קישורים לאתרים: NETWORKING שמקדם אותך בתוצאות החיפוש

כשאנו מעוניינים לקדם את האתר שלנו קידום אורגני במנוע החיפוש גוגל, יש חשיבות מאוד גבוהה להוצאה של קישורים חיצוניים המאופיינים כאתרים חזקים. למעשה, לכל מי שיש אתר אינטרנט וזה לא משנה באיזה תחום האתר עוסק ומה הוא מציע, בעל האתר מעוניין להשיג כמה שיותר תנועה רלוונטית ואיכותית לאתר שלו מצד אחד ומצד שני להעלות את דירוג האתרים בהתאם לביטויי המפתח הרלוונטיים לאותו אתר.

קישורים לאתרים מה זה נותן לי?

למעשה, ברגע שאנחנו משקיעים בקישורים יוצאים לאתר שלנו, שוב מאתרים איכותיים בלבד אנחנו מקבלים כמה דברים:

  1. חווית גלישה איכותית לגולש – דרך קישורים איכותיים הגולש יכול להגיע לתוכן שבאמת מעניין אותו, בשונה מקישורים שאינם רלוונטים או נשתלו באופן מכוון.
  2. איזון – קישורים חיצוניים מאזנים את הקישורים הפנימיים ומאפשרים לגוגל להגדיל את רמת האמון האתר שלכם.
  3. משיכה של בלוגרים – פוסטים מקצועיים מעודדים פניה של אנשי תוכן ובלוגרים לאתר שלכם ולכן אתם מגדילים את הסיכוי להכנסה נוספת או שיתופי פעולה.
  4. קידום – אין ספק כי לינקים לאתרים מסייעים לשפר את הקידום האורגני של האתר שלנו

צוות בניית קישורים

קישורים לאתרים – מדוע זה כל כך חשוב לגוגל?

ברגע שיש קישור מאתר חזק שיוצא לאתר שלנו, זה מראה לגוגל שהאתר נחשב לפופולארי, איכותי ומשלב תכנים המעניקים לגולשים המגיעים אליו ערך מוסף. ניקח דוגמא.

נניח שיש לכם חברה ולה אתר העוסק בהלוואות לעסקים קטנים ובינוניים. אתם פונים לאתר תוכן או מגזין העוסק בתחום הכלכלה, הפיננסים וההלוואות. לאתר זה נכנסים בממוצע ביום 20,000 גולשים. באתר מתפרסם ”מדריך ללקיחת הלוואה לעסק- כל מה שצריך לדעת“ המופיע בעמוד הראשון. דרך הכתבה יוצא קישור המוביל ישירות לעמוד הבית שלכם. גוגל רואה לפני כתבה איכותית, בא יוצא קישור לאתר שלכם, לעמוד ראשי ובעיניו זה מעיד על כך שאפשר לסמוך על האתר שלכם. ככה זה עובד.

למעשה, הקישור מעיד על כך שהאתר אליו בו נמצא הקישור ”מדבר“ על האתר אליו הקישור יוצא ולכן הוא ממליץ לגוגל להציע לגולשים את האתר אליו הקישור יוצא. באופן כזה, גוגל מבין כי מדובר באתר טוב ולכן הוא מקדם את האתר הזה בתוצאות החיפוש האורגניות.

קישורים לאתרים – האם מספיק לי קישור אחד?

ממש לא. כמובן שגם קישור אחד תורם, בעיקר אם הוא יוצא מאתר עם הרבה תנועה, אתר עם תוכן איכותי כמו אתר תוכן או אתר חדשות למשל, אבל זה לא מספיק. ככל שיהיו יותר קישורים איכותיים שיוצאים מאתרים שונים ומובילים לאתר שלנו, כך הסיכוי שהאתר שלנו יהיה מקודם בגוגל עולה. דבר נוסף שחשוב לדעת אותו הוא שמומלץ לפרוס את הטמעת הקישורים במאמרים דרך אתרים שונים על פני תקופה ארוכה ולא ”להפציץ“ חמישים קישורים בשבוע אחד כי זה מאוד לא יעיל ואפילו חשוד בעיני גוגל.

ראו גם: כיצד לזהות קישורים איכותיים?

קישורים לאתרים – איך להשיג קישורים?

אחת הדרכים היותר טובות, דרך המקצרת זמן רב והרבה בעיות בדרך היא פשוט קניית קישורים חיצוניים לאתרים. כמובן שאיכות הקישור נמדדת לפי מגוון של פרמטרים ולכן אם החלטתם לרכוש קישורים או לרכוש חבילת קישורים עליכם לבדוק באיזה אתרים הקישורים מפורסמים, מי בונה את הקישור, מאיזו מילת מפתח הקישור יוצא ולעקוב אחר ביצוע ואיכות העבודה. כמובן שניתן לשלב קישורים גם בדרכים אחרות כמו יצירת שיתופי פעולה עם חברות לבניה וקידום אתרים, בעלים של אתרים העוסקים בנישות חופפות לנישה של האתר שלכם אבל זה כמובן שיטה שלוקחת המון זמן ודורשת ידע וניסיון בתחום.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

× איך נוכל לעזור לך ?