פרסום כתבות יח"צ

הסוכנות המובילה בישראל לקידום ושיפור מוניטין בשיטה מנצחת!

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר משתלמת

המומחיות שלנו:

שיפור מוניטין בתוצאות החיפוש

רושם ראשוני של גולש מתחיל קודם כל בתוצאות החיפוש. אפילו עוד לפני שהוא נכנס לאתר שלך.
תאר לך כמה אמון ובולטות ניתן להשיג כאשר לקוחות פוטנציאלים מתרשמים מכך שכתבו על העסק שלך כתבה ב"כלכליסט" או "Ynet".

הוכח מחקרית כי פרסום כתבות באתרים מובילים מביא לשיפור באחוזי המכירות!

כתיבת תוכן שיווקי באתרים החזקים בישראל

פרסום כתבות באתרים המוכרים והמובילים בישראל שממליצות על העסק שלך נשמע כמו חלום?
BESTLINKS כאן בשביל להגשים חלומות בכל מה שקשור לפרסום וקידום עסקים בדיגיטל.

הכותבים שלנו מומחים כבר יותר מ-10 שנים בכתיבת כתבות המשדרות אמינות ומקצועיות לעסקים!

שירותי קידום במחירון מנצח

לאחר סקר שוק שערכנו עם לקוחותינו, מצאנו כי BESTLINKS  היא החברה שנותנת את החבילה המשתלמת ביותר לפרסום כתבות באתרים מובילים, שירותי קידום אורגני בתוצאות החיפוש ושיפור הנראות והמוניטין בתוצאות החיפוש.

אנו מתחייבים לתת את המחיר הטוב ביותר ולספק לכם 100% הצלחה בפרסום כתבות באתרים!

דוגמאות לחלק קטן מהאתרים שלנו:

בעל/ת עסק? הנה שיטת שיווק שתקדם אותך באמת!

כמה השקעתם על תקציבי פרסום מידי חודש על מודעות, פרסומים וגיליתם שהתמורה שלכם היא מינימלית?

הבעיה: קהל הלקוחות שלכם לא נמצא שם כמעט!
הפתרון שלנו: פרסום כתבות באתרים המובילים והחזקים בישראל.

כתיבת תכנים לאתר במובייל
כתיבת תוכן לאתרים

מהם היתרונות בפרסום כתבות באתרים?

שאלות נפוצות בנושא פרסום כתבות באתרים:

ברגע שאנחנו מתחילים להזרים כתבות איכותיות שבתוכן יש גם קישורים המובילים לאתר שלנו את הגולשים יש לזה כמה יתרונות:

  1. האתר שלנו מקודם בגוגל – ככל שהקישורים יוצאים מאתרים יותר חזקים ויותר וותיקים, ככה האתר שלנו מקבל ”בוסט“ ונדחף קדימה. בעיקרון, בעולם הקידום של היום, עולם עם תחרות מאוד גבוהה זה מאוד עוזר משום שיש תחומים שמאוד קשה לקדם אותם. 
  2. חשיפה– מכיון ומדובר בפרסום כתבות באתרים מובילים אז האתרים האלה מקבלים הרבה טראפיק ואז כמות גדולה של גולשים נחפשת לעסק שלנו. 
  3. נתפס כמותג חשוב – כתבה כזו, גם אם היא ממומנת וגם אם היא פורסמה באתר כזה או אחר באופן טבעי, מייצרת סוג תפיסה חיובית אצל הגולש. 

בואו נתחיל מהעובדה שבעידן שלנו, כמעט לכל בעל עסק יש אתר אינטרנט. גם בעלי עסקים שעדיין אין להם אתר, מתכננים לבנות אחד בעתיד הקרוב. אתר אינטרנט מקצועי, מעוצב ואינטואטיבי מייצר עבורנו חשיפה אדירה. קוראים לזה טראפיק. יחד עם זאת, ברגע שיש לנו אתר אינטרנט מקצועי, זה מעיד על רמת המקצועיות של העסק שלנו משום שזו הדרך הטובה ביותר להציג בפני הגולשים שלנו את המוצרים והשירותים שהעסק שלנו מציע. ככל שלאתר יש טראפיק גבוה יותר ככה כמות הלידים וכמות המכירות של אותו אתר עולה וכך גם העסק מצליח יותר. כמובן שחשוב לעשות את זה בצורה חכמה ולהבין איך גוגל עובד. מנוע החיפוש של גוגל פועל על אלגוריתם. למעשה, אותו אלגוריתם סורק את כל הדפים בכל האתרים ברשת. לגוגל יש כל מיני קריטריונים שעל פיהם הוא מחליט איזה דף יופיע באיזה מקום ואיזו תוצאת חיפוש תופיע באיזה מיקום בדף הראשון, השני או השלישי. מתוך כל אותם הקריטריונים יש שניים סופר חשובים: תוכן וקישורים חיצוניים. באופן הגיוני, השניים הללו גם קשורים אחד לשני וברגע שאנו משקיעים בפרסום כתבות באתרים מובילים, כך האתר שלנו מקודם בגוגל.

  1. האם יש לכם אתר אינטרנט? – בשלב הראשון, כדי שתוכלו לפרסם כתבות שיובילו לאתר שלכם, אתם חייבים אתר. לכן, אם עדיין אין לכם אתר מקצועי בין אם זה אתר תדמיתי המציג את השירותים והמוצרים השונים של העסק שלכם ובין זו חנות אינטרנטית, אתם חייבים להשקיע תקציב מסוים בתהליך הנקרא בניית אתרים. משם גם אפשר להתקדם הלאה ולהתחיל אסטרטגיית קידום לאתר, אבל זה כבר נושא אחר. 
  2. מחקר מילות מפתח ובחירת נושאים לכתיבה – לפני שאתם מפרסמים כתבות באתרים מובילים, מומלץ לבנות אסטרטגיית תוכן שתסייע לכם בקידום האתר. התהליך כולל קודם כל מחקר מילות מפתח מעמיק לגבי התחום שבו האתר שלכם עוסק. לאחר שתעשו מחקר מילות מפתח ותבינו אילו נושאים אתם רוצים לקדם, תוכלו להתחיל לכתוב תכנים איכותיים שיופיעו בכל מיני אתרים. זה שונה לגמרי מפרסום כתבות באתרים מובילים, שכן כאן מדובר במאמרים שנועדו נטו לקדם את האתר שלכם. גם במאמרים כאלה חשוב להשקיע בתוכן איכותי. 
  3. פרסום המאמרים באתרים מובילים– שוב, אלו חייבים להיות אתרים איכותיים ומקצועיים, אתרים עם ותק ואם ניתן אתרים הקשורים באופן כזה או אחר לתחום שבו האתר שלכם עוסק. 
  4. בדיקת תוצאות – לאחר שתפרסמו כמה כתבות באתרים מובילים, שווה לעשות בדיקה ולבדוק האם הכתבות הללו השפיעו על רמת החשיפה של האתר שלכם ובמידה וכן, כמה. כלומר מה כמות החשיפה שהאתר שלכם קיבל אחרי פרסום הכתבות, האם אותם גולשים הונעו לפעולה, האם אנשים יצרו אתכם קשר בדרכים אחרות שהם לא האתר שלכם ועוד. בדיקת נתונים אלה ומעקב רציף יסייע לכם להבין האם הכתבות עזרו. 

לא פעם שמענו את המושג ”התוכן הוא המלך“ בהקשר של פרסום ושיווק העסק שלנו באתרי אינטרנט ובפלטפורמות המדיה השונות. אם בעבר רובנו היינו צורכים את התוכן אותו הם היו קוראים או שומעים דרך העיתון, דרך ספרי, בטלוויזיה או ברדיו, היום למעלה מ-95% מהתוכן נצרך דרך רשת האינטרנט. למעשה, עוד ועוד בעלי עסקים מבינים את הפוטנציאל האדיר לפרסום ושיווק העסק שלהם באמצעות פרסום כתבות באתרים מובילים. 

המחיר לפרסום כתבות באתרים מובילים משתנה ותלוי בבעל האתר, בסוג ואורך הכתבה, בסגנון הטקסט של הכתבה, בכמות הקישורים שיוצאים לאתר שלכם (אם בכלל) ובעוד כל מיני קריטריונים המשפיעים על עלות הכתבה. בעוד יש אתרים שמחייבים תשלום גבוה יחסית על כתבה אחת בלבד, יש אתרים או חברות שיש בבעלותם כמה אתרים ומציעות לקהל הלקוחות שלהם חבילות תוכן. 

באופן כללי המחיר שאתם משלמים כולל:

  • כתיבה של התוכן
  • הגהה
  • בחירת אתרים מקצועיים
  • פרסום בשילוב שני קישורים המובילים לאתר שלכם 

 

תוכלו למצוא ממש כאן את המחירון המלא שלנו >>

בכדי לנהל פעילות של יחצ באינטרנט, אתם לא צריכים להקים מחלקת יחסי ציבור עצמאית משלכם ואתם גם לא צריכים לשכור משרד יחסי ציבור. כל מה שאתם צריכים הוא למצוא משרד פרסום בדיגיטל, המספק לכם מענה לכל צרכי הפרסום והשיווק שלכם בדיגיטל, ובכלל זה באינטרנט, כך שפעילות היח"צ משתלבת כנדבך נוסף באסטרטגיית השיווק והפרסום שלכם. מן הסתם, אתם לא תנהלו פעילות יח"צ ענפה ונרחבת כמו תאגיד גדול, אבל גם אין לכם צורך בכך ולכן ניתן לשלב את הפרקטיקה במסגרת פעילות השיווק הכוללת שלכם.

ובכן, הדבר החשוב ביותר להבין בהיבט יכולות היח"צ הוא, שאת היכולות האלה אתם לא צריכים לייצר או לרכוש בעצמכם. מה שאתם צריכים הוא למצוא גורם מקצועי שיכול לספק לכם אותן, ורצוי במסגרת חבילה כוללת של פרסום, שיווק ויחסי ציבור באינטרנט. ככלל, יכולות יח"צ כוללות יכולות טכניות מקצועיות כמו רעיונאות, כתיבת תוכן, עריכת תוכן, שילוב מולטימדיה, לוגיסטיקה של הפצת מסרים וכדומה וכן יכולות עסקיות ובינאישיות כמו קשרים עם עיתונאים, קשרים עם בלוגרים, היכרות עם עולם התוכן והערוצים שהוא מכיל והיכולת לדחוף תוכן קדימה גם היכן שאחרים לא מצליחים. כאמור, תאגידים גדולים מתחזקים מחלקות שלמות שעוסקות יום יום בפיתוח וחיזוק היכולות הללו. אתם לא צריכים את מחלקת היח"צ העצמאית, אבל אתם כן צריכים גורם מקצועי שיכול לספק לכם את היכולות הללו במיקור חוץ, בין שמדובר במשרד שמתמחה ספציפית בנושא של יחצ באינטרנט ובין במשרד שיודע להציע לכם חבילה שלמה לניהול כל פעילות השיווק, הפרסום והיח"צ שלכם באינטרנט ובדיגיטל בכלל.

החברה שלנו נמצאת בקשר רציף עם האתרים המובילים והבולטים בישראל. עובדה זה חוסכת לכם אין ספור התכתבויות במייל, טלפונים, הצעות מחיר, אנשי קשר.

 
אתם אפילו לא צריכים לצאת מהמשרד או לשכור שירותים של חברת יחסי ציבור.
פשוט להשאיר פרטים ואנחנו עושים את כל העבודה והתהליך בשבילכם!

0 +
אתרים מובילים וחזקים
0 %
הצלחה ושיפור מוניטין
0 +
כניסות חודשיות לאתרים

פרסום כתבות באתרים מובילים

אז אחרי שהבנתם את היתרונות של פרסום כתבות באתרים החזקים בישראל ואתם מעוניינים להתחיל להצעיד את העסק שלכם לשלב הבא בתחום הקידום והפרסום בדיגיטל, כל מה שנשאר הוא להשאיר את הפרטים ונציג מטעמנו ישמח לעזור לכם:

לוגו