רוצים לפרסם מאמרים באתרים? כתבה שיווקית שתציג את העסק שלכם באור חיובי ותיצור תנועה חזקה לאתר שלכם ותעלה את כמות המתעניינים בכם? הגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת בסט לינקס מציעה לקהל הלקוחות שלה שירות מקצועי ויעיל לפרסום מאמרים באתרים מכל הסוגים.
תוכלו לבחור בין כתבה שיווקית, כתבה אינפורמטיבית, כתבת ריאיון, כתבת תחקיר, כתבת קופי ועוד מגוון של סגנונות כתיבה הרלוונטיים אליכם. זכרו! אנו נמצאים בעולם תחרותי ולכן עסקים שבוחרים לפרסם את עצמכם דרך תוכן תופסים מקום בעיני הגולשים ומקבלים יתרון על המתחרים שלהם. עולם התוכן ברשת האינטרנט הוא עולם מגוון, עשיר ויוצא דופן. לאורך היום כולנו גולשים ומבלים לא מעט זמן מול המסך. אנו נמצאים המון שעות במהלך השבוע בין הרשתות החברתיות, מתעדכנים באתרי החדשות ו“על הדרך“ בכתבות מרתקות בנושאים שונים, מחפשים במנוע החיפוש מוצרים ושירותים שמובילים אותנו להיתקל בבלוגים שבהם יש כל מיני תכנים. מנתונים עולים כי הקהל הישראלי נמצא מול המסך בין 8-30 בשבוע וזה בהחלט המון.
פוטנציאל החשיפה דרך פרסום מאמרים באתרים
אנו מבצעים עוד מגוון עצום של פעולות ברשת בין אם זה קניות בסופר או קניית מוצרים אחרים אותם אנו צריכים, רכישת מתנות, שימוש באפליקציות, לימודים אונליין, צפיה בסרטונים ועוד. לכן, לפרסום מאמרים באתרים יש פוטנציאל אדיר בהיבט החשיפתי. היום, כמעט כל בעל עסק שיש לו אתר, עמוד נחיתה או אפילו רק עמוד עסקי בפייסבוק משקיע בפרסום מאמרים באתרים. לכן, ברגע שאנחנו מפרסמים מאמרים וכתבות באתרים מובילים שנכנסים אליהם הרבה גולשים ביום, זה אוטומטית מוביל לכך שאנשים נחשפים לעסק שלנו ואז גם מדברים על הכתבה וזה יוצר שיח סביבו.
יכול לעניין אותך גם: קישורים לקידום אתרים
על מה חשוב להקפיד בפרסום מאמרים באתרים?
- פניה לחברה מקצועית – הדרך הטובה ביותר היום לפרסם מאמרים באתרים היא על ידי פניה לחברה מקצועית העוסקת בפרסום מאמרים ברשת האינטרנט. מומלץ לבחור בחברה שיש לה תשתית אתרים המבוססת על שרתים מגוונים (לא על אותו שרת), עם דומיינים חזקים וותיקים שכבר מקודמים בגוגל בין אם מדובר באתרים כלליים כמו אתרי חדשות למשל ובין אם באתרי נישה. שיטה זו נחשבת לטובה ביותר משום שהיא חוסכת לנו זמן יקר ובדרך כלל הפרסום כולל גם הוצאת וקניית קישורים לאתר שלנו מה שבעצם בעקיפין תורם לקידום האורגני של האתר. כמובן שניתן לפנות גם לאתרים עצמם כמו אתרי חדשות למשל אבל אז התהליך הופך להיות קצת מסורבל.
- איפה מתפרסם המאמר שלי ומי כותב אותו? – לפני שאתם מפרסמים מאמר או מאמרים באתרים של אותה חברה שבחרתם, עליכם לבדוק מי כותב עבורכם את המאמר, באיזה נושא המאמר עוסק, מה המטרה של המאמר (קידום אורגני נטו או שיווק) וכמובן באיזה אתר המאמר שלכם מתפרסם. בעוד יש חברות שקובעות עבור בעלי האתרים באיזה אתר המאמר יתפרסם, חברות אחרות דווקא מאפשרות לבעל העסק לבחור בעצמו, הרי הוא זה שמשלם ולכן חשוב לשים לב לזה.
- אורך הכתבה ומחיר- דבר נוסף שחשוב לבדוק לפני שמפרסמים כתבה הוא מה יהיה האורך שלה וכמובן כמה הכתיבה והפרסום יעלו לנו.
פרסום כתבות באתרים – כמה זה עולה?
המחיר לפרסום כתבות באתרים משתנה ותלוי במגוון של פרמטרים. הפרמטר הראשון והחשוב ביותר הוא כמובן האתר שבו אנו מפרסמים. הרי יש הבדל גדול בין פרסום כתבה או מאמר באתר שנכנסים אליו 200 גולשים ביום כמו בלוג נישתי למשל לבין אתר חדשות כמו וואללה או כלכליסט בו יש אלפי ואף עשרות אלפי כניסות ביום. ככל שיותר אנשים ייחשפו לכתבה שלנו, ככה הפרסום יהיה אפקטיבי יותר במידה והקהל אכן רלוונטי ולכן זה גם עולה יותר כסף.
דבר נוסף שמשפיע על המחיר הוא בהיבט של כמה זמן הכתבה תישאר באוויר. באתרי חדשות כמו וואללה, YNET, מאקו וכדומה, הכתבות נשארות באוויר, אבל הן לא נשארות יותר משלושה ימים בעמודי התוכן הראשונים. לעומת זאת, באתרי בלוגים ובאתרי תוכן נישתיים העוסקים בנושאים ספציפיים, הכתבה תמיד תישאר אבל לא תמיד יהיה תהיה בולטת כמו בשבועות הראשונים.
בנוסף, כל חברה שמציעה שירות פרסום כתבות באתרים מתמחרת את השירות בצורה שונה. לפעמים, ניתן לרכוש חבילת כתבות וכך להוזיל באופן משמעותי את העלות לכתבה.
המחיר לפרסום כתבה באתר מוכר נע בין 700-3,000 שקלים. המחיר לפרסום כתבה באתר תוכן כללי נע בין 500-1,000 ש“ח והמחיר לפרסום כתבה באתר תוכן נישתי נע בין 300-900 ש“ח.
המחיר לרוב כולל כתיבה של הכתבה ועריכה שלה, הגהה, הוספת תמונות או סרטון שבעל העסק שולח למערכת, פרסום והוצאת 1-2 קישורים מתוך הכתבה.
היתרונות של פרסום מאמרים באתרים
- חשיפה אדירה לבית העסק
- הנעה לפעולה
- חיזוק המוניטין, השם והמותג של העסק
- יצירת באז תקשורתי למוצרים או שירותים חדשים שהעסק רוצה לפרסם
- דחיפת האתר לתוצאות הרלוונטיות החיפוש בגוגל
מחפשים חברת לפרסום כתבות שיווקיות איכותיות עבור העסק שלכם? חברה בסט לינקס היא בין החברות המובילות בישראל לכתיבה, פרסום כתבות והוצאת קישורים. אנו מחזיקים בלמעלה מ-300 אתרי תוכן מובילים בשלל נושאים המקודמים בגוגל במקומות מצוינים. בנוסף, למערכת שלנו יש קשר ישיר עם האתרים המובילים בישראל כמו וואללה וכלכליסט. דרכנו תוכלו לפרסם כתבה או מספר כתבות בהתאמה אישית ולפי הצורך. נוכל לסייע לכם בבחירת הנושאים לכתבות או לכתוב אותן לפי ההנחיות שלכם. תוכלו גם לכתוב את הכתבות בעצמכן על פי הכללים של האתרים בהם אתם רוצים לפרסם ואנו נדאג לפרסום. אנו מציעים לקהל הלקוחות שלנו חבילות משתלמות במיוחד לכתיבת כתבות לפרסום ברשת האינטרנט.
קיים קשר ישיר בין פרסום מאמרים באתרים לבין קידום אורגני לבין שיווק ופרסום האתר או העסק שלנו ברשת האינטרנט. תוכן איכותי הוא אחד הקריטריונים הכי מהותיים בעולם הדיגיטלי והשיווק האינטרנטי. למעשה, ברגע שאנו מניעים לכיוון של פרסום מאמרים באתרים הסיכוי שהאתר שלנו יקודם בגוגל ויגיע לקהלי היעד הנכונים עולה בצורה משמעותית. חשוב להבין כי כאשר מדובר ב- פרסום מאמרים באתרים, אנחנו לא מדברים כבר על אתרים חינמיים או כתיבת תכנים על בסיס מילות מפתח רק בשביל כביכול לקדם את אותו ביטוי. אנחנו מדברים על מאמרים או יותר נכון כתבות איכותיות, כאלה שמעניקות לגולש ערך מוסף, מעניינות את הגולש וגורמות לו לרצות מרצונו החופשי להביע עניין באתר שלנו, בשירותים או במוצרים שהוא מציע. בנוסף, חשוב להבין כי פרסום מאמרים באתרים מחייב אותנו להכיר כמה כללים חשובים בתהליך הפרסום.
- כתבו אל הקורא – כשאנחנו מפרסמים כתבה באתר ולא משנה אם מדובר באתר שמגיעים אליו כמה עשרות קוראים ביום או אתר עם תנועה של מאות אלפי גולשים ביום, אנחנו צריכים לכתוב לקורא, לגולש ולמה שמעניין אותו. אנחנו תמיד רוצים לדבר על איזושהיא בעיה או סוגיה שאיתה הגולש מתמודד ולפתור לו אותה דרך המידע שהוא מקבל על העסק שלנו מהמאמר או הכתבה.
- ביטויי מפתח זה רק תוספת – בעבר היה נהוג לכתוב מסות של כתבות ומאמרים באתרים בהם ניתן לפרסם את המידע בחינם. היום, פני הדברים השתנו לחלוטין. יותר ויותר בעלי אתרים מבינים את הפוטנציאל האדיר שקיים בפרסום מאמרים באתרים בתשלום כמו וואללה, מאקו, YNET ואתרי תוכן מובילים נוספים.
- פרסום מאמרים באתרים חייב להיות חלק מאסטרטגיית תוכן חכמה – זה לא מספיק שאנחנו מפרסמים כתבה אחת. אנחנו צריכים לפרסם את המאמרים שלנו בצורה חכמה, מובנית המבוססת על איזושהיא אסטרטגיה מחושבת.
פרסום מאמרים איכותיים באתרים חזקים
לפני שאתם נותנים למישהו לכתוב לכם כתבה עבור העסק או עבור האתר שלכם, אתם צריכים לבדוק שלאותו כתב או כותב תוכן יש מושג לגבי התחום. עליו לעשות סוג של מחקר או סקר כדי שיבין לעומק במה אתם מתעסקים כי למרות שהכתבה נכתבת בצורה הכי אובייקטיבית שיש, כמו כתיבה עיתונאית, עדיין מדובר כאן על פרסום ושיווק דיגיטלי. בנוסף מאמרים המתפרסמים ברשת ומבוססים על תוכן מועתק או תוכן שנכתב באופן זהה או זהה לתוכן אחר פוגע בסופו של דבר בתוצאות החיפוש של האתר שלכם ולכן יש חשיבות מאוד גבוהה לאיך שהדברים נכתבים וגם לאיך שהם מפורסמים. בנוסף לכך שחשוב שהמאמר יהיה איכותי ויעניק לגולש ערך מוסף, כדאי שזה גם יהיה מאמר שמפורסם באתר איכותי עם דומיין חזק וותיק.
מה הקשר בין פרסום מאמרים באתרים לבין קישורים?
פרט לתוכן איכותי ומקצועי, דבר נוסף שחשוב מאוד לשים עליו את הדגש הן בתהליך השיווק של האתר והן כחלק בלתי נפרד מקידום אורגני של האתר – SEO, הוא כל הנושא של קישורים. אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו עם כמה שיותר קישורים חיצוניים אבל לא סתם קישורים חיצוניים, שוב קישורים שיוצאים מתוך הכתבות שמתפרסמות באתרים מובילים, אתרים סמכותיים, אתרים המספקים לגולשים שלהם ערך מוסף. מה הכוונה לקישור חיצוני ומה זה בכלל נותן? קישור חיצוני זה בעצם קישור מאתר שמקשרים לאתר שלנו על ביטויים או מילים שאנחנו רוצים לקדם אותן כחלק מאסטרטגיית הקידום שלנו. כל קישור שמעביר גולש מעמוד 1 באתר X לעמוד 2 באתר Y, מוגדר על פי גוגל בתור המלצה. ככה בעצם אנחנו גורמים לגוגל לחשוב שהביטוי שאנו מקשרים מאתר חיצוני בעצם מדבר על נושא שקיים באתר שלנו ואין יותר רלוונטי מזה. לצורך הדוגמא:
נניח שהאתר שלנו מתעסק במכירת פרחים לעסקים ופרטיים, מארזי שוקולד ויין. בחרנו לפרסם כתבה מדהימה באתר YNET על רעיונות למתנות ליום האהבה עבור בת הזוג. סיפרנו על המהות של היום הזה, מדוע חוגגים אותו בחו“ל וגם בארץ, מה המשמעות של היום הזה עבור נשים בכל העולם ונתנו כמה רעיונות למתנות מקוריות. מתוך הביטוי מתנות מקוריות הוצאנו קישור דרך האתר YNET שנחשב לפופולארי וסמכותי שמעביר את הגולש לאתר שלנו שכעת יכול לרכוש זר או מארז לאהובת ליבו. הקישור הזה הוא כמו המלצה ולכן הוא תורם לתהליך הקידום של הביטוי מתנות מקוריות.
ככל שאנחנו מקשרים מיותר אתרים חיצוניים וככל שהאתרים האלה יותר חזקים, סמכותיים ורלונטיים אז זה יאפשר לגוגל להבין שהעמוד שאנחנו בעצם רוצים לקדם קשור באופן ספציפי לנושא הזה.. ממש כמו שמקשרים ממאמר חיצוני לעמוד מסוים באתר ככה צריך גם לקשר מתוך האתר בתוך המאמרים שאתם כותבים לאתר שלכם, כלומר בתוך הבלוג עצמו כקישורים פנימיים. למשל, אם יש לנו בתוך הבלוג מאמר על פרחים שמתאימים לאירועים עצובים, נוכל לשלב ביטוי ”פרחים לבנים“. לכן, חשוב להשקיע גם בקישורים פנימיים שאנחנו רוצים לקדם דרך האתר וגם בקישורים חיצוניים שמובילים ישירות לאתר עצמו.
פרסום מאמרים באתרים מי עושה את זה?
יש כל מיני בעלי מקצוע ומומחים שיכולים לסייע לנו בתהליך של פרסום מאמרים באתרים.
- מקדמי אתרים – חלק מהשירות שמקדמי אתרים מציעים הוא שירותי כתיבת תוכן. התוכן הזה מפורסם בכל מיני מקומות בין אם זה אתרים מובילים ובין אם באתרים שמבוססים על התשתית שהם בנו. אותם מקדמים עובדים עם כותבי תוכן או עם חברות לכתיבת תוכן.
- בוני קישורים – חברות המתמחות בבניית קישורים בין השאר דואגות עבור בעלי האתרים גם לכל הנושא של כתיבת התוכן, פרסום התוכן והוצאת קישור מתאים.
- כותבי תוכן – ניתן לפנות באופן עצמאי וללא קשר למקדם או לחברת הקידום שמולם אתם עובדים ולבקש מכותב תוכן מקצועי לכתוב עבורכם כתבה. כמובן שאתם תתצטרכו לדאוג לפרסום שלה משום שבדרך כלל הכותבים עצמם לא מתעסקים עם זה.
פרסום מאמרים באתרים כמה זה עולה?
העלויות של כתיבת תוכן ל פרסום מאמרים באתרים משתנה ותלוי בכמה גורמים ששווה להכיר לפני שמתחילים לכתוב או לחפש מישהו שיכתוב עבורכם:
- כמויות – ככל שהכמות שתזמינו גבוהה יותר, כלומר תזמינו יותר מאמרים בתקופה מסוימת למשל אחת לחודש, המחיר לכתיבת המאמר יורד. חשוב לציין כי כאשר מדובר במאמרים לקידום, המחיר נמוך בהרבה בהשוואה לכתבות עיתונאיות של ממש.
- מי כותב לכם את התוכן? – ככל שהכותב יותר מקצועי ורמת הניסיון שלו גבוהה יותר ככה המחיר עולה. יש הבדל בין לפנות לעיתונאי שיכתוב עבורכם כתבת תחקיר לבין פרילנסר שזו השלמת הכנסה עבורו.
- איכות כתיבה – ככל שהכתיבה איכותית יותר, מקורית, מעניינת וכמובן נקייה בשגיאות כתיב וטעויות, המחיר בדרך כלל עולה.
- פרסום באתרים – יש קשר ישיר בין סוג האתרים שאתם בוחרים לפרסם את המאמרים או את הכתבות לבין המחיר שאתם צפויים לשלם.
מאמר יכול לעלות כמה עשרות שקלים בודדים אם הוא מפורסם באתר שלכם או באתרים זהים ועד אלפי שקלים אם הוא מפורסם באתר חדשות גדול שנחשפים אליו מאות אלפי גולשים ביום.