פרסום לינקים: מרכיב #1 לקידום אתרים ב-2020

אם אתם עסוקים בקידום האתר שלכם בגוגל, ויש לכם הרבה סיבות טובות להיות עסוקים בכך, סביר מאוד להניח שכבר נתקלתם בביטוי פרסום לינקים או פרסום קישורים. העניין הוא שבכל כמה ימים אתם נתקלים בהמלצה חדשה, הצעה חדשה או רעיון חדש לקדם את האתר וכבר צברתם מידה נאה של חשדנות לגבי כל הרעיונות האלה. אז האם פרסום לינקים זה משהו שאתם דווקא כן רוצים להעמיק בו וליישם אותו? מה זה בכלל סוג הפרסום הזה? איך הוא יכול לעזור לכם לקדם את האתר בגוגל? האם זה הכרחי או שאפשר גם בלי? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של BEST LINKS.

פרסום לינקים

אז מה זה פרסום לינקים?

ובכן, במקרה הזה אי אפשר לגמרי לומר שזה בדיוק כפי שזה נשמע, אבל זה די דומה – פרסום לינקים היא פרקטיקה שבמסגרתה אנו מפרסמים תוכן שבתוכו מוטמעים לינקים. כך למשל, במסגרת כתבה שאנו מפרסמים באחד המקומונים באזור הפעילות של העסק או באתר תוכן כלשהו, אנחנו משלבים קישור שעליו יכולים ללחוץ הקוראים. במהלך זה פרסמנו כמובן את התוכן עצמו אך גם את הקישור המצורף אליו. השאלה היא למה לנו לפרסם קישורים כאלה, באילו קישורים מדובר ואיך זה יכול לסייע לנו, וכאן נכנסים אל התמונה הקישורים הנכנסים לאתר שלכם.

במסגרת תהליך הדירוג שמבצעת גוגל לאתרים השונים, היא בוחנת שורה ארוכה של קריטריונים ואחד מהם הוא מספר ואיכות הקישורים הנכנסים לאתר. קישור נכנס הוא קישור שיוצא מאתר כלשהו ומפנה אל האתר שלכם. מבחינת גוגל, אם אתר מוכן להפנות את המבקרים שלו אל האתר שלכם, זה אומר שהוא ממליץ עליכם. ככל שיש לכם יותר המלצות/ קישורים נכנסים וככל שההמלצות האלה מגיעות ממקורות נחשבים יותר, כך נכון יותר להעלות לכם את הדירוג ולהציג אתכם במיקומים גבוהים יותר בדפי תוצאות החיפוש של גוגל. כעת, אם נחזור לכתבה שפרסמתם קודם, הרי שאם תשלבו בה קישור שמפנה לאתר שלכם, הרי שיצרתם לעצמכם קישור נכנס שיסייע לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.
ראו גם: קישורים לקידום אתרים

 

האם מדובר במרכיב הכרחי בקידום אתרים?

התשובה היא בהחלט כן. כפי שאמרנו קודם לכן, גוגל עושה שימוש בשורה ארוכה של קריטריונים על מנת לדרג את האתרים השונים ולהחליט באילו מיקומים יוצג כל אחד וסביב אילו ביטויי מפתח. בין כלל הקריטריונים הללו, תוכן הוא כמובן אחד החשובים ביותר שבהם ולצדו כעת אפשר לדבר גם על קישורים נכנסים, שנמצאו על ידי גוגל ככלי אמין למדי לצורך הבנת מידת החשיבות של אתר מסוים לקהל היעד שלו. זה אומר שבכדי לקדם את האתר שלכם, אתם לא יכולים להישען יותר רק על יצירת תוכן, גם אם אתם מקפידים מאוד על כך שהתוכן יהיה איכותי. התוכן מסייע לגוגל להבין מהם ביטויי המפתח הרלוונטיים לעסק שלכם והוא גם מלמד את גוגל עליכם, על המוניטין שלכם ובסך הכל על המעמד התחרותי שלכם.

