ניהול מוניטין לאנשים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין לאנשיםלכל אדם יש מוניטין כלשהו גם אם הוא לא רצה בכך. התפתחות הטכנולוגיה הובילה לכך שהמוניטין מופץ ברשת ולעתים אין הרבה מה לעשות נגד זה. חוץ מלנהל את המוניטין בצורה נכונה. ניהול מוניטין לאנשים מתבצע על ידי שיטות שונות- מהו ניהול מוניטין ומה השיטות לביצועו? על כך נרחיב במאמר הבא.

 

מהו ניהול מוניטין לאנשים?

לפני שנבין מהו ניהול מוניטין לאנשים נבין מהו ניהול מוניטין. ניהול מוניטין הוא כלי לקידום עסק ומשיכת לקוחות על ידי הפצת העסק וחשיפתו בשיטות שונות. ניהול מוניטין מתבצע ברחבי האינטרנט על ידי מגוון רחב של אמצעים כאשר המרכזי בהם הוא מנוע החיפוש של גוגל. על ידי חיפוש בגוגל ניתן להגיע כמעט לכל אחד. לכן, על מנת שהמידע שיגיעו אליו בגוגל יהיה חיובי, יש לבצע ניהול מוניטין. 

אנשים רבים מנהלים את המוניטין שלהם ברשת. למעשה, ניהול מוניטין מיועד לכל מי שחפץ בכך, בין אם עסקים, אנשי ציבור, אנשי מקצוע או אנשים פרטיים. ניהול מוניטין לעסקים וניהול מוניטין לאנשים מתבצע באותן שיטות ופועל למען אותה המטרה- שמירה על המוניטין החיובי של האם והקפצת האתר שלו במנוע החיפוש של גוגל. 

מהו מוניטין שלילי?

על מנת להבין כיצד לבצע ניהול מוניטין לאנשים חשוב מאוד להבין מהו מוניטין שלילי ומה הקלות בה הוא מופץ. מוניטין שלילי הוא למעשה פרסום שלילי שמופץ ברחבי האינטרנט על אותו אדם. זה אחד הדברים הקשים ביותר שיכולים לקרות לאדם כיוון שלרוב אין לו שליטה על כך. הפרסום השלילי יכול לצבור תאוצה ברחבי האינטרנט ולא יהיה הרבה מה לעשות. קחו בחשבון שמספיקה כתבה שלילית אחת על אותו אדם בשביל שייגרם מוניטין שלילי לאותו אדם. 

יש דרכים שונות ליצירת מוניטין שלילי ברשת. הדרך המרכזית היא פרסום כתבה שלילית, במיוחד אם הכתבה מתפרסמת באתר שיווקי מוביל או אתר חדשותי מוביל. לאתרים אלה יש השפעה על עסקים ועל אנשים כאחד כיוון שהם בדרך כלל מופיעים בראשית מנוע החיפוש של גוגל ואנשים רבים נחשפים אליהם. עוד דרך היא השארת תגובה שלילית- באתר שלכם, בפייסבוק, בפורומים חברתיים ועוד. דרך נוספת היא הופעת שמכם במאגר פסקי דין.

  

שיטות לביצוע ניהול מוניטין לאנשים 

כפי שציינו, יש שיטות שונות לביצוע ניהול מוניטין לאנשים. קחו בחשבון שאם נוצר לכם מוניטין שלילי הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לבצע ניהול מוניטין נכון. כמובן שהדבר תקף גם ללא מוניטין שלילי- ניהול מוניטין הוא אחד הכלים החשובים ביותר לקידום באינטרנט. 

 

על ידי פרסום כתבות חיוביות 

אחת הדרכים הטובות ביותר לבצע ניהול מוניטין לאנשים היא על ידי פרסום כתבות חיוביות. שיטה זו יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים. אם נוצר לכם מוניטין שלילי, על ידי פרסום כתבות חיוביות תוכלו לדחוק את הפרסום השלילי. תוכלו לבחור לפרסם כתבה חיובית באותו אתר שפרסם את הכתבה השלילית וכך לדחוק את הכתבה השלילית לשולי אותו אתר. דרך נוספת היא לפרסם כתבה חיובית באתר מתחרה. פרסום של כתבות חיוביות יעזור לכם ליצור מוניטין חיובי באינטרנט. כך אם אנשים יחפשו מידע עליכם הם ימצאו מידע חיובי שפורסם במגוון אתרים שונים באינטרנט. 

 

על ידי ויקיפדיה

מי לא מכיר את ויקיפדיה? כנראה שאין אחד כזה כיוון שויקיפדיה הוא אחד האתרים הנפוצים ביותר בגוגל. כמעט לכל אדם שמתפרסם יש ערך בויקיפדיה. אנשים רבים שרואים כי יש ערך בויקיפדיה מעדיפים לקרוא על אותו אדם בויקיפדיה מאשר לחפש מידע נוסף. חשוב להבין שלא קל לפתוח ערך בויקיפדיה, שכן ויקיפדיה קפדנית ביחס לערכים שלה ולמי שמנסה לפתוח אותם. אך עדיף לנסות, שכן מי שיש לו ערך בויקיפדיה מתקדם רבות מכך. 

על ידי בלוגים

לבלוגים יש כוח רב, במיוחד בעולם של היום. תוכלו לבצע ניהול מוניטין לאנשים על ידי בלוגים בשתי שיטות שונות. השיטה הראשונה לניהול מוניטין על ידי בלוגים תהיה לפתוח בלוג. בבלוג תוכלו לפרסם תכנים שונים בין אם על עצמכם, על השירות שלכם, על העסק שלכם, מה שתבחרו. אלה יכולים להיות תכנים שיווקיים או תכנים אינפורמטיביים. פרסום תכנים רבים יותר יקפיץ את הבלוג שלכם לראשית מנוע החיפוש של גוגל. כך במידה שנוצר לכם מוניטין שלילי תוכלו לדחוק אותו לשולי מנוע החיפוש של גוגל. השיטה השנייה לניהול מוניטין על ידי בלוגים היא לקשר לבלוגים. הבלוגים שתקשרו אליהם יסייעו לכם לפרסום שם העסק באופן חיובי. בלוג כזה לדוגמא הוא הבלוג של תפוז. מדובר בבלוג חינמי שתוכלו לפרסם בו באופן חופשי דברים חיוביים. 

 

על ידי רשתות חברתיות 

הרשתות החברתיות השתלטו על העולם. כמעט לא נמצא היום אנשים שאין להם חשבון ברשת חברתית אחת או יותר. ניהול מוניטין לאנשים על ידי רשתות חברתיות הוא כלי חזק מאוד שמשפיע הן ברשת החברתית והן בגוגל שכן הרשתות החברתיות מופיעות לרוב בראשית מנוע החיפוש של גוגל. לכן, פתחו דף בפייסבוק או באינסטגרם והעלו את עצמכם או את העסק שלכם למודעות. 

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!