כתיבת תוכן לאתרים מחיר

תוכן עניינים

שירותי כתיבת תוכן

אחת הסיבות העיקריות שעסקים פונים לשירותי כתיבת תוכן היא לשפר את מאמצי קידום האתרים שלהם. כתיבת מאמרים המותאמים במיוחד לקהל היעד שלך יכולה לעזור לבסס את המותג שלך כסמכות בענף שלך. על ידי אספקת תוכן בעל ערך ואינפורמטיבי, אתה יכול למשוך לקוחות ולשמר אותם תוך בניית אמון ואמינות. בעלי עסקים רבים אשר מעוניינים לשווק ולקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש ובכלל לפרסם תוכן באתר שלהם ובאתרים חיצוניים מתעניינים לגבי כתיבת תוכן ושואלים את עצמם לא פעם כמה עולה לכתוב את התוכן הזה.

הרי אנחנו משקיעים כל כך הרבה משאבים ביניהם זמן, אנרגיה וגם כסף בשיווק ופרסום העסק שלנו, אז מה? אנחנו צריכים לשלם גם בנפרד על הכתיבה עצמה? ובכן, לשאלה זו אין תשובה חדש משמעית וזה מאוד תלוי באיזה תחום העסק שלכם בוחר, באיזו אסטרטגיית שיווק בחרתם עבורו והאם בתוך האסטרטגיה הזו, חלק מאפיקי המדיה כוללים גם תשלום על כתיבת תוכן.

כתיבת תוכן לאתרים מחיר

 

הנה כמה דוגמאות להבדלים בין כתיבת תוכן ברשת

מה זה אומר? למשל, נניח שאתם מבינים כי אחד הדברים שהכי תורמים לקידום האתר שלכם הוא קישורים ולכן בחרתם לפנות לחברה מקצועית שתספק לכם קישורים חיצוניים. הקישורים הללו עוברים לאתר שלכם דרך תוכן, דרך מאמרים שמשתלבים באתרי איכות ואז המחיר של הקישורים כבר הרבה פעמים כולל את התוכן. דוגמא נוספת היא בהיותכם פונים למנהל מדיה חברתית המתמחה ברשתות החברתיות כמו יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם. גם כאן, לא פעם, שירות השיווק של הערוצים השונים בהם אתם מריצים את העסק שלכם בין אם זה דף עסקי בפייסבוק, פרופיל עסקי באינטסגרם וערוץ ביוטיוב כוללים גם את התוכן בין אם זה פוסטים, העלאת תמונות או סרטונים. גם כתבה ממומנת לצורך העניין המפורסמת באתר חדשות ידוע עולה כסף ויש הבדל מאוד גדול בין כתבה שנחשפים אליה מאות אלפי גולשים בשעה לבין כתבה שכמה עשרות גולשים יראו באתר שלכם ולכן גם כאן נכנס הפקטור של המחיר.

איך לתמחר כתיבת תוכן? מציאת האיזון הנכון

כאשר שוקלים שירותי כתיבת תוכן, חיוני להבין כיצד נקבע התמחור. גורמים רבים נכנסים לתמונה, ביניהם ניסיונו של הכותב, מורכבות הפרויקט ואורך התוכן הרצוי. חשוב למצוא איזון בין איכות לעלות. למרות שזה עשוי להיות מפתה לבחור באפשרויות זולות יותר, השקעה בשירותי כתיבת תוכן מקצועיים יכולה להניב תשואה משמעותית במונחים של תעבורה לאתר והמרות.

עם שפע של שירותי כתיבת תוכן זמינים, זה יכול להיות מאתגר לבחור את השירות הנכון עבור העסק שלך. בעת בחירת שירות, שקול את הניסיון, תיק העבודות והעדויות של הלקוחות שלהם. חפש ספק שמבין את התעשייה שלך ויכול להתאים את סגנון הכתיבה שלו כך שיתאים לקולו של המותג שלך. תקשורת ברורה ואספקה בזמן הם גם גורמים חיוניים שיש לקחת בחשבון.

כתיבת תוכן לאתרים ממה מורכב המחיר?

יש כמה קריטריונים חשובים שמשפיעים על המחיר של כתיבת התוכן.

  1. מי כותב את התוכן ? – למשל, בעלי עסקים רבים בוחרים לכתוב לעצמם את התוכן עבור האתרים שלהם וכך הם חוסכים המון כסף. התוכן הופך סופר איכותי משום שהם מכירים את העסק שלהם בצורה הטובה ביותר. אם אתם חושבים שאתם מסוגלים לכתוב לעצמכם את התוכן עבור האתר, חשוב שתשימו לב לכל מיני ניואנסים ודגשים של גוגל, בעיקר משום שהתוכן הזה מטרתו גם לקדם לכם את האתר בין אם זה כותרות, מילות מפתח, מידע שנמצא בתוך הטקסט ועוד… לעומת זאת, אם אתם בוחרים פרילנסר כותב תוכן או חברה מקצועית המתמחה במתן שירותי תוכן, המחיר נקבע או לפי עמוד או לפי מילה. יש כאמור גם חברות המספקות שירותי קישורים שכוללים גם תוכן ואז המחיר תלוי איפה המאמר מתפרסם. ככל שהאתר יותר פופולארי ויש בו חשיפה גבוהה יותר, כך המחיר נוטה לעלות. לעומת זאת, אם מדובר במקבץ של מאמרים המתפרסמים באתרים תוכן רגילים ולא באתרים חדשותיים כמו YNET, וואללה, מאקו, כלכליסט וכדומה, המחיר נקבע לפי הזמנה. ככל שתזמינו יותר מאמרים, ככה המחיר אמור דווקא לרדת.
  2. מה סוג התוכן שאתם צריכים – יש הבדל בין תוכן אינפורמטיבי המעניק לגולש ערך מוסף בנושא מסוים לבין תוכן שיווקי. למשל, כשאנחנו משווקים או מפרסמים מוצר מסוים, הרבה פעמים אנחנו צריכים בכלל לפנות לשירותי קופירייטינג או קופירייטר ולא לכותב תוכן ואז המחיר של המאמר, הכתבה או הניוזלטר צפוי לעלות. תוכן אינפורמטיבי המיועד לצורך קידום אורגני, לרוב נחשב לתוכן זול יותר.
  3. אורך – יש לא מעט כותבי תוכן וגם חברות תוכן שקובעות את המחיר למאמר לפי האורך שלו. כלומר, ככל שהמאמר ארוך יותר, ככה לוקח יותר זמן לכתוב אותו ולכן המחיר של מאמרים ארוכים יקר יותר בהשוואה למאמרים קצרים.
  4. נושא– לא מעט ספקי תוכן ופרילנסרים המתמחים בכתיבת תוכן נוהגים לתמחר את המאמרים והתכנים שהם כותבים לפי הנושא. כלומר, בנושאים שהם בקיאים ומבינים, כלומר נושאים שלוקחים להם פחות זמן לכתוב הם יתמחרו בפחות כסף לעומת תחומים שנחשבים עבורם למורכבים ודורשים מחקר שוק מעמיק, הם יקחו יותר כסף.

איך אני יודע שהתוכן שכותבים לי איכותי?

ראשית כל היום יש כל מיני תוספים ותוכנות שעובדים לפי קריטריונים מסוימים וקובעים האם התוכן איכותי. שנית, תוכן מקורי, קריא, שנכתב בגובה העיניים, מסודר לפי נושאים עם כותרות המשלב את כל דגשי הכתיבה ויחד עם זאת מעניק לגולש ערך מוסף נחשב לתוכן איכותי.

 

מה היתרונות של כתיבת תוכן לאתרים

לכתיבת תוכן לאתרים יש כמה יתרונות מאוד חשובים שכל בעל עסק או בעל אתר חייב להכיר. היתרון הראשון והחשוב ביותר הוא בהיבט של איך אנחנו מציגים את העסק שלנו. כלומר, התוכן מאפשר לנו להציג לקהל הגולשים שלנו את מהות העסק, את הערכים של העסק, את השירותים שהעסק נותן בצורה הטובה, המדויקת והאיכותית ביותר. כלומר, התוכן בתוך האתר משרת את האינטרסים השיווקיים של העסק שלנו. היתרון השני והלא פחות חשוב הוא בהיבט של פרסום ושיווק.

דרך תוכן איכותי וממוקד אנו יכולים לשווק ולפרסם את העסק שלנו ואת השירותים והמוצרים שאנו מוכרים בו. יתרון שלישי הוא בהיבט של קידום אורגני. כלומר, קיים קשר ישיר בין קידום אורגני לבין תכנים איכותיים המעניקים לגולש ערך מוסף בתוך האתר. ככל שיש באתר שלנו יותר תכנים מעודכנים, מקוריים המספקים קישורים פנימיים לדפים אחרים באתר לצד מאמרים חיצוניים שמובילים לאתר שלנו, ככה הסיכוי שמילות החיפוש וביטויי המפתח שהגולשים מחפשים יובילו אותם לאתר שלנו עולה. כמובן שלתוכן בתוך האתר שלנו יש עוד יתרונות כמו מענה לשאלות עבור הגולשים, פתירת בעיות, חשיפה גדולה יותר ועוד.

כתיבת תוכן לאתרים מחיר כמה זה באמת עולה?

אורך התוכן סוג התוכן תוכן לאתרי תדמית תוכן לבלוג תוכן לקידום אורגני תוכן שיווקי כתבות ממומנות
300 מילים עמוד הבית/ עמוד אודות

150 ש“ח

30-50 ש“ח לעמוד 30-50 ש“ח לעמוד 70-150 ש“ח לעמוד 400-1,500 ש“ח
קטגוריות בתוך האתר 120 ש“ח
400 מילים עמוד הבית/ עמוד אודות

180 ש“ח

40-60 ש“ח לעמוד 40-60 ש“ח לעמוד 80-180 ש“ח לעמוד 500-1,900 ש“ח
קטגוריות בתוך האתר 150 ש“ח
500 מילים עמוד הבית/ עמוד אודות

240 ש“ח

40-70 ש“ח לעמוד 40-70 ש“ח לעמוד 90-220 ש“ח לעמוד 600-2,200 ש“ח
קטגוריות בתוך האתר 180 ש“ח
600 מילים ומעלה 150-250 ש“ח לעמוד 60-80 ש“ח לעמוד 60-80 ש“ח לעמוד 120-300 ש“ח לעמוד 800-2,500 ש“ח

 

לסיכום, יש חשיבות רבה לתוכן שאנו משלבים הן בתוך האתר עצמו והן באתרים אחרים שקשורים לאתר שלנו באופן כזה או אחר. לכן, חשוב להשקיע זמן ומחשבה בבחירת האדם או החברה שכותבים עבורכם את התוכן, לוודא שהתוכן איכותי ותואם את המטרות שלכם וכן גם ניתן להשוות מחירים בין כמה ספקים ורק אז לקבל החלטה.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין