למה כדאי לבצע רכישת קישורים לאתר שלכם?

קישורים נכנסים לאתר שלכם, יכולים לסייע לכם מאוד בקידום האתר בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ושל מנועי חיפוש אחרים. מן הסתם, אתם בטח הייתם שמחים מאוד ליהנות מקישורים נכנסים כאלה בצורה הכי אותנטית שיש, כלומר אתרים אחרים שפשוט חושבים לנכון להפנות את המבקרים שלהם אל האתר שלכם באמצעות לינק שהם מציבים באתר שלהם. אלא שזה פשוט לא עובד ככה ואם תתבססו אך ורק על קישורים כאלה, מובטח לכם שלא תוכלו לקדם את האתר שלכם אפילו לדפים הראשונים של דפי תוצאות החיפוש בגוגל. מדוע זה כל כך קשה? מדוע נדרשות פעולות נוספות ובמרכזן רכישת קישורים? איך עושים את זה והאם אפשר לעשות את זה לבד? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת BESTLINKS, המתמחה בקידום אתרים ובכל התחום של קישורים נכנסים לאתרי אינטרנט לצרכי קידום.

מסך מחשב

קודם כל, למה בכלל צריך קישורים נכנסים?

ובכן, מנועי החיפוש רוצים להיות בטוחים שכל האתרים שמוצגים בתוצאות החיפוש שהם מספקים למשתמשים שלהם, הם אתרים נחשבים, אמינים, איכותיים וטובים, שכן כך נמדדת איכותו של מנוע חיפוש – ביכולת שלו לספק למשתמשים שלו תוצאות כמה שיותר טובות. לשם כך, מפעילים מנועי החיפוש שורה ארוכה של קריטריונים לדירוג אתרים ובהתאם לדירוג של כל אתר, נקבע גם המיקום בו הוא יופיע בדפי תוצאות החיפוש – האם הוא יופיע במקום הראשון בדף הראשון, או שאולי יידחק למקום האחרון בדף השישי, אליו אף אחד לעולם לא מגיע. אחד מהקריטריונים האלה הוא קישורים נכנסים אל האתר.

בניית קישורים נכנסים הם למעשה מעין המלצות של אתרים אחרים על האתר שלכם. ממש כפי שאנו ממליצים לחברים שלנו על אנשי מקצוע שהם מחפשים, כך גם יכולים אתרים להמליץ על אתרים אחרים באמצעות הפניית המבקרים שלהם אל אותם אתרים. כך למשל, מגזין מקצועי המפרסם כתבה בנושא מסוים, יכול במהלך הכתבה להפנות לכמה אתרים העוסקים בתחום בו עוסקת הכתבה. קישורים אלה יוצאים מאותו מגזין מקצועי ונכנסים למעשה אל אותם אתרים אליהם הם מקשרים. עבור אותם אתרים אלו הן בשורות מצוינות, שכן מדובר בקישור נכנס ממגזין מקצועי נחשב ושניתן להם בצורה טבעית ואותנטית לחלוטין, ממש כמו המלצה אותנטית על איש מקצוע. באותה צורה בדיוק רואים את העניין גם מנועי החיפוש, שבוחנים כמה קישורים נכנסים מגיעים אל האתר ומהיכן הם מגיעים, ובהתאם לכך משנים את דירוג האתר. לקישורים נכנסים אלה יש השפעה דרמטית על הדירוג של אתרי אינטרנט ומכאן החשיבות לשלב אותם בתהליכי קידום אתרים.
לבדיקת דירוג אתר עם Ahrefs

אז למה לקנות קישורים?

אחרי כל מה שאמרנו, די ברור שלא הרבה אתרים יכולים לבנות על זה שמגזין מקצועי בענף שלהם יפנה קישור אל האתר שלהם במסגרת כתבה מקצועית שהוא עורך. רובם המכריע של האתרים לא נהנים מאף קישור נכנס, למעט אלו שהם יצרו עצמם. קישורים כאלה אפשר להשיג באמצעות רכישת קישורים וגם באמצעות הוספת קישורים באינדקסים עסקיים כמו דפי זהב, פורומים, טוקבקים, רשתות חברתיות וכן הלאה. אלא שככל שכל יותר לייצר את הקישור, כך הערך שלו נמוך יותר בעיני מנוע החיפוש. כך למשל, מבחינת גוגל אין שום משמעות לקישור שמגיע מטוקבק באתר חדשות או מרשת חברתית, שכן כל אחד יכול לייצר כמה קישורים כאלה שהוא רוצה אל האתר שלו. אז אם לא סביר שיכתבו עליכם במגזין המקצועי בענף שלכם ואם כל האפשרויות החינמיות והחופשיות להוספת קישורים נכנסים הן חסרות ערך בעיני גוגל, אז מה הפתרון? ובכן… רכישת קישורים לאתרים.

מה זה בדיוק רכישת קישורים?

