סביר להניח שאתם כבר יודעים זאת, ובכל זאת נאמר את הדברים – חלק ניכר מאוד מהתוכן בעיתונים ובאתרי חדשות, הוא תוכן שמבוסס על הודעות לעיתונות הנשלחות לעיתון על ידי חברות עסקיות. תרופה חדשה שנמצאת בפיתוח, התקדמות בחיסון לקורונה, מערכת נשק חדשה, הורדת מחירים אצל מותג מזון גדול – כל אלה הן דוגמאות של הודעות לעיתונות המפורסמות בעיתונות ביוזמת ארגונים עסקיים ממש כמוכם, גם אם גדולים יותר. עד לפני כמה שנים, פרקטיקה זו נחשבה ליקרה מאוד ולכן הייתה פתוחה אך ורק בפני ארגוני ענק וחברות מובילות. היום, בעידן האינטרנט, גם לכם יש את האפשרות לבצע פרסום כתבות בתשלום ואפילו להפיק מכך ערך רב לא רק לצורך פרסום אלא גם לצורך קידום אורגני של האתר שלכם בגוגל ועל כל זה מספרים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת BEST LINKS.
למה להשקיע בכתבות בתשלום?
ובכן, כפי שאתם יודעים, ישנם ערוצים רבים דרכם אתם יכולים לנהל וליישם את פעילות הפרסום שלכם. אתם יכולים לפרסם מודעות בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם, באתרי חדשות ומגזינים מקצועיים ובעוד שלל ערוצים בעולם הפיזי. אם כך, למה בכלל להיכנס לתחום של פרסום ורכישת כתבות בתשלום? ובכן, לשאלה הזאת יש שתי תשובות:
- כתבה היא פלטפורמה נהדרת להעביר מסרים מורכבים לקהל היעד שלכם. כאשר אתם רוצים לשכנע את קהל היעד, להסביר לו על החשיבות ועל התועלות של מוצר או שירות שלכם, להציג קייס סטאדיז של לקוחות אחרים, להסביר את הלוגיקה מאחורי המוצר או אפילו לספר על עצמכם, על השוק בו אתם פועלים או פשוט להעשיר את ידיעותיהם של הלקוחות שלכם בהקשר של תחום הפעילות שלכם, אתם זקוקים לפלטפורמת תוכן רחבה יותר מאשר מודעת פייסבוק עם שורה אחת. את זה בדיוק מאפשרת לכם לבצע כתבה בעיתון.
- פרסום כתבות בתשלום מאפשר לכם לא רק לפרסם את עצמכם, אלא גם לייצר לעצמכם קישורים נכנסים. בכל כתבה שאתם מפרסמים תוכלו לשלב קישור לאתר שלכם ובכך יצרתם קישור נכנס לאתר שלכם, כלומר קישור שיוצא מאתר התוכן בו פרסמתם ומפנה לאתר שלכם. קישורים נכנסים הוא פרמטר חשוב מאוד עבור גוגל בדירוג אתרים וככל שיהיו לכם יותר קישורים נכנסים כאלה וככל שהם יגיעו מאתרים יותר נחשבים ומרכזיים, כך יועלה הדירוג שלכם בגוגל כמו גם המיקום שלכם בדפי תוצאות החיפוש.
בהנחה שאתם פועלים בצורה רציונלית ומעוניינים לקדם את העסק שלכם על מנת להגדיל את השורה התחתונה, אין שום ספק שהנישה של פרסום כתבות בתשלום באמצעות כתבות ממומנות היא אחת הנישות האטרקטיביות ביותר עבורכם, שמסייעת לכם גם לפרסם את עצמכם ולחשוף אתכם בדרך חדשה וחכמה לקהל היעד וגם לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית. כמו כן, שימו לב שכתבות הופכות יותר ויותר לפלטפורמת פרסום מובילה, פשוט מאוד מכיוון שמרבית האנשים למדו להתעלם לחלוטין ממודעות פרסומת סטנדרטיות. היכולת שלכם להסוות מסרים שיווקיים בתוך כתבה אינפורמטיבית היא יכולת שערכה לא יסולא בפז ובמקרים רבים גם היכולת היחידה האמיתית שעומדת לרשותכם בכדי לקדם את פעילותכם.
איך מבצעים פרסום כתבות בתשלום?
ובכן, ארגונים גדולים עושים זאת על בסיס קבוע וכמעט יומיומי באמצעות משרדי יחסי ציבור. משרדים אלה אחראים על קבלת בריף ממחלקת השיווק של הארגון, הפיכתו לכתבת תוכן מעניינת ואטרקטיבית ופרסומה בעיתונים המובילים, במקומונים ובמגזינים מקצועיים. את זה אנחנו אומרים בכדי להבהיר את הדבר הפשוט הבא: לכם, כבעלי העסק, כמו גם לארגוני הענק הללו, אין לא את הידע המקצועי, לא את היכולת ולא את הזמן ואת תשומת הלב הנדרשים על מנת לנהל פעילות כזאת של יחסי ציבור ולכן גם אתם, כמו אותם ארגוני ענק, זקוקים לגורם מקצועי שיעשה זאת עבורכם. אתם אמנם לא זקוקים למשרד יחסי ציבור, אבל אתם כן צריכים גורם מקצועי שמתמחה בתחום הפרסום באינטרנט, בתחום של קידום אתרים וכמובן בתחום הספציפי של פרסום כתבות בתשלום.
אותו גורם מקצועי שאותו תבחרו לטובת העניין צריך לא רק לפרסם לכם את הכתבות, אלא לנהל עבורכם את כל הפעילות ובכלל זה: לגבש פרופיל קישורים שכולל את האתרים שבהם נכון לכם לפרסם, את המינון והיקף הפרסום המתאים לכם, את האנקורים שעל בסיסם תייצרו את הקישורים הנכנסים לאתר שלכם, את הדפים שאליהם יפנו אותם קישורים נכנסים וכן הלאה. אותו גורם גם אמור להיות מסוגל לייצר עבורכם את כתבות התוכן באמצעות כותבים מקצועיים ובסטנדרטים המתאימים. לבסוף כמובן, צריך אותו גורם מקצועי לפרסם את הכתבות הללו ולהיות בעל נגישות לכל האתרים שמציעים את האפשרות הזאת.
חברת BEST LINKS מציעה לכם בדיוק את כל החבילה הזאת, עם מאגר של מאות אתרי תוכן וחדשות לבניית קישורים איתם עובדת החברה על בסיס קבוע. במאגר של החברה תוכלו למצוא אתרי תוכן קטנים ומקומיים בהם תוכלו לפרסם כתבה בעלות של 120 שקלים בלבד, אתרי ביניים כמו מקומונים בערים שונות ברחבי ישראל, בהם יעלה לכם פרסום הכתבה בין 140 שקלים ועד 600 שקלים ולבסוף גם באתרי חדשות מובילים כמו אתר כלכליסט של רשת ידיעות אחרונות בעלות 2,800 שקלים לכתבה, אתר סרוגים בעלות 1,600 לכתבה ועוד אתרים רבים בהם אתרי החדשות המובילים בארץ וכן אתרים מגזריים הפונים לאוכלוסיות ייעודיות שייתכן ותרצו לפנות אליהן.
המומחים של BEST LINKS יבנו עבורכם פרופיל קישורים מנצח ויבססו שגרה של פרסום כתבות ורכישת קישורים בתשלום, באופן כזה שגם יגביר מאוד את החשיפה שלכם בפועל מול קהלים שמעניינים אתכם וגם ימנף את הכתבות הללו לצורך קידום אורגני של האתר שלכם בגוגל, כמובן במסגרת פעילות קידום נוספת שגם אותה יכולה BEST LINKS לנהל ולבצע עבורכם.