כתבות תוכן שיווקי לשיפור הטראפיק ביותר מ-30%!

תוכן עניינים

אם ביקרתם לאחרונה באתר חדשות, ארצי או מקומי, ייתכן ששמתם לב לאזור מסוים באתר שבו אפשר למצוא כתבות תוכן שיווקי. מהן אותן כתבות? למה הן נועדו? האם גם אתם יכולים לפרסם כתבות כאלה? במה זה כרוך וכמה זה עולה? איך בדיוק זה יכול לתרום לעסק שלכם? באילו אתרים אתם יכולים וצריכים לפרסם כתבות כאלה? תחום התוכן השיווקי הולך ותופס תאוצה בעולם הפרסום הדיגיטלי ובשורות הבאות מסבירים לכם המקצוענים של BESTLINKS את כל מה שאתם צריכים לדעת בכדי לבסס לעצמכם פעילות כתבות שתייצר לכם אימפקט ישירות על השורה התחתונה של העסק.

כתיבת תוכן

אז מה זה כתבות תוכן שיווקי?

ובכן, אתרי תוכן הם אתרים שמורכבים מאוסף של כתבות. בניגוד למשל לבלוגים שבהם נקראים הטקסטים המפורסמים, פוסטים, כתבות הן ידיעות הכתובות בסגנון וברמה עיתונאית ועוסקות בדרך כלל בנושאים אקטואליים רבים ומגוונים. כתבות תוכן שיווקי הן למעשה כתבות המוצגות באתר התוכן ככתבות רגילות לכל דבר ועניין, אלא שהכתבות האלה לא נכתבו על ידי כתבים או עיתונאים, אלא על ידי בתי עסק המעוניינים לפרסם את עצמם באותם אתרים. יחד עם זאת, על אף שמדובר בפעילות פרסום עסקית, בפועל כתבות אלה צריכות לעמוד בסטנדרטים הנדרשים של כתיבה עיתונאית ואינפורמטיביות על מנת להשיג את מטרתן ועל מנת שאתרי התוכן יאפשרו בכלל לפרסם אותן. מצד אחד עומד אתר התוכן שמעוניין להציע לקוראים שלו כמה שיותר תוכן, אבל חשוב לו שהתוכן יהיה איכותי ואינפורמטיבי. מצד שני, עומדים עסקים המחפשים דרכים לעקוף את מחסומי הפרסום ולהגיע אל קהל היעד שלהם עם מסר שבסופו של דבר יתרום לעסק שלהם. בנקודת החיבור הזאת בדיוק מתקיימות כתבות התוכן השיווקי. עבור הקורא באתר מדובר בעוד כתבה כמו כל כתבה אחרת, ולמעט הכיתוב "תוכן שיווקי" לצד הכותרת, הכתבה נראית כמו כתבה עצמאית של האתר. בדיוק מהסיבה הזאת, סביר שהקורא לא ידחה את הכתבה אלא ייכנס ויקרא אותה, כמובן אם הנושא מעניין אותו.

 

למה נועדו כתבות אלה?

ובכן, כתבות תוכן שיווקי הן כלי פרסום ושיווק באינטרנט ונועדו להשיג כמה מטרות. פעם אחת, כתבות אלה מסייעות לכם להשיג חשיפה רחבה באתרים שבהם מבקרים מאות, אלפי, עשרות אלפי ולעיתים גם מאות אלפי ואף מיליוני מבקרים בכל יום. פעם שנייה, כתבות תוכן שיווקי מאפשרות לכם להעביר לקהל היעד שלכם מסרים מורכבים יותר מאשר במודעת פרסומת, להסביר על עצמכם, על מוצר או שירות שלכם, על הפעילות שלכם וכן הלאה ולמעשה לחנך את השוק ולשכנע אותו. פעם שלישית, כתבות התוכן הללו מאפשרות לכם לייצר קישורים נכנסים לאתר שלכם. בכל כתבה שאתם מפרסמים אתם יכולים להוסיף קישור שיוביל לאתר שלכם, ולאורך זמן אתם צוברים כמות נאה של קישורים נכנסים לאתר, מה שיכול מאוד לסייע לכם בקידום האתר שלכם אל המיקומים הראשונים במנועי חיפוש בכלל ובגוגל בפרט.

 

מה נדרש מכם בכדי לפרסם כתבות תוכן שיווקי?

