הסרת מידע מגוגל

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

הסרת מידע מגוגלהסרת מידע מגוגל

זה לא סוד שבימינו לפני כל סגירת עסקה עם ספק או עבודה עם איש מקצוע אנחנו קודם כל בודקים ביקורות בגוגל. אבל מה קורה במקרה שיש לקוח אחד או יותר שלא היו מרוצים מהשירות ו"לכלכו" עלינו ברשת? אומנם יש שיטענו שהלקוח תמיד צודק אבל ביקורות שליליות ברשת יכולות ממש לפגוע בבתי עסק. אחת השיטות להתמודדות עם התופעה היא הסרת מידע מגוגל. זה נשמע מוזר, אבל ישנן שיטות שבהן אפשר לנקות אזכורים שליליים ובכך למנוע את התופעה המזיקה.

למה צריך בכלל הסרת מידע מגוגל?

אם כאשר מחפשים את השם שלכם או של בית העסק שלכם עולים אזכורים שליליים, יתכן מאד כי אלו ימנעו מאנשים ליצור איתכם קשר. בין אם מדובר בעסק, מותג או אדם פרטי, תרצו כנראה שבחיפוש השם בגוגל התוצאות שיעלו יהיו חיוביות ומחמיאות. לפעמים החיפוש בגוגל הוא הרושם הראשוני שלכם, וכולנו רוצים לייצר רושם ראשוני חיובי, לכן כשזה תלוי בנו הסרת או מחיקת מידע מגוגל יכולה פעמים רבות לעזור לשקם את הרושם הראשוני שנוצר.

הסרת מידע מגוגל – איך זה עובד?

אם גיליתם שיש לכם איזכורים שליליים בגוגל ישנם כמה מהלכים שאתם יכולים לעשות כדי להתמודד עם התופעה.

אבחון המצב  קודם כל כדי לדעת לטפל בבעיה כדי שתבינו את ההיקף שלה וממה היא נובעת. באמצעות מחקר חיפושים קטן תוכלו לנסות ולהבין את היקף התופעה. בדקו כמה תגובות שליליות עולות כשמחפשים את השם שלכם או של בית העסק ומאיפה הן מגיעות. האם מדובר בפסקי דין משפטיים, ביקורות באתרי דירוג שונים, פוסטים בפייסבוק וכדומה. את הבדיקה הזו חשוב לעשות אחת לכמה זמן אם אתם רוצים לשלוט באמת על המוניטין שלכם ברשת. רק כך תוכלו לדעת אם יש צורך בכלל בהסרת מידע מגוגל.
קידום תוצאות חיוביות  כשאתם מחפשים אחר איזכורים שליליים אל תשכחו גם מהאיזכורים החיוביים. לפעמים יהיה יותר קל לקדם למעלה בתוצאות החיפוש תוצאות חיוביות ובאמצעותן לדחוק את התוצאות השליליות.
הסרת תוכן שלילי  במקרים מסוימים יש סיכוי שתוכלו באופן עצמאי להסיר תוכן שלילי אודות השם שלכם או של המותג. לדוגמה, אם התגובות השליליות נמשכות מתגובות לפרופיל הפייסבוק שלכם תוכלו למחוק אותן עצמאית. אם המקור לאיזכורים השליליים אינו בבעלותכם, פנו למקור המפרסם ובקשו ממנו להסיר את התוכן הפוגעני, לפעמים ישנם אתרים שיענו לבקשות שלכם או שבאמצעות תנאים משפטיים לשימוש באתר תוכלו לטעון שמחובתם להסיר את האיזכור השלילי.
יצירת נכסים דיגיטליים נוספים בשליטתכם  אחת הדרכים לקדם באופן חיובי את המותג או השם שלכם היא באמצעות שליטה בתכנים המקושרים אליו. לדוגמה אם אין לכם ערוץ יוטיוב תוכלו להקים כזה ולקדם בו סרטונים חיוביים. גוגל ויוטיוב הן בבעלות משותפת ולכן פעמים רבות סרטוני יוטיוב מקבלים עדיפות בקידום האורגני. אם כבר החלטתם לייצר ערוץ יוטיוב חדש, עשו מאמץ להקים את הסרטונים בערוץ באופן שיקדם אותם בתוצאות החיפוש. לדוגמה, השתדלו לשלב את שם המותג או השם שלכם בתיאורים הטקסטואליים של הסרטון. אם אין לכם עמוד פייסבוק זו הזדמנות מעולה לפתוח אחד כזה. פייסבוק אמנם לא בבעלות גוגל אבל הוא אתר אמין וחזק בתוצאות החיפוש. בכל מקרה בו תבחרו להקים ערוץ תוכן חדש חשוב לעשות זאת בצורה מקצועית, איכותיות וכמובן חיובית על מנת שיתרום לכם.
יצירת פרופילים נוספים באתרי תוכן  השתמשו בשם שלכם באופן חיובי באמצעות הקמת פרופילים באתרי תוכן רלוונטיים לכם או לתחום שלכם. לדוגמה, צרו לכם פרופיל באתר טיולים כלשהו והגיבו עם השם שלכם. אם האתר חזק השם שלכם יעלה בתוצאות החיפוש ויתכן מאד שזה יהיה על פני תגובות שליליות קודמות.
הקמת בלוג  עוד שיטה פשוטה יחסית ליצירת תוכן חיובי כמו פרסום כתבות בתשלום היא באמצעות אתרים חינמיים להקמת בלוג. תוכלו לשלב בבלוג שלכם תוכן חיובי בשליטה המוחלטת שלכם שיאזכר את השם שלכם או של המותג באופן מחמיא. כמובן שזה דורש יצירת תוכן מעניין ורלוונטי.
ערך בויקיפידיה  אם אין כזה, ערך רלוונטי בויקיפידיה יכול להתקדם יפה בתוצאות החיפוש.
צרו קשר עם איש מקצוע הסרת מידע מגוגל היא תחום שלם שיש ללמוד ולהבין, מלבד השיטות הפשוטות יחסית שהצענו פה, תוכלו תמיד לפנות לאיש מקצוע שיעשה את העבודה עבורכם גם מעבר לפתרונות השטחיים. הסרת מידע מגוגל זה תהליך מורכב ואסטרטגי שיש לפעול בו בחוכמה כדי להגיע לתוצאות משביעות רצון.

 

כמה עולה הסרת מידע מגוגל?

אם תהליך הסרת מידע מגוגל משמעותי לכם יהיה חכם מצידכם לפנות לבעל מקצוע שינהל את התהליך. מבחינת עלויות קשה להעריך זאת מראש. ישנם מקרים שפתרונות קצרים ומהירים יספיקו וישנם מקרים שנדרשת עבודה אסטרטגית מורכבת. בכל מקרה שווה להתייעץ עם בעל מקצוע מומלץ ולהבין את היקף התהליך. שימו לב, ישנם אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום של הסרת מידע מגוגל או שיפור מוניטין ואלו יהיו רלוונטיים עבורכם.

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!