ניהול מוניטין בגוגל

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין בגוגל באינטרנטניהול מוניטין בגוגל הוא אחד הדברים החשובים ביותר לעסקים. לכל עסק יש  מוניטין בגוגל, בין אם מוניטין חיובי או מוניטין שלילי. על מנת שהמוניטין של העסק יהיה חיובי, יש צורך לבצע ניהול מוניטין. מהו ניהול מוניטין בגוגל ואיך זה עובד? על כך נרחיב במאמר הבא.

 

מהו ניהול מוניטין?

על מנת להבין כיצד לבצע ניהול מוניטין בגוגל, חשוב קודם להבין מהו ניהול מוניטין. ניהול מוניטין, הוא למעשה שיטה שנועדה לייחצן את העסק ולמשוך אליו לקוחות. ניתן לבצע ניהול מוניטין על ידי אמצעים שונים ברחבי האינטרנט כמו גוגל, רשתות חברתיות, אתרים מוכרים ועוד. האמצעי המרכזי לניהול מוניטין באינטרנט הוא מנוע החיפוש של גוגל. על כך נרחיב בהמשך. 

 

למי זה מיועד?

ניהול מוניטין בגוגל מיועד לייחצן עסק ולמשוך אליו לקוחות. לכן, שירות זה מיועד לכל מי שחפץ בכך- עסקים, בעלי מקצוע, אנשי ציבור ואפילו אנשים פרטיים כאשר עבור כולם השיטה היא זהה ופועלת עבור אותה מטרה- שמירה של מוניטין חיובי לאותו אדם או עסק והקפצת האתר שלו במנוע החיפוש של גוגל. 

מהו מוניטין שלילי?

כפי שציינו קודם, לכל עסק יש מוניטין בגוגל, בין אם מדובר במוניטין חיובי ובין אם מדובר במוניטין שלילי? אך מהו מוניטין שלילי וכיצד הוא נוצר? קיימות דרכים שונות ליצירת מוניטין שלילי ברשת-

  • פרסום כתבה שלילית

    מספיק שתתפרסם עליכם כתבה שלילית אחת ויהיה לכם קשה מאוד לתקן את המוניטין השלילי שנוצר בעקבותיה. במיוחד אם מדובר בכתבה שהתפרסמה באתר חדשותי או אתר שיווקי מוביל (אתרים אלה בדרך כלל מופיעים בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל ויהיו הדבר הראשון שהלקוחות יראו עליכם). 

  • תגובה שלילית

    כיום יש פורומים רבים להשארת תגובות שליליות כמו אתרים שונים, בלוגים, פורומים ורשתות חברתיות. שימו לב שלפעמים מספיקה תגובה שלילית אחת של לקוח לא מרוצה שיכולה לצבור תאוצה ולהתפרסם ברחבי הפייסבוק. התגובה תיצור לכם מוניטין שלילי בין לילה. תגובות אלה בדרך כלל נוגעות למוצר לא תקין, מחיר גבוה או שירות לא נעים שקיבל הלקוח. 

  • אתרי פסקי דין

    ברחבי האינטרנט קיימים אתרים של פסקי דין. אתרים אלה למעשה מציעים מאגרים שונים של פסקי דין. אם אי פעם תבעו אתכם או את העסק שלכם,  מכל סיבה, כנראה שאתם מופיעים במאגר. הופעה במאגר פסקי דין יכולה להעיד על עסק בעייתי ועל ידי כך להרתיע לקוחות רבים. 

 

כיצד זה עובד? 

ניהול מוניטין בגוגל הוא חשוב מאוד לתיקון מוניטין שלילי. אך, גם אם לא נוצר לכם מוניטין שלילי, ניהול מוניטין בגוגל חשוב מאוד לקידום העסק. למעשה כאשר מדובר על ניהול מוניטין בגוגל, מדובר על כך שהעסק שלכם יופיע בראשית מנוע החיפוש של גוגל ושמה שיופיע יהיה חיובי. במנוע החיפוש של גוגל מחפשים עסקים, אנשים, שירותים, מוצרים ועוד. לכן, על מנת שהמידע המתקבל על העסק יהיה חיובי ויופיע ראשון בגוגל, יש לבצע ניהול מוניטין.

יש שיטות שונות לניהול מוניטין בגוגל.

 

על ידי הקמת אתרים

כפי שציינו, ניהול מוניטין בגוגל נועד להקפיץ את העסק שלכם לראשית מנוע החיפוש. כאשר מקימים אתרים ומפרסמים בהם תכנים רלוונטיים לעסק שלכם, העסק יופיע בראשית מנוע החיפוש של גוגל. על מנת לקדם את האתר תוכלו ליצור סרטון תדמית שמיועד לקהל היעד. בסרטון התדמית אתם יכולים להציג את העסק שלכם, מה אתם מציעים, את היתרונות של העסק שלכם, למי הוא מיועד, היכן ולמה. כמובן, שאחד הדברים החשובים ביותר בהקמת אתרים הוא למלא אותם בתכנים רלוונטיים. על כך בסעיף הבא. 

על ידי תוכן

ניהול מוניטין על ידי תוכן הוא שיטה בה מפרסמים תוכן שיווקי על העסק שלכם ברחבי האינטרנט. ככל שתפרסמו יותר תכנים כך תקדמו יותר את העסק שלכם לראשית מנוע החיפוש של גוגל. בנוסף, תוכלו לקשר את התכנים השונים שפרסמתם לאתר שלכם ועל ידי כך לגרום ללקוחות להיכנס אליו. 

במידה ותופיעו בראשית מנוע החיפוש אנשים רבים יותר יכירו את העסק שלכם וייכנסו לאתר שלכם. 

על מנת לנהל מוניטין על ידי תוכן יש צורך בפרסום כתבות שיווקיות שיקדמו את העסק באינטרנט. התכנים השונים נכתבים על ידי אנשי מקצוע מנוסים המתאימים את התוכן לקהל היעד המיועד. התוכן השיווקי כולל תכנים שיווקיים לאתר הבית, תכנים שיווקיים למערכות פרסום שונות ותכנים שיווקיים לרשתות החברתיות השונות ברחבי האינטרנט. 

התכנים השיווקיים שפורסמו, חייבים לסקרן את הלקוחות ולגרום להם לרצות לקרוא עוד. 

 

על ידי אתרים שונים

יש אתרים שכבר מופיעים בראשית החיפוש של גוגל, כמו פייסבוק לדוגמא. אם תפתחו לעסק שלכם עמוד עסקי בפייסבוק, יש סיכוי גבוה שהעמוד העסקי של פייסבוק יופיע בראשית מנוע החיפוש של גוגל. כמו גם ויקיפדיה. ויקיפדיה הוא אתר שמופיע בראשית מנוע החיפוש של גוגל. פתיחת ערך לעסק שלכם יכולה להקפיץ אותו משמעותית. תוכלו לעשות זאת על ידי אתרים שיווקיים מובילים, בלוגים מובילים וכל אתר אחר שמופיע בגוגל ויכול להיות רלוונטי לעסק שלכם. 

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!