ובכן, מבחינת עלות זה יכול להישמע לכם כמו עסק יקר, אבל בפועל מדובר בהשקעה מאוד משתלמת. הסיבה לכך היא שיש לכם את הגמישות המלאה להתאים את התפוצה של הכתבה שלכם בהתאם למאפייני קהל היעד שלכם. כך למשל, אם אתם עסק מקומי, אין שום סיבה שתשקיעו אלפי שקלים בפרסום כתבה באתר חדשות ארצי מוביל. את הכתבה שלכם תוכלו לפרסם במקומון של העיר בה פעיל העסק שלכם ובאתרי תוכן מקצועיים העוסקים בתחום הפעילות שלכם. עלויות הפרסום באתרים אלה הן נמוכות הרבה יותר מאשר באתרי חדשות ארציים. לעומת זאת, אם אתם ארגון גדול שכן פונה לכלל האוכלוסייה בישראל, תוכלו לפרסם באתרי החדשות המובילים, אבל במקרה כזה גם יש לכם, מן הסתם, את התקציב הנדרש לשם כך. כדי להמחיש את הדברים, כתבה באתר תוכן קטן תעלה לכם 80 שקלים בלבד. כתבה במקומון יכולה לעלות לכם בין 100 שקלים ועד 500 שקלים בהתאם לגודל המקומון והתפוצה שלו. כתבה באתרים ארציים כמו סרוגים או כלכליסט, תעלה לכם כבר בטווח שבין 1,500 שקלים ועד 3,000 שקלים ובאתרי החדשות הארציים המובילים זה יעלה לכם אפילו יותר.

אבל לפני שמפרסמים כתבות תוכן שיווקי, צריך גם לכתוב אותן. לשם כך תוכלו לעבוד עם כותב תוכן עצמאי שיכתוב עבורכם את הכתבות, אותן תמסרו לחברה מקצועית שתדאג לפרסם אותן עבורכם, או לחילופין תוכלו להזמין את שירות הכתיבה מאותה החברה שגם תכתוב עבורכם את הכתבה באמצעות כותבי התוכן שלה וגם תפרסם אותה עבורכם. למעשה, חברות המתמחות בתחום זה של כתבות תוכן שיווקי, מציעות חבילת ניהול שלמה של כל פעילות הכתבות שלכם וחבילה כזאת היא אכן נדרשת.

הסיבה לכך היא שלא מדובר במהלך של זבנג וגמרנו. אתם לא יכולים לצפות שכתבה אחת שפרסמתם, תהפוך את העסק שלכם לאימפריה ביום אחד. המדובר בתהליך שיווקי עסקי קבוע שאותו אתם צריכים ליישם על בסיס קבוע לאורך זמן. אתם צריכים גם להקפיד שאתם עושים את זה בצורה מדודה, גם לאור מגבלות התקציב אבל גם בכדי לשמר מראית עין של אותנטיות. חברות מקצועיות העוסקות בתחום יודעות לדאוג לכל זה, החל מכתיבת הכתבה, דרך הפרסום שלה באתרים המתאימים, מדידת ההצלחה שלה וביצוע שינויים תוך כדי תנועה וכלה בניהול לוחות הזמנים של כל פרסומי הכתבות שלכם.

 

מערכת בניית קישורים

גישת תוכן שיווקי כוללת

אחרי שפירטנו בפניכם את מה שאתם צריכים לדעת על העולם של כתבות תוכן שיווקי, חשוב להדגיש שהמטרה שלכם היא לא לפרסם כתבות, אלא להרחיב את הפעילות העסקית שלכם ולשם כך תידרשנה פעילויות נוספות של תוכן שיווקי ובכלל זה ניהול דפים עסקיים ברשתות החברתיות, קידום אורגני וממומן של האתר שלכם, פרסום ברשתות חברתיות ובאתרי אינטרנט וכן הלאה. את כל זה אתם צריכים לנהל גם במסגרת תקציבית אחת מאוחדת וגם במסגרת מכלול שלם שחותר למטרה ולשם כך אתם זקוקים לגורם מקצועי שינהל עבורכם את פעילות התוכן השיווקי תוך ראיית התמונה הגדולה.

תפקידו של הגורם המקצועי הוא לייצר עבורכם תוכן שיווקי ולפרסם אותו בערוצים השונים ובתדירות הנדרשת, אבל גם לנהל עבורכם את כל מערך התוכן, הפרסום והשיווק שלכם באינטרנט. למעשה, אין שום דרך בה תוכלו להפיק את הערך הנדרש מפעילות כזאת, שאותה גם תצטרכו לתקצב על בסיס חודשי ולאורך זמן, מבלי שהפעילות מנוהלת בידיים מקצועיות, שמכירות את כל ערוצי הפרסום, את כל הטכניקות, את כל המגבלות ואת כל הטריקים להצלחה.

חברת BESTLINKS היא דוגמא נהדרת לחברה שמספקת לכם את כל מה שאתם צריכים בכדי להפיק את המקסימום מפעילות התוכן השיווקי שלכם, ובכלל זה מציעה לכם שירות מקיף סביב פרסום כתבות תוכן שיווקי, רכישת קישורים נכנסים וכמובן כתיבת התוכן עצמו. החברה גם מנהלת עבורכם את כל מערך הפרסום והשיווק באינטרנט, דואגת לקידום האורגני של האתר שלכם בגוגל ומבטיחה את המיצוי המקסימלי של כל שקל שתשימו על פרסום העסק שלכם. לזה קוראים מקצוענות ובלי המקצוענות הזאת פשוט אי אפשר להצליח היום במרחב האינטרנטי הצפוף.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין