כתיבה לאתרי אינטרנט: איך להתאים תוכן לאתר שלך?

תוכן עניינים

רוצים להעשיר את התוכן באתר שלכם? רוצים לפתוח בלוג מקצועי שיספק ללקוחות שלכם מידע מקצועי סביב תחום הפעילות שלכם וגם יסייע לכם לקדם את עצמכם בקרב קהל היעד? רוצים תוכן שיסייע לכם בקידום האתר במנועי החיפוש ובמיוחד בגוגל? ובכן, מה שאתם זקוקים לו הוא כותב תוכן עצמאי או חברה המספקת שירותי כתיבה לאתרי אינטרנט, אם כי שירות זה מסופק פעמים רבות כשירות משנה בחבילת שירות רחבה יותר, למשל כחלק מחבילת קידום לאתרים. מה חשוב לדעת על תפקידו של התוכן באתר שלכם ומדוע חשוב לשמור על התוכן שלכם עדכני? על כך מסבירים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת BESTLINKS המספקת שורה של שירותי קידום אתרים, שיווק ופרסום באינטרנט ובכלל זה גם שירותי תוכן לאתרים.

שירותי בניית קישורים - גרף

למה צריך בכלל תוכן?

ובכן, אם תחשבו לרגע על המשמעות השרירותית של המילה תוכן, הרי שמדובר במילה המבטאת את "מה שבתוך", כל מה שבתוך. גם אנחנו כבני אדם, כל האישיות שלנו, הרגשות שלנו והמחשבות שלנו הם תוכן. בין שתי כריכות הספר יש תוכן. תוכן הוא למעשה הכלי שבאמצעותו אנו מתקשרים זה עם זה, מעבירים מסרים, מספרים סיפורים, שואלים שאלות ונותנים תשובות. כל דבר שאנחנו אומרים הוא תוכן וכאשר מדובר באתר אינטרנט, מדובר בכל המילים הכתובות בו והמהדרין יכללו גם את התמונות, הסרטונים, הגרפיקה וכדומה.

למעשה, ללא תוכן אי אפשר להתקיים בעולם הזה וללא תוכן אי אפשר לנהל עסק. גם לפלאייר פשוט נדרש תוכן וגם כאשר נציג המכירות שלכם ניגש ללקוח שבא לבקר בחנות, הוא משוחח איתו ולמעשה מייצר תוכן ורבלי תוך כדי תנועה. האתר שלכם הוא פלטפורמה שמיועדת לסייע לכם בקיום והרחבת הפעילות העסקית שלכם. הוא נועד לבנות ולייצג את התדמית שלכם מול קהל היעד, לשכנע את קהל היעד, להסביר לקהל היעד, להעניק לו שירות, למכור לו ולהעשיר את ידיעותיו סביב תחום הפעילות שלכם. אם אתם רוצים להשיג את כל זה, אתם צריכים תוכן ולכן אתם צריכים להיעזר בשירותי כתיבה לאתרי אינטרנט. זה כזה פשוט.

איזה תוכן צריך האתר שלכם?

האתר שלכם זקוק למספר סוגים שונים של תוכן, כשלכל סוג תוכן יש מטרה משלו, עלויות משלו, תפקיד משלו ומאפיינים שלו מבחינת אופי התוכן ואופן השימוש בו. ככלל, אתם רוצים להקפיד לכלול באתר שלכם את כל סוגי התוכן הבאים:

תוכן לקידום האתר – תוכן פשוט מאוד, בסיסי, גנרי ולא ממש מעמיק, אבל כזה שמסייע לכם מאוד בקידום האתר שלכם במנועי החיפוש ומסייע למנועי החיפוש להבין במה אתם עוסקים ובאילו מקרים ראוי לשלב אתכם בדפי תוצאות החיפוש. תוכן זה מבוסס על שילוב ביטויי מפתח וכתיבה על פי כללי SEO, ועל אף שהוא לא חייב להיות כתוב בצורה מקצועית ויצירתית, הוא בהחלט חייב להיות מכובד וקריא למשתמש שייתקל בו.

תוכן מקצועי – במסגרת שירותי כתיבה לאתרי אינטרנט, אתם רוצים לשלב גם אלמנט של תוכן מקצועי, בין באמצעות מאמרים מקצועיים שאתם מזמינים אחת לתקופה על פי הצורך ובין שלצורך ניהול בלוג מקצועי. בענפים מסוימים כמו רפואה, שוק ההון, נדל"ן וכדומה, יכול בלוג כזה להעניק לכם סמכות מקצועית רבה מאוד ולשפר מאוד את המעמד התחרותי שלכם ואת התדמית שלכם מול קהל היעד.

