פרסום נכון בגוגל: 4 כללים מנחים שכול מפרסם חייב לדעת

לוגו גוגל

פרסום נכון בגוגל: כללים מנחים שכול מפרסם חייב לדעת

עסקים רבים הבינו כי פרסום בגוגל מבטיח יתרונות רבים, אך כדי לנהל קמפיין מצליח המביא לתוצאות הרצויות חשוב להקפיד על מספר כללים כדי להפיק את המיטב מהקמפיין. חשוב לציין כי פרסום ממומן בגוגל נחשב לאחד מכלי השיווק היעילים והאפקטיביים ביותר בדיגיטל, מאחר וגוגל הוא מנוע החיפוש פופולרי ביותר ומודעות הפרסום זוכות לחשיפה רחבה והמפרסמים נהנים מלידים איכותיים, מתנועה גבוהה לאתר או לדף נחיתה, מאפשרויות פרסום ממוקדות לקהלי מטרה שונים ומעלויות יחסית נמוכות.

הכללים המנחים שכול מפרסם בגוגל חייב להכיר הם הגדרה נכונה של מטרות הפרסום, אפיון מדויק ונכון של קהלי היעד, הגדרת תקציב פרסום, הגדרה נכונה של מילות המפתח וניסוח מודעת פרסום בצורה מקצועית ונכונה.

קידום אורגני SEO

הגדרת מטרות הפרסום בגוגל

כדי להפיק פרסום מנצח בגוגל יש לתכנן את הקמפיין היטב ולהגדיר מטרות. שלב הגדרת המטרות הוא קריטי בפרסום ממומן בגוגל, בדרך כלל יש שתי מטרות עיקריות – ייצור לידים איכותיים או מכירת מוצרים והמרה מיידית.

בהתאם למטרות הקמפיין קל יותר להגדיר תקציב, לבחור קהל יעד, לנסח את מודעת הפרסום שתוצג בפני הלקוחות הפוטנציאליים ולקבוע היכן תוצג המודעה.

1. אפיון קהל היעד

בשלב בניית הקמפיין במערכת גוגל אדס עליכם לאפיין את קהל היעד בהתאם למטרת הפרסום ומאפייני המוצר או השירות. ניתן להגדיר קהלי מטרה שונים לפי פרמטרים כמו שפה, גיל, מגדר, תחומי עניין, אזור גיאוגרפי ועוד.

אחד הכללים המנחים החשובים ביותר שכל מפרסם חייב לדעת הוא שרוב הגולשים המקליקים על מודעות הפרסום מגיעים מהסמארטפון או מהטאבלט שלהם, לכן בגוגל אדס ניתן להגדיר מכשירים בהם תוצג מודעת הפרסום, ומומלץ להתאים מודעות פרסום ספציפיות לקהל היעד המשתמש בטלפון הנייד. לקמפיין המוצג בטלפונים ניידים בלבד כדאי להעלות את הצעת המחיר לפחות ב-10%.

חישוב נתונים לכמות תנועה לאתר

2. הגדרת תקציב

מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם לקבוע תקציב יומי. מומלץ לקבוע תקציב כללי לפרסום בסכום של לפחות 2,000 ₪ מאחר ויש עקומת למידה ולרוב צריך לעדכן ולשנות את מודעת הפרסום כדי להתאים את הקמפיין למאפייני הגולשים ולקבל את התוצאות הרצויות בהתאם למטרות שנקבעו.

יש לנתח את תוצאות הקמפיין בזמן אמת כדי לבדוק מהי עלות גיוס הלקוח ומהו החזר ההשקעה בקמפיין, ניתוח המדדים מאפשר לכם לשדרג את הקמפיין ולהשיג את התוצאות הרצויות כמו גם לשפר את יחס ההמרה.

3. מחקר נכון של מילות מפתח

אחד הכללים החשובים והנחוצים להצלחת הקמפיין הוא מחקר נכון של מילות המפתח. מחקר מקצועי של מילות מפתח מאפשר לכם להשיג את המקסימום מהקמפיין ומהתקציב שהגדרתם, יש ביטויי מפתח עם כוונת רכישה גבוהה המאפשרים לכם למקסם את המכירות, עם זאת אלו ביטויים פופולריים גם אצל המתחרים ומחיר הקליק עליהם גבוה יותר.

4. ניסוח נכון של מודעת הפרסום

ניסוח נכון ומדויק של מודעת פרסום בגוגל משפיע באופן ישיר על מספר ההקלקות על המודעה ועל כמות הגולשים המגיעים לאתר או לדף הנחיתה. הכלל שחייב להנחות אתכם בניסוח המודעה הוא שגולשים מחפשים מידע או מוצר מסוים ועליכם לספק את המידע הנחוץ עבורם מאחר וזהו המפתח להצלחת הקמפיין שלכם בגוגל.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

קישורים לקידום אתרים
בלוג

קישורים בתחום עיצוב ואדריכלות

מעצבי פנים ואדריכלים יקרים! אם בבעלותכם אתר אינטרנט או שאתם חלק ממיזם אינטרנט כזה או אחר, קישורים בתחום עיצוב ואדריכלות

צוות בניית קישורים
בלוג

בניית קישורים איכותיים

אחת השאלות היותר פופולאריות שנשאלות בעולם הקידום האורגני – SEO היא מה הופך את הקישורים שבעלי אתרים ומקדמי אתרים לאיכותיים.

כתיבת תוכן לאתרים
בלוג

קניית קישורים בנישת ניקיון

בעלים של חברת ניקיון? יש לכם אתר או אולי כמה אתרים שאתם רוצים לקדם? קניית קישורים בנישת ניקיון הוא שירות

תוכן שיווקי
בלוג

כתיבת תוכן שיווקי לעסק שלך

כל בעל עסק יודע שכתיבת תוכן שיווקי היא אחד מהכלים החיוניים והרלוונטיים בתהליך השיווק והפרסום של העסק שלנו. בכל מקום