ניהול מוניטין ברשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין ברשתאחד הכלים החשובים ביותר לקידום עסקים הוא ניהול מוניטין ברשת. בין אם אתם רוצים בכך ובין אם לא, יש לעסק שלכם מוניטין ברשת. לכן, על מנת שהמוניטין של העסק לפחות יהיה תואם לציפיות שלכם, עליכם לבצע ניהול מוניטין. מה זה אומר וכיצד עושים זאת? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהו ניהול מוניטין ברשת?

כפי שציינו קודם, ניהול מוניטין ברשת הוא אחד הכלים החשובים ביותר לקידום עסקים. ניהול מוניטין מתאפשר על ידי אמצעים שונים כמו גוגל, רשתות חברתיות, אתרים חדשותיים, אתרים שיווקיים, בלוגים מוכרים ועוד. האמצעי המרכזי לניהול מוניטין ברשת הוא מנוע החיפוש של גוגל. על כך נרחיב בהמשך. 

 

למי מיועד ניהול מוניטין ברשת?

התשובה היא לכולם. בין אם אתם עסק ובין אתם איש ציבור ואפילו איש פרטי- ניהול מוניטין מיועד לכולם על מנת ליצור מוניטין חיובי ברשת. כלומר, ניהול מוניטין מיועד לכל מי שחפץ בכך- עסקים, בעלי מקצוע, אנשי ציבור, אנשים פרטיים וכל אחד אחר כאשר המטרה זהה- שמירת מוניטין חיובי לאותו אדם או עסק והקפצת האתר שלו במנוע החיפוש של גוגל.

מהו מוניטין שלילי?

מוניטין שלילי ברשת הוא הדבר הרע ביותר שיכול לקרות לעסק. מספיקה תגובה שלילית אחת שתגרום ללקוחות פוטנציאליים רבים להירתע מהעסק שלכם. קיימות דרכים שונות ליצירת מוניטין שלילי ברשת-

  • פרסום כתבה שלילית

    אם התפרסמה על העסק שלכם כתבה שלילית הדבר יכול לגרום ליצירת מוניטין שלילי לעסק שלכם בקלות. ככל שהאתר בו התפרסמה הכתבה יותר מוכר כך הוא יופיע מוקדם יותר בגוגל. לכן, אם הכתבה התפרסמה באתר חדשותי מוביל או אתר שיווקי מוביל, אז תצטרכו להשקיע מאמצים רבים על מנת לשנות את המוניטין השלילי שנוצר. 

  • תגובה שלילית

    כיום כל מי שרוצה יכול להשאיר תגובה על העסק שלכם במגוון מקומות ברחבי האינטרנט. בין אם באתרים שונים, ברשתות החברתיות בפורומים ועוד. זו יכולה להיות תגובה על שירות מקסים או מוצר נפלא שאותו לקוח קיבל, או להפך- תגובה שלילית על שירות נוראי, מחיר גבוה, מוצר לא תקין ולכם לא יהיה הרבה מה לעשות נגד זה. אם התגובה צברה תאוצה היא יכולה ליצור לכם מוניטין שלילי תוך יום. 

  • אתרי פסקי דין

    אתרי פסקי דין קיימים ברחבי האינטרנט ומציעים מאגרים רבים של פסקי דין שונים. למעשה, אם אי פעם תבעו אתכם או את העסק שלכם, מכל סיבה, כנראה שאתם מופיעים במאגרי פסקי הדין. הופעה במאגר פסקי דין יכולה להעיד על עסק בעייתי ועל ידי כך להרתיע לקוחות רבים. 

 

כיצד עובד ניהול מוניטין ברשת? 

כפי שציינו, ניהול מוניטין ברשת הוא כלי חשוב מאוד לקידום עסקים באינטרנט. אם נוצר לכם מוניטין שלילי, על ידי ניהול מוניטין נכון ברשת תוכלו להשכיח את המוניטין השלילי ולגרום למוניטין חיובי. 

 

על ידי תוכן

ניהול מוניטין על ידי תוכן מתבצע על ידי פרסום של תוכן שיווקי על העסק, המוצר או השירות שלכם ברחבי הרשת. פרסום תכנים רבים יותר יעזור לכם לקדם את העסק שלכם לראשית מנוע החיפוש של גוגל. כמו כן, על ידי פרסום תכנים באתרים שונים, תוכלו לקשר את אותם תכנים לאתר שלכם ועל ידי כך לגרום ללקוחות להיכנס אליו. 

ככל שתופיעו קדימה יותר במנוע החיפוש של גוגל הדבר יגרום לאנשים רבים יותר להכיר אתכם ואת העסק שלכם וכך להיכנס לאתר שלכם ולבחון את המוצרים או השירות שלכם. 

ניהול מוניטין ברשת על ידי תוכן מתבצע על ידי פרסום כתבות שיווקיות שמטרתן לקדם את העסק. התכנים השונים נכתבים על ידי אנשי מקצוע מנוסים המתאימים את התוכן לקהל היעד המיועד. 

התכנים השיווקיים שפורסמו, חייבים לסקרן את הלקוחות ולגרום להם לרצות לקרוא עוד. 

על ידי אתרים שונים

יש אתרים שכבר מופיעים בראשית מנוע החיפוש של גוגל, כמו ויקיפדיה. ויקיפדיה הוא אתר שמופיע בראשית מנוע החיפוש של גוגל. אנשים רבים שמבצעים חיפוש בגוגל ורואים ערך בויקיפדיה ממהרים להכנס לאותו ערך. על ידי פתיחת ערך בויקיפדיה לעסק שלכם אתם יכולים להקפיץ אותו משמעותית ולהוסיף אפילו קישור לאתר שלכם. יש אתרים שונים מלבד ויקיפדיה שתוכלו לעשות זאת דרכם- אתרים שיווקיים מובילים, בלוגים מובילים וכל אתר אחר שמופיע בגוגל ויכול להיות רלוונטי לעסק שלכם. 

 

על ידי רשתות חברתיות

לבלוגים ולרשתות החברתיות יש כוח רב באינטרנט. כיום כמעט לכל אדם יש חשבון ברשת חברתית כלשהי, בין אם פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין ועוד. גם גוגל מעודד אותם ומקפיץ אותם לראשית מנוע החיפוש בדרך כלל. על מנת לבצע ניהול מוניטין על ידי רשתות חברתיות תוכלו לפתוח בלוג או עמוד עסקי ברשת החברתית וכך לפרסם את העסק שלכם. כמו כן, תוכלו לקשר את העסק שלכם לבלוג מסוים או רשת חברתית. לדוגמא, הבלוג של תפוז, הוא בלוג מוכר וחינמי. תוכלו לפרסם בו בחופשיות תכנים הקשורים לעסק שלכם וכך להקפיץ את העסק לראשית מנוע החיפוש של גוגל.

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!