלכם בתהליך.

חברת BESTLINKS היא אחת מחברות הקידום המובילות בישראל ובפרט מתמחה בנושא של לינקים לאתר. החברה מכירה לפניי ולפנים את כל הפרמטרים שבוחנת גוגל בתהליך הדירוג של אתרי אינטרנט ואת האופן בו יש לבנות לינקים לאתר בצורה אותנטית, טבעית ובריאה שתשיג את מטרות העסק. חברת BESTLINKS חיה את עולם הקידום מדי יום ביומו ומתעדכנת בזמן אמת בכל שינוי שנערך על ידי גוגל במדיניות דירוג האתרים שלה וההתייחסות שלה לקישורים נכנסים. אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם אל ראש דפי תוצאות החיפוש ואם אתם רוצים לעשות את זה נכון, יעיל ובזול, כדאי בהחלט לבדוק את הצוות המקצועי והמתודולוגיות המקצועיות של BESTLINKS.

אם אתם פועלים לקידום האתר שלכם במנועי חיפוש, בין שאתם מנסים לעשות את זה בעצמכם ובין שאתם עושים את זה בסיוע גורם מקצועי, אתם כבר בטח יודעים שמדובר בתחום מערכתי שכולל בתוכו שורה של מהלכים, שאף אחד מהם הוא לא זבנג וגמרנו. אחד התחומים החשובים ביותר בכל פעילות קידום הוא התחום של קישורים חיצוניים seo ובשורות הבאות מסבירים לכם המומחים של חברת BESTLINKS מה זה בדיוק קישורים חיצוניים ואיך הם יכולים לסייע לכם ואף מהווים תנאי הכרחי לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש.

תוצאות לאחר קניית קישורים

מה זה בעצם קישורים חיצוניים seo?

אחרי שנים שבהן כל אתר עסקי משקיע מאמץ בקידום במנועי החיפוש, במטרה להגיע אל ראש תוצאות החיפוש, כדאי אולי להיזכר בביטוי המקורי שעומד מאחורי כל השוק הענק הזה של קידום אתרים – seo. ובכן, seo הן ראשי תיבות של Search Engine Optimization, מה שמזכיר לנו שכל פעילות קידום שאנו עושים, נעשית למטרה אחת בלבד – אופטימיזציה למנועי חיפוש. המטרה של פעילות הקידום שלנו היא להפוך את האתר שלנו לאתר שמנועי חיפוש אוהבים ושמתאים לדרישות שלהם. ככל שיש יותר אתרים המנסים להשיג את אותה מטרה, כך הופכת התחרות לקשה יותר וכך נדרש תחכום רב יותר והשקעה רבה יותר למי שעדיין רוצה להישאר בטופ.

בניית קישורים חיצוניים seo הוא פרמטר חשוב נוסף שעל פיו מדרגים מנועי החיפוש את האתרים המוצגים על ידם למשתמשים שלהם. בכדי לדעת אילו אתרים להציג בכל חיפוש ובאיזה מיקום להציב כל אתר, מדרגים מנועי החיפוש את האתרים השונים על פי שורה ארוכה של פרמטרים כמו כמות התוכן באתר, איכות התוכן, שילוב מולטימדיה, טראפיק באתר ובכל דף, מבנה קוד האתר ועוד. בנוסף לכל אלה, בודקים מנועי החיפוש גם את הקישורים החיצוניים שמפנים מאתרים אחרים אל האתר עצמו. קישורים אלה נתפסים על ידי מנועי החיפוש, ובצדק, כמעין המלצות של אתרים אחרים על האתר הספציפי וככל שאתר מקבל יותר המלצות/ הפניות מאתרים אחרים, כך סביר להניח שהוא חשוב יותר ונכון יותר להיות מוצב בראש תוצאות החיפוש. קישורים חיצוניים seo הם למעשה קישורים נכנסים המפנים מאתרים אחרים אל האתר שלכם ומסייעים לקידום האתר שלכם בעיני מנועי החיפוש.

מה הבעיה לייצר קישורים חיצוניים?

ובכן, אם זה מה שמנועי החיפוש, אין שום בעיה – אפשר לייצר הרי אינספור קישורים נכנסים המפנים אל האתר מאינספור אתרים אחרים. אפשר להכניס קישור לאתר באחד הטוקבקים באתרי חדשות, בפורומים, ברשתות חברתיות, באתרי מאמרים, באינדקסים עסקיים וכדומה. אלא שאת זה יודעים מנועי החיפוש היטב ולכן הם בוחנים את החוזק והאיכות של כל קישור. ביתר שאת, מנסים מנועי החיפוש לוודא שהקישורים האלה הם טבעיים ואותנטיים לחלוטין, כך שבאמת ניתן להתייחס אליהם כהמלצה. זה טבעי שאתר מסוים מקבל המלצות, אבל זה לא טבעי שהוא מקבל כל יום המלצה מאתר אחר. זה טבעי שאתר מסוים מקבל המלצות, אבל זה לא טבעי שהוא מקבל אותן אך ורק מאתרים קיקיוניים שאין בהם טראפיק כלל, ללא שום המלצה מאתר חשוב אחד. כשמנוע החיפוש מבין שמדובר בערימה של קישורים חיצוניים seo חסרי ערך, ברור לו שמדובר בפעולה יזומה של בעל האתר ובמקרה כזה, מנוע החיפוש לא יעלה את דירוג האתר ואולי אף יעניש אותו ויוריד לו את הדירוג.

יש שיתייחסו לסוגיה זו כבעיה, אבל נכון יותר להתייחס אליה כאתגר מקצועי. בסך הכל, די ברור שאם כל אחד יכול להוסיף כמה קישורים חיצוניים seo שהוא צריך, אז אין לקישורים האלה שום ערך ואפשר להוריד אותם ממערך הפרמטרים לדירוג אתרים. מה שצריך כן לעשות הוא לייצר אסטרטגיה ברורה של קישורים נכנסים, כך שקישורים אלה ייראו סופר טבעיים ואותנטיים ואולי אף באמת יהיו כאלה, לפחות ברובם.

איך עושים את זה נכון?

ובכן, אם אתם מחפשים את התשובה על השאלה איך משלבים קישורים חיצוניים seo לצרכי קידום אתר, אתם יכולים להפסיק לחפש כי אף אחד לא ייתן לכם את התשובה. קישורים נכנסים היא אומנות שדורשת תהליך ארוך של התמקצעות, לימוד והתעדכנות ברמה יומיומית, ומי שמצליח לפצח את הסיפור, לעולם לא יספר לאחרים איך הוא עושה את זה. בגדול, מה שאתם צריכים לעשות זה לבנות לעצמכם פרופיל קישורים חיצוניים seo, שבו אתם מגדירים אילו קישורים אתם רוצים לשלב, מאילו סוגים של אתרים, באיזה מינון, באיזו תדירות, עם אילו אנקורים וכן הלאה, אבל כאן בדיוק נמצא המתכון הסודי שאף אחד לא יספר לכם עליו.

אם אתם רוצים לשלב קישורים נכנסים באתר שלכם, ואם אתם רוצים להגיע אל הטופ של תוצאות החיפוש אז אתם בהחלט רוצים לשלב קישורים כאלה, מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את המשימה לאיש מקצוע שלמד אותו, צבר בו ידע רב והתמחות ויודע לבצע את המשימה, לא רק למראית עין אלא גם בהצלחה רבה. חלק מהפעילות של שילוב קישורים חיצוניים seo לצרכי קידום כוללת למשל פרסום של תכנים ממומנים או הודעות לעיתונות באתרי חדשות מובילים או במגזינים ובלוגים מקצועיים בתחום הפעילות שלכם. היא כוללת גם השתתפות בכנסים ובאירועים בהם בונוס משני שאתם מקבלים הוא קישור מאתר הכנס אל האתר שלכם, ולא סתם קישור אלא קישור מגורם מקצועי בענף שלכם, שלבטח נחשב כקישור איכותי וחזק בעיני מנועי החיפוש. פעילות זו כוללת גם קניית קישורים, אבל חשוב מאוד לדעת איזה לינקים לקנות, כמה לקנות, איך ואיפה לשלב אותם, לאילו דפים באתר להפנות אותם ובאמצעות אילו אנקורים. כל טעות בתהליך הזה יכולה להוביל להרס מוחלט של פעילות הקידום שלכם ולכן כל כך חשוב להשאיר את המשימה לידיים מקצועיות שיודעות לעשות את זה נכון.

מקסום בניית קישורים

האם זה ייקח אתכם אל ראש תוצאות החיפוש?

ובכן, התשובה היא שאם תיישמו אסטרטגיה אפקטיבית של קישורים חיצוניים seo, תוכלו לבטח לראות שיפור משמעותי במיקום שלכם במנועי החיפוש. כדי להגיע לטופ תצטרכו לעשות עוד שורה של פעולות קידום במסגרת תהליך עסקי קבוע ממש כמו כל פעילות שיווק אחרת שאתם מקיימים בעסק. זה לוקח זמן, זה דורש מקצועיות וזה מחייב שתהיו טובים יותר מהמתחרים שלכם. בהיבט הזה, הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות למען עצמכם ולמען האתר שלכם הוא לבחור את הגורם המקצועי המתאים לביצוע המשימה, הגורם המקצועי שיבטיח שאכן תגיעו לטופ של תוצאות החיפוש.

bestlinks היא מאסטרית בעולם הקישורים לצרכי קידום אתרים, ומציעה מגוון רחב של פתרונות לקידום אתרים באמצעות קישורים חיצוניים seo. מעבר לסל הפתרונות של החברה, אותם אפשר לקנות כל פתרון בפני עצמו, מציעה החברה גם חבילת קידום שבה משולב גם ההיבט של שימוש בקישורים נכנסים על פי פרופיל קישורים נכנסים שאותו יבנו עבורכם המקצוענים של BESTLINKS. כדי להצליח בעולם קידום האתרים, אתם צריכים לידכם איש מקצוע. כדי לעבור את כל השאר ולהגיע לטופ, אתם צריכים את אנשי המקצוע הטובים ביותר. חברת BESTLINKS היא דוגמא נהדרת לטובים ביותר.

ליצירת קשר והצעות מחיר שלא תמצאו באף מקום – 072-3940471

חברת Bestlinks
חברת Bestlinks

חברת Bestlinks שנים בענף השיווק והפרסום ומספקת שירות פרסום ויח"צ למאות חברות במשק במגוון פלטפורמות, בבעלותנו מאות אתרי אינטרנט ומגוון רחב של נכסים דיגיטליים הכוללים אתרי חדשות, מקומונים, אתרים מקצועיים במגוון תחומים, אתרים של בעלי מקצוע אינדקסים ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
התקשרו עכשיו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין