קניית לינקים לאתר: איך בוחרים קישורים איכותיים?

פרילנסר כותב תוכן

עד לפני מספר שנים היה התוכן, הפרמטר החשוב ביותר בקידום אתרים. ככל שהעלינו יותר תוכן, יותר איכותי, עם פיזור יותר טבעי ונכון של ביטויי המפתח המתאימים לנו, כך יכולנו לצפות לעלייה ברמת הדירוג שלנו במנועי החיפוש ובהמשך לכך לשיפור במיקום שלנו בתוצאות החיפוש. בשנים האחרונות, הצטרף אל התוכן פרמטר אחד נוסף בעל חשיבות לא פחותה – לינקים לאתר. סביר להניח שאת זה אתם כבר יודעים, אבל האם אתם יודעים איך להוסיף לינקים לאתר שלכם? האם אתם יודעים איך מבצעים קניית לינקים לאתר בצורה אפקטיבית וללא סיכון? ולמה בכלל יש בכך סיכון שאתם חייבים להיות מודעים לו? בשורות הבאות, יסבירו לכם המומחים של BESTLINKS איך קונים לינקים לאתר ואיך כדאי להשתמש בהם.

קישורים לאתרים SEO

מהו הכלל החשוב ביותר בקנייה ויישום לינקים לאתר?

קניית לינקים ובניית קישורים לאתר היא פעולה מאוד פשוטה, שדומה לכל פעולת קנייה אחרת. בוחרים לינקים, משלמים ומקבלים, בלי שום בעיה. אלא שבפועל, קנייה של לינקים ובעיקר היישום שלהם, צריכים להתבצע בצורה מאוד זהירה וחכמה, א' על מנת ליהנות מהאפקט שלהם וב' על מנת להימנע מענישה מצד מנועי החיפוש. ככלל, לינקים לאתר הם קישורים נכנסים המפנים מאתר כלשהו אל אחד מדפי האתר שלכם. כדי להבין איך נכון לקנות לינקים ואיך נכון להשתמש בהם, צריך תחילה להבין מדוע קישורים נכנסים מהווים בכלל פרמטר בדירוג אתרים על ידי מנועי חיפוש. ובכן, בניסיון למצוא את האתרים הטובים ביותר בכל תחום בכדי להבטיח למשתמשי מנוע החיפוש תוצאות איכותיות ובעלות ערך, בוחנים מנועי החיפוש כל אתר על פי שורה ארוכה של פרמטרים, חלקם טכניים וחלקם מהותיים.

אחד מהפרמטרים החשובים ביותר, שמשרתים כל אחד מאיתנו בבחירת אנשי מקצוע הוא פרמטר ההמלצות. ככל שאנחנו מקבלים יותר המלצות על איש מקצוע מסוים וככל שההמלצות האלה מגיעות מאנשים שאנחנו יותר סומכים עליהם ועל דעתם, כך איש המקצוע ייראה לנו יותר טוב ויותר נכון עבורנו. זה בדיוק מה שעושים מנועי החיפוש כשהם מתייחסים לכל קישור נכנס כאל המלצה על אתר אחד שניתנה על ידי אתר אחר. בדיוק כמו בהמלצות, גם בקישורים נכנסים, שני הפרמטרים החשובים ביותר הם האותנטיות של ההמלצה והמקור ממנו אנו מקבלים אותה. המלצה על מעצבת פנים שניתנה לנו על ידי בעלה זה לא אותו דבר כמו המלצה על מעצבת פנים שניתנה לנו על ידי לקוחה גדולה שלה או על ידי אדריכל מקצועי. באותו אופן, אם ישנו איש מקצוע שאנחנו מקבלים עליו המלצות מכל עבר מאנשים שאנחנו לא מכירים, סביר להניח שזה יעלה בנו את החשד שאותו איש מקצוע מתזמר ושולט בכל ההמלצות האלה, מה שמוציא מהן את כל הערך. עכשיו, כשאנחנו מבינים את זה, בואו נעבור לפרוצדורה של קניית לינקים לאתר.

ראו גם: מדריך קניית קישורים איכותיים בלבד!

איך קונים לינקים לאתר?

ובכן, בהמשך למה שאמרנו קודם על המלצות על אנשי מקצוע ועל כך שמנועי חיפוש מתייחסים לקישורים נכנסים כאל המלצות כאלה, די ברור שהקישורים הנכנסים שלנו חייבים להיות, או לפחות להיראות אותנטיים וחשוב שהם יגיעו מאתרים חשובים אחרים. קישור מכתבה באתר חדשות גדול או מאתר כנסים מקצועיים הוא קישור נהדר שהוא גם אותנטי וגם ממקור חשוב, אבל כאלה אנחנו לא יכולים להשיג הרבה, אם בכלל, ולכן מלכתחילה אנחנו פונים לערוץ של קניית לינקים לאתר. יחד עם זאת, גם בתהליך הקנייה, אנחנו יכולים לנהוג בצורות שונות שישפיעו על הפרמטרים המרכזיים שעל פיהם יבחנו מנועי החיפוש את הלינקים השונים.

אייקונים של בניית קישורים

קישורים נכנסים נראים אותנטיים ואמינים כאשר הם:

  • מתווספים בתדירות ובמינונים סבירים – הוספה של כמויות גדולות של קישורים נכנסים בתדירות גבוהה מדי או קבועה מדי, יכולה להעלות חשד שמדובר במהלך מתוכנן ומלאכותי ולא בקישורים אותנטיים
  • מפנים לכל דפי האתר – הוספה של קישורים נכנסים לדף ספציפי אחד בלבד מתוך כל דפי האתר, יכולה להעלות חשד שמדובר במהלך מלאכותי שפשוט לא מבוצע טוב
  • מפנים ממגוון אנקורים – הפעלת הקישורים מאנקורים לא טבעיים שהם תמיד ביטויי המפתח שאנחנו מנסים לקדם, יכולה לעורר חשד שמדובר במהלך מלאכותי (נכון יותר להשתמש גם בביטויי מפתח אבל גם בביטויים גנריים וגם בביטויי פעולה כמו 'לחץ כאן')
  • מגיעים ממקור מוסמך – הוספת קישורים מאתרים קיקיוניים בעלי טראפיק נמוך ודירוג נמוך, משליכה עלינו את הדימוי של אותם אתרים קיקיוניים ומשיגה את האפקט ההפוך.זאת אומרת, שכאשר אתם ניגשים למשימה של קניית לינקים לאתר, אתם רוצים לעשות את זה בשום שכל. אתם רוצים לקנות לינקים איכותיים מאתרים שנהנים מטראפיק ובעלי תוכן מקצועי ובעל ערך. אתם רוצים לקנות את הקישורים בבודדים ולהוסיף אותם לאתר בצורה הדרגתית מאוד ולא בבת אחת או בתדירות גבוהה מדי או קבועה מדי. אתם רוצים להשתמש בלינקים שאתם קונים כדי להפנות לכל דפי האתר שלכם ואתם רוצים להשתמש באנקורים שונים לרבות ביטויים גנריים שלאו דווקא קשורים לפעילות שלכם וביטויי פעולה כאמור.

מה קורה כשלא עושים את זה נכון?

ובכן, אם לא קניתם את הלינקים הנכונים או שלא יישמתם אותם בצורה נכונה, מנועי החיפוש יוכלו כמעט בוודאות לזהות שמדובר פה במהלך מלאכותי להוספת קישורים נכנסים שהם אינם אותנטיים. במקרה כזה אתם כמובן לא תוכלו ליהנות מהאפקט אותו אתם רוצים להשיג, קרי העלאת הדירוג שלכם במנועי החיפוש ושיפור המיקום שלכם בדפי תוצאות החיפוש, אבל עוד יותר מכך, אתם עלולים לספוג ענישה מצד אותם מנועי חיפוש שרוצים להרתיע את בעלי האתרים מפני התנהלות מלאכותית כזאת שפוגעת למעשה באינטרס שלהם לזהות אתרים טובים ואיכותיים. לתהליך של קניית לינקים לאתר ולשימוש בכלל בלינקים כאלה, יש להתייחס כאל חרב פיפיות – הם יכולים להטיס אתכם מעלה במעלה דפי תוצאות החיפוש, אבל הם גם יכולים להיות הגורמים שישלחו אתכם אל מדבר הדפים האחרונים של תוצאות החיפוש.

ראו גם: מחיר בניית קישורים

חץ טיל

איך עושים את זה נכון?

התהליך של קניית לינקים לאתר ויישום הלינקים הלכה למעשה הוא תהליך שצריך להתבצע בצורה מסודרת שמתחילה בתכנון נכון, ממנו נגזר פרופיל קישורים המנחה את כל תהליך היישום של הקישורים באתר ולאחר מכן גם יוצא אל הפועל הלכה למעשה. את התהליך הזה צריך לדעת לעשות ולכן אין טעם להסביר פה איך עושים את זה ובלאו הכי מדובר בסודות מסחריים של אנשים המתמחים בתחום. הדרך הנכונה ביותר להיעזר בלינקים לקידום האתר שלכם היא הדרך שעוברת אצל גורם מקצועי שמנהל עבורכם את התהליך כולו ומבצע את הדברים בצורה מסודרת, זהירה וחכמה. אם תעשו את הדברים נכון, תוכלו בתוך שבועות ספורים להתחיל לזהות תנופה במיקומים שלכם בגוגל ובמספר הפונים אליכם. אם תעשו את זה לא נכון, תוכלו להבחין בדיוק בהיפך.

חברת BESTLINKS מתמחה בעולם קידום האתרים וביתר שאת בתחום הקישורים הנכנסים לאתרים. החברה מנהלת שורה ארוכה של אתרי אינטרנט המספקים שירותי תוכן איכותי ומקצועי בענפים שונים ומגוונים, ומאפשרת לכל בעל אתר את האפשרות לבצע קניית לינקים לאתר מאתרים איכותיים, אתרים בעלי טראפיק ודירוג טוב ברשימות הסודיות של מנועי החיפוש וכמובן במחירים אטרקטיביים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

כתיבת תוכן ומאמרים לאתרים
בלוג

חברות כתיבת תוכן

אנו חיים בעידן שבו פרסום, שיווק וקידום לוקחים חלק עיקרי ומהותי בכל צמיחה של עסק, חברה או ארגון. בין אם

כתיבת תוכן לאתרים

  אחת הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים עסקים בתוכן לאתר היא קידום האתר במנוע החיפוש של גוגל. זוהי כמובן מטרה מצוינת

בלוג

רכישת כתבות

  כתבות עיתונאיות שעוסקות בפעילות העסקית של חברה עסקית, היו לאורך זמן פריבילגיה של ארגוני ענק בעלי פעילות יחסי ציבור

מחירון פרסום כתבות

  פרסום כתבות באתרי תוכן הפך בשנים האחרונות לאחד מכלי הקידום והפרסום החשובים ביותר בעולם הפרסום באינטרנט ולא בכדי. כתבות

כתבות תוכן שיווקי

  אם ביקרתם לאחרונה באתר חדשות, ארצי או מקומי, ייתכן ששמתם לב לאזור מסוים באתר שבו אפשר למצוא כתבות תוכן

כתבות ממומנות

  אחד הכלים שהולכים וכובשים את עולם הפרסום באינטרנט הוא הכלי של כתבות ממומנות ומן הסתם, אם אתם נוהגים לבקר