4 יתרונות קידום ברכישת קישורים בתשלום: מדריך עשה ואל תעשה

קישורים בתשלום

אנשים רבים המחזיקים באתר אינטרנט, כמה אתרי אינטרנט ואפילו אנשים שממש לוקחים חלק פעיל בתחום וזו הפרנסה שלהם כמו מקדמי אתרים למשל או חברות העוסקות בקידום אתרים נעזרים בשירות הנקרא קישורים בתשלום.

לאלה מכם שעדיין מתלבטים, לא יודעים כל כך הרבה על הנושא הזה, בחרנו לכתוב מדריך קצר שיסביר קצת על השירות הזה ובעיקר יציג את היתרונות המרכזיים שלו. לפני כן, חשוב קודם כל להבין מה זה בכלל קישורים ולמה צריך את זה בעולם של שיווק ופרסום אונליין או יותר נכון בתחום ה- SEO – קידום אורגני.

קישורים לקידום אתרים

מה זה קישורים ולמה בכלל צריך לשלם על זה?

המטרה של קישור הוא להעביר אותנו מאתר X לאתר Y או יותר נכון מדף פנימי בתוך אתר X לדף פנימי בתוך אתר Y. למשל, נניח שאתם גולשים באתר המשווה בין מחירים של כמה מוצרים מאותה משפחה.

אתה מתעניינים במוצר ספציפי, קוראים עליו קצת מידע ורוצים לעבור לשלב הרכישה. אתם לוחצים על הביטוי ”למידע נוסף על המוצר הקליקו כאן“. אתם מקליקים ועוברים לאתר אחר דרכו אתם יכולים לרכוש את המוצר. הביטוי הוא בעצם הקישור.

בהתחלה קראתם על המוצר והייתם באתר ספציפי, אך שרציתם להתקדם שלב ולרכוש את המוצר, הועברתם לחנות שדרכה ניתן לרכוש אותו. כך עובד עולם הקישורים וזה נכון לגבי כל סוגי האתרים: אתרי תדמית, אתרי תוכן, בלוגים, רשתות חברתיות ועוד.

יש כל מיני סוגים של קישורים אבל זה כבר לפוסט אחר. וכעת לשאלה השניה. למה בכלל אנחנו צריכים לקשר לאתר שלנו? למעשה, גוגל רואה בקישורים איכותיים מאתרים איכותיים וסמכותיים המלצה ולכן ככל שיש יותר קישורים איכותיים כך האתר שלנו מקודם בצורה טובה יותר.

מדוע שאני אשלם על קישורים ולא אשתול אותם בעצמי? אז יש לכך כמה סיבות:

  1. זה לוקח המון זמן.
  2. זה דורש ידע מקצועי, עלינו להכיר את כל סוגי הקישורים, להבין איזה קישורים מתאימים לקידום האתר שלנו באופן ספציפי.
  3. דורש ותק בתחום כדי לקיים שיתופי פעולה עם בעלי אתרים או מקדמי אתרים אחרים.
  4. יש צורך בכמות גדולה של קישורים, בעיקר שאנחנו צריכים לקדם הרבה אתרים.

תוצאות לאחר קניית קישורים

קישורים בתשלום – מהם היתרונות של השירות הזה?

  1. קישור מטקסט איכותי – אז היתרון הראשון ואולי החשוב ביותר הוא שכאשר אנחנו נעזרים בשירות בניית קישורים בתשלום, אנחנו בעצם משלמים על קישור שהוא נמצא בתוך מאמר/טקסט/תוכן מקצועי שקשור לתחום שלנו. לא מדובר בכל אותם קישורים תלושים שאנשים שמים בכל מיני מקומות כמו פורומים או אינדקסים שאף אחד לא מגיע אליהם, אלא מדובר במאמר ספציפי שנכתב במיוחד לפי הנושא שאנחנו בוחרים ומתוך המאמר הזה יוצאים בין 1-3 קישורים. הקישורים הללו נכתבים בתוך טקסט וכמו שאתם בטח יודעים גוגל אוהב תוכן ולא סתם כמעט כל מי שעוסק בתחום הזה של קידום אתרים ובניית אתרים משקיע המון כסף בתוכן איכותי.
  2. קישורים מתוך תשתית קיימת – היתרון השני של קישורים בתשלום הוא שמדובר בתשתית פרטית של אותה חברת קידום או פרילנסר העוסק בקידום אתרים ובנה את התשתית הזו בעצמו או בעזרת קולגות נוספים. התשתית הזו נקראית גם ברוב המקרים לא מדובר באתרים ציבוריים שכל אחד יכול לגשת אליהם, אלא במערכת שהיא מאוד מסודרת, עובדת לפי נושאים ובמערך קישורים שבנוי על איזושהיא אסטרטגיה שמישהו ישב וחשב עליה. כל אתר מתמקד בתחום שלו ולפי זה ניתן לבחור את האתרים שאנחנו רוצים שהקישורים יצאו דרכם בין אם זה בתחום התיירות, הבניה והשיפוצים, העיצוב והאדריכלות, ההייטק או כל תחום אחר. האתרים מפוזרים על אחסונים שונים וכתובות שונות ולכן יש הרבה אתרים שאין ביניהם קשר ישיר וזה עוד משהו שמאוד חשוב מבחינת הקידום.
  3. זה פשוט עובד – מנתונים עולה כי כאשר אנחנו משקיעים במאמרים בתשלום לאורך זמן, האתר שלנו או האתרים שלנו פשוט מקודמים בצורה טובה יותר בגוגל.
  4. בנק מאמרים – בדרך כלל סוכנויות או חברות אשר מספקות לקהל הלקוחות שלהם את השירות של קישורים בתשלום מאפשרות להזמין בין כמה עשרות לכמה מאות מאמרים דרכם הקישורים יוצאים ואפשר בעצם להוזיל את עלות ההזמנה בעשרות אחוזים.
    ראו גם: מחירון בניית קישורים

ניתוח תנועה לאתר

כמה קישורים כדאי להוציא מכל טקסט?

הדבר הכי נכון לעשות הוא להוציא מקסימום 3 קישורים מכל מאמר. המטרה היא תמיד לקשר לכמה אתרים או לכמה דפים שונים מאותו מאמר ולא לאותו דף. כדאי לשים לב שלפחות חלק מהקישורים שאנחנו משלמים עליהם מובילים לדף הבית כי זה מאוד תורם לתהליך הקידום.

 

על מה חשוב לשים לב בקישורים בתשלום?

הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לשים לב אליו הוא בעצם ממי אתם רוכשים את הקישורים. בסופו של דבר, האדם או החברה שמהם אתם רוכשים את הקישור אחראי גם על התכנים שיובילו לאתר שלכם וזה סופר סופר קריטי. כמו שכבר אמרנו גוגל אוהב תוכן אבל הוא אוהב תוכן איכותי, תוכן מקורי, תוכן מעניין שנותן ערך מוסך לגולשים שלו. לכן, אתם רוצים לרכוש קישורים בתשלום רק ממי שיש לו אתרים איכותיים, אתרים הנמצאים על תשתית טובה, בנויים לפי הקריטריונים של גוגל לקידום אורגני ויחד עם זאת, אדם שיודע לקדם ולשים את הקישורים במקומות הנכונים.
קראו עוד על כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

קישורים בתשלום – איך זה עובד?

ובכן, בשלב הראשון אתם צריכים לאתר חברה מקצועית המספקת את השירות הזה. כמובן שכדאי להיעזר באנשים שאתם מכירים בין אם באופן כללי ובין אם מהתחום של קידום אתרים אורגני. כדאי לשאול לקוחות שכבר ניסו את השירות ואכן ראו שיפור במיקומים של ביטויי המפתח בהתאם לתחום שבו הם עוסקים. בניית קישורים זו מלאכה בפני עצמה וחשוב מאוד לדעת איך לעשות את זה נכון.

 

בשלב הבא, אחרי שבדקתם כמה חברות ועשיתם סוג של סקר צרכנים, קבלו החלטה ובחרו חברה כזו. כמובן שיש יתרון מאוד גדול בבחירת כמה חברות המספקות שירות של קישורים בתשלום אבל זה נותן יתרון רק אם באמת יש לכם כמה אתרים ואתם זקוקים לכמות מאוד גדולה של קישורים. בשלב הבא תצטרכו להעביר את התשלום עבור מספר הקישורים שרכשתם ולתת לחברה מידע לגבי סוג הקישורים שאתם רוצים שיוטמעו באתרים, דגשים על התכנים במידה ויש כאלה, את הנושאים לתכנים וביטויי המפתח.

כתיבת תוכן לאתרים

קישורים בתשלום – כמה זה עולה?

זה מאוד תלוי ומשתנה בהתאם לכמות הקישורים שאתם צריכים ובהתאם לכמה קריטריונים נוספים כמו למשל חוזק האתר שממנו הקישור יוצא, הוותק שלו, רמת הסמכות שלו וכדומה. ככל שהאתר יותר חזק ויותר ותיק, ככה הקישור יעלה יותר. המחירים לקישור נעים בין 50 שקלים לקישור מאתרי מאמרים או אתרי אינדקס למשל לבין 10,000 שקלים לקישורים מאתרי חדשות חזקים או אתרי תוכן שיש אליהם המון כניסות בחודש. לפני שאתם משלמים על קישורים או על כמות קישורים, חשוב לוודא שהאתר חופף את התחום של האתר שלכם וכמובן שכמו שכבר אמרנו, כדאי לבדוק שזה אתר איכותי ומקצועי.

 

 

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

כתיבת תוכן ומאמרים לאתרים
בלוג

חברות כתיבת תוכן

אנו חיים בעידן שבו פרסום, שיווק וקידום לוקחים חלק עיקרי ומהותי בכל צמיחה של עסק, חברה או ארגון. בין אם

כתיבת תוכן לאתרים

  אחת הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים עסקים בתוכן לאתר היא קידום האתר במנוע החיפוש של גוגל. זוהי כמובן מטרה מצוינת

בלוג

רכישת כתבות

  כתבות עיתונאיות שעוסקות בפעילות העסקית של חברה עסקית, היו לאורך זמן פריבילגיה של ארגוני ענק בעלי פעילות יחסי ציבור

מחירון פרסום כתבות

  פרסום כתבות באתרי תוכן הפך בשנים האחרונות לאחד מכלי הקידום והפרסום החשובים ביותר בעולם הפרסום באינטרנט ולא בכדי. כתבות

כתבות תוכן שיווקי

  אם ביקרתם לאחרונה באתר חדשות, ארצי או מקומי, ייתכן ששמתם לב לאזור מסוים באתר שבו אפשר למצוא כתבות תוכן

כתבות ממומנות

  אחד הכלים שהולכים וכובשים את עולם הפרסום באינטרנט הוא הכלי של כתבות ממומנות ומן הסתם, אם אתם נוהגים לבקר