בדיוק כפי שזה נשמע, רכישת קישורים היא פרקטיקה שבמסגרתה אתם רוכשים קישורים נכנסים המפנים מאתרים אחרים אל האתר שלכם. למעשה, בארגונים גדולים ומבוססים מדובר בפרקטיקה די שגרתית שמתבצעת מדי יום תחת הכותרת של "הודעה לעיתונות". כאשר חברה גדולה רוצה לספר משהו למשק, העיתונים מקדישים לכך קצת שטח בעיתון ולמעשה מעניקים לחברה הזאת פרסום חינם. אין פה שום דבר אותנטי או טבעי שהגיע מצד עיתונאי חוקר, אלא הודעה לעיתונות, כלי שיווקי לכל דבר ועניין, שבעזרתו יצרה החברה אזכור של השם שלה בעיתונות. בעידן האינטרנט האזכור הזה גם יכול להיות שווה לקישור נכנס המושתל בהודעה לעיתונות ומפנה לאתר שלה.

עסקים קטנים ובינוניים פשוט לא אוחזים במשאבים שיאפשרו להם לנהל פעילות יחסי ציבור כזאת, אבל גם הם יכולים לקנות לעצמם קישורים כאלה. הם יכולים לקנות אותם דרך תוכן ממומן באתרי אקטואליה, חדשות ומגזינים מקצועיים והם יכולים פשוט לקנות קישורים באתרי תוכן מתמחים. ישנן לא מעט חברות שבונות אתרי תוכן, מתחזקות אותם ומעשירות אותם בתכנים מקצועיים עדכניים בדיוק בשביל המטרה הזאת – לאפשר לעסקים בענפים שונים, להכניס לאתרים הללו תוכן משל עצמם ולשלב בתוכו קישור לאתר שהם. מאחר ואתרים אלה מתוחזקים היטב וגם מושכים טראפיק, הרי שהקישורים המגיעים מהם זוכים לתשומת לב חיובית ממנועי החיפוש.
רכישת קישורים יכולה להתבצע במספר טכניקות, בין שמדובר בקישורים שיוצאים מתכנים באתרי תוכן, בין שמדובר בקישורים שיוצאים מהפוטר של אתרים מקצועיים ובין שמדובר בקישורים שיוצאים מתמונות, מולטימדיה וכן הלאה במגוון ערוצים ברחבי האינטרנט.

כתיבת תכנים לאתר במובייל

איך רוכשים קישורים?

רכישת קישורים היא פרקטיקה שחייבת להתבצע בצורה סופר מקצועית, על מנת להבטיח שפעילות הקישורים באתר היא טבעית ואותנטית לחלוטין. לשם כך נדרש גיוון ראוי, מינון נכון והתמקדות בקישורים איכותיים בלבד. רכישת קישורים היא לבטח לא המקרה של כל המרבה הרי זה משובח. למעשה אם מצאתם חברה שמוכרת קישורים מאוד בזול ומאפשרת לכם לקנות כמויות גדולות של קישורים, אתם יכולים להיות בטוחים שאלה לא הקישורים שאתם רוצים לקנות, א' כי זה לא טבעי וב' זה משהו שכולם יכולים לעשות ואם כולם יכולים לעשות את זה, אז זה חסר ערך.
את כל הנושא של רכישת קישורים, כמו גם את כל קידום האתר שלכם, אתם רוצים תמיד להשאיר לידיים מקצועיות שמכירים את כל הביטס אנד בייטס של עולם מנועי החיפוש, שמתעדכנים בשינויים שעורכים מנועי החיפוש בפרמטרים שהם בוחנים לדירוג אתרים, ושיודעים לתפור עבורכם את הפתרון האולטימטיבי כל יום מחדש. דבר אחד אפשר לומר בבירור מוחלט – לצאת למסע קניות של קישורים נכנסים לאתר, לא יביא אתכם לשום מקום ובהסתברות גבוהה גם כנראה יגרום להענשה שלכם מצד מנועי החיפוש. בתוך העולם המקצועי של קידום אתרים, נושא הקישורים הנכנסים נחשב לנושא המקצועי ביותר ולכן חשוב שגם יבוצע על ידי אנשי מקצוע וסביב הקישורים הנכונים.

חברת BESTLINKS מספקת לכם לא רק מאגר שלם של אתרים מקצועיים במגוון נושאים מהם תוכלו לבצע רכישת קישורים שמתאימים לתחום הפעילות שלכם, אלא גם מציעה לכם חבילה כוללת לניהול פעילות הקידום שלכם על כל הפרמטרים הנדרשים ובהם גם נושא הקישורים. מרבית חברות הקידום מציעות לכם את שירותי ניהול הקידום, אך נעזרות בחברות אחרות כקבלני משנה לתוכן, קישורים, מולטימדיה וכדומה. BESTLINKS מציעה לכם למעשה את כל זה תחת קורת גג אחת וברמת התמחות גבוהה מעבר לסטנדרט המקובל בשוק הישראלי.

ראו גם: מחירון 2020 לקישורים איכותיים בלבד!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

× איך נוכל לעזור לך ?