שירותי פרסום כתבות במחירים ללא תחרות (בהתחייבות הכי זולים)

עד כמה חשוב לפרסם כתבות כחלק מפעילות השיווק הכוללת של העסק? מה מאפשרות לכם כתבות אינפורמטיביות או שיווקיות להשיג, שלא תוכלו להשיג באמצעות מודעות פרסומת? באילו ערוצי תוכן אפשר לפרסם כתבות, האם ישנה עדיפות לערוצים מסוימים על פני אחרים והאם עדיפות זו משתנה בהתאם למאפייני העסק עצמו? איך מפרסמים כתבות, איך יוצרים אותן ואיך מעבירים אותן לפרסום? מה חשוב לעשות עם כל כתבה שמפרסמים באתרים שונים באינטרנט? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות המומחים של BESTLINKS.

קישורים בתשלום

פרסום כתבות – עד כמה זה חשוב?

ובכן, כתבות, כמו מודעות פרסומת, כמו פלאייר, כמו שלט וכמו כל חומר שיווקי או פרסומי אחר, נועדו בסופו של דבר, למשוך לקוחות חדשים לעסק ולהגדיל את היקפי הפעילות העסקית. פרסום כתבות יח"צ הוא למעשה חלק מפעילות הפרסום המרכזית של העסק ועל אף שמדובר בעניין חדש למדי לעסקים קטנים ובינוניים, הרי שחברות גדולות עוסקות בכך מאז ומעולם באמצעות מערך של יחסי ציבור. נשאלת השאלה, מדוע בכלל לפרסם כתבות ומה רע במודעת פרסומת צבעונית שמעבירה מסר חד וחזק? ובכן, לכתבות יש שני יתרונות מרכזיים על פני מודעת פרסומת:

  • כתבה היא למעשה פלטפורמה שדרכה ניתן לספר סיפור, להעביר כמות גדולה של מידע ולהוסיף ערך לקורא
  • כתבה היא פלטפורמת פרסום שמאפשרת לעקוף את החסמים שמפעיל הקורא כחלק מההתגוננות שלו מפני עומס הפרסומות

המשמעות של הדברים היא, שבאמצעות פרסום כתבות אתם יכולים לעקוף את חסמי הלקוחות מפני פרסומות וליצור עמם חיבור רגשי ו/או שכלתני כדי לחזק את החיבור שלהם עם שם המותג שלכם (מותג גם כעסק קטן). ככלל, זה לא משנה כמה המסר שלכם במודעת הפרסומת הוא חזק וברור, במרבית המקרים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם כלל לא יראו את המודעה מכיוון שהמוח שלהם חוסם אותה כחלק מההתגוננות ממסרי פרסום. כתבה שנראית כמו כתבה עיתונאית ואינפורמטיבית, מאפשרת לכם לעקוף את מנגנון ההגנה הזה ולהגיע ללקוח. כשהגעתם ללקוח, הכתבה מאפשרת לכם להעביר לו מסרים שלאו דווקא קוראים לו באופן ישיר לקנות אצלכם, אלא מספרות לו סיפור שמוסיף לו ערך, שיוצר אצלו עניין, סקרנות, תקווה או כל רגש חיובי אחר, מה שמשנה את היחס ואת החיבור שלו אליכם. בחלק מהמקרים זה יספיק בכדי לייצר המרה ופנייה אליכם ובמקרים אחרים זה יהיה עוד נדבך מוצלח בתהליך הבלתי פוסק של רכישת לקוחות חדשים.

מערכת בניית קישורים

היכן נכון לפרסם את הכתבות שלכם?

פרסום כתבות הוא מהלך טקטי אחד ספציפי בתוך סט שלם של מהלכים טקטיים בעולם הפרסום וכמו כל מהלך טקטי, גם פרסום כתבות צריך להתבצע על פי קווים אסטרטגיים מנחים כדוגמת קהל יעד, מסרים, תדירות חשיפה, יעדים וכדומה. במילים אחרות, זה לא מספיק לפרסם כתבות כך סתם בכל פינה ובכל אתר שפשוט יהיה מוכן לפרסם אותן אצלו. בכדי להשיג את האימפקט הנדרש של הכתבות הללו, חשוב לפרסם אותן בערוצים הנכונים. כך למשל, אם אתם עסק עם פרישה ארצית ומציעים את השירות שלכם בכל חלקי הארץ, פרסום כתבות באתרי חדשות מובילים הוא פתרון מצוין עבורכם. לעומת זאת, אם אתם עסק מקומי קטן הפונה לאוכלוסייה בגאוגרפיה מאוד ספציפית, פרסום במקומון ואפילו בעלוני שבת המפוזרים בבתי הכנסת, יכול להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

 

איך יוצרים כתבה ואיך מפרסמים אותה?

פרסום כתבות היא פרקטיקה שדורשת כמה התמחויות נפרדות ובראש ובראשונה התמחות בכתיבת תוכן. לאחר שהחלטתם על הנושא שסביבו אתם רוצים לייצר כתבה, נושא שמתחבר לתחום הפעילות שלכם אבל גם לנושא אקטואלי מסקרן, עליכם לכתוב את הכתבה עצמה ואת זה אתם עושים בסיוע כותב תוכן, שפשוט יודע לעשות את זה. לאחר מכן, כשיש לכם כתבה ביד, תוכלו לפרסם אותה בערוצים שבחרתם ובכלל זה: בלוגים שאתם עושים איתם שיתוף פעולה או שיכולים להתעניין בתוכן, אתרי חדשות ארציים, אתרי חדשות מקומיים, מגזינים מקצועיים, פורומים, אתרי תוכן העוסקים בתחום הפעילות שלכם וכן הלאה. בחלק מן המקרים, תוכלו לפרסם את הכתבה ככתבה אינטגרלית באתר התוכן, ממש כמו הכתבה שמספרת על אירוע חדשותי מהעת האחרונה ובמקרים אחרים, תוכלו לעשות זאת באמצעות שימוש בפלטפורמות ייעודיות כמו טבולה, המאפשרת לכם לפרסם כתבות במגוון רחב של אתרי תוכן, במסגרת סקשן פרסומי ייעודי למטרה של פרסום כתבות שיווקיות.

 

דבר אחרון לפני שאתם מפרסמים את הכתבה

פרסום כתבות הוא מהלך שמאפשר לכם לא רק לפזר ולהפיץ את המסר שלכם וליהנות מחשיפה רחבה מול קהל היעד, אלא גם מאפשר לכם לקדם את האתר שלכם עצמכם, וזאת באמצעות קישורים נכנסים. קישורים נכנסים הם קישורים המפנים אל האתר שלכם מאתרים אחרים ועבור מנועי החיפוש, מדובר בפרמטר חשוב שיכול להעיד על מידת החשיבות והפופולאריות של האתר שלכם. ככל שיש לכם יותר קישורים נכנסים וככל שהקישורים האלה מגיעים מאתרים יותר "נחשבים", כך סביר להניח שאתם יותר פופולאריים וכך נכון יותר להציב אתכם בראש תוצאות החיפוש. פרסום כתבה באתר תוכן היא הזדמנות נהדרת לייצר לעצמכם קישור נכנס כזה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להוסיף לכתבה קישור לאתר שלכם כך שקוראי הכתבה יוכלו ללחוץ על הקישור ולהגיע אל דף באתר שלכם שרלוונטי ביותר לנושא הכתבה.

כל הנושא של קישורים נכנסים הוא נושא שדורש מומחיות בתדירות, במיקום בכתבה בו יש להציב את הקישור, בטקסט האנקור (הטקסט הכחול שעליו לוחצים, למשל "לחץ כאן" או אולי ביטוי מפתח שאתם רוצים לקדם) ועוד. ככלל, יש לכם את האפשרות לקנות קישורים נכנסים, אבל כל רכישה כזאת צריכה להתבצע במסגרת אסטרטגיה מסודרת שתבטיח שכל קישור נכנס כזה ייראה טבעי לחלוטין, ולא פעולה מלאכותית שלכם לקידום האתר. כך למשל, באתר www.shoresh.org.il תוכלו לקנות קישור בעלות של 80 ש"ח בלבד, ובאתר www.srugim.co.il שנחשב לאתר תוכן מוביל וממוקד זה יעלה לכם 1,600 ש"ח, סכום כסף שכבר יכול להעיד על כך שמדובר במהלך פרסום קלאסי.

אייקון חללית - קניית קישורים חיצוניים

אם כבר יש לכם תכניות לרכוש עשרים קישורים נכנסים בעלות של 80 ש"ח במקום קישור אחד ב-1,600 ש"ח, אתם רוצים לעצור ולהבין שזה פשוט לא עובד ככה. יותר מדי קישורים, בתדירות לא טבעית ומאתרים לא חשובים, יכולים לגרום לכם יותר נזק מאשר תועלת, לעומת קישור אחד יקר שיכול להקפיץ את דירוג האתר שלכם במנועי חיפוש ולייצר אימפקט של ממש על הפעילות העסקית שלכם. כל הנושא של קישורים נכנסים הוא נושא סופר מקצועי וחשוב שיבוצע על ידי אנשי מקצוע בלבד.

פרסום כתבות הוא כלי שמאפשר לכם לייצר את התוכן שממנו תוכלו להוציא קישור, שיוביל לאתר שלכם וזהו בהחלט הכלי המומלץ ביותר. יחד עם זאת, גם לכלי הזה יש מגבלות וגבולות ולכן קניית קישורים נכנסים חייבת להופיע אף היא באסטרטגיית הפרסום הדיגיטלי שלכם. חברת BESTLINKS מספקת לכם מגוון רחב של כלים לקידום האתר ופרסום העסק במרחב הדיגיטלי, מציעה לכם את האפשרות לקנות קישורים נכנסים במאות אתרים ישראליים במגוון רחב של מחירים וגם דואגת לגיבוש וניהול כל אסטרטגיית הפרסום שלכם, לרבות פרסום כתבות על כל המרכיבים של כתיבת התוכן, עריכתו ופרסומו בערוצים שונים ומגוונים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תוכן עניינים

0
    0
    מוצרים שלך
    עגלה ריקהחזרה לחנות
    × איך נוכל לעזור לך ?