יחד עם זאת, אם גוגל תבין שאתם כותבים תוכן נהדר אבל אף אחד לא מכיר אתכם, אף אחד לא מפנה אליכם ואף אחד לא ממליץ עליכם, אז אולי אתם לא באמת צריכים להופיע בראש תוצאות החיפוש. בדיוק מהסיבה הזאת, אתם רוצים להשקיע ביצירת קישורים נכנסים, בין היתר באמצעות פרסום לינקים. בהיבט זה כדאי לזכור את הדבר הבא: ייתכן שאתם חושבים שתוכלו "לשכנע" את גוגל שאתם חשובים ומרכזיים גם ללא פרסום לינקים, אבל למרבה הצער אתם לא לבד בשוק. אם יש לכם מתחרים, ויש לכם, ואם המתחרים האלה משקיעים כמוכם בתוכן ומקפידים גם על יצירת קישורים נכנסים רבים ואיכותיים לאתר שלהם, והם אכן משקיעים בכך, הרי שיהיה לכם קשה מאוד עד בלתי אפשרי לחדור אל המיקומים הגבוהים בדפי תוצאות החיפוש. במילים אחרות, פרסום לינקים והעשרת הקישורים הנכנסים לאתר שלכם היא לא עוד אופציה, אלא תנאי הכרחי להצלחה בקידום האורגני של האתר שלכם.

איך עושים את זה?

אחרי שהבהרנו את החשיבות של פרסום קישורים לצורך קידום האתר שלכם, נסביר כעת בקצרה איך עושים את זה. לצורך פרסום כתבות יח"צ באמצעות לינקים נכנסים לאתר שלכם, כל שאתם צריכים לעשות הוא לייצר תוכן שמיועד להתפרסם באתרים אחרים ולשלב בתוכן הזה קישור נכנס אל האתר שלכם. יחד עם זאת, גוגל לא מתייחסת לכל תוכן ולכל קישור בצורה זהה. כך למשל, אם אתם מפרסמים מודעת פרסומת בפייסבוק ומוציאים ממנה קישור לאתר שלכם, אין לכך כל חשיבות בעיני גוגל, שכן לא מדובר בהמלצה עליכם, אלא בקישור טכני. הקישורים הנחשבים ביותר הם כאלה שמשולבים בתוכן לכאורה עיתונאי שמפורסם באתרי תוכן, אתרי חדשות, מקומונים, אתרים מקצועיים וכדומה. המשמעות היא שעליכם לייצר כתבות תוכן מעניינות, לשלב בהן קישור לאתר שלכם ולדאוג לכך שהכתבות הללו תפורסמנה באתרים "הנכונים".

אחרי שאמרנו את זה, גוגל מאוד לא רוצה שתעשו את זה מכיוון שגוגל מחפשת המלצות אותנטיות ולא המלצות שאתם מייצרים עבור עצמכם. על כן, חשוב מאוד לעשות את הדברים בצורה חכמה וזהירה, שאכן תגרום לקישורים שאתם מפרסמים להיראות אותנטיים לחלוטין. לשם כך, אתם זקוקים למומחים של BEST LINKS שיבנו עבורכם פרופיל ובניית קישורים ובו יפורטו שורה של פרמטרים שחייבים להיכלל בכל פעילות פרסום לינקים שלכם. BEST LINKS גם תסייע לכם לייצר את הכתבות עצמן בסיוע כותבים מקצועיים, לשלב את הקישורים הנכונים במינונים הנכונים ובאמצעות האנקורים הנכונים וכמובן להביא אותם לכדי פרסום באתרי תוכן מתאימים, החל ממקומונים ואתרי תוכן קטנים בעלות של מאות בודדות של שקלים לכתבה וכלה באתרי חדשות ארציים כמו סרוגים, כלכליסט וכדומה במספר אלפי שקלים לכתבה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    × איך נוכל לעזור לך ?