ניתוח ביצועי אתר לאחר קניית קישורים

תוכן שיווקי – תוכן שמיועד בעיקרו לשווק אתכם ואת הפעילות שלכם. תוכן זה כולל פוסטים בפייסבוק וברשתות החברתיות, תוכן לדפים העסקיים ברשתות החברתיות, תוכן למודעות פרסומת, למודעות קידום ממומן בגוגל וכדומה. תוכן זה חייב להתבסס על עקרונות שיווק מקצועיים ולא די בכך שהוא יהלל ויאדיר את שמכם (את זה כולם עושים). המדובר בתוכן איכותי שמצריך מקצועיות גבוהה של הכותב ועל כך חשוב מאוד להקפיד, אם כמובן אתם רוצים להשיג את מטרת התוכן הזה.

דפי אתר – וכמובן, האתר שלכם לא יכול להתקיים ללא התוכן שממלא את דפי האתר המרכזיים (דף בית, אודות, צור קשר, דף שירותים, דף מידע וכדומה. תוכן זה הוא תוכן תדמיתי, הוא צריך להיות מזמין ולייצר אווירה של אתר נחשב שכדאי לשמוע מה יש לו לומר. התוכן הזה לא אמור לשכנע לקנות את המוצרים שלכם והוא לא אמורים לעייף עם פרטים רבים מדי. הוא רק צריך להוות את המסדרון דרכו ייכנס המבקר באתר שלכם אל הדפים והמידע אליהם הוא באמת רוצה להגיע.

שירותי כתיבה לאתרי אינטרנט – איך מזמינים אותם?

ובכן, בכדי להבטיח שהאתר שלכם נהנה מתוכן עשיר, איכותי ועדכני, אתם צריכים לנהל את התוכן שלכם בצורה מקצועית כתהליך עסקי כמו כל התהליכים העסקיים שלכם (הנהלת חשבונות, הזמנת מלאי וכדומה). בארגונים גדולים נהוג למנות מנהל תוכן שאחראי לכל מה שקשור לפעילות התוכן של החברה ולעיתים גם מתנהלת מחלקת תוכן שלמה בארגון. עסקים קטנים ובינוניים יכולים להסתפק בהרבה פחות מזה. פעם אחת, לצורך קידום האתר שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתחבר לחברה המספקת שירותי קידום ומבצעת עבורכם את כל פעילות הקידום לרבות רכישת קישורים, פרסום כתבות באתרי תוכן, הוספת סרטונים, תמונות ומולטימדיה, תחזוקת קוד האתר וכן… גם כתיבת תוכן לאתר שלכם. חברות אלה עובדות עם כותבים משלהן ומספקות לכם למעשה את כל צרכי התוכן לקידום.

חברת כתיבת תוכן

יחד עם זאת, תוכן קידום הוא לא התוכן היחיד שאותו אתם רוצים לשלב באתר ולצורך תוכן מקצועי או בלוג, כדאי לעבוד עם כותב תוכן עצמאי מקצועי, שאתם מתחברים ואוהבים את הכתיבה שלו ושמבין את התחום שלכם ואת האופן בו יש להעביר את המסרים בצורה נכונה וייעודית לתחום הפעילות שלכם. במידה ואתם זקוקים לשירותי קופירייטינג או תוכן שיווקי, תוכלו להזמין גם אותם מכותב תוכן עצמאי, אך חשוב לוודא שמדובר בכותב שמתמחה בתחום זה שנחשב לתחום סופר מקצועי. לחילופין, תוכלו לקבל את שירותי הקופירייטינג ממשרד הפרסום שמנהל עבורכם את כל פעילות הפרסום באינטרנט, וזה בדרך כלל המודל השכיח ביותר בסוג זה של תוכן.

חשוב מאוד שתמצאו כותב תוכן שאתם סומכים עליו ויכולים ללכת איתו דרך ארוכה, גם אם זה עולה לכם מעט יותר. שירותי כתיבה לאתרי אינטרנט הם שירותים הכרוכים במאמץ, חשיבה, זמן ויכולות מקצועיות ולדברים האלה יש מחיר. יחד עם זאת, תוכן טוב ואיכותי יכול לייצר עבורכם מהפך של ממש בפעילות העסקית (כמובן אם אתם משתמשים נכון בתוכן), כך שכל מחיר שתשלמו על התוכן יהיה מוצדק.

חברת BESTLINKS היא אחת מחברות הקידום, הפרסום והשיווק באינטרנט המובילות בישראל, ובין היתר מספקת גם שירותי כתיבה לאתרי אינטרנט וקניית קישורים. החברה מעניקה ללקוחותיה חבילות שלמות של קידום אתרים וכן מציעה התמחות מיוחדת בתחום של פרסום כתבות תוכן באתרי תוכן ואתרי חדשות, מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר ובתחום של הוספת קישורים נכנסים לצורך קידום האתר. חברת בסטלינקס עובדת עם מאגר כותבים משלה ובמאגר תוכלו למצוא כותבי קידום זריזים ומיומנים לצד כותבים מקצועיים שיכתבו עבורכם את התכנים המקצועיים ביותר בענף הפעילות שלכם, ויסייעו לכם להפוך לאוטוריטה מקצועית שתשפר מאוד את מעמדכם התחרותי.

התקשרו: 072-3940741
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין