קישורים חיצוניים seo

אחד התחומים שיותר מעסיקים מקדמי אתרים, בוני אתרים וכן גם בעלי אתרים שמבצעים את פעולת הקידום של האתר שלהם בעצמם הוא הנושא של קישורים חיצוניים seo. כל אותם אנשים ובעלי מקצוע מבינים את החשיבות הרבה של קישורים חיצוניים seo ולכן לומדים את התחום לעומק, מקפידים להבין את השינויים שגוגל מבצעת באלגוריתם של בנושא ועושים הכל כדי שהקישורים שמובילים לתוך האתרים שלכם מכתבה, תוכן אחר או פוסט אורח יהיו כמה שיותר איכותיים וכך בעצם יתרמו לתהליך הקידום האורגני של האתר שלהם.

לפני שאנחנו בכלל מתחילים לפרסם קישורים חיצוניים או להבין על מה אנחנו רוצים לכתוב עלינו קודם כל לעשות מחקר ולדעת מראה באילו אתרים אנחנו רוצים לפרסם את הפוסטים, התכנים, המדריכים ושאר המאמרים שבסופו של דבר יובילו את הגולשים לאתר שלנו.

מה החשיבות של קישורים חיצוניים seo ולמה כולם עושים מזה כזה עניין?

אז למה כל כך חשוב לשים דגש על בניית קישורים חיצוניים seo? למעשה, גוגל מאז ומתמיד רואה בקישור שיוצא מדף  X אל דף Yקישורים בריאים לקידום האתר המלצה רלוונטית. בואו ניקח את זה בתור דוגמא. הילה היא אדריכלית ומעצבת פנים עצמאית. קהל היעד שלה אנשים שבונים או משפצים וילות, פנטהוזים ובתי יוקרה באזור המרכז. לאחרונה היא פנתה לחברה לבניית אתרים שבנתה לה אתרים מדהים עם חווית משתמש מהממת בדיוק לפי הצרכים שלה והכללים של גוגל.  הילה נכנסת לרשת האינטרנט לתחום סופר תחרותי ויש עוד המון אתרים שעליה לעבור לפני שתוקדם בגוגל, סיפור של לפחות שנה. הילה מבינה כי עליה לעשות מעשה ולכן פונה למקדם שלה שממליץ לה בחום לפרסם כתבה ממומנת בעלות של 2,000 ש“ח באחד האתרים המובילים העוסקים בבניה, עיצוב, אדריכלות ושיפוצים. הילה מסכימה להשקיע את הכסף ובוחרת שייכתב עבורה מדריך קצר בנושא: לפני שמשפצים מתכננים! 10 צעדים בדרך לשיפוץ מוצלח בליווי אדריכלי. הכתבה נכתבת על ידי כותבת תוכן מקצועית שמבינה בתחום ומתפרסמת באתר בעמוד הראשון. מתוך הכתבה יוצאים שני קישורים מביטויים רלוונטיים שמובילים את הגולשים ישירות לאתר של הילה לעמוד הבית שלה ובצדו מקום להשארת פרטים. תוך שבועיים הילה עוברת מהעמוד החמישי בגוגל לעמוד השני בכמה ביטויים רלוונטיים שגולשים מחפשים. זה הכוח של קישורים חיצוניים seo.

קישורים חיצוניים seo איך זה עובד?

איך לבנות פרופיל קישורים לאתריש כל מיני דרכים שאנחנו יכולים לבנות באמצעותם קישורים חיצוניים במטרה לקדם את האתר שלנו. העניין הוא שעוד לפני שאתם ניגשים לחיפוש אתרים בהם  תניחו את  הקישורים ועוד לפני שאתם כותבים טקסטים שמהם הקישורים יקשרו את הגולשים לאתר שלכם או פונים לכותב אחר שיעשה את זה עבורכם, יש לבצע מחקר מילות מפתח. עליכם להבין היטב איך האתר שלכם בנוי, להכיר בו את כל העמודים כולל העמודים הכי פנימיים, לשים דגש על כך שהאתר בכלל מותאם לדרישות של גוגל בין אם זה אתר מותאם למובייל, בין אם זה אתר שנטען במהירות, בין אם זה דומיין איכותי, מערכת אבטחה במידה ואתם סולקים, תכנים איכותיים, היררכיה נכונה ועוד. השלב הבא שאותו בדרך כלל מבצעים מקדמי אתרים הוא שלב של סקירה של המתחרים בביטויי המפתח שהחלטתם שאתם רוצים לקדם.

קישורים חיצוניים seo איך קובעים שהקישור אכן איכותי?

כאמור, בניית קישורים חיצוניים seo איכותיים מאתרים מובילים היא הדרך הטובה והיעילה במטרה להשפיע על המיקומים של האתר שלנו במנוע החיפושגוגל. יש כמה פרמטרים חשובים שהופכים את הקישור שלנו לאיכותי וחזק.

  1. דומיין ותיק – ככל שהדומיין שממנו הקישור יוצא ותיק יותר כלומר קיים ברשת זמן רב יותר, ככה הוא גם איכותי יותר. זו גם הסיבה שאנשים רבים, לאו דווקא כאלה שזה התחום שלה, משקיעים בבניית אתרים בכל מיני תחומים, משום שהם יודעים שאתר לטווח הארוך הוא סוג של נכס. ממש כמו דירה. אנשים רוצים לפרסם בו, אנשים רוצים לרכוש אותו ועוד… לכן, ככל שתפרסמו את התכנים שמהם הקישורים יוצאים באתרים יותר ותיק, ככה הסיכוי שתקודמו בגוגל מהר יותר עולה. .
  2. כמות – ברגע שיש יחסית כמות גדולה של קישורים איכותיים המקשרים לאותו דומיין ממנו הוצאנו את הקישור, ככה הקישור נחשב לטוב יותר יותר.
  3. לוקיישן – כדי שהקישור ייתפס כלפי גוגל כקישור איכותי, חשוב לשים לב שהקישור נכנס לדפים רלוונטים כמו דף הבית למשל.
  4. רלוונטיות – אמנם לא מדובר בקריטריון הכי חשוב אבל כן קיים קשר בין התחום שבו האתר שלכם עוסק לבין התחום שבו האתר שממנו יוצא הקישור עוסק.

בחירת אתרים לקישורים חיצוניים seo

בחירת אתרים לקישורים חיצוניים seoלאחר שהחלטנו מהם הדפים שאליהם אנחנו רוצים להוביל את הקישורים שלנו וכמובן אחרי שביצענו או ביצעו עבורנו מחקר מילות מפתח מקיף ומקצועי, המטרה שלנו היא להבין באילו אתרים אנחנו רוצים לפרסם את התכנים שלנו, באילו נושאים כל תוכן יעסוק, אילו קישורים יוצאים מאיזה תוכן וגם זה דורש לא מעט עבודה. יש 3 דרכים עיקריות לעשות זאת. הדרך הראשונה היא לפנות למקדם אתרים שבעצם ידאג לפרסם את התכנים שיובילו לאתר שלנו באתרים שלו או באתרים שיש לו איתם קשר. הדרך השניה היא לרכוש קישורים בתשלום דרך חברות לבניית אתרים או חברות המוכרות קישורים ותכנים. הדרך השלישית והכי יקרה היא לפנות לאתרים עצמם ולהציע לרכוש כתבות ממומנות בתשלום. ניתן גם לשלב בין השיטות כמובן. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה שזה גם משהו ששווה להכיר אותו.

סוגים של קישורים חיצוניים seo

חשוב לזכור שאנחנו רוצים ליצור כמה שיותר גיוון בתהליך של בניית קישורים חיצוניים seo. יש שני סוגים עיקריים של קישורים.

  1. קישורי FOLLOW – מדובר בעצם בקישורים פופולאריים וסופר רלוונטיים. קישור מסוג FOLLOW מאותת לגוגל שאני בעצם קיבלתי סוג של המלצה מאתר X לאתר שלי, אליו אני מקשר.
  2. קישורי NO FOLOOW – מכיון וגוגל טוענים כי אסור לקשר בין אתרים, הם הוסיפו תגית של קישורי NO FOLOOW. הקישורים הללו אומרים לגוגל שאני ממליץ על אתר X אבל אל תעבירו את הכוח מהאתר לאתר המקושר.

מה הופך קישורים ללא איכותיים?

אחרי שהבנו מה הופך קישורים לאיכותיים, חשוב לדעת ולהבין גם מה גוגל לא אוהב ומה אפילו יכול להוביל לנזק לאתר שלי בתהליך הקידום:

  • קישורים המגיעים מאתרים שלא מאונדקסים במנוע החיפוש
  • עמודים שנמצאים בתחתית של עמוד הבית
  • אתרים שברוב העמודים שלהם אין קישורים יוצאים בכלל
  • אתרים שלא ממוקמים במקומות טובים בגוגל
  • קישורי פוטר
  • קישורים הממוקמים בחלק התחתון באתר
  • מערכות אוטומטיות להחלפה ובניה של קישורים

לסיכום, עולם הקידום האורגני הוא עולם עשיר, מורכב ומגוון שמשתנה כל הזמן. קישורים חיצוניים seo הם אחד הדברים הכי חשובים בתהליך האסטרטגיה שאנו בונים לקידום האתר שלנו במנוע החיפוש לכן חשוב לעשות שימוש בכלים הנכונים, להיעזר בבעלי המקצוע הטובים ביותר ולעשות כל שניתן כדי שלאתר שלנו יהיה מערך קישורים איכותי. הקפידו שגם התכנים מהם הקישורים יוצאים לאתר שלכם הם תכנים ברמה גבוהה, ללא שגיאות כתיב, כאלה המספקים מענה לצרכים של הגולש ומעניקים לו ערך מוסף.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

בניית קישורים

קידום אתרים באמצעות קישורים

קידום אתרים באמצעות קישורים או מה שנקרא בשפת ה- SEO, Inbound Links מהווים חלק סופר מהותי ואפילו קריטי מכל אסטרטגיה

בניית קישורים

קישורים לקידום אתר בגוגל

קישורים הם אחד מהקריטריונים הכי חשובים בתהליך של קידום אתר בגוגל. קישורים הם חלק ממנגנון שבעזרתם מנוע החיפוש גוגל מקדם

בניית קישורים

בניית קישורים לקידום מהיר

גם היום, שנת 2021, אחרי תקופה יחסית ארוכה שבה תחום ה- SEO פעיל ועובר כל מיני שינויים, עדין  בניית קישורים

כתבות שיווקיות לקידום אורגני לפרסום באתרים מובילים
בניית קישורים

קישורים לקידום אורגני בגוגל

כל שמתעסק קצת באינטרנט, בשיווק ופרסום בדיגיטלי ודאי שמע את המושג קידום אורגני או SEO. כדי שתוכלו להבין בצורה יסודית

איך לפרסם נכון מאמרים באתרי תוכן לקידום האתר
בניית קישורים

פרסום כתבה ב-ynet

רוצים לפרסם את העסק או את האתר שלכם באתר התוכן והחדשות המוביל בישראל? במדריך הבא תקבלו את כל המידע שאתם

קישורים לקידום אורגני

קישורים לקידום אורגני הפכו בחמש השנים האחרונות לאחד מבין 3 הקריטריונים הכי חשובים בתהליך הקידום בגוגל. למעשה, לקישורים לקידום אורגני

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו
0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    גלילה למעלה
    ×