כתיבת תוכן לאתרים: מדריך עשה ואל תעשה ל-2020

ישנן כל כך הרבה סיבות טובות וחשובות להוסיף תוכן לאתר אינטרנט ולעשות את זה על בסיס קבוע שישמור על עדכניות התוכן, ואם זה מה שאתם מתכוונים לעשות למען האתר שלכם, כדאי שתכירו את הסיבות האלה, שבתורן מגדירות מטרות שונות לתוכן ואשר בתורן מגדירות סוגים שונים של תוכן שאותו אתם רוצים לשלב באתר שלכם. אז למה בכלל צריך תוכן באתר? מהן המטרות שאותן אמור למלא התוכן? אילו סוגים של תוכן מתאימים לאילו מטרות? איך נכון לעבוד עם ספקי/ כותבי/ חברות תוכן? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של BESTLINKS, המציעה מגוון שירותי קידום, פרסום ושיווק באינטרנט ובכלל זה גם שירותי תוכן לאתרים.

שירותי קישורים

למה צריך בכלל תוכן?

ובכן, אתר אינטרנט ללא תוכן הוא לא אתר אינטרנט. בכל אתר, קטן ומצומצם ככל שיהיה, אפשר למצוא כמות מינימלית של תוכן. התוכן הוא הכלי האנושי להעברת מסרים, לתקשר ולשוחח. כאשר אתם רוצים לספר לקהל היעד שלכם מי אתם, מה אתם מציעים, למה כדאי לעבוד איתכם, איך אפשר ליצור איתכם קשר ולעבוד איתכם, אתם זקוקים לתוכן, למילים. אבל זוהי כמובן המטרה הראשונית והיסודית ביותר של תוכן, ובכל הקשור לתחום של תוכן לאתרים, התוכן מיועד להשיג עוד מטרות רבות נוספות, שאותן נפרט מיד. מה שחשוב להבין בשלב זה הוא, שתוכן הוא כלי שיווקי בעל חשיבות ממדרגה ראשונה ואם יש משהו שאתם רוצים להשקיע בו בקידום ושיפור האתר שלכם, זה תוכן.
ראו גם: פרסום כתבה באתרי אינטרנט

סוגים שונים של תוכן, מטרות שונות של תוכן

מעבר לייעוד הבסיסי של תוכן כדי לתקשר ולהעביר מסרים בין בני אדם, באינטרנט משמש התוכן לשורה של מטרות נוספות. מטרות אלה נעות בין שכנוע, הסבר ותיאור הפעילות שלכם מול קהל היעד ובין קידום, פרסום ושיווק הפעילות שלכם בערוצי אינטרנט שונים דרך האתר שלכם. כאשר אתם מחפשים גורם מקצועי שיספק לכם שירותי תוכן לאתרים, אתם רוצים לבחון את תמהיל התוכן הנדרש לכם על בסיס סוגי התוכן המרכזיים הבאים:

  • תוכן קידום – תוכן המיועד לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש. המדובר בתוכן פשוט שעיקרו בשילוב ביטויי מפתח על פיהם משייכים אתכם מנועי החיפוש לתחום הפעילות שלכם.
  • תוכן מקצועי – תוכן המיועד להסביר ולהעמיק בנושאים שונים במסגרת תחום הפעילות שלכם. תוכן זה נועד לשכנע את קהל היעד, לחנך את השוק ולמצב את עצמכם כאוטוריטה מקצועית בענף.
  • תוכן עיתונאי – תוכן המיועד להתפרסם ככתבות באתרי תוכן, אתרי חדשות, בלוגים, מגזינים מקצועיים וכדומה. תוכן זה מיועד לייצר לעצמכם חשיפה רחבה, לפרסם את פעילותכם בקרב קהל היעד, לעשות את זה בצורה מוסווית שאינה חושפת את כוונות הפרסום שלכם ובנוסף לכך גם לייצר לעצמכם קישורים נכנסים לאתר (מרכיב חשוב בתהליך קידום אתרים במנועי חיפוש).
  • תוכן שיווקי – תוכן הכולל מאמרים שיווקיים וקופירייטינג ומיועד לנהל את הקשר שלכם עם קהל היעד ולקדם את הפעילות שלכם בקרבו. תוכן זה מתאים במיוחד למודעות פרסומות, לדפים עסקיים ברשתות חברתיות ולדפי האתר המרכזיים.

תוכן לאתרים – ראייה אינטגרטיבית

עידן האינטרנט מכתיב תפיסות חדשות שאחת הבולטות שבהן היא התפיסה של זבנג וגמרנו. כולם רוצים למצוא את הגביע הקדוש שאם רק יגלו אותו ויישמו אותו, יהפכו לאימפריה עסקית ביום אחד. ובכן, גביע קדוש כזה לא קיים וגם קידום, פרסום ושיווק באינטרנט הוא תהליך רציף וקבוע שיש ליישם לאורך זמן. זאת ועוד, מבין כל סוגי התוכן שציינו לעיל, אין אף סוג של תוכן שיכול להשיג עבורכם את המטרה האולטימטיבית של הרחבת הפעילות העסקית, אותה תוכלו להשיג אך ורק ביישום ראייה אינטגרטיבית סביב פעילות התוכן שלכם. כך למשל, אתם יכולים להזמין ולפרסם כתבה נהדרת שתמשוך הרבה לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם, אבל אם באתר שלכם יפגשו אותם לקוחות תוכן בינוני, לא משכנע ולא מזמין, לא השגתם את המטרה. אתם יכולים לקדם את האתר שלכם בצורה מופלאה ולהקפיץ אותו אל ראש דפי תוצאות החיפוש של גוגל, אבל אם התוכן הזה יוביל אל האתר שלכם ובו לא נמצא התוכן שידע להמיר גולש באתר ללקוח משלם, לא עשיתם בזה כלום.

SEO

כמו כל תהליך שאתם מקיימים בעסק שלכם, תוכן לאתרים הוא תהליך עסקי לכל דבר ועניין, תהליך שיש לתקצב אותו ולנהל אותו מחודש לחודש, חודש אחרי חודש, ממש כפי שאתם מנהלים את החשבונות שלכם, את המלאי שלכם ואת השירות שלכם. איך בונים את הראייה האינטגרטיבית הזאת ואיך מתאימים אותה לפעילות הספציפית שלכם? לשם כך אתם זקוקים לאנשי מקצוע המתמחים בשיווק ופרסום באינטרנט, ובתוך כך מספקים גם שירותי תוכן לאתרים.

איך תוכלו לייצר לעצמכם תוכן כבר מחר?

ובכן, את התוכן לאתר שלכם אתם לא רוצים לכתוב בעצמכם. כתיבת תוכן הוא מקצוע לכל דבר ועניין, מקצוע שמבטיח שהתוכן שלכם לא יכיל רק חיבור של מילים למשפטים ומשפטים למאמרים, אלא גם יהיה כתוב בצורה מסקרנת, מרתקת, מזמינה, מוכרת ומשכנעת. את התוכן הזה תוכלו להזמין מכותב תוכן עצמאי, מחברה המתמחה בתחום של תוכן לאתרים או מחברה העוסקת בקידום אתרים או פרסום באינטרנט, שמספקת לכם חבילת שירות הכוללת בתוכה גם את רכיב התוכן. אלא שבפועל, אם אתם רוצים אכן לייצר את הראייה האינטגרטיבית שלכם בעולם התוכן, אתם רוצים לעבוד לפחות עם שניים מהגורמים הללו. את המאמרים המקצועיים שלכם אתם רוצים להזמין מכותב תוכן עצמאי שאתם אוהבים את הכתיבה שלו, שמתמצא בתחום הפעילות שלכם ושיודע לייצר תוכן שמציג אתכם כאוטוריטה מקצועית. את תוכן הקידום תוכלו להזמין מחברת קידום אתרים שמספקת לכם חבילת קידום הכוללת עוד שורה של פעולות קידום מעבר לכתיבת תוכן, ובתוך כך דואגת לייצר לכם גם תוכן קידום על פי אסטרטגיה מסודרת. את התוכן השיווקי אתם רוצים להזמין או מכותב תוכן עצמאי או ממשרד פרסום ושיווק באינטרנט, שמנהל עבורכם את כל פעילות הפרסום.

מן הסתם, אם אתם עסק קטן, יהיה לכם קשה לבסס פעילות מסודרת סביב כל סוגי התוכן ואל מול כל סוגי ספקי שירותי תוכן לאתרים. במקרה כזה, כדאי להתחיל לעבוד עם חברת קידום ולייצר תוכן מקצועי או חצי מקצועי עם כותב תוכן עצמאי, אבל במינון נמוך שיאפשר לכם לבנות לאט לאט את האתר שלכם מבלי לפרוץ את מסגרות התקציב שלכם.

כתיבת תוכן לאתרים

חברת BESTLINKS מספקת לכם למעשה את כל פתרונות התוכן הדרושים לכם תחת קורת גג אחת, החל ממאמרי קידום, דרך כתבות לפרסום ויצירת קישורים נכנסים מאתרי חדשות ותוכן מובילים, ניהול פעילות הפרסום שלכם באינטרנט ולבסוף כמובן סוגים נוספים של תוכן לאתרים על פי הצורך, על פי דרישה ועל פי מסגרת התקציב העומד לרשותכם. חברת BESTLINKS מציעה שירות מותאם אישית לכל סוגי העסקים, החל מהעסק הקטן ביותר עם התקציב המצומצם ביותר וכלה בארגונים גדולים עם פרישה ארצית, הפונים לקהל יעד רחב. פנייה רחבה זו באה לידי ביטוי גם בתמחור סל שלם של שירותים המותאמים לצורך של כל עסק, גם בהיבט של השגת המטרה וגם בהיבט של רמת התקציב הזמין.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

× איך נוכל לעזור לך ?