תחום התיירות הוא בין התחומים התחרותיים הן בעולם והן בישראל. יש כל כך הרבה אתרי אינטרנט העוסקים בתיירות כמו למשל:
- המלצות על מסלולים ואטרקציות בישראל מצפון ועד דרום
- צימרים בכל רחבי הארץ
- בתי מלון בדרגות אירוח שונות
- בתי מלון על בסיס סגנון אירוח כמו למשל אירוח כפרי, אירוח יוקרתי, מלונות בוטיק ועוד…
- אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה
- טיולי קרוואנים
- מרחצאות, ספאות וחמם טורקי
- ביקור ביקבים
- כרטיסי טיסה וחבילות נופש
יש גם סוגים שונים של אתרי תיירות כמו למשל אתרים דרכם ניתן לרכוש חופשה כולל תוספות נלוות כמו רכב למשל ואתרי מידע דרכם ניתן לקבל אינפורמציה על מוקדי התיירות שמעניינים אותנו כמו למשל איך מגיעים ממקום למקום, איך בוחרים בית מלון שתואם את הצרכים שלנו ועוד.
למעשה היום, אחוז גבוה מהתיירים בוחרים להזמין את החופשה הבאה שלהם דרך האינטרנט ואי אפשר להתווכח על זה. עסק בתחום התיירות שלא מקדם את עצמו דרך רשת האינטרנט נשאר מאחור ומונע חשיפה של לקוחות חדשים. אחד הגורמים שמשפיעים על קידום אורגני של אתרי אינטרנט באופן כללי ועל אתרי אינטרנט בנישת התיירות באופן ספציפי הוא כל הנושא של בניית קישורים.
קניית קישורים בנישת תיירות – מה זה אומר ואיך זה עובד?
לרותם בית מלון בוטיק בסגנון אירוח ’פרובנס‘ ברמת הגולן. רותם הקימה אתר אינטרנט והיא רוצה לקדם את ביטויי המפתח הבאים אחרי שביצעה מחקר מילות מפתח מעמיק וחקר מתחרים:
- חופשת פרובנס ברמת בגולן
- מלון בוטיק בגולן
- חופשה לכל המשפחה בצפון
- אירוח אקסקלוסיבי ברמת הגולן
רותם איתרה חברה מקצועית המתמחה במכירת קישורים בנישת התיירות. רותם החליטה לרכוש 50 קישורים ולבדוק איפה האתר שלה עומד בתוצאות החיפוש בחצי השנה הקרובה. תוך מספר שבועות בודדים, רותם ראתה שבביטוי המפתח: מלון בוטיק בגולן וחופשה לכל המשפחה בצפון היא נמצאת בעמוד הראשון בגוגל, כאשר לפני שרכשה את השירות, הייתה בעמוד השלישי. איך זה קרה? החברה שרותם בחרה שתלה מאמרים מקצועיים המעניקים לגולש ערך מוסף באתרים בנישת התיירות ובהם שילבה את ביטויי המפתח שרותם ביקשה. תוך זמן קצר האלגוריתם של גוגל סרק את הדפים הללו שמובילים ישירות לעמוד הבית ולעמודים פנימיים נוספים באתר של רותם. ככה זה עובד. אתם רוכשים קישורים והאתר שלכם מקודם בגוגל.
קניית קישורים בנישת תיירות: מה חשוב לשים לב?
- שהחברה או האדם ממנו אתם רוכשים את הקישורים מבין בבניית קישורים.
- שיש להם את הקשרים המתאימים ויכולת לשתול מאמרים איכותיים באתרים העוסקים בתחום התיירות.