ניהול מוניטין דיגיטלי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין דיגיטליהטכנולוגיה הביאה איתה הרבה דברים טובים והרבה דברים רעים. מצד אחד ניתן לקדם עסקים בקלות ולהפיץ אותם ברחבי האינטרנט. אך מצד שני, כל אחד יכול לפרסם מה שהוא רוצה על מי שהוא רוצה וכל אחד יכול למצוא כמויות מידע רבות על אנשים שלא מכיר. אז איך נבצע ניהול מוניטין דיגיטלי באופן נכון שיקדם את העסק שלנו? בדיוק על כך נדבר במאמר הבא. 

 

מהו ניהול מוניטין דיגיטלי?

ניהול מוניטין הוא אחד הכלים החשובים ביותר לקידום באינטרנט ולמשיכת לקוחות. ניתן לבצע ניהול מוניטין דיגיטלי לעסקים, אנשי מקצוע, חברות, אנשי ציבור ואפילו אנשים פרטיים. בין אם אתם מציעים שירותי אינסטלציה, או שאתם רופא שיניים פרטי אתם יכולים וצריכים לבצע ניהול מוניטין דיגיטלי. ניהול מוניטין דיגיטלי עבור עסקים או אנשים מתבצע בשיטות דומות לאותה המטרה- קידום העסק ומשיכת לקוחות. 

ניהול מוניטין מתבצע ברחבי האינטרנט על ידי אמצעים שונים. האמצעי המרכזי הוא מנוע החיפוש של גוגל שכן הוא הכלי המשמעותי לחיפוש באינטרנט. על ידי ניהול מוניטין נכון אנו מקדמים את העסק שלנו לתחילת מנוע החיפוש של גוגל. כמו כן, במקרה שנוצר לנו  מוניטין שלילי באינטרנט על ידי ניהול מוניטין נכון נוכל להשכיח את המוניטין השלילי וליצור מוניטין חיובי. 

חשוב מאוד לדעת לבצע ניהול מוניטין דיגיטלי. 

מהו מוניטין שלילי?

לפני שנבין כיצד מתבצע ניהול מוניטין דיגיטלי, חשוב מאוד להבין מהו מוניטין שלילי. מוניטין שלילי הוא הדבר הרע ביותר שיכול לקרות לעסק באינטרנט. מוניטין שלילי הוא בעצם כאשר הפרסום על העסק או על האדם המסוים הוא שלילי. למי שיש בכך קצת ניסיון יודע שקל מאוד להרוס אך קשה מאוד לתקן. אם נוצר מוניטין שלילי ברשת יכול לקחת זמן רב לתקן אותו. למעשה מספיק פרסום שלילי אחד שיכול להרוס מוניטין של שנים. 

 

כיצד נתקן מוניטין שלילי?

התשובה היא על ידי ניהול מוניטין דיגיטלי נכון. העצה הטובה ביותר, היא קודם כל תעשו כל שביכולתכם למנוע פרסומים שליליים באינטרנט. גם מניעת מוניטין שלילי וגם תיקון מוניטין שלילי נעשים על ידי ניהול מוניטין נכון . קחו בחשבון כי לעתים הלקוחות שמחפשים את העסק שלכם, יבדקו האם יש פרסומים שליליים על מנת לבחון את העסק ולדעת הכל עליו. מוניטין שלילי יכול להיגרם על ידי פרסום של כתבה שלילית על העסק, על ידי השארת תגובה שלילית של לקוח לא מרוצה ועוד. 

כאשר נוצר מוניטין שלילי, הדבר החשוב ביותר הוא לא להתרגש ולא לפעול מהרגש. אל תגיבו למפרסם השלילי בכעס ואל תשלחו ללקוחות שלכם הודעות שמא תעשו יותר נזק מתועלת. כמו כן, קיימים אנשי מקצוע רבים וחברות קידום שונות המציעות שירותי ניהול מוניטין. חברות אלה יודעות בדרך כלל מה ההשפעה של אותו פרסום שלילי ומה רמת החומרה שלו. יש פרסומים שליליים שלא צריכים לקבל יחס בכלל, ויש כאלה שצריכים לקבל יחס מיידי ודרכי פעולה חזקות. 

 

מה השיטות לניהול מוניטין דיגיטלי?

ניהול מוניטין דיגיטלי מאפשר ליצור מוניטין חיובי שיעלים את המוניטין השלילי. גם אם לא נוצר לכם מוניטין שלילי מומלץ לבצע ניהול מוניטין על מנת לקדם את העסק שלכם ברחבי האינטרנט. 

מה השיטות לניהול?

 

על ידי תוכן

אחת השיטות הטובות ביותר לניהול מוניטין דיגיטלי היא על ידי תוכן. בשיטה זו בעצם מפרסמים תכנים רבים על העסק, המוצר או השירות שאתם רוצים לקדם. ככל שתפרסמו יותר תכנים כך אתם יכולים לקדם את העסק שלכם לראשית מנוע החיפוש של גוגל ולחשוף אותו ליותר אנשים. בנוסף, תוכלו לקשר את אתר העסק שלכם לתכנים שאתם מפרסמים ולמשוך לקוחות להיכנס אליו. 

ככל שיותר אנשים יחשפו לעסק שלכם כך אתם מקדמים אותו ומושכים אליו לקוחות.

ניהול מוניטין דיגיטלי על ידי תוכן צריך להתבצע באופן נכון. את התכנים יכתבו אנשי מקצוע מנוסים המתאימים את התוכן המסוים לקהל היעד המיועד. התכנים השיווקיים שפורסמו, חייבים לסקרן את הלקוחות ולגרום להם לרצות לקרוא עוד. 

על ידי אתרים שונים

יש אתרים שמופיעים בראשית מנוע החיפוש של גוגל כך שרק תצטרכו לפרסם את העסק שלכם בהם. אתר כזה לדוגמא הוא ויקיפדיה, שמופיע בראשית מנוע החיפוש של גוגל. אנשים רבים שמחפשים משהו בגוגל ורואים ערך בויקיפדיה ממהרים להיכנס לאותו ערך ולקרוא עליו. על ידי פתיחת ערך בויקיפדיה אתם יכולים להקפיץ את העסק שלכם משמעותית. כמו כן תוכלו אפילו להוסיף קישור לאתר שלכם. 

 

על ידי רשתות חברתיות

לרשתות החברתיות יש כוח רב באינטרנט. יש רשתות חברתיות רבות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר ועוד. כיום כמעט לכל אדם יש חשבון ברשת חברתית כלשהי. בדרך כלל הרשתות החברתיות יופיעו בראשית מנוע החיפוש של גוגל. על מנת לבצע ניהול מוניטין ברשת על ידי רשתות חברתיות תוכלו לפתוח בלוג או עמוד עסקי ברשת החברתית. את העמוד העסקי תוכלו להפיץ ברחבי הרשת החברתית ולהתאים אותו לקהל היעד. כך תקדמו את העסק שלכם. 

 

חברת ניהול מוניטין

התפתחות הטכנולוגיה הובילה לכך שהאינטרנט הפך לאחת מפלטפורמות הקידום היעילות ביותר. ניהול מוניטין דיגיטלי מאפשר לשווק עסקים בצורה יעילה ולהוביל ליצירת מוניטין חיובי וחזק. על ניהול מוניטין דיגיטלי ועל חברת ניהול מוניטין נרחיב במאמר הבא.  

 

ניהול מוניטין דיגיטלי– מה זה אומר?

ניהול מוניטין הוא אחד הכלים החשובים לקידום עסקים באינטרנט על מנת למשוך לקוחות ובסופו של דבר להגדיל את הרווחים של העסק. ניהול מוניטין הוא שיטה המיועד לעסקים, חברות, אנשי מקצוע ואפילו אנשים פרטיים. כל עסק בלי קשר לעיסוק שלו צריך לבצע ניהול מוניטין דיגיטלי. הסיבה לכך היא שרוב האנשים מחפשים מידע באינטרנט על אנשים ועסקים לפני שמבצעים איתם עסקה. לכן, גם אם אתם משרד עורכי דין גדול וגם אם אתם חברת גיזום אתם צריכים לבצע ניהול מוניטין על מנת ליצור לעסק שלכם מוניטין חיובי ולמנוע יצירת מוניטין שלילי. 

ניהול מוניטין דיגיטלי מתבצע באינטרנט על ידי מגוון אמצעים שונים בהם גוגל, הרשתות החברתיות, אתרים חדשותיים מובילים ועוד. על ידי ניהול מוניטין תוכלו למנוע פגיעה בשמכם הטוב ואף לתקן פגיעה במקרה שנגרמה.  

 

ניהול מוניטין דיגיטלי מה השיטות?

קיימות שיטות שונות לביצוע ניהול מוניטין דיגיטלי. באופן כללי, ניהול מוניטין מתרכז במניעת מוניטין שלילי וביצירת מוניטין חיובי. לכן החברה בה תעזרו לניהול מוניטין תבצע מגוון פעולות כמו פרסום של כתבות חיוביות, יצירת תוכן, הקמת אתרים, פרסום חיובי ברשתות החברתי ועוד על מנת ליצור לכם מוניטין שלילי ולדחוק פרסומים שליליים לשולי מנוע החיפוש, במידה שקיימים. 

יש מספר שיטות בהן ניתן לבצע ניהול מוניטין דיגיטלי- 

  • הקמת אתר והעלאת תוכן

במידה שלעסק שלכם אין אתר חשוב מאוד להקים לו אתר. כאשר אתם מקימים אתר לעסק יש לשים לב שהוא עונה על פרמטרים מסוימים כמו חוויית משתמש טובה, גלישה המותאמת לטלפונים הניידים, גלישה מהירה ושימוש ברור ונוח. במידה שהאתר שלכם יענה על הפרמטרים הללו, הוא ייחשב לאיכותי וגוגל תדרג אותו גבוה יותר בתוצאות החיפוש. בנוסף, על מנת לקדם את האתר בגוגל יש להעלות אליו תוכן. כך אתם למעשה מפרסמים תכנים על העסק, המוצר או השירות שאתם רוצים לקדם. חשוב לייצר תוכן איכותי על מנת שגוגל תדרג אותו במעלה תוצאות החיפוש. ככל שתופיעו גבוה יותר בתוצאות החיפוש כך האתר והתכנים שתפרסמו יקבלו חשיפה גבוהה יותר לגולשים באינטרנט. 

  • פרסום באתרים מובילים

קיימים אתרים מובילים באינטרנט. אתרים אלה בדרך כלל יופיעו בראשית תוצאות החיפוש של גוגל. לכן, פרסום שקיים באתרים אלה ונוגע לעסק שלכם יכול לקבל חשיפה גבוהה בקרב גולשים רבים. כאשר מפרסמים תכנים חיוביים באתרים אלה, הפרסום החיובי יכול להגיע לגולשים רבים שייחשפו לעסק שלכם. כמו כן, לפרסום החיובי ניתן להוסיף קישור שיוביל את הגולשים לאתר העסק שלכם. כך תוכלו להגדיל את התנועה והחשיפה שמקבל האתר ולהעלות אותו בתוצאות החיפוש של גוגל. 

  • פרסום ברשתות חברתיות

כיום, הרשתות החברתיות הם אחד מאמצעי הפרסום היעילים ביותר. הסיבה לכך היא שברשתות החברתיות יש מיליארדי משתמשים ולכן פרסום בהן יכול לקבל חשיפה רבה ממגוון גולשים. כמו כן, פרסום ברשתות החברתיות יכול להיות מותאם לקהל היעד של העסק שלכם. כך התוצאות של הפרסום יהיו יעילות יותר. בנוסף, הרשתות החברתיות בדרך כלל מופיעות בראשית תוצאות החיפוש של גוגל. כך ניתן לפרסם ברשתות החברתיות תכנים הנוגעים לעסק, לפרסם המלצות של לקוחות ועוד וליצור מוניטין חיובי באינטרנט. 

 

חברת ניהול מוניטין- מתי נבצע?

ניהול מוניטין דיגיטלי הוא שירות שנדרש לכל עסק. ההמלצה היא לבצע ניהול מוניטין לפני שנוצר לכם מוניטין שלילי מאחר שקל יותר למנוע מאשר לתקן. כאשר אתם בוחרים לבצע ניהול מוניטין לפני שנוצר מוניטין שלילי אתם יכולים להכין את הקרקע ליום בו יתפרסמו על העסק שלכם פרסומים שליליים. יש לקחת בחשבון שכמעט כל עסק מתמודד עם פרסומים שליליים מידי פעם, אך ההבדל בין העסקים בא לידי ביטוי באופן ההתמודדות עם הפרסום השלילי. לכן, בשביל למנוע מהפרסומים השליליים לקבל חשיפה גבוהה ולהרוס את שמכם הטוב חשוב לבצע ניהול מוניטין מבעוד מועד, לפרסם פרסומים חיוביים ולבנות שם טוב, חזק ויציב לעסק. 

 

חברת ניהול מוניטין– כיצד נבחר חברה?

אחד הדברים החשובים לניהול מוניטין יעיל בצורה נכונה הוא לבחור את חברת ניהול מוניטין. על מנת לבחור חברה יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים- 

  • מקצועיות- חשוב לבחור בחברה מקצועית בתחום ניהול מוניטין דיגיטלי. בררו שהחברה כוללת אנשי צוות מנוסים ומקצועיים שעוסקים בתחום באופן מקצועי ולא חובבני. כך תוכלו להיות בטוחים שניהול המוניטין יניב תוצאות טובות. 
  • ניסיון- על מנת לבחון את המקצועיות של החברה חשוב לקחת בחשבון את הניסיון שלה. ככל שהניסיון של החברה יהיה רב יותר כך הידע שלה יהיה רב יותר ותוכלו להיות בטוחים שהיא מקצועית יותר. 
  • המוניטין של החברה- בדיוק כמו שהמוניטין שלכם חשוב על מנת שלקוחות יבחרו בכם על פני עסקים אחרים, כך גם אתם צריכים לקחת בחשבון את המוניטין של חברת ניהול מוניטין. בחרו בחברה שיש לה מוניטין חיובי ושהצליחה לנהל מוניטין לעסקים בעבר. 
  • המלצות- אחד הדברים שיעזרו לכם להחליט באופן הטוב ביותר הוא המלצות. במידה שאתם מכירים חברים או מכרים שנעזרו בחברת ניהול מוניטין תוכלו לקבל מהם טיפים בנוגע לשירותי של החברה. במידה שאתם לא מכירים אנשים שנעזרו בחברת ניהול מוניטין בררו באינטרנט, תוכלו לבדוק על המלצות בפורומים או בקבוצות בפייסבוק בהן אנשים ממליצים על שירותים שקיבלו. על ידי המלצות תוכלו לבחון האם כדאי לבחור בחברה או לא.
יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!