שירות בניית קישורים

כתיבת תכנים לאתר במובייל

עד לפני מספר שנים, כל מי שהיה בבעלותו אתר בתחום מסוים אותו הוא היה מעוניין לקדם קידום אורגני במונעי החיפוש עם דגש על מנוע החיפוש של גוגל, היה נעזר במקדם אתרים מומחה במטרה שיבצע עבורו את כל מה שקשור לקידום האתר החל מבניית קישורים, דרך תוכן איכותי, אופטימיזציה לעמודי אתר ועד העלאת סרטונים ותמונות.

היום, מכיון ועולם קידום האתרים עבר המון שינויים, מקדמי אתרים לצד בוני אתרים הבינו את הפוטנציאל העסקי האדיר שקיים ברשת האינטרנט, היום כל אחד יכול לקדם את אתר האינטרנט שלו בעצמו ובמקביל לפנות לשירות בניית קישורים אותו בדרך כלל מספקים מקדמי אתרים ובוני אתרים אשר השקיעו בתשתית אתרים גדולה משלהם וכך יכולים לספק לקהל הלקוחות שלהם שירות בניית קישורים. השירות יכול להתאים גם עבור מקדמי אתרים בתחילת דרכם המעוניינים להוציא קישורים לאתרי לקוחותיהם מאתרים איכותיים.

ניתוח תנועה לאתר

זה נכון שרוב האנשים שיש להם אתר יעדיפו לשלם את כל הסכום על קידום אורגני מלא, אבל יש גם לא מעט אנשים שמעדיפים שלא יתערבו להם בתהליך הקידום של האתר. גם חברות קידום רבות זקוקות לשירות הזה.

שירות בניית קישורים – למה אני צריך את זה בכלל?

למעשה, מאז שגוגל נכנסה לתמונה והפכה לאחד מהערוצים הכי משפיעים בתהליכי קידום ופרסום דיגיטליים לעסקים ועד היום, בין הקריטריונים שהכי משפיעים על תהליך הקידום של האתר אלו הם הקישורים. ברגע שאתר מסוים מוציא קישור לאתר אחד, גוגל רואה את הקישור הזה בתור המלצה. ככל שיש יותר קישורים איכותיים המובילים לאתר שלי, ככה הסיכוי של האתר להיות מקודם במקומות הראשונים בגוגל, עולה פלאים. הנה דוגמא קצרה.

לרוני חנות אינטרנטית המציעה לקהל לקוחותיה מוצרים לעיצוב הבית בייבוא בלעדי מאוסטרליה. לחנות קוראים Kengeru Style. רוני הבינה שכדאי להשיג תנועה אורגנית לאתר שלה היא חייבת לפרסם תכנים בתחום של עיצוב הבית ושל המוצרים שהיא מוכרת ולהוציא קישורים שיובילו לאתר שלה. רוני ביצעה מחקר מילות מפתח והחליטה לקדם את הביטויים:

שירותי קישורים

  • חפצי נוי מאוסטרליה
  • עיצוב הבית בעץ
  • צילומים מאוסטרליה
  • חיות נוי מאוסטרליה

רוני רכשה מחברה מקצועית 50 מאמרים שמהם יוצאו 100 קישורים מאתרים שונים לדפים הפנימיים ולעמוד הבית של החנות שלה. תוך 4 חודשים, ביטויי המפתח בהם רוני השקיעה הופיעו בעמוד הראשון במנוע החיפוש גוגל.
ראו גם: כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

התהליך הזה נכון כמעט לכל תחום החל מתחום השיפוצים, הבניה והנדל“ן, דרך תחומים כמו עיצוב, סטיילינג או הלבשת הבית ועד חוגים לילדים. כל תחום יכול להיות מקודם בצורה טובה יותר בזכות שירות בנייה של קישורים ולהוביל למצב שיותר אנשים מגיעים לאתר דרך תנועה אורגנית.

שירות בניית קישורים – לפני שמשלמים, חשוב לבדוק

כמו כל תחום, גם התחום של קידום אתרים ובניית קישורים יכול במקרים רבות להיות בעייתי. יש לא מעט חובבנים שלא רק שיכולים למנוע מהאתר שלנו להתקדם בביטויי המפתח שהייתם רוצים לקדם, אלא אפילו לפגוע במיקומים הללו ולדחוף את האתר אחורה, במקרים מסוימים אפילו לגרום להענשה שלו על ידי גוגל.
ראו גם: בניית קישורים מחיר

לכן, יש כמה דברים סופר קריטיים שאתם חייבים לבדוק כבעלי אתר או כמקדמי אתרים לפני שאתם משלמים על שירות בניית קישורים מאדם כזה או אחר או אפילו חברה שזו המומחיות שלה. בניית קישורים היא עבודה שלוקחת זמן, תהליך הדורש ידע וניסיון רב. מעבר לכך, בניית קישורים משפיעה על תהליך הקידום האורגני לחיוב או לשלילה, מסייעת להגיע לקהלי יעד ספציפים וליצור טראפיק לאתר שלנו שזו כמובן המטרה העיקרית של כל בעל אתר.

מערכת בניית קישורים

  1. בניית קישורים דרך מאמרים איכותיים– חשוב להבין כי קישור היוצא מתוך טקסט איכותי הוא קישור חזק ולכן כשאתם מתעניינים בשירות בניית קישורים, עליכם לוודא כי מדובר בקישורים המבוססים על כתיבה והפצה של מאמרים ולא על קישורים שיצאו מתוך דפי שאלות ותשובות, תגובות בפורומים או אתרי ספאם. ככל שהטקסט שמפורסם יהיה איכותי יותר, ככה זה יועיל הן בהיבט של שתילה הקישור והן בהיבט של הקידום עצמו.
  2. איפה מתפרסמים המאמרים? – עוד משהו שאתם צריכים לבדוק אותו הוא באילו אתרים הטקסטים והפוסטים השונים מתפרסמים. וודאו שלא מדובר באתרים ציבוריים או אתרים שכל אחד יכול לפרסם בהם כמו אתרי מאמרים למשל, אלא אתרים המבוססים על תשתית של בונה או מקדם אתרים מקצוען.
  3. כמות מילים – וודאו שהטקסטים מהם הקישורים יוצאים באורך של לפחות 350 מילים. ככל שהטקסט ארוך יותר, כך הוא מעמיק יותר, מעניין יותר, נוגע ביותר היבטים ולכן שווה להשקיע בתכנים ארוכים. כדאי להשקיע במדריכים איכותיים.
  4. תחום – וודאו שהטקסטים שמתפרסמים ומהם יוצאים הקישורים חופפים לתחום של האתר אותו אתם רוצים לקדם. זה לא חייב להיות אתר באותו תחום ספיציפי, אבל כן מאותה משפחה.
    רקע טכנולוגי
  5. אחסונים שונים – עדיף לפזר את הקישורים על פני אחסונים רבים ולא על פני אתר אחד או שרת אחד. בנוסף, שווה לבדוק שלא מדובר באתרי תמיכה פשוטים וכי האתרים לו מקושרים אחד לשני בשום צורה.
  6. חפיפה בין הצורך לשירות- במידה ואתם זקוקים לכמות גדולה של מאמרים וקישורים, עליכם לוודא שהחברה אליה אתם פונים, אכן יכולה לעמוד בהיקף כזה וכי הקישורים יפוזרו בצורה חכמה ואסטרטגית.
  7. ניסיון ומקצועיות – וודאו כי מדובר באדם או חברה מקצועיים אשר מסוגלים לבצע התאמות כאשר גוגל מבצעת עדכון לאלגוריתם שלה. פעמים רבות, עדכון כזה או אחר יכול לגרום לפגיעה בקידום ולכן אם תפנו למקדם או חברה לקידום, הסיכוי שזה יקרה לכם יפחת משמעותית.
  8. גיוון – כדאי לגוון בין שירות בניית קישורים של חברה כזו או אחרת ולא להסתמך רק על חברה אחת. מה שנקרא עדיף שלא לשים את כל הביצים בסל אחד, אלא לפזר סיכונים.
  9. כמות קישורים – וודאו שלא יוצאים יותר משניים עד שלושה קישורים לכל טקסט שמפורסם.

מחירון שירות בניית קישורים

בדרך כלל חברות המספקות שירות בניית קישורים מאפשרות להזמין בין 5 לכמה מאות מאמרים. המחירים כוללים את כתיבת המאמר ואת פרסום המאמר כולל הוצאת הקישור כמובן. ככל שמזמינים יותר מאמרים, המחיר יורד.

הנה ממוצע המחירים הנהוג לגבות עבור חבילת מאמרים:
בניית קישורים עבור 30 מאמרים – 90-140 שקלים למאמר.
בניית קישורים עבור 50 מאמרים – 80-130 שקלים למאמר.
בניית קישורים עבור 70-100 מאמרים – 70-120 שקלים למאמר.

תוך כמה זמן מפורסמים הקישורים? בממוצע בין 7-14 ימי עבודה, תלוי בחברה שבחרתם ובנהלים שלה.

תוך כמה זמן אפשר לראות תוצאות בקידום?

ובכן, זה מאוד תלוי בכמות המאמרים והקישורים שיוצאים מאתרים ומובילים לאתר שלכם. זה גם תלוי באיכות של האתרים ואיכות הטקסטים אבל בגדול תוך 3-6 חודשים כבר רואים הבדל רציני.

שירות בניית קישורים – איך זה עובד?

  1. בחירת החבילה + תשלום
  2. פירוט לגבי מילות המפתח שרוצים לקדם, איפה לפרסם את הטקסטים, הנושאים של הטקסטים, אנקור לקישור ועוד
  3. פרסום המאמרים והקישורים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

כתיבת תוכן ומאמרים לאתרים
בלוג

חברות כתיבת תוכן

אנו חיים בעידן שבו פרסום, שיווק וקידום לוקחים חלק עיקרי ומהותי בכל צמיחה של עסק, חברה או ארגון. בין אם

כתיבת תוכן לאתרים

  אחת הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים עסקים בתוכן לאתר היא קידום האתר במנוע החיפוש של גוגל. זוהי כמובן מטרה מצוינת

בלוג

רכישת כתבות

  כתבות עיתונאיות שעוסקות בפעילות העסקית של חברה עסקית, היו לאורך זמן פריבילגיה של ארגוני ענק בעלי פעילות יחסי ציבור

מחירון פרסום כתבות

  פרסום כתבות באתרי תוכן הפך בשנים האחרונות לאחד מכלי הקידום והפרסום החשובים ביותר בעולם הפרסום באינטרנט ולא בכדי. כתבות

כתבות תוכן שיווקי

  אם ביקרתם לאחרונה באתר חדשות, ארצי או מקומי, ייתכן ששמתם לב לאזור מסוים באתר שבו אפשר למצוא כתבות תוכן

כתבות ממומנות

  אחד הכלים שהולכים וכובשים את עולם הפרסום באינטרנט הוא הכלי של כתבות ממומנות ומן הסתם, אם אתם נוהגים לבקר