מעצבי פנים ואדריכלים יקרים! אם בבעלותכם אתר אינטרנט או שאתם חלק ממיזם אינטרנט כזה או אחר, קישורים בתחום עיצוב ואדריכלות זה בדיוק מה שאתם צריכים כדי לקדם את העסק שלכם במנועי החיפוש ולהוביל ליותר חשיפה עבור קהלי יעד רלוונטיים לתחום שבו אתם עוסקים.
קישורים בתחום עיצוב ואדריכלות מוטמעים בתוך פוסטים, טקסטים ומאמרים מקצועיים באתרים מתחום זה ומעבירים את הגולש ישירות לאתר שלכם מה שבעצם ”דוחף" קדימה ביטויי מפתח מרכזיים אותם אתם רוצים לקדם.
ראו גם: כתיבת מאמרים בתשלום
קישורים בתחום עיצוב ואדריכלות – איך זה בכלל עוזר לי?
אין בעל עסק שלא יודע או מכיר את מנוע החיפוש גוגל. המנוע הזה עובד בעזרת אלגוריתם חכם במיוחד שיודע לזהות אתרים איכותיים ועל פי מגוון של קריטריונים מדרג את כל הדפים ברשת. קישורים נחשבים לקריטריון סופר חשוב משום שגוגל רואה אותם בתור המלצה. לכן, ככל שיותר קישורים חיצוניים מאתרים איכותיים מובילים לאתר שלכם ולעמוד הבית שבו, ככה האתר שלכם צובר פופולאריות בגוגל ומקבל נקודות זכות. הכי קל להבין את זה דרך דוגמא.
לרונה משרד לאדריכלות ועיצוב פנים בחיפה. למשרד קוראים Rona’s ArchDesign
לפני שישה חודשים, רונה החליטה להקים אתר אינטרנט תדמיתי בו היא מציגה את השירותים של המשרד לצד תמונות וסרטוני הדרכה העוסקים בעיצוב הבית. האתר מרשים, מעוצב ובנוי לפי כל הקריטריונים של גוגל ל-SEO.
רונה עשתה בעצמה מחקר מילות מפתח והבינה שהיא חייבת לקדם את הביטויים:
- עיצוב הבית בחיפה
- אדריכלות ועיצוב פנים בצפון
- הלבשת הבית
- עיצוב פנים
רונה רכשה 100 קישורים בתחום עיצוב ואדריכלות תוך כדי שעשה בניית קישורים לפי הספר. הקישורים השתלבו בתכנים ומדריכים מקצועיים כמו למשל: ”המדריך לעיצוב הבית“, ”משפצים את הבית? מתי צריך אדריכל ומתי מעצב פנים יספיק“?, ”איך לתכנן תקציב בשיפוץ“ ועוד.
היום רונה נמצאת במקומות הראשונים בגוגל בכל ביטויי המפתח הללו. זה בעצם מה שקישורים עושים, רק שיש תנאי אחד, אלו חייבים להיות קישורים איכותיים מאתרים עם חוזק וסמכות על פי גוגל.
ראו גם: רכישת קישורים חיצוניים
תחום העיצוב והאדריכלות מחולק לכמה קטגוריות:
- לימודים, תואר ראשון או שני, הכשרות וקורסים בתחום העיצוב והאדריכלות
- הלבשת הבית
- עיצוב תעשייתי
- תכנון ועיצוב מגדלי מגורים
- תכנון ועיצוב בתים פרטיים
- תכנון ועיצוב משרדים או בתי עסק
ועוד…
איך זה עובד?
כשמחליטים לרכוש קישורים, בדרך כלל מדובר בחבילת קישורים אותה אנו רוכשים והם מופיעים באתרים שונים כמו למשל מגזינים העוסקים בעיצוב ואדריכלות, אתרים בתחום השיפוצים וכדומה. מאותם אתרים יוצאים קישורים על פי מילות המפתח שבחרנו.
קניית קישורים בתחום אדריכלות ועיצוב פנים בשלבים
- מאתרים חברה מקצועית העוסקת בתחום של קידום אתרים או חברה המספקת שירות קניית קישורים.
- בוחרים את כמות הקישורים.
- בוחרים מילות מפתח וביטויים שאנו רוצים לקדם.
- בודקים האם לאחר כמה חודשים יש שינוי במיקומים.