דחיקת תוצאות מגוגל

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

דחיקת תוצאות מגוגלאם גם אתם נתקלתם בסיטואציה בה חיפשתם את עצמכם בגוגל וחשכו עינכם אתם במקום הנכון. בעידן של היום, התוצאות שעולות בחיפוש השם שלנו או של בית העסק שלנו בגוגל עלולות להיות מכריעות. עסק עם אזכורים שליליים בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש עלול להפסיד לקוחות פוטנציאליים. כיום, כמעט לפי ביצוע של כל עסקה או סגירה מול בעל מקצוע אנשים נוטים דבר ראשון לחפש את שם העסק, האדם או המותג בגוגל. אם התוצאות הראשונות שעולות שליליות נגרם נזק רב, הפתרון המיידי הוא לפעול לטובת דחיקת תוצאות מגוגל.

דחיקת תוצאות מגוגל – למי זה מתאים?

בגדול, כל מי שדעת הכלל חשובה לו יכול להרוויח מדחיקת תוצאות מגוגל. בין אם זה אדם פרטי שמוזכר לדוגמה בפסקי דין משפטיים, עסק שקיבל ביקורת שלילית באתרי דירוג שונים או מותג שמוכפש ברחבי הרשת. כולם יכולים להרוויח אם בחיפוש השם שלהם התוצאות הראשונות יהיו חיוביות. אנחנו יודעים שמרבית הגולשים קוראים ביקורות לפני סגירת עסקה ורבים סומכים על מה שהם קוראים. כשהביקורות חיוביות הן מעודדות רכישה והשלמת תהליכי סגירה. לכן, גם אם אתם בעלים של מסעדה או דמות ציבורית, תוכלו להרוויח אם תנהלו נכון את האופן בו מוצג השם שלכם בתוצאות החיפוש.

https://www.youtube.com/shorts/_tQXGz4utKQ

איך פועלים למען דחיקת תוצאות מגוגל?

לפני שפונים רשמית לבעל מקצוע בתחום דחיקת תוצאות מגוגל יש כמה דברים שאפשר לעשות באופן עצמאי כדי לצמצם את היקף הנזק.

  1. חקרו את הנושא – לפני שתתחילו להילחץ, כדאי קודם כל לבדוק על מה מדובר. חפשו את השם שלכם או של המותג בכל מיני נוסחים ובדקו את התוצאות. אם תראו שאכן מדובר בתוצאות שליליות המופיעות ראשונות בחיפוש המשיכו הלאה בשלבים ונסו לצמצם את הנזק.
  2. פנייה ישירה לאתר המפרסם – אם ישנם אזכורים שליליים באתרים מסוימים, יתכן שמספיק שתבקשו להסיר את האזכור והאתר יענה לדרישתכם. לפעמים זה מכורח תנאי השימוש, לפעמים מטוב לב או פשוט כי אין רצון לעשות נזק. בכל מקרה אין מה להפסיד מלנסות לבקש. 
  3. השקיעו בקידום אזכורים חיוביים – יתכן ויש ברשת תוכן חיובי המקושר למותג שלכם או לשמכם. זה הזמן להשקיע בתוכן הזה ולדאוג שיקודם ככל האפשר. ישנן כל מיני שיטות בהתאם לפלטפורמה בה התוכן קיים. לדוגמה, אם מדובר בסרטון יוטיוב שלכם, הקפידו לציין את שמכם בכותרת הסרטון ובתיאור הסרטון כדי לקדם אותו על פני תוכן אחר. 
  4. צרו תוכן חדש וחיובי – אם אתם רוצים לקדם את עצמכם ברשת, זו הזדמנות עבורכם לייצר תוכן חדש שהייתם רוצים שייצג אתכם. לדוגמה, אם אין ברשותכם עמוד פייסבוק זה הזמן להקים כזה. פייסבוק היא כמובן רשת חברתית חזקה שמוקדמת היטב גם בגוגל. ניתן גם להקים ערוץ יוטיוב ולהזין אליו תכנים, לפתוח בלוג אישי, להקים פרופילים באתרים שונים ולהגיב ולקדם את השם שלכם בהקשרים האלו במקום בהקשרים שליליים. יצירת תוכן היא עולם ומלואו אבל אם תשקיעו יתכן ותוכלו להרוויח מכך.
  5. פנו לאיש מקצוע – פעמים רבות אין לנו זמן, ידע או יכולת לעשות את הדברים האלו בעצמנו. לשם כך ישנם אנשי מקצוע המתמחים בדחיקת תוצאות מגוגל ויוכלו לעזור לכם בנושא. קחו בחשבון שפעמים רבות אם תפעלו באופן עצמאי יש סיכוי גם לנזק ולא רק לתועלת, לכן מומלץ לפנות לאלו שמכירים את תחום דחיקת תוצאות מגוגל לעומק וידעו כיצד לפעול באופן אסטרטגי.

 

דחיקת תוצאות מגוגל – איך זה עובד וכמה זמן זה לוקח?

לרוב, בשלב הראשוני יקימו עבורכם עמודים חדשים באינטרנט עם תוכן שהייתם רוצים לקדם וכזה שהייתם רוצים שיעלה ראשון בתוצאות בחיפוש השם שלכם או של בית העסק. לדוגמה, הקמת בלוג או עמוד נחיתה. לאחר מכן, יקדמו את אותם עמודים חדשים באמצעות טכניקות שונות של SEO כמו לדוגמה הוספת קישורים איכותיים המחזקים את האתר, אזכורים באתרים אחרים, הגדרות טכניות שונות מאחורי הקלעים ועוד. מבחינת זמנים מדובר בתהליך לא קצר שכן יש גם לייצר את התוכן וגם לבסס אותו ולקדם אותו ברשת. כמו כן זה תלוי באיזה אתרים ישנם אזכורים שליליים. אם האזכורים השליליים מופיעים באתרים מובילים כמו אתרי חדשות לדוגמה, ייקח יותר זמן לדחוק אותם למטה בתוצאות. אם נעריך בכלליות את הזמן שתיקח דחיקת תוצאות מגוגל זה ההערכה היא בין שלושה חודשים לחצי שנה. יש לקחת בחשבון שאין הבטחה שדחיקת תוצאות מגוגל תישאר לאורך זמן ויתכן שתצטרכו לבדוק שוב את הנושא אחת לתקופה.

https://www.youtube.com/shorts/ZUlaIkna18U

כמה עולה דחיקת תוצאות מגוגל?

מכיוון שתחום הקידום בגוגל הוא תחום רחב, קשה להעריך מראש כמה יעלה השירות. המחיר עבור השירות משתנה בהתאם להיקף הנזק, כמות האזכורים השליליים, מאיזה אתרים הם מגיעים ועוד. במידה וברצונכם לפעול, כדאי שתעשו תחקיר קטן ובדקו את השם שלכם או של בית העסק בתוצאות החיפוש ותבינו מה הייתם רוצים לעשות. לאחר מכן תוכלו ליצור קשר עם כמה ספקים בתחום ולקבל הצעות מחיר כדי שתוכלו להחליט עם מי להתקדם. 

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!