קישורים חיצוניים seo: כל המידע, השיטות והמחירים

אייקונים של בניית קישורים

אם אתם פועלים לקידום האתר שלכם במנועי חיפוש, בין שאתם מנסים לעשות את זה בעצמכם ובין שאתם עושים את זה בסיוע גורם מקצועי, אתם כבר בטח יודעים שמדובר בתחום מערכתי שכולל בתוכו שורה של מהלכים, שאף אחד מהם הוא לא זבנג וגמרנו. אחד התחומים החשובים ביותר בכל פעילות קידום הוא התחום של קישורים חיצוניים seo ובשורות הבאות מסבירים לכם המומחים של חברת BESTLINKS מה זה בדיוק קישורים חיצוניים ואיך הם יכולים לסייע לכם ואף מהווים תנאי הכרחי לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש.

תוצאות לאחר קניית קישורים

מה זה בעצם קישורים חיצוניים seo?

אחרי שנים שבהן כל אתר עסקי משקיע מאמץ בקידום במנועי החיפוש, במטרה להגיע אל ראש תוצאות החיפוש, כדאי אולי להיזכר בביטוי המקורי שעומד מאחורי כל השוק הענק הזה של קידום אתרים – seo. ובכן, seo הן ראשי תיבות של Search Engine Optimization, מה שמזכיר לנו שכל פעילות קידום שאנו עושים, נעשית למטרה אחת בלבד – אופטימיזציה למנועי חיפוש. המטרה של פעילות הקידום שלנו היא להפוך את האתר שלנו לאתר שמנועי חיפוש אוהבים ושמתאים לדרישות שלהם. ככל שיש יותר אתרים המנסים להשיג את אותה מטרה, כך הופכת התחרות לקשה יותר וכך נדרש תחכום רב יותר והשקעה רבה יותר למי שעדיין רוצה להישאר בטופ.

בניית קישורים חיצוניים seo הוא פרמטר חשוב נוסף שעל פיו מדרגים מנועי החיפוש את האתרים המוצגים על ידם למשתמשים שלהם. בכדי לדעת אילו אתרים להציג בכל חיפוש ובאיזה מיקום להציב כל אתר, מדרגים מנועי החיפוש את האתרים השונים על פי שורה ארוכה של פרמטרים כמו כמות התוכן באתר, איכות התוכן, שילוב מולטימדיה, טראפיק באתר ובכל דף, מבנה קוד האתר ועוד. בנוסף לכל אלה, בודקים מנועי החיפוש גם את הקישורים החיצוניים שמפנים מאתרים אחרים אל האתר עצמו. קישורים אלה נתפסים על ידי מנועי החיפוש, ובצדק, כמעין המלצות של אתרים אחרים על האתר הספציפי וככל שאתר מקבל יותר המלצות/ הפניות מאתרים אחרים, כך סביר להניח שהוא חשוב יותר ונכון יותר להיות מוצב בראש תוצאות החיפוש. קישורים חיצוניים seo הם למעשה קישורים נכנסים המפנים מאתרים אחרים אל האתר שלכם ומסייעים לקידום האתר שלכם בעיני מנועי החיפוש.

מה הבעיה לייצר קישורים חיצוניים?

ובכן, אם זה מה שמנועי החיפוש, אין שום בעיה – אפשר לייצר הרי אינספור קישורים נכנסים המפנים אל האתר מאינספור אתרים אחרים. אפשר להכניס קישור לאתר באחד הטוקבקים באתרי חדשות, בפורומים, ברשתות חברתיות, באתרי מאמרים, באינדקסים עסקיים וכדומה. אלא שאת זה יודעים מנועי החיפוש היטב ולכן הם בוחנים את החוזק והאיכות של כל קישור. ביתר שאת, מנסים מנועי החיפוש לוודא שהקישורים האלה הם טבעיים ואותנטיים לחלוטין, כך שבאמת ניתן להתייחס אליהם כהמלצה. זה טבעי שאתר מסוים מקבל המלצות, אבל זה לא טבעי שהוא מקבל כל יום המלצה מאתר אחר. זה טבעי שאתר מסוים מקבל המלצות, אבל זה לא טבעי שהוא מקבל אותן אך ורק מאתרים קיקיוניים שאין בהם טראפיק כלל, ללא שום המלצה מאתר חשוב אחד. כשמנוע החיפוש מבין שמדובר בערימה של קישורים חיצוניים seo חסרי ערך, ברור לו שמדובר בפעולה יזומה של בעל האתר ובמקרה כזה, מנוע החיפוש לא יעלה את דירוג האתר ואולי אף יעניש אותו ויוריד לו את הדירוג.

יש שיתייחסו לסוגיה זו כבעיה, אבל נכון יותר להתייחס אליה כאתגר מקצועי. בסך הכל, די ברור שאם כל אחד יכול להוסיף כמה קישורים חיצוניים seo שהוא צריך, אז אין לקישורים האלה שום ערך ואפשר להוריד אותם ממערך הפרמטרים לדירוג אתרים. מה שצריך כן לעשות הוא לייצר אסטרטגיה ברורה של קישורים נכנסים, כך שקישורים אלה ייראו סופר טבעיים ואותנטיים ואולי אף באמת יהיו כאלה, לפחות ברובם.

ראו גם: בניית קישורים בחינם

איך עושים את זה נכון?

ובכן, אם אתם מחפשים את התשובה על השאלה איך משלבים קישורים חיצוניים seo לצרכי קידום אתר, אתם יכולים להפסיק לחפש כי אף אחד לא ייתן לכם את התשובה. קישורים נכנסים היא אומנות שדורשת תהליך ארוך של התמקצעות, לימוד והתעדכנות ברמה יומיומית, ומי שמצליח לפצח את הסיפור, לעולם לא יספר לאחרים איך הוא עושה את זה. בגדול, מה שאתם צריכים לעשות זה לבנות לעצמכם פרופיל קישורים חיצוניים seo, שבו אתם מגדירים אילו קישורים אתם רוצים לשלב, מאילו סוגים של אתרים, באיזה מינון, באיזו תדירות, עם אילו אנקורים וכן הלאה, אבל כאן בדיוק נמצא המתכון הסודי שאף אחד לא יספר לכם עליו.

אם אתם רוצים לשלב קישורים נכנסים באתר שלכם, ואם אתם רוצים להגיע אל הטופ של תוצאות החיפוש אז אתם בהחלט רוצים לשלב קישורים כאלה, מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את המשימה לאיש מקצוע שלמד אותו, צבר בו ידע רב והתמחות ויודע לבצע את המשימה, לא רק למראית עין אלא גם בהצלחה רבה. חלק מהפעילות של שילוב קישורים חיצוניים seo לצרכי קידום כוללת למשל פרסום של תכנים ממומנים או הודעות לעיתונות באתרי חדשות מובילים או במגזינים ובלוגים מקצועיים בתחום הפעילות שלכם. היא כוללת גם השתתפות בכנסים ובאירועים בהם בונוס משני שאתם מקבלים הוא קישור מאתר הכנס אל האתר שלכם, ולא סתם קישור אלא קישור מגורם מקצועי בענף שלכם, שלבטח נחשב כקישור איכותי וחזק בעיני מנועי החיפוש. פעילות זו כוללת גם רכישה של לינקים מאתרים המתמחים בתחום, אבל חשוב מאוד לדעת איזה לינקים לקנות, כמה לקנות, איך ואיפה לשלב אותם, לאילו דפים באתר להפנות אותם ובאמצעות אילו אנקורים. כל טעות בתהליך הזה יכולה להוביל להרס מוחלט של פעילות הקידום שלכם ולכן כל כך חשוב להשאיר את המשימה לידיים מקצועיות שיודעות לעשות את זה נכון.

ראו גם: מחירים לבניית קישורים

מקסום בניית קישורים

האם זה ייקח אתכם אל ראש תוצאות החיפוש?

ובכן, התשובה היא שאם תיישמו אסטרטגיה אפקטיבית של קישורים חיצוניים seo, תוכלו לבטח לראות שיפור משמעותי במיקום שלכם במנועי החיפוש. כדי להגיע לטופ תצטרכו לעשות עוד שורה של פעולות קידום במסגרת תהליך עסקי קבוע ממש כמו כל פעילות שיווק אחרת שאתם מקיימים בעסק. זה לוקח זמן, זה דורש מקצועיות וזה מחייב שתהיו טובים יותר מהמתחרים שלכם. בהיבט הזה, הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות למען עצמכם ולמען האתר שלכם הוא לבחור את הגורם המקצועי המתאים לביצוע המשימה, הגורם המקצועי שיבטיח שאכן תגיעו לטופ של תוצאות החיפוש.

חברת BESTLINKS היא מאסטרית בעולם הקישורים לצרכי קידום אתרים, ומציעה מגוון רחב של פתרונות לקידום אתרים באמצעות קישורים חיצוניים seo. מעבר לסל הפתרונות של החברה, אותם אפשר לקנות כל פתרון בפני עצמו, מציעה החברה גם חבילת קידום שבה משולב גם ההיבט של שימוש בקישורים נכנסים על פי פרופיל קישורים נכנסים שאותו יבנו עבורכם המקצוענים של BESTLINKS. כדי להצליח בעולם קידום האתרים, אתם צריכים לידכם איש מקצוע. כדי לעבור את כל השאר ולהגיע לטופ, אתם צריכים את אנשי המקצוע הטובים ביותר. חברת BESTLINKS היא דוגמא נהדרת לטובים ביותר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

מדידת תנועה לאתר עם קישורים חיצוניים
בלוג

קניית קישורים בנישת פיננסים

יש לכם אתר אינטרנט בנישת הפיננסים? קניית קישורים בנישת פיננסים זה משהו ששווה לכם לבדוק אותו. מדוע? משום שבניית קישורים

כתיבת תוכן ומאמרים לאתרים
בלוג

חברות כתיבת תוכן

אנו חיים בעידן שבו פרסום, שיווק וקידום לוקחים חלק עיקרי ומהותי בכל צמיחה של עסק, חברה או ארגון. בין אם

כתיבת תוכן לאתרים

  אחת הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים עסקים בתוכן לאתר היא קידום האתר במנוע החיפוש של גוגל. זוהי כמובן מטרה מצוינת

בלוג

רכישת כתבות

  כתבות עיתונאיות שעוסקות בפעילות העסקית של חברה עסקית, היו לאורך זמן פריבילגיה של ארגוני ענק בעלי פעילות יחסי ציבור

מחירון פרסום כתבות

  פרסום כתבות באתרי תוכן הפך בשנים האחרונות לאחד מכלי הקידום והפרסום החשובים ביותר בעולם הפרסום באינטרנט ולא בכדי. כתבות