קניית לייקים לדף פייסבוק עסקי היא המפתח לתנועה אינטסיבית ברשתות החברתיות

קניית לייקים לדף פייסבוק עסקיקניית לייקים לדף פייסבוק עסקי

עם כמעט שלושה מיליארד משתמשים ברחבי העולם, והסטטוס של האתר הפופולרי ביותר בעולם, פייסבוק היא ללא ספק חלק חיוני בכל אסטרטגיה שיווקית. אם עדיין אין לכם דף פייסבוק, עבור העסק שלכם, זה הזמן להקים אחד. עמוד עסקי לעסק שלכם יעזור לכם בתהליך השיווק שלו, עמוד עסקי לעסק יעזור לכם להגיע ליותר אנשים, עמוד עסקי בפייסבוק יסייע לכם למתג את העסק שלכם בדיוק איך שהייתם רוצים. אז אל תוותרו על עמוד עסקי ותתחילו לאסוף לייקים לדף הפייסבוק שלכם. 

יחד עם זאת, הבנת המדדים החשובים ביותר איתם ניתן למדוד את הצלחתכם בפלטפורמה זו, יכולה להיות אתגר. לדוגמא, מספר הלייקים בדף הפייסבוק העסקי משמעותי ביותר להשגת יותר לידים.

מאמר זה בוחן כמה שינויים חשובים באלגוריתם של פייסבוק לאורך השנים, ומשמעות השינויים מבחינת עסקים, כדי להבין למה קניית לייקים לדף פייסבוק עסקי חשובה היום יותר מתמיד. בואו נתחיל!

חשיבות לייקים בדף פייסבוק עסקי

לחיצה פשוטה על כפתור הלייק מצביעה על השקעה או התחייבות של גולש לאהוב את הפוסט או הסרטון שפרסמתם בדף העסקי שלכם. זוהי הצהרה על הכרה במותג, התעניינות במוצרים או תשומת לב לפוסטים שלכם.

קניית לייקים לדף פייסבוק עסקי היא שיטה יעילה לקידום העסק שלכם, כלומר, באמצעות מעורבות איכותית. זוהי דחיפה שדרושה להובלת משתמשים חדשים שעדיין אינם מודעים לדף העסקי שלכם, שיגיעו לצפות בתכנים שלכם באמצעות הופעת הדף שלכם בפיד שלהם, אם חבריהם מגיבים על הפוסטים שלכם או משתפים אותם.

מעורבות

מדד חשוב ביותר שיש לעקוב אחריו הוא כמות המעורבות שהתכנים שלכם מקבלים, כולל תגובות ושיתופים, שנחשבים למדדים משמעותיים לאלגוריתם של פייסבוק. כדי לבדוק את שיעור המעורבות שלכם באמצעות תובנות פייסבוק, לחצו על הכרטיסייה תובנות במסך הבית של הדף העסקי שלכם. 

אם שיעור המעורבות אינו משביע רצון, זה הזמן להתחיל תהליך קניית לייקים לדף פייסבוק עסקי. בשלב הבא, חפשו את המדד לאחר המעורבות, שיציג את מספר הפעמים שאנשים הביעו מעורבות בתכנים שלכם באמצעות תגובות, קליקים ושיתופים.

מומלץ להגדיל את המעורבות באמצעות פרסום קבוע של תכנים שימושיים כדי למשוך משתמשים שכבר הקליקו לייק לדף העסקי שלכם, ומומלץ גם להבין מתי ובאיזו תדירות לפרסם.

טווח הגעה

מונח זה מתייחס למספר הצופים הייחודיים לפוסט. ככל שיותר אנשים רואים את הפוסטים שלכם, כך טוב יותר, מכיוון שזהו מדד לזיהוי מותג. באמצעות מדד ההגעה לפוסט בתובנות בפייסבוק, תוכלו לראות כמה אנשים צפו בפוסטים שלכם, כולל תוכן בתשלום כמו מודעות ולהחליט בהתאם לממצאים אם לרכוש חבילת קניית לייקים לדף פייסבוק עסקי.

מדד טווח ההגעה שימושי יותר ממספר הלייקים שאתם מקבלים למדידת ההצלחה של הקמפיינים הפרסומיים השיווקיים שלכם בפייסבוק. יתכן שהתוכן שלכם מגיע לקהל רחב יותר בזכות קנייה ראשונה של לייקים, שכן פעילות חברים תופיע בעדכוני החדשות של המשתמשים.

כמה מילים לסיום

כדי לשפר את טווח ההגעה לעמוד העסקי שלכם, יהיה עליכם להשתמש בדחיפה הראשונה של קניית הלייקים לדף העסקי שלכם ולבצע קידום בפייסבוק, כדי שהפוסטים שלכם יופיעו בחלק העליון של עדכוני המשתמשים, כך שניתן יהיה להניע מעורבות כמו גם לעודד שיתופים. ועוד כמה טיפים להוספת לייקים לעמוד העסקי שלכם:

  • השקיעו במיתוג של העמוד 
  • תזמנו את הפוסטים שלכם 
  • הקפידו על תכנים איכותיים ומעניינים
  • שלבו סרטונים
  • עודד את הגולשים לענות על שאלות
  • שלבו מבצעים והפתעות 
  • היו מעורבים 
  • תענו לגולשים שלכם

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

קידום בפייסבוק

5 טיפים לפרסום בפייסבוק

למרות שיצא לכם לעשות לא מעט פעולות כדי לקדם ולפרסם את העסק שלכם, בפועל זה לא בדיוק קורה? אתם תוהים

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו
0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    גלילה למעלה
    ×