כתבות תוכן הופכות לכלי פרסום ושיווק מרכזי וחשוב באינטרנט, ולא רק עבור תאגידים גדולים שמאז ומעולם ידעו להכניס הודעות לעיתונות בעיתונים הגדולים ביותר עוד לפני האינטרנט, אלא גם ובעיקר עבור עסקים קטנים ובינוניים. יחד עם זאת, פרסום כתבות תוכן הוא לא כלי של זבנג וגמרנו. אין שום כתבה שתוכל להפוך את העסק שלכם להצלחה מסחררת לאורך זמן, והמטרה שלכם היא לשלב את פעילות הכתבות כחלק ממערך הפרסום והשיווק שלכם באינטרנט. איך עושים את זה ומהן הצורות השונות שבהן יכול פרסום כתבות תוכן באינטרנט לתרום לעסק שלכם? על כך מסבירים לכם בשורות הבאות, המקצוענים של חברת BESTLINKS המציעה מגוון של חבילות שיווק, פרסום ויחסי ציבור באינטרנט.
פרסום כתבות תוכן – מה הרעיון?
ובכן, זה ידוע שכל עסק חייב לנהל פעילות שיווק ופרסום על מנת לייצר חשיפה כמה שיותר נרחבת מול קהל היעד שלו. בתהליך החשיפה הזה, ישנן שורה של מטרות אותן אנחנו רוצים להשיג ובכלל זה:
- הנעה לפעולה של קהל היעד לביצוע פעולה מול העסק
- ידוע קהל היעד לגבי מבצע או חבילת ערך אטרקטיבית שמציע העסק
- מיתוג העסק ושימור המותג בתודעה הציבורית
- יצירת מערכת יחסים ואינטראקציה בין העסק ובין קהל היעד שלו
- לימוד קהל היעד על פעילות העסק ועל תחום הפעילות שלו
- יצירת חיבור רגשי בין העסק ובין קהל היעד שלו
פלאייר יכול לסייע לכם להעביר מסר מאוד ממוקד, לפרסם מבצע או לספר לקהל היעד שלכם על מוצרים נבחרים במחירים אטרקטיביים. פרסומת בפייסבוק יכולה להשיג עבורכם בדיוק את אותה מטרה. אבל כשאתם רוצים ליצור חיבור אמיתי עם קהל היעד שלכם, ליצור מולו חיבור מעמיק יותר וחזק יותר, לבסס את התדמית שלכם מול קהל היעד ולחזק את המותג שלכם בעיניו, פרסום כתבות תוכן הוא הכלי המתאים לכך. בכתבת תוכן אתם יכולים לספר סיפור שלם, להוסיף ערך לקורא, ללמד, לעניין, לסקרן, ליצור הזדהות ובסופו של דבר להתקבע בתודעה שלו בצורה קצת יותר נרחבת מאשר עוד פרסומת עם עוד הצעה "שכולם מציעים".
יכול לעניין אותך גם: קישורים לקידום אתרים
תהליך, לא מהלך
לאורך כל ההיסטוריה ובכל תחום בחיים, אנחנו תמיד מחפשים את הגביע הקדוש שיסייע לנו להשיג את מה שאנחנו רוצים אם רק נגלה את הנוסחה. ובכן, אין דבר כזה גביעים קדושים שאם רק נכיר אותם, הכל יסתדר לנו בחיים, אבל יש בהחלט אפשרות להשיג משהו שקרוב לזה. פרסום כתבות תוכן הוא לא גביע קדוש אבל הוא מרכיב חשוב והכרחי בכל פעילות פרסום ושיווק שאתם מבצעים. במילים אחרות, אין שום כתבה שיכולה לספק לכם פתרון של זבנג וגמרנו. אל תצפו לפרסם כתבה ולקבל מיד לאחר מכן אינספור פניות של לקוחות חדשים שיהפכו ללקוחות הקבועים שלכם ולעולם לא יעזבו אתכם. זה פשוט לא הולך ככה. פרסום כתבות תוכן הוא מהלך אחד, חשוב, בתוך סל של פעילויות ומהלכים של שיווק ופרסום העסק. פעם אחת אתם רוצים לפגוש את הלקוחות שלכם כשהם מחפשים אתכם בגוגל. פעם שנייה אתם רוצים לפגוש אותם כשהם גולשים בפייסבוק. פעם שלישית אתם רוצים לפגוש אותם כשהם קוראים כתבה בבלוג כלשהו ופעם רביעית אתם רוצים לפגוש אותם גם דרך כתבה שלכם עצמכם. המדובר בתהליך שכולל בתוכו שורה של מרכיבים ושאותו יש ליישם על בסיס קבוע, להפוך אותו לתהליך עסקי שוטף, ממש כפי שאתם מזמינים מלאי, משלמים משכורות או מנהלי חשבונות.
אז איך מפרסמים כתבות תוכן באינטרנט?
ובכן, פרסום כתבות תוכן באינטרנט יכול להתבצע במספר צורות. פעם אחת, תוכלו ליצור שיתוף פעולה עם בלוגים, מגזינים מקצועיים ואתרי תוכן שונים, במסגרתו תספקו תוכן קבוע לאתרים הללו והם בתמורה יאפשרו לכם את החשיפה לקהל המבקרים שלהם. פעם שנייה, תוכלו להשתמש בפלטפורמות ייעודיות כדוגמת טבולה, המאפשרת לכם לפרסם כתבות תוכן שלכם במאות אתרי תוכן ובהם גם אתרי החדשות הגדולים והמובילים בישראל. פעם שלישית, תוכלו לפרסם את כתבות התוכן שלכם במסגרת הספציפית שנקראת קניית קישורים.
קניית קישורים היא פרוצדורה שמאפשרת לכם לשלם עבור פרסום כתבות התוכן שלכם באתרים שונים ולהוציא מהכתבות קישורים שמפנים אל האתר שלכם. למה זה חשוב? מכיוון שמנועי החיפוש בוחנים ללא הרף את הקישורים הנכנסים לאתר שלכם ומשתמשים בכך לשם דירוג האתר. אם יש לכם הרבה קישורים נכנסים מאתרים אחרים ואם הקישורים האלה מגיעים מאתרים "נחשבים", הדירוג שלכם בגוגל למשל, יעלה פלאים ויסייע לכם להתברג במיקומים הגבוהים של דפי תוצאות החיפוש בגוגל. מבחינת גוגל, קישור נכנס הוא המלצה של אתר אחר על האתר שלכם ואם יש הרבה המלצות מהרבה אתרים "נחשבים", אפשר להסיק מכך שהאתר שלכם הוא אתר "חשוב" שכדאי להציג למשתמשים של גוגל בחיפושים שהם מבצעים במנוע החיפוש. מודל זה של בניית קישורים פותח בפניכם פתח לתפוס שתי ציפורים במכה אחת – פעם אחת, אתם מפרסמים את התוכן שלכם ונחשפים לקהל יעד נרחב בצורה מעמיקה ופעם שניה אתם נעזרים בתוכן הזה לצורך קידום האתר שלכם בגוגל.
פרסום כתבות תוכן – לא משהו שאתם רוצים לעשות לבד
אחרי שאמרנו את כל זה, חשוב להבין דבר אחד – פרסום כתבות תוכן הוא תהליך שדורש שורה של יכולות, החל מרעיונאות ומציאת נושאים מסקרנים לכתיבה, דרך כתיבת ועריכת התוכן בצורה מקצועית, מסקרנת ויעילה וכלה בהפצת הכתבה לאתרים הרלוונטיים. כל אלה דורשים ידע מקצועי רב, ניסיון רב בתחום וכמובן היכרות עם אתרי תוכן שבהם אפשר לפרסם את הכתבות כמו גם היכולת להכניס את התוכן לאתרים האלה. את זה נוסיף על זה שהפעולה הספציפית של פרסום כתבות תוכן לא יכולה לעמוד בפני עצמה, וחייבת להיות חלק מפעילות שיווק ופרסום נרחבת יותר, שכוללת גם פרסום בפייסבוק ובגוגל, ניהול דף עסקי ברשתות החברתיות, העלאת סרטונים ומולטימדיה, ונגיע למסקנה שאת כל הפעילות הזאת, אתם לא רוצים ותכלס גם לא יכולים לעשות בעצמכם.
ישנן היום חברות רבות המציעות מגוון רחב של שירותי פרסום ושיווק באינטרנט ובכלל זה גם פרסום כתבות תוכן במגוון רחב של אתרים. חברות אלה מציעות לכם שירותים ברמות שונות ובסטנדרטים שונים, ואתם רוצים למצוא את אלה שמציעות לכם טיפול מקיף בכל פעילות השיווק והפרסום שלכם בדיגיטל. בכלל זה, אתם רוצים לקבל אסטרטגיית שיווק בדיגיטל שנבנתה במיוחד עבורכם, גורם מקצועי שמייצר עבורכם את התכנים והחומרים ודואג להפיץ אותם בצורה מסודרת, לפי לוחות זמנים שיש מאחוריהם חשיבה ושגם יודע למדוד את התוצאות, לתקן תוך כדי תנועה ובסופו של דבר להשיג עבורכם את המטרה הנכספת של רכישת לקוחות חדשים, הרחבת הפעילות העסקית ושיפור השורה התחתונה.
חברת BESTLINKS היא אחת מהחברות המובילות בתחום השיווק והפרסום באינטרנט, מציעה לכם חבילת שיווק ופרסום מקצה לקצה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. בבסטלינקס תוכלו גם לרכוש קישורים נכנסים מאתרים מובחרים כמו אתר סרוגים, מקומונים של אתר החדשות YNET, רוטר.נט, אתרים מקצועיים בענפי המשק השונים והכל במחירים שמתחילים ב-80 ש"ח ומגיעים עד כדי 1,600 ש"ח כשהכל מנוהל עבורכם על ידי המומחים של בסטלינקס ובכפוף למסגרת התקציב העומד לרשותכם.