פרסום מאמרים באתרים

פרסום מאמרים באתרי תוכן לקידום העסקקיים קשר ישיר בין פרסום מאמרים באתרים לבין קידום אורגני לבין שיווק ופרסום האתר או העסק שלנו ברשת האינטרנט. תוכן איכותי הוא אחד הקריטריונים הכי מהותיים בעולם הדיגיטלי והשיווק האינטרנטי. למעשה, ברגע שאנו מניעים לכיוון של פרסום מאמרים באתרים הסיכוי שהאתר שלנו יקודם בגוגל ויגיע לקהלי היעד הנכונים עולה בצורה משמעותית. חשוב להבין כי כאשר מדובר ב- פרסום מאמרים באתרים, אנחנו לא מדברים כבר על אתרים חינמיים או כתיבת תכנים על בסיס מילות מפתח רק בשביל כביכול לקדם את אותו ביטוי. אנחנו מדברים על מאמרים או יותר נכון כתבות איכותיות, כאלה שמעניקות לגולש ערך מוסף, מעניינות את הגולש וגורמות לו לרצות מרצונו החופשי להביע עניין באתר שלנו, בשירותים או במוצרים שהוא מציע.  בנוסף, חשוב להבין כי פרסום מאמרים באתרים  מחייב אותנו להכיר כמה כללים חשובים בתהליך הפרסום.

  1. כתבו אל הקורא – כשאנחנו מפרסמים כתבה באתר ולא משנה אם מדובר באתר שמגיעים אליו כמה עשרות קוראים ביום או אתר עם תנועה של מאות אלפי גולשים ביום, אנחנו צריכים לכתוב לקורא, לגולש ולמה שמעניין אותו. אנחנו תמיד רוצים לדבר על איזושהיא בעיה או סוגיה שאיתה הגולש מתמודד ולפתור לו אותה דרך המידע שהוא מקבל על העסק שלנו מהמאמר או הכתבה.
  2. ביטויי מפתח זה רק תוספת – בעבר היה נהוג לכתוב מסות של כתבות ומאמרים באתרים בהם ניתן לפרסם את המידע בחינם. היום, פני הדברים השתנו לחלוטין. יותר ויותר בעלי אתרים מבינים את הפוטנציאל האדיר שקיים בפרסום מאמרים באתרים בתשלום כמו וואללה, מאקו, YNET ואתרי תוכן מובילים נוספים.
  3. פרסום מאמרים באתרים חייב להיות חלק מאסטרטגיית תוכן חכמה – זה לא מספיק שאנחנו מפרסמים כתבה אחת. אנחנו צריכים לפרסם את המאמרים שלנו בצורה חכמה, מובנית המבוססת על איזושהיא אסטרטגיה מחושבת.

פרסום מאמרים איכותיים באתרים חזקים

פרסום מאמרים באתרי תוכן בשנת 2021לפני שאתם נותנים למישהו לכתוב לכם כתבה עבור העסק או עבור האתר שלכם, אתם צריכים לבדוק שלאותו כתב או כותב תוכן יש מושג לגבי התחום. עליו לעשות סוג של מחקר או סקר כדי שיבין לעומק במה אתם מתעסקים כי למרות שהכתבה נכתבת בצורה הכי אובייקטיבית שיש, כמו כתיבה עיתונאית, עדיין מדובר כאן על פרסום ושיווק דיגיטלי. בנוסף מאמרים המתפרסמים ברשת ומבוססים על תוכן מועתק או תוכן שנכתב באופן זהה או זהה לתוכן אחר פוגע בסופו של דבר בתוצאות החיפוש של האתר שלכם ולכן יש חשיבות מאוד גבוהה לאיך שהדברים נכתבים וגם לאיך שהם מפורסמים. בנוסף לכך שחשוב שהמאמר יהיה איכותי ויעניק לגולש ערך מוסף, כדאי שזה גם יהיה מאמר שמפורסם באתר איכותי עם דומיין חזק וותיק.

מה הקשר בין פרסום מאמרים באתרים לבין קישורים?

הקשר בין פרסום מאמרים באתרים לבין קישוריםפרט לתוכן איכותי ומקצועי, דבר נוסף שחשוב מאוד לשים עליו את הדגש הן בתהליך השיווק של האתר והן כחלק בלתי נפרד מקידום אורגני של האתר – SEO, הוא כל הנושא של קישורים. אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו עם כמה שיותר קישורים חיצוניים אבל לא סתם קישורים חיצוניים, שוב קישורים שיוצאים מתוך הכתבות שמתפרסמות באתרים מובילים, אתרים סמכותיים, אתרים המספקים לגולשים שלהם ערך מוסף. מה הכוונה לקישור חיצוני ומה זה בכלל נותן? קישור חיצוני זה בעצם קישור מאתר שמקשרים לאתר שלנו על ביטויים או מילים שאנחנו רוצים לקדם אותן כחלק מאסטרטגיית הקידום שלנו. כל קישור שמעביר גולש מעמוד 1 באתר X לעמוד 2 באתר Y, מוגדר על פי גוגל בתור המלצה. ככה בעצם אנחנו גורמים לגוגל לחשוב שהביטוי שאנו מקשרים מאתר חיצוני בעצם מדבר על נושא שקיים באתר שלנו ואין יותר רלוונטי מזה. לצורך הדוגמא:

פרסום מאמרים לבניית פרופיל קישורים לקידום האתרנניח שהאתר שלנו מתעסק במכירת פרחים לעסקים ופרטיים, מארזי שוקולד ויין. בחרנו לפרסם כתבה מדהימה באתר YNET על רעיונות למתנות ליום האהבה עבור בת הזוג. סיפרנו על המהות של היום הזה, מדוע חוגגים אותו בחו“ל וגם בארץ, מה המשמעות של היום הזה עבור נשים בכל העולם ונתנו כמה רעיונות למתנות מקוריות. מתוך הביטוי מתנות מקוריות הוצאנו קישור דרך האתר YNET שנחשב לפופולארי וסמכותי שמעביר את הגולש לאתר שלנו שכעת יכול לרכוש  זר או מארז לאהובת ליבו. הקישור הזה הוא כמו המלצה ולכן הוא תורם לתהליך הקידום של הביטוי מתנות מקוריות.

ככל שאנחנו מקשרים מיותר אתרים חיצוניים וככל שהאתרים האלה יותר חזקים, סמכותיים ורלונטיים אז זה יאפשר לגוגל להבין שהעמוד שאנחנו בעצם רוצים לקדם קשור באופן ספציפי לנושא הזה..

ממש כמו שמקשרים ממאמר חיצוני לעמוד מסוים באתר ככה צריך גם לקשר מתוך האתר בתוך המאמרים שאתם כותבים לאתר שלכם, כלומר בתוך הבלוג עצמו כקישורים פנימיים. למשל, אם יש לנו בתוך הבלוג מאמר על פרחים שמתאימים לאירועים עצובים, נוכל לשלב ביטוי ”פרחים לבנים“. לכן, חשוב להשקיע גם בקישורים פנימיים שאנחנו רוצים לקדם דרך האתר וגם בקישורים חיצוניים שמובילים ישירות לאתר עצמו.

פרסום מאמרים באתרים מי עושה את זה?

יש כל מיני בעלי מקצוע ומומחים שיכולים לסייע לנו בתהליך של פרסום מאמרים באתרים.

  1. מקדמי אתרים – חלק מהשירות שמקדמי אתרים מציעים הוא שירותי כתיבת תוכן. התוכן הזה מפורסם בכל מיני מקומות בין אם זה אתרים מובילים ובין אם באתרים שמבוססים על התשתית שהם בנו. אותם מקדמים עובדים עם כותבי תוכן או עם חברות לכתיבת תוכן.
  2. בוני קישורים חברות המתמחות בבניית קישורים בין השאר דואגות עבור בעלי האתרים גם לכל הנושא של כתיבת התוכן, פרסום התוכן והוצאת קישור מתאים.
  3. כותבי תוכן – ניתן לפנות באופן עצמאי וללא קשר למקדם או לחברת הקידום שמולם אתם עובדים ולבקש מכותב תוכן מקצועי לכתוב עבורכם כתבה. כמובן שאתם תתצטרכו לדאוג לפרסום שלה משום שבדרך כלל הכותבים עצמם לא מתעסקים עם זה.

 

פרסום מאמרים באתרים כמה זה עולה?

העלויות של כתיבת תוכן ל פרסום מאמרים באתרים משתנה ותלוי בכמה גורמים ששווה להכיר לפני שמתחילים לכתוב או לחפש מישהו שיכתוב עבורכם:

  1. כמויות – ככל שהכמות שתזמינו גבוהה יותר, כלומר תזמינו יותר מאמרים בתקופה מסוימת למשל אחת לחודש, המחיר לכתיבת המאמר יורד. חשוב לציין כי כאשר מדובר במאמרים לקידום, המחיר נמוך בהרבה בהשוואה לכתבות עיתונאיות של ממש.
  2. מי כותב לכם את התוכן? – ככל שהכותב יותר מקצועי ורמת הניסיון שלו גבוהה יותר ככה המחיר עולה. יש הבדל בין לפנות לעיתונאי שיכתוב עבורכם כתבת תחקיר לבין פרילנסר שזו השלמת הכנסה עבורו.
  3. איכות כתיבה – ככל שהכתיבה איכותית יותר, מקורית, מעניינת וכמובן נקייה בשגיאות כתיב וטעויות, המחיר בדרך כלל עולה.
  4. פרסום באתרים – יש קשר ישיר בין סוג האתרים שאתם בוחרים לפרסם את המאמרים או את הכתבות לבין המחיר שאתם צפויים לשלם.

מאמר יכול לעלות כמה עשרות שקלים בודדים אם הוא מפורסם באתר שלכם או באתרים זהים ועד אלפי שקלים אם הוא מפורסם באתר חדשות גדול שנחשפים אליו מאות אלפי גולשים ביום.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

פרסום מאמרים באתרי תוכן בשנת 2021
כתיבת תוכן

פרסום כתבות שיווקיות

כאשר אנו רוצים להציג את העסק, המוצר, המיזם, השירות או כל דבר אחר, לרוב הפרסום יכיל תוכן. אנשים צורכים תוכן

פרסום מאמרים באתרי תוכן בשנת 2021
כתיבת תוכן

כתבה שיווקית

אחד המושגים היותר מדוברים ואנו מתעסקים בו כמעט בכל תחום שקיים הוא שיווק. היום, כמעט כל בעל עסק עושה שימוש

פרסום מאמרים באתרי תוכן לקידום העסק
כתיבת תוכן

פרסום באתרי תוכן

אתר אינטרנט ולא משנה באיזה תחום הוא עוסק נחשב לעסק לכל דבר ועניין. צריך לטפח אותו, לדאוג לו, להיות כל

פרסום מאמרים באתרי תוכן בשנת 2021
כתיבת תוכן

פרסום מאמרים באתרי תוכן

אם יש לכם אתר אינטרנט קיים, בוודאי המטרה שלכם היא שקהלי היעד הרלוונטיים לאתר שלכם יכנסו אליו וישארו בו כמה

כתבות שיווקיות לקידום אורגני לפרסום באתרים מובילים
כתיבת תוכן

פרסום כתבות באתרים מובילים

אחת הדרכים היותר מועילות וטובות במטרה להשיג לאתר שלנו קישורים חיצוניים איכותיים היא על ידי פרסום כתבות באתרים מובילים. באופן

איך לפרסם נכון מאמרים באתרי תוכן לקידום האתר
בניית קישורים

פרסום כתבה ב-ynet

רוצים לפרסם את העסק או את האתר שלכם באתר התוכן והחדשות המוביל בישראל? במדריך הבא תקבלו את כל המידע שאתם

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו
0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    גלילה למעלה